Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Jelske schreef:Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst Sunnyhorse. Wat is het er voor eentje?
Ik zit hier een beetje in dubio. We hebben een nieuwe stadgenoot en die heeft ook een Fries. Beest heeft duidelijk last van zijn huid rondom zijn sokken (mok, mijt, who knows) en daar wordt duidelijk niks aan gedaan. Baasje is alleen maar druk met al haar alternatieve theorieën over het universum en fladdert er een beetje omheen![]()
Wat zouden jullie hebben gedaan?
SunnyHorse schreef:Veulen is ook eentje van Gosse. Overigens weer een hele andere bouw dan ons hengsten veulen van Gosse.
Wat is je dubio Jelske? Om er wel of niet wat van te zeggen?
Ik voel met je mee wat betreft de zorgen rondom je eigen paard. Je wil gewoon het beste voor ze. Je kan soms een dagtaak aan piekeren krijgen als het niet lekker met ze gaat. En eigenlijk helpt dat ook geen snars. Ik duim dat ze opknapt. Spannende plannen in ieder geval wat betreft ET! Heb je een goed adres gevonden?
Horseloverl schreef:Ons veulen is net voor geweest. Mooie 2e premie! Maar ligt het aan mij of waren ze extreem streng? Heb er echt een hoop gehoord met een 3e premie of zelfs geen premie bij 2/3 veulens. Dat heb ik nog niet vaker meegemaakt. Ik ben er wel voor dat ze streng keuren.
Horseloverl schreef:Ons veulen is net voor geweest. Mooie 2e premie! Maar ligt het aan mij of waren ze extreem streng? Heb er echt een hoop gehoord met een 3e premie of zelfs geen premie bij 2/3 veulens. Dat heb ik nog niet vaker meegemaakt. Ik ben er wel voor dat ze streng keuren.