[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Barroco

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 17:45

Sanne, ja ik vind het zo fijn hoe het nu met Bandiet gaat.. Als ik aan hem denk krijg ik gelijk weer kriebels in mn buik, ben zo gek op em.. Vandaag was weer geweldig! Ohh je wedstrijd ben zo nieuwsgierig hoe het gaat/gegaan is!
*leest verslag* ohh, goed joh!!! Je mag ook wel trots zijn Lachen

Frank, haha Des liet zich van zijn goede kant zien Haha! ben toch wel erg nieuwsgierig naar hem.. Moeten eigelijk een keer bij jou meeten!

Peet, dank je Bloos ben zelf ook erg trots op mn figuur nu, zit een stuk lekkerder in mn vel, nadat het uit is gegaan ben ik afgevallen en nou voel ik me perfect in mn vel!
Jij ook succes met wedstrijd!

Zus, ahh dat is altijd mooi om te horen! Ook al wil je niet op dat niveau rijdne Lachen

Heidi, gecondoleerd..

Lisenka, nee het is weer een geval van radicaal omgedraaid..
Ik wou dat het gewoon simpel kon, maar ik denk dat het er niet meer in zit.. Ik mis mn hondje zo.

Zo heerlijk muziek gedownload en op mn ipod gezet, kan ik eindelijk weer eens vrolijk op mn fiets stappen Haha!
Gister supergezellig gehad met een vriendin, eerst wezen poolen daarna wezen stappen, tijdje staan kletsen met een jongen uit London, erg gezellig Lachen

En vanmorgen naar mn superkanjer geweest!! Hem gelijk goed opgemeten, hij is nu 1,49!!! Ben ik al erg blij mee Haha!
Hij is lekker los geweest, eerst in zn eentje daarna nog een vriendinnetje erbij gegooid, ging super.
Die mensen zaten wel echt even te kijken van zijn draf Haha! Die is behoorlijk spectaculiar als ie gaat showen. Heb alleen jammer genoeg het nog steeds niet mooi op de plaat kunnen leggen.

Oh en een zweetdeken gekocht (gister), en vandaag opgelegd en die boef gaf er niks om natuurlijk Haha!
Hier wat foto's van vandaag:

Zweetdekentje op:
Afbeelding

Snuffelen over t hek:
Afbeelding

Drafje:
Afbeelding

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 17:55

Barocco oei...wat is ie knap Cool

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:00

ja he.. *zwijmelt weg*

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:04

1.49m is al vet netjes!! Daar komt zeker nog wel zo'n 6/7cm bij hoor! En die deken staat hem prachtig!!
Wat zijn z'n manen ook al lang Wow! Die groeien ook super hard en volgens mij zijn ze ook al heel dik of niet?

Ik vind trouwens je profiel mooi gemaakt Ja (het stuk over jezelf)

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:33

Nou dan komen hier de foto's! Ze staan niet op volgorde.
beetje slechte kwaliteit, maar de bak is ook vrij donker, helaas!

Ik rij bitloos met een gewoon hoofdstel, want mijn caveson is nog niet binnen

1.
Afbeelding
Nog redelijk ontspannen..

2.
Afbeelding
Ho! rustig Vaidosa.

3.
Afbeelding
Dat is beter Ja

4.
Afbeelding
Hoofd in de lucht een gaan met die banaan Nagelbijten / Gniffelen

5.
Afbeelding
Miep miep!

6.
Afbeelding
Afgroeten en bijna vierkant Pling

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 19:00

Sanne =>leuke foto's en zeker voor een eerste keer

heidi => gecondoleerd

Mies => veel plezier in centerparks

Sjaad => bedankt niet alleen zijn billen zijn lekker hoor haha

Saida => mooie papa heeft rintske hoor

nou gistere mijn zadel opgehaald en vandaag weer gereden en wat een verschil zeg met rijden ik zit een stuk rechter en heike loop echt veel lekkerder morgen ochtend les en kijken of ik deze ontspanning vast kan houden

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 19:17

Heike: Super joh Haha! . Das fijn dat je zadel weer goed ligt, en rijden meteen beter ging. idd hopen dat je het vast kunt houden nu!

