[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heikedenise

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 11:50

angela - lief dat je het vraag met mij gaat het steeds beter op dit moment erg moe doordat ik de laatste tijd slecht slaap.
maar alles begin ik nu weer een beetje op de rails te krijgen.

Ilona - ik ben ook nog nooit samen met mijn vriend op vakantie geweest 1x met zijn familie naar de zon en 1x een weekendje met mijn ouders, volgend jaar willen we wel samen naar de zon. ook voor het eerst samen dus spannend.
veel plezier alvast en geniet er lekker van
met mijn kaak gaat het steeds beter kan nog niet alles eten en het zit ook nog redelijk los maar heb nu sins vrijdag geen pijnstillers meer en dat gaat goed, lief dat je het vraagt,

en wedstrijd met heike zoiezo 29 aug weer maar misschien 22 aug ook al als er nog plek is :D
en jij wanneer mogen jij en je topper weer knallen :D

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 12:02

Citaat:
Nou duimen! Ik heb strakkies een sollicitatiegesprek...

??????????

Ik heb nog nooit hoeven blazen of aangehouden (drink ook niet) maar wil dit toch een keer meemaken in mijn leven :D :D

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 12:04

Heikedenise lijkt me echt vervelend van je kaak , hoe bedoel je los voelt het los aan ?

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 12:13

Anouk: Spannend :D. Heel veel succes ;).

Denise: Fijn dat het steeds beter gaat :). Wel balen dat je slecht slaapt :(:).

Hier de foto's. Ze heeft nu ook een borsttuig om. Dat is niet van leer. ( dat is ook niet ons tuig maar van de man die haar beleerd).

Afbeelding
Lekker aan het tuig wennen.

Afbeelding

Afbeelding
Hier loopt er een meisje achter zodat Shaddy went aan het gevoel dat er iets naast/achter haar hangt.

Afbeelding

Afbeelding
Dan de buis erachter waar de band aan komt. Zo went ze vast aan het gevoel dat ze iets meesleept.

Afbeelding

Afbeelding
Tuig goed doen.

Afbeelding
Dan de band erachter

Afbeelding

Afbeelding
En weer aftuigen.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 12:25

jus schreef:
Ik heb nog nooit hoeven blazen of aangehouden (drink ook niet) maar wil dit toch een keer meemaken in mijn leven :D :D

Kom hier maar eens.. gebeurd geregeld, en gaat (bij mij) ook altijd goed haha..
Moppielover, ziet er netjes uit!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 12:26

:wave:
zo ben ook weer thuis!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 12:26

Welcome home!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 12:28

:D
thanx!

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 12:48

Nouvel Die ouwe van mij zal wel een mooi team maken met je merrie haha

Afbeelding

Hier op San Anton feest dan worden de dieren gedoopt , mijn nichtje Vera rijdt hem hier want mijn zoontje rijdt ook altijd mee op zijn pony en daar let ik op ( en zijn vader)

Afbeelding

Hij is luso/quarter.

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 12:53

da's inderdaad een stoere vent voor haar! 8-)

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 12:56

leuk setje zo samen? :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 13:19

Moppielover wat is ze braaf :D
ze is stoer hoor :D

Nouvel: wat gave foto,s heb je weer :D

Jus knap beestje is ie zeg :D
Ik vind hem een klein beetje op Llano lijken :o

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 13:21

Zo Jesse is een echte picasso :P
Hij is rustig aan het kleuren op zijn manier
een mooie tekening maakt ie ervan :D

Jaja hij vind zijn nieuwe kleurpotloden erg leuk en zijn wasco ook :D

wie er een echte picasso van Jesse wil moet eventjes maar zijn adres pben :P

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 13:26

jus - nee hij voelt niet los aan maar er zitten stukjes van mijn kaak los (botsplinters zeg maar) ik zij het verkeerd.
en ze hopen dat dat weer vast gaat groeien en zo niet dan gaan ze dat ''maken''

en wat een gave foto's zeg van je hengst

ellis - welkom back hoe was het, en ook weer mooie foto's van spook

angela - shaddy doet het super zo te zien lekker zo doorgaan hoor

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 13:34

Voor een bejaarde man doet hij het nog prima , hij denkt zelf nog dat hij een jonge god is hoor als je hem de stal uit ziet huppelen echt het beste paard voor buitenritten waar je hem naar toe stuurt gaat ie , laatste jaren is hij met vervroegd pensioen vanwege de jonge paarden die gewerkt moeten worden wat jammer is maar hier vind ik ook geen geschikte bijrijdster hij vind hetzelf prachtig gewoon beetje los en af en toe een buitenritje.
Vorig jaar heb ik nog gedacht om de merrie pony van mijn zoontje door hem te laten dekken , maar daarna toch maar niet gedaan als je helder na gaat denken zit je weer met een veulen die je waarschijnlijk niet zelf kan houden en het risico van een bevalling.

