Heb het niet echt gevierd, was de helft vergeten uit te nodigen haha, maar was alsnog gezellig

Leuk dat hartje op zn kont Peet, en Mynke ook al geschoren!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

[/quote] Essssss schreef:@ Saida: Haha ik glij er ook nog wel vanaf hoor. Sterker nog, heb nog nooit zonder zadel gegalopeerd. Moest wel ff wennen op Fuego's ruggetje, maar na een paar keer in het weiland rondgedraaft te hebben ging het wel goed. Was trouwens echt een foto moment, ondergaande zonnen, overal hoge mooie bloemen in het weiland, en ik op Fuego's ruggetje alleen met een halster en een halstertouw en later een plukje manen, halstertouw vloog weg hihi.
Essssss schreef:@ Saida: Hahah was dat maar zo!

Gister op Jielt, paar leuke foto's gemaakt, tis en blijft een lekkerding! Hij is echt een super lieve schat 
Gelukkig is ze weer aan de betere hand. Jielt wordt nooit geschoren, maar dat is nu ook wel een beetje aan het worden hoor haha 
Die zal ik wel op bokt zetten (kan misschien even duren omdat ik thuis geen internet heb..) Fijn dat het zo goed gaat met Ozzy en Lucky, het zijn ook wel 2 kanjers om te zien zeg 
Ik lag net zo snel weer in het zand
Maar gelukkig geen spierpijn of wat er aan over gehouden.. Daarna gleed me vriendin er nog vanaf in de draf, ik heb me kapot gelachen haha! 
Sorry!
Erg he, volgende x zal ik beter mn best doen!

en geknuffeld

Maarja, ik ga mn best doen 

(en daar is ze zeker niet slecht in) 
Blueberry schreef:Heel even snel een berichtje tussen door:
ik doe de KNHS instructeuropleiding en ben opzoek naar combinaties die ik les mag geven voor die opleiding. De lessen zijn op dinsdag avond van 19.00 tot 22.00 en is in Glimmen (Groningen) op manege de Bongerd.
De lessen zijn op B-L niveau en er dient ook ef en toe een sprongetje gemaakt te worden.
Ken jij iemand die hier in de buurt woont en die daaraan mee zou willen doen?!

,maar dat begrijp je wel....