Jas; Wauwie, hij is stoer hoor Haha! Echt leuk om die plaatjes te zien Ja . Die manen groeien flink zeg, vind deze coupe trouwens ook gaaf, maar lang zal m ook super staan! Als madelief weer back to home is, dan kom ik jullie kant op, en moet je Bandiet weer ff showen. Vind het echt zo leuk om te lezen dat je helemaal happy met m bent Lovers

Madelief; Hihi, johhhh, had ik niet aan gedacht dat je dan dag en nacht bij je liefie zou zijn Haha! Haha! . Haha, jij bent daar dan 24/7 volgens mij haha. Ik kan me nog precies herinneren dat je nét met m had en hij je belde in je trein. Wist niet dat hij t was, maar toen ik je zo zag glunderen wel Haha! . Hier in NL is het ook koud hoor, brrrr. Tong uitsteken

Heidi: ag nee toch.. Verdrietig Wat sneu zeg..... echt zo jammer dat ze de kleine niet heeft mee gemaakt.. Ach gut . Sterkte!!

Sjaad: Jaa, klopt, dat vermoed ik dan. Knipoog Zeker weten doe ik het nooit, want heb geen idee wat er achter zit. Maar zo te zien 50 % arabier. Vind het ook helemaal niet erg, want arabieren zijn ook heel leuk om mee te werken, ook hebben ook schoonheid Haha! .

Sanne; Leuke foto's joh. Je kan idd zien dat Vaidosa het er nog niet helemaal mee eens is.. Ach gut . Volgens mij vond ze het allemaal maar een beetje gek in dat "apenpakkie" Clown . Maar komt wel goed, is ook altijd eng de 1e keer. Volgende keer gaat het vast beter, en nog best nette punten trouwens!!
Van de foto's is je vergeven hoor, haha!! Geeft niks. Echt super tof van je kamer in Groningen Hyper! . Is dat nog wel dichtbij Johan? Want anders krijg je het nog heul erg druk in de weekenden Tong uitsteken .

Frank; Haha, des was weer aan het showen lees ik Haha! . Jaa, dan laat ie vast zien dat ie ventje is, als er zo'n mooie meid voor zn box staat Knipoog . Gelukkig is die dan wel weer zo braaf niet meteen dol enthousiast over de boxdeur te springen ofzo... Maar das echt weer het geweldige karakter van de PRE Lovers

Gisteravond bij een stalgenootje ladiesnight gehad ROFL . Heb echt enorm gelachen. Wijntje erbij, en de toys gingen in de rondte ROFL . Bij sommige dingen had ik echt zoiets van "huh, bestaat dit ook" Huilen van het lachen . Ik wist wel dat er een hoop dingen waren, maar toch...... Kortom een vet melige avond gehad, en alles eens van dichtbij bekeken, whaha Huilen van het lachen Haha! .

Vandaag kwam me oma kijken bij me lieve Chico!! Even aan de longe gezet en zn moves laten showen Haha! . Oma vond m erg mooi! Maar was toch een beetje bang hoor, zo met al die grote paarden ROFL . Gelukkig liep Chicotje helemaal goed. Ik gooide hem vrijdag los, en toen liep die niet zo lekker opeens.. waarschijnlijk verstapt ofzo, maar zat me toch niet lekker. Maar was vandaag niks van te zien gelukkig. Pffieuw, moet er niet aan denken dat me kindje wat zou krijgen/hebben zeg.. Bloos .

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 20:25

Ben zo trots op mijn kanjer weer he Lovers
Wat een lekker ding heb ik toch Haha!