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 13:56

Nog even reactie op shaggy , gaat goed met het tuigen zo te zien veulen is ook mooi aan het worden wat een body !!

Heike ik schrok al ik dacht dat je met een losse zwevende kaak rondliep hopen dat het vastgroeit lijt me echt heel naar , mijn eerste paard kocht ik van een vrouw die haar kaak had gebroken met haar andere paard (kopstoot) en die moest een kunstmatige en had geld nodig vandaar dat ik haar paard kon kopen , maar dat is al 26 jaar terug.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 15:23

met 3 maanden mag je toch nog niet eens een glas alchohol?
Je moet ook zelf weten wat je doet..vind wel dat ze dan erg tolerant zijn geweest bij de politie!

anouk: succes! wat voor sollicitatie?

angela: shaddy raakt dr zwangersschapskilo's wel kwijt zo ;)! Dat blauw staat dr goed!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 16:09

:( geen geluk met het land
nu moeten we heel snel alles weer veranderen
palen uit de grond halen en opnieuw er weer in slaan op een ander stukje
want er is een lek in de dijk waar we staan en moeten ze maandag er al bij
nou lekker we hebben daar 2 paarden lopen en Macho en op het andere stukje dijk loopt Baron.
en beneden loopt het paardje met een gebroken kaak waar eventjes niks naast kan lopen of erbij (van grote paarden).
nu moeten we alles gaan verschuiven omdat ze gaan graven en wachten doen ze niet.
(lek zit er al voor wij erop kwamen maar nu ineens moeten ze erop. :( )
nu gaat Macho maar naar beneden daar maken we maar een stukje voor hem naast het ander paardje met gebroken kaak.
alle palen weg halen draad veranderen voor de graafmachine(,s)
als ze klaar zijn mogen er gaan paarden erop lopen.
dus word het stukje land te klein voor 2 paarden.
dus moet Baron maar aan die kant staan op het kleine stukje en de 2 op zijn land.
is anders ook niet eerlijk dat Baron op een heel groot stuk staat en de andere klanten met 2 paarden op nog geen helft van hun land.

maar goed waar laatje de paarden maandag.
1 persoon kan geen 2 paarden vast houden als ze op het land bezig zijn
dus gaan ze het land van Baron maar op en word Baron maar vast gehouden tot de machine,s klaar zijn.
ik zie nog naast baron dan gooien we een draadje in het midden
maar nee dat durven ze niet aan omdat Baron zo lelijk doet maar hij zal nooit door het draad gaan.
hij rent er alleen erop af en maakt sliding stops.
dat heeft hij altijd gedaan zijn land verdedigen maar ze vertrouwen hem niet ;(

maar goed vanavond maar al vast aan de slag om van het weekend klaar te zijn.

Marcel zei ook al op de manege staan hebben we meer rust dan nu op het land.
volgend jaar willen we er niet meer daar naar toe.
land is slecht en er zit teveel adertjes onder het gras dan is dit weer en dan dat weer aan de hand en er is een hoop verzwegen tegen ons. :(
bedoeling was dat we iedere zomer zouden huren maar we krijgen te horen dat de plannen zijn rond 2014 om het terug tegen aan het water.
lekker dat de verhuurder dit nooit aan ons heeft verteld nu wij zoveel duizenden euro,s eruit hebben getrokken om het land op te knappen.
schuur wat we op geknapt hebben moet ook weg :(

het is dat Jesse het ziekenhuis in moet en dat we dan eventjes geen tijd hebben om de paarden echt te doen anders had ik ze maar weer naar de manege gehaald.
ik geniet niet meer echt van het land sinds er dingen op spelen en nu dit ook weer erbij krijgt ;(

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 16:17

jus - als die van mij goed gebroken was geweest dan het ook helemaal vast gezet moeten worden

heidi - balen dat je zoveel pech hebt met het land maar zoals je zelf al aangeeft moet je je eigen nu even concentreren op jesse en niet op de zorgen van je land en je weet na regen komt zonnenschijn :(:)

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 16:35

ja maar nu is het weer hard werken om weer alles te veranderen
we zouden een weekendje uit gaan maar dat gaat dus weer niet door. ;(
ik ga vanavond maar alvast wat beginnen.
palen in de grond slaan lukt me niet dat moet marcel doen.
maar ik ga alvast wat draad weg halen om het te veranderen.
om het onderste land.
daar loopt toch maar 1 paardje (was nog in 2 en verdeeld om daar een ander paard telaten lopen als het beestje beter zou worden.)
maar goed het draad en palen halen we eruit en dat moet verplaatst worden om een stukje voor macho te maken.
daarna komt de rest.

maar als er weer wat aan de hand is halen we ze gewoon op en desnoods breng ik Baron weg naar Karina.
omdat we met jesse zitten straks. :o

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 16:38

Even vlug een Frío-spam voor de liefhebbers :o
Afbeelding

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 17:25

ohh ik wil ook weer zo graag rijden :D
in het land kan je niet echt rijden vooral op een dijk niet :P
Op baron kan je nu een tafeltje dekken op zijn rug :Y)
zo dik is hij :P

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 18:39

Ilona: Tja, Sam is me er ééntje. hihi.

