*leest verslag* ohh, goed joh!!! Je mag ook wel trots zijn

Frank, haha Des liet zich van zijn goede kant zien
ben toch wel erg nieuwsgierig naar hem.. Moeten eigelijk een keer bij jou meeten!Peet, dank je
ben zelf ook erg trots op mn figuur nu, zit een stuk lekkerder in mn vel, nadat het uit is gegaan ben ik afgevallen en nou voel ik me perfect in mn vel!Jij ook succes met wedstrijd!
Zus, ahh dat is altijd mooi om te horen! Ook al wil je niet op dat niveau rijdne

Heidi, gecondoleerd..
Lisenka, nee het is weer een geval van radicaal omgedraaid..
Ik wou dat het gewoon simpel kon, maar ik denk dat het er niet meer in zit.. Ik mis mn hondje zo.
Zo heerlijk muziek gedownload en op mn ipod gezet, kan ik eindelijk weer eens vrolijk op mn fiets stappen

Gister supergezellig gehad met een vriendin, eerst wezen poolen daarna wezen stappen, tijdje staan kletsen met een jongen uit London, erg gezellig

En vanmorgen naar mn superkanjer geweest!! Hem gelijk goed opgemeten, hij is nu 1,49!!! Ben ik al erg blij mee

Hij is lekker los geweest, eerst in zn eentje daarna nog een vriendinnetje erbij gegooid, ging super.
Die mensen zaten wel echt even te kijken van zijn draf
Die is behoorlijk spectaculiar als ie gaat showen. Heb alleen jammer genoeg het nog steeds niet mooi op de plaat kunnen leggen.Oh en een zweetdeken gekocht (gister), en vandaag opgelegd en die boef gaf er niks om natuurlijk

Hier wat foto's van vandaag:
Zweetdekentje op:

Snuffelen over t hek:

Drafje:
Die groeien ook super hard en volgens mij zijn ze ook al heel dik of niet?
(het stuk over jezelf) 

Wat sneu zeg..... echt zo jammer dat ze de kleine niet heeft mee gemaakt..
. Sterkte!!
Zeker weten doe ik het nooit, want heb geen idee wat er achter zit. Maar zo te zien 50 % arabier. Vind het ook helemaal niet erg, want arabieren zijn ook heel leuk om mee te werken, ook hebben ook schoonheid
. Maar komt wel goed, is ook altijd eng de 1e keer. Volgende keer gaat het vast beter, en nog best nette punten trouwens!!
. Is dat nog wel dichtbij Johan? Want anders krijg je het nog heul erg druk in de weekenden
. Heb echt enorm gelachen. Wijntje erbij, en de toys gingen in de rondte
. Ik wist wel dat er een hoop dingen waren, maar toch...... Kortom een vet melige avond gehad, en alles eens van dichtbij bekeken, whaha
Zoals je weet wil ik het ook best een keer proberen voor je..
dus hij had helemaal geen aandacht voor karin die hem rijdt,
terwijl je normaal het touw om zijn nek kon doen en hup erin