Had net les, en hij was lekker los in zijn lijf.
Er zaten vandaag slechtere stukken tussen, maar ook hele goede!
Af en toe kan ik die galop zo lekker onder me krijgen, met mooi veel kracht op de achterhand, echt heerlijk.
En in de draf liet hij ook los, in zijn rug en dan kan je af en toe zo heerlijk zitten, echt!
Ook een nieuwe oefening gedaan, slangenvolte 3 bogen in galop, eerste kwartlijn (zeg maar binnenhoefslag) draf, tweede kwartlijn weer galop.
Hierdoor pak je in 1 oefening ook beide kanten galop mee.
Is voor mij ook even wennen, want is natuurlijk best precies werk.
Wijken schaart hij tegenwoordig ook stukken met zn achterbenen, dus dat is ook al flink verbeterd, en gewoon zn gangwerk in het algemeen is echt beter!
En als ik in de spiegels kijk, denk ik altijd wat issie toch mooi he Lovers
Zo'n lekker barok spekkie wordt/is het!

Als ik weer in NL ben worden jullie gespamd met foto's hoor Haha!

Lisenka: Super veel plezier in Spanje en groetjes aan Jan!! (hoewel jullie nu al onderweg zijn) Haha!
Toch nog nette punten opzich Ja
Miichelle90: Ik was eerst altijd heel voor abortus (wilde ook geen kinderen).
Maar sinds ik mijn nichtje heb meegemaakt (die ook niet gepland was) zou ik het denk ik ook houden..
Hahaha, ja zo gaat het echt he, gaat zo snel!
Sanne: Ja toch?! Moet dan eerst nog wel een aantal klasses door haha Bloos
Toch netjes gedaan met Vaidosa. Haha, die knotjes, zijn haar manen nog te kort voor een hengstenvlecht?
Zusje: K.lote dat je Dizo niet meer mag zien Verward Zoals je weet wil ik het ook best een keer proberen voor je..
Wow, 1.49, chill hij wordt groter dan Furia dan Haha! Haha! Dat ie zo makkelijk was met dat dekentje zeg, wat een schat!
Vind die foto van het snuffelen erg gaaf!
En je profiel is idd gaaf geworden. Als ik thuis ben ga ik ook weer eens knutselen Haha!
Heikedenise: Fijn dat je zadel nu beter past Ja
Iloon: Hahaha, ja mn vriend en ik zijn allebei nog zo stapel op elkaar!!
Whahaha, klinkt als een leuk avondje Tong uitsteken Huilen van het lachen Wat voor gekke dingen bestaan er dan allemaal??
Ja, ik ben ook altijd bang dat Furia wat heeft Bloos Ben echt overbezorgd en hij is echt mijn zorgenkindje..
Ook vandaag, hij staat altijd los op t weitje voor zn stal en er staat ook een vlasvork.
Meneer had t in zn kop gehaald ermee te gaan spelen Verward Zag m paar meter verderop liggen vanwaar die eerst stond.
Kon me echt niet voorstellen dat hij niks had, dus ik speuren naar bloed, en jahoor, bij zn rechterkogel.
2 gaatjes, klein maar best diep. Gelukkig liep hij nog helemaal regelmatig! T stelt ook niet zo veel voor maar ik maak me dan meteen zorgen Tong uitsteken
Die vlasvork berg ik voortaan ook beter op!

Nog een weekje!!! Weer home again Lovers
Hoop wel echt dat t weer goed is, stel eens dat t zou stormen dan zitten we echt met een probleem Nagelbijten / Gniffelen

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 20:59

Madelief ; Ja ik vindt het nu echt geweldig om moeder te zijn (al had ik liever over een paar jaar maagoed) Zou dr niet aan moeten denken zonder me meisie (L)

Zeg ik net tegen Samantha, kom gaaan we schoentje zetten en daarna lekker naar bed. Pakt ze der schoen loopt naar de vensterbank zet dr schoentje neer en staat keihard SINTERKLAAS hahah.
Ze heeft het al aardig door Lachen

Ilona ; zeker by Linda ? Zag zoiets in d'r naam staan hahaha. Altijd leuk die dingen Haha!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 21:02

Benthe -> Hm das nie leuk als je alleen maar commentaar krijgt van je vader.
Misschien dat je er eens met hem over kan praten en hem vragen wat of hij nu wel heel erg positief vindt van jou en waar hij trots op is?

