Was wel leuk om met de paardjes daar doorheen te wandelen!
ja, ik ben al goed bezig mezelf gek te maken

En het rotte is dat haar dalijk weer zo kreupel ga zien, kan ik echt heel slecht tegen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

helemaal super vind ik het !
dus de foto's waren heel donker waardoor ik ze een beetje moest bewerken om lichter te maken en nu de kwaliteit best oliebol is.

hopelijk valt het allemaal mee en is ze zo weer in orde
hij loopt ook lekker vind ik
En Des met die kleine...echt súper!
)

toen ik hem uit de doos haalde zag hij er erg groot uit en was ik bang dat ie niet zou passen, maar hij zit als gegoten
!!Lisenka schreef:Ik kan zelf die foto van het paard niet zien. Jullie hebben het toch niet over Reclamo die van Denise is (geweest).
) daarna lekker met dr nieuwe uitrijdekentje door het sneeuwbos gestapt! Eerst was het wel spannend maar al snel werd ze dapper en stapte ze zelfverzekerd door de sneeuw!
.
) en iedergeval elke maand dat te sparen wat je kwijt zou zijn als je een paard hebt. Zo kan ik in de tussen tijd ook goed zien of ik het ook echt kan betalen....
. vind het altijd wel grappig als dieren zo'n bui hebben
.
. Erg handig iemand die alleen 's ochtends werkt
. Ik deed eerst alleen Atlas en Komiek, maar nu heeft de eigenaar van Herna ook al gevraagd of ik dr op het land wil zetten. En een eigenaar van twee andere paarden heeft me gevraagd of ik die van haar en nog eentje die ze normaal ook doet eraf kan halen. Ik hielp dr altijd al maar dr werkrooster is veranderd dus nu kan ze tussen de middag niet meer langs komen. Maar ach als ik At en Ko op het land zet kan ik de twee van haar weer mee terug nemen en als ik Herna neer zet kan ik die ander weer mee terug nemen
. Ach zo blijf je wel lekker bezig
. 
Leuke foto's voorbij zien komen. Wat erg van die verwaarloosde paarden.
Daar kan ik zo boos om worden. Vooral als je ziet dat die andalusier er vorig jaar nog geweldig uit zag. Hopen dat ze snel opknappen.