Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en ze pakt ook elke kans die ze krijgt om je even op je nummer te zetten (zelfs als je volledige aandacht er bij is en je toch echt de juiste hulpen geeft) .
wat gelukkig weer dicht is
ze kwam steeds meer in verzet , terwijl ik toch het zelfde deed als met gewoon hoofdstel (vrij lange teugel dus omdat ik veel bezig ben dat ze op mijn been en zit gaat reageren) .
komt wel weer goed .
. moonforever schreef:Charel hihi dat herken ik ^^^
Denk je lekker onderweg te zijn en gebeurt er weer iets..
normaal had die elke x wat nu na 2 maanden open schoft.wat gelukkig weer dicht is
en je word er goed hard van
cherell0 schreef:ik heb 1 keer geprobeerd bitloos te rijden (met het halster , had even niks anders ) .
geloof me misschien over 3 jaar weer als ze beter mee werktze kwam steeds meer in verzet , terwijl ik toch het zelfde deed als met gewoon hoofdstel (vrij lange teugel dus omdat ik veel bezig ben dat ze op mijn been en zit gaat reageren) .
ook word mijn fybromyalgie erger doordat ik niet kan rijden , dus dat speelt ook wel mee .
maar zoals ik al zei , ik mag niet klagen![]()
komt wel weer goed .
maar heb nu wel voor mezelf gezegd dat als ze nog een keer afzegd ik een andere tandarts ga zoeken.
dat ik wel een combi hoofdstel aanschaf (dus kaptoom/hoofdstel met en zonder bit ) en dan nog eens probeer .

Hoef dus niet met spoed de DA in 't weekend te laten komen. Maar ik ga hem denk ik sowieso volgende week ff bellen. Tenzij hij komende dagen ineens weer als een trein gaat lopen.. Ach, ik zie 't wel. Ben allang blij dat ie weer wat vrolijker is!! 
Zou 't toch best eng vinden hihi. Gelukkig dat je er zelf niet bij was. 
Strakjes weer even kijken en kroelen 
Gebeuren natuurlijk ook vervelende dingen, maar uiteindelijk komt 't altijd goed en eigenlijk nog beter

)