Regine -> Gaaf hè? Zo onverwacht iets doen en dan pakt ze het nog super op ook!
Dan zit je zo weer even een paar dagen op een roze wolk van trots!
Hahaha! Grappig die foto van jullie!
Vertels eens; wie gaan er in de zak mee naar Spanje dit jaar? Knipoog Tong uitsteken

Denise -> Hihi! Moest stiekum lachen toen ik jouw foto zag van jou en Heike. Haha!
Wat een verschil!

Jasmijn -> Pfieuw! Ja wat een wind hè?
De takken vlogen in het rond hier op stal, ben maar in de binnenbak gaan lessen gisteren!
Mooie deken voor Bandito! Staat hem goed!

Fanny -> Hey Fanny! Leuk je weer te zien in het topic!
Wat is er gebeurd met Janske?

Lisa -> Met zo weinig informatie betwijfel ik of je een dekhengst kan vinden.
Geef eens wat meer info over voor wie je zoekt, wat voor hengst er wordt gezocht, voor wat voor merrie, enz.

Sanne -> Gefeliciteerd met je kamer!
Voor de eerste keer op wedstrijd heb je een nette score!

Frank -> Brave Des, hij is een echte gentleman! Cool

Madelief -> Dat is zeker een heeeeeel mooi compliment!
Nog een week en dan ben je weer lekker thuis.....

Petra -> Ik lees een beetje tussen de regels door dat je een k*ttijd achter de rug hebt gehad.
What's up? Mag ook per pb.... Ach gut

Heidi -> Ach gos, Heidi, wat een naar berichtje......
Gecondoleerd meis, sterkte voor jou en alle andere nabestaanden. Ach gut

Lisenka -> Sjips, te laat, maar misschien lees je in Spanje ook even bij hier in het topic.
Wilde je nog een goede reis wensen en heeeeeeel veel plezier op de Sicab!

Nishada -> Dankjewel voor je uitleg!
Beart is zeker een mooie hengst!
Elk jaar is ie aanwezig op de hengstenkeuring dus je zal hem daar ongetwijfeld hebben gezien.
In 2006 was hij kampioen, en dit jaar reserve kampioen! Vork
Zijn vader Jasper vind ik ook zo'n ongelovelijk mooie hengst! Vingers aflikken

Gistermorgen had ik weer les van Mayke en we zijn in de binnenbak gaan rijden.
Er stond zo'n harde wind dat het niet verantwoord was om buiten te rijden.
Rints en ik moesten veel stapoefeningen doen; sturen, wijken, afwenden, korte voltes etc, etc.
Op een gegeven moment kregen we het te pakken en kon Rints een aantal passen heel goed wijken!
Wel probeerde ze telkens weer snelheid te maken, vanuit haar boeg te gaan en over haar schouder weg te lopen.
Dus moest ik haar telkens weer terugnemen of stil laten staan en weer verder.
Toen we bijna klaar waren wilde Mayke er nog even op.
Ik stond dat eens aan te kijken en stond er echt versteld van hoe mooi Rintske liep!
Zelf voel je wel het één en ander, maar omdat je erop zit zie je eigenlijk nooit je eigen paard lopen.
Ik was zo ongelovelijk trots dat ik gewoon tranen in mijn ogen had......

Gisteravond stond Rintske samen met Buehne en Rakker in de binnenbak en gingen Marieke en ik met de skippybal overschieten en naar de paarden toe.
De paarden begonnen er mee te spelen, renden en bokten door de bak en werden helemaal vrolijk!
Dat was zó leuk om te zien én te doen!

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 09:16

Barocco, mooi! Dat rood staat hem goed.
Hij is echt donker! Is hij schimmel of iets anders?
Benieuwd hoe hij er uit ziet als hij volwassen is!

Zasraed, gefeliciteerd met je plaatsing, voor de eerste keer heel goed, toch?
Hij ziet er heel braaf uit op de foto's.

Madelief88, klinkt goed, je trainingsverslag. Ben héél benieuwd naar foto's want je hebt een heel mooi paard.

Oohh als ik dit allemaal zo lees, kan ik bijna niet meer wachten tot Urbino er is.....

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 10:39

goeiemorgen meiden.
ff snel want kga dalijk zwemmen:
sanne: heb je de teugels niet erg hoog aan je hoofdstel zitten?
jasmijn: gave deken, hij blijft er lekker cool onder voor de 1e keer.
peet: en??
heidi: gecondoleerd. tja, er is een tijd van komen en een tijd van gaan. meestal ligt dat dicht bij elkaar: je verliest een dierbare terwijl er in je nabijheid op korte termijn een nieuw wereldwonder aan zit te komen. bij ons was het met de laatste ook het geval.
madelief: op naar indoor brabant meid!!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 10:57

Sanne: Als ze de eerste paar keren maar braaf zijn en de punten komen dan wel. Toch goed gedaan hoor.

Jasmijn: Wat vind ik dat zielig voor je dat je je hondjes niet meer mag zien/mee mag nemen. Sinds we Banjer hebben kan ik helemaal begrijpen hoe je je voelt. Ik hoop dat Madelief nog wat voor je kan bereiken.

Ilona: Jij bent dus weer een stuk wijzer geworden tijdens de ladysnight. Gelukkig met Chico niets aan de hand.

Wij zijn gisteravond om 20.30 in ons hotel aangekomen. Gratis internet dus kan jullie hopelijk bijhouden. Goede vlucht gehad, alles liep op rolletjes. Zonnetje schijnt. Lekker zometeen in mijn t-shirtje de stad verkennen.

Madelief: Druk aan het aftellen. Je hebt de beslissing genomen en wil nu natuurlijk zo snel mogelijk weer thuis zijn. Je neemt toch een mooie ervaring mee.

Saida: Wat kun je dan trots zijn op je paard. Mijn instructrice is een keer op Halley gestapt om te kijken hoe dat voelde. Ze zei dat hij heel goed aan de hulpen staat. Was toen ook zo trots.
Skippyballen vinden ze vaak heel leuk. Mijn fjord pakt hem op en komt achter je aan rennen met dat ding. Dan probeert hij je te slaan met dat ding. Andere paarden slaat hij met dat ding op hun kont.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 11:22

Ilona=> ja hij past echt super ben blij dat ik het gedaan heb
gelukkig dat chico weer goed liep is idd een hele gerusstelling. en gaaf een ladysnight

Saida => ja ik kan best begrijpen dat je moest lachen van de foto's het is ook heel grappig om ons samen te zien haha
wat fijn dat je les goed ging altijd super om te zien hoe je paard loopt he

Madelief => nog een weekie en dan ben je lekker weer bij vriendlief die zou ook wel blij zijn om jou te zien

frank => veel plezier in het zwembad

Peetisgreat => en wat waren de punten?

Lisenka => alsnog veel plezier en geniet ervan en hou ons op de hoogt

nou ik zit weer op mijn roze wolk want wat loop mijn kanjer super vanochtend les gehad en hij was echt fantastisch los door zijn lijf, wel rustig aan gedaan want we hebben alleen een buitenbak en die was toch wel hard maar echt super gereden als ik dit zo verder kan rijden dan is het super

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 11:43

nou meiden die zwarte gek van mij is dus echt een GEK Haha! Clown hij kwam de trailer uit en was gewoon niet meer te houden het leek wel weer een hengst
zo druk en gillen
dus dat beloofde niet veel goeds
eenmaal in de binnebak moesten we inrijden naast de wedstrijdbaan en daar ging het eerst heel gespannen en gillend door de bak
na een tijdje liep hij eindelijk lekker, in de stap wou nog niet eens nageven Koe
maar net voor de proef begon liep het wel lekker

de baan in en tja das leuk ramen en uitzocht naar de parkeerplaats waar genoeg te zien is en waar als je als fries gaat gillen er altijd wel een paard terug gilt Duivel dus hij had helemaal geen aandacht voor karin die hem rijdt,
gewoon rustig blijven en beginnen met de proef Haha!
nou hij liep mooi slingerend door de bak heen en maakte van ene volte 15 net een slangevolte Haha! nee gek heid hij was er niet bij maar ach het is ook nog zo een jong ding he zullen we dan maar zeggen Bloos