Suus: Een detacheringsbureau. Ik kijk zowiezo rond of ik ergens aan de bak kan om een inkomen te krijgen. Ik ben gehecht aan onafhankelijkheid. Als ik hier was aangenomen, had ik heel gebakken gezeten, dus de moeite waard! Zadelmaker is wel wat ik het liefste wil, maar dat vergt de komende jaren investeringen en zal nog niet veel opbrengen in het begin. En het duurt even voor ik voldoende vertrouwen krijg van mensen die paardrijden, voor ze mij benaderen voor een advies en reparaties. :+ Vandaar dat ik graag wat meer ijzers in het vuur heb liggen. Ik ben helaas een illusie armer. Al mijn diploma's blijken verlopen! Dus hij kon me nu niet gebruiken. Hij vond me wel een heel gemotiveerd en positief iemand en ik paste heel goed in hun filosofie, maar helaas niet de vereiste papieren meer. Die zou ik allemaal opnieuw moeten gaan halen en dan nog afwachten of hij nog iets voor me had. Het is in de hypotheekbranche en die is momenteel maar magertjes hè? Maar ondanks dat, vond ik het een heel verhelderend gesprek. Het is duidelijk voor mij, dat ik echt een nieuwe koers moet inslaan. En ook wel fijn, dat ik niet met een 'u hoort nog van ons' wordt weggestuurd, maar gewoon meteen duidelijkheid mee heb gekregen. Hoe dan ook gaat opleiden voor mij nu geld kosten. Voor mij nu de keuze waar ik voor kies en als ik dan toch moet kiezen... Dan heb ik eigenlijk toch heel snel gekozen!

Denise: Het zat wel in mijn gedachten je kaak. Maar je boekt vooruitgang dus! Blij toe. En 29 augustus duurt nog even. Dus je kan nog lekker herstellen.

Judith: Zie bij Suus. Wouw! Die van jou mag er ook zijn! En is het dopen gelukt?
Met die van Ellis zou hij idd een mooie combi vormen!
Ja, een veulen is een risico. Is het daar ook moeilijker om een crusado'tje kwijt te raken?

Heidi, het mijne heb je hè? ;) Wat balen joh, dat je nu de wei moet aanpassen! Jammer dat jullie dit niet van te voren konden incalculeren, want dan had je de wei waarschijnlijk zo ingedeeld dat het een kwestie van even omweiden was geweest? Maar ja, Baron kan het hebben hè? Hij heeft nu reserves! Ik geef de werklieden geen ongelijk, ook al weet jij dat er niets kan gebeuren. Zij kennen je paardje natuurlijk niet en ik kan me voorstellen dat ze de verantwoordelijkheid niet willen. Ik zou met een paard wat ik niet ken, dat ook zo doet, ook voorzichtig zijn. Beter iets te, dan andersom hè?
Wel ongelooflijk jammer dat het allemaal zo tegenvalt hoor! Ja, bij huur van land kan je ook lelijk de vingers snijden. Jammer dat dat jullie weer moet overkomen! Een beetje mazzel is jullie van harte gegund! Ik kan me voorstellen dat dit er nou net niet bij moet komen, nu je al zo bezorgd bent om Jesse!

Branka: Deze fan smult van Frío! Mooi plaatje!

Ik ga de kids in bed stoppen en dan nog even Sam of Des plagen.;)

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 08:25

Goedemorgen allemaal

Heidi – balen zeg hopelijk is het na dit incident opgelost en kunnen de paardjes lekker genieten van de wei.

Branka – frio ziet er super uit nette foto ook heel netjes :j

En Anouk wie is het geworden sam of des ?

Strakjes weer les heb er zin in :D want mijn instructrise gaat voor 2 weken op vakantie dus moeten we het even zonder haar doen

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 13:18

Zag weer een hoop leuke foto's voorbij komen :D !

Heidi, nou zeg.. :( Wat een k.lote wei, met al die addertjes daar.. Wordt geen tweede jaar begrijp ik? Vervelend zeg..

Denise, ik heb a.s. zondag weer wedstrijd. Helaas wat weinig geoefend, maar ach, we zien het wel! Deze week een hoop regen :( En met een buitenbak is dat vervelend.. Veel plezier met je les :D

Suus, okee! Maar toch, zou niet graag mee willen naar politiebureau etc, dus dan maar thuis een biertje :D

Jus, leuk paard hoor, die "ouwe" van jou! Rij jij daar zelf nog op?

Pff, verveel me mega erg hier op t werk. Echte "komkommertijd" maar dat maakt de dagen echt zo vreselijk lang.. :\