Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. En dat hoor ik heel vaak hoor van mensen, als de instucteur erop gaat, dan hebben veel mensen van: "wow, is dat mijn paard?!
" Alleen maar gaaf toch!! En van die skippybal met de paarden moet je foto's maken!
. Ik moest ook een maand op Chico wachten. Hij werd daar namelijk nog gecastreerd.. En ik kon niet wachten zeg.. Wanneer komt Urbino?
. Leuke foto's en filmpje van Des en de rest zeg. Sam kan ook wel lekker sjouwen hoor! Hihi, die kleine met Des, wat issie braaf zeg. 
Moet je ook eens doen, het is echt super grappig
. Weet je wel zeker dat zn balle eraf zijn
. Toch nette punten!
. Wat issie mooi onder het zadel zeg! Hij toont echt al veeeeeel meer
. En ook lekker wakker, en goed in zn vel. Hij is heul knap zeg. En jij zit er netjes op zeg!!
. En fijn dat Johan lekker naar je toe komt
.
. Leeeeuk joh, in de sneeuw
. Je mocht wel lachen hoor, voor de foto hihi
. Ziet er goed uit, Fuur wordt al lekker breed zeg
.
. Helemaal trots op mn kanjer. Eindelijk stukken op eigen benen aan de longe, en kon meneer zelf het rondje lopen. Hij zit echt lekker!! Hij loopt wel mega ruim zeg hihi, dat voel je goed
. Hij ging zelfs al 3 passen draven, zat ook wel lekker haha. Ben benieuwd hoe het allemaal verder gaat, hoop dat ie zo braaf blijft
.
.
Voor meer info ff een pb met email, dan kan ik foto's doorsturen.
? Wat is het een leukerdje zeg...!! Zal je ook niet even melden?!
Hij is echt heel leuk Eef... Ik hoop dat je met hem nog heeeeeel veel rijplezier hebt
.
Vanaf nu ga ik hem twee keer per week rijden, 1 keer per week longeren en verder krijgt hij vrij.
Ga jij 14 dec. nog naar Bunschoten?))
mijn caveson is binnen
ga zo gelijk even op Vaidosa passen!! Enamorado schreef:dit topic misschien?
[EA-TK-PP] Wie weet er een paarden opkoop voor 3 paarden?
ps zoekt er nog iemand een bucas deken toevallig? of een dressuurzadel?
Prinslover schreef:Evelien.... dat was de eigenaresse ja..... vind het echt diep triest hoe het paard er nu aan toe is.. Ze is 13 jaar, maar kom op zeg, zelfs op die leeftijd kan je heus wel zien dat het paard er zeer slecht aan toe is...
. Arm, arm paard....... ongelovelijk. Hij kreeg alleen een pluk hooi van een stiekeme buurman geloof ik... Echt dood zonde van dit paard!!
!!!! Het einde is in zicht, eindelijk!
. Hoe komt dat nou zo opeens??
.
. Baaaalen zeg. Hoelang is dat al? Chico liep ook even niet goed, maar was binnen 10 min al over (had ff een rare beweging gemaakt). Hopen dat Robijntje snel opknapt!!

.
. Die advertentie had ik ook wel gelezen volgens mij, maar heb geen foto's gezien.... Echt vreselijk dat mensen hun paarden zo kunnen verwaarlozen!!
. 

heb 1,5 uur gereden van mijn huis naar stal, normaal is het maar een half uur hooguit 40 minuten als het tegen zit... we konden maar 40 over de snelweg echt niet normaal...