de score van vandaag was 176 punten Party!! Wow! als je het mij vraagt waren die wel wat aan de hooge kant maar goed op naar de volgende wedstrijd
en toen hij trg de trailer in moest had hij nog ook zoiets van nee hoor hier is het veel leuker hij ging gewoon niet Boos! terwijl je normaal het touw om zijn nek kon doen en hup erin
dus ook daarin was hij mooi aan het uitproberen die zwarte lieve gek want dat blijft hij toch wel voor me hihihi

vandaag maar ff wat werken met hem

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 16:59

Hoi allemaal,

Sorry voor mijn afwezigheid..ben nog al druk met opzetten bedrijfje. Daarnaast heb ik mijn handen vol aan de paarden natuurlijk..

Cantaor is nogal aan het veranderen....zal ff een ego-up-date geven, zal daana weer eens bij gaan lezen..

Was ik eerst blij als ik vooruit kwam.....Heb ik nu mijn cap onder het stof uit getrokken en vandaag met die ijzige wind zelfs eerst gelongeerd voordat ik opstapte (jaja, ik schaam mij diep).
Het lijkt verdikke wel een driejarige!! Daarnaast is hij ook nog eens (en ik ook) ontzettend geschrokken van de sjofel van de buren die kijkhard aanreed en een plons modder water naast onze bak gooide terwijl ik reed, hij staat dus onwijs op scherp.

Hier wat rijfoto's. Ik zeg alvast maar dat ik op de foto's hem met meer hand rij als normaal en vaak wat meer stelling naar binnen vraag aan mijn binnenteugel. Dit omdat het op het moment werkt om hem zo wat bij mij te houden, anders vlieg ik alle kanten o0p. Het is eigenlijk niet wat ik wil, maar nood breekt wet hier.

Maar als jullie iets beters weten hoor ik het graag!!! Commentaar mag Haha!

Ik zet er ook de sh#t momenten bij...
Voor degene die hem kennen...hij is in iedergeval veranderd (en nu maar hopen dat het positief is, haha)

heet, heet brrr

Afbeelding

Woeeessss weg was hij ff

Afbeelding

Ik hoor daar iets gevaarlijks :shock: Bloos

Afbeelding

Afbeelding

Het ik stop er mee, ik ga NIET meer verder punt.... :-(

Afbeelding

Het hard weg-ren punt

Afbeelding

Al wat rustiger

Afbeelding

Afbeelding

Helaas te diep, moet je maar op je kont gaan zitten.

Afbeelding

Wordt beter;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Heeheeh

Afbeelding

Inzet volte;

Afbeelding

Afbeelding

Nog wat draf plaatjes

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

jaja, hij kan het wel

Afbeelding

Galop vindt hij nog erg moeilijk, ik ga daarom vaak wat in verlichte zit zitten om hem te ontlasten, anders valt hij er weer uit.

Met zijn ik vindt het zo moeilijk puntlip

Afbeelding

Afbeelding

neee hierblijven!

Afbeelding

Zo dat was hem..heb mijn handen vol zoals jullie zien.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 17:45

haha cyrina, toch nog gezweet met dat koude weer? ik vind het er nog niet zo dramatisch uitzien nadat we voorbereid waren door je verhaal vooraf.
Lisenka: aaahhhhh lekker in t-shirt wandelen, wij zijn jaloers hier. t sneeuwt nu. geniet er maar goed van!
peet: tsjil heeft het brave friezen vooroordeel dus weer bij een aantal mensen om zeep geholpen?

het zwemmen was heerlijk, wel koud toen we buiten kwamen.
vanmiddag des en prince ingeladen (voor het eerst samen op de trailer) en naar samaranch z'n pension gegaan. daar lekker in de binnenbak bezig geweest. toen we klaar waren mochten des en prince los, paar minuutjes later mochten ze kennismaken met samaranch, ook los dus. nou dat was een geweldig circus. sam sprong af en toe 3m. de lucht in en je had die nek van des moeten zien....
hier alvast een (telefoon)filmpje, (tel.)foto's ga ik zo ff uploaden:
filmpje

edit: de foto's weliswaar baggerkwaliteit...

ff kijken wat prince met michelle aan t doen is.

Afbeelding

oortjes:

Afbeelding

helemaal verzot op de spiegel:

Afbeelding

braaaafff (Michelle is 3,5), papa moest even het halstertouw pakken:

Afbeelding

de 3 musketiers

Afbeelding

nogmaals:

Afbeelding

en deze dan, hoezo boktverslaafd?? heb ook nog een verkorte versie voor op de auto nummerplaat. stickers besteld bij mystictinker (topic: klik!) :

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door frankiej op 23-11-08 18:06, in het totaal 2 keer bewerkt

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 17:53

haahhah ja echt wel frank

en wat ene mooie foto`s heb ik langs zien komen
super hoor

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 18:16

Cyrina wat een geweldig paard heb je toch, hij is echt super en je zit er heel mooi op, goede combinatie. Ik zou alleen zelf de teugels iets korter maken zodat de verbinding bit-teugel-hand een wat mooiere rechte lijn blijft, verder vind ik hem echt heel mooi lopen, ook op de momenten dat je hem zelf te diep vindt Knipoog

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 18:40

Ilona: Wat leuk dat je oma is komen kijken Haha! Ik zou me ook echt rotschrikken als Igneo ineens niet meer lekker zou lopen!
Ennuh! Johan komt maar lekker in Groningen slapen Haha! (gaat daar ook naar school en straks werken)

Madelief: Je maakt me wel super nieuwsgierig hoor!! Als je weer thuis bent moet maar snel iemand foto's van jou een Fuur maken!!!
Die knotjes van Vaidosa waren vlechtjes Nagelbijten / Gniffelen haar manen zijn nog zo kort en rebels dat zelfs knotjes niet lukken..

Saida: Dat is altijd leuk om te zien he, iemand die je paard heel mooi rijdt!

Frank: Ik had al bij de foto's gezet dat ik met een gewoon hoofdstel rijdt, dus gewoon de teugels aan de neusriem. Dit is een tijdelijke noodoplossing, want mijn Caveson is onderweg! http://www.elmosquero.de/popup_image.ph ... e3f7c845dd
Wat leuk dat de paarden gewoon met z'n drieën konden staan!

Cyrina: Hij ziet er inderdaad lekker druk uit! En hij is wel super mooi Kwijl
Wat voor bedrijfje ben je aan het opzetten?

Ik had al een weekje last van mijn onderste ribben aan de rechterkant, maar sinds gisteravond is het niet te harden! Zodra ik mijn buikspieren ergens voor aan moet spannen verga ik van de pijn. Werken was dan ook niet zo leuk vandaag Ik hoop dat het een beetje snel overgaat, want rijden wordt zo ook niks denk ik!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 20:22

sanne => hopelijk gaat het idd een beetje snel over zo is het ook niet leuk

frank=> wat een super foto's en vooral die met je dochter super hoor

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 20:28

ohh frank die tekst op je trailer super gaaf
en die foto van kleine michelle met je paardje super gaaf
en zie ik dat nou goed in de spiegel ben je fan van unox ahhahahaha

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:15

jaa goed gezien peet. die muts komt nog uit de efteling. vond hem eens op een betonnen paal gezet. ff rondgekeken maar niemand mistte hem schijnbaar dus heb ik m maar ingepakt en thuis gewassen. is een lekker warme. helaas heb ik hem eigenlijk nog niet verdiend: de nieuwjaarsduik nog nooit gedaan dus
sanne: ja ik had het al gelezen dat je met een gewoon hoofdstel reed. vind het wel knap dat je hem zo hoog nog zo goed kunt rijden / sturen

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:31

Leuke foto's voorbij zien komen.
Ben echt super moe en mn hoofd barst zo'n beetje uit elkaar dus ga zo mn bed in, maar wilde even 3 foto's laten zien van Furia vandaag:

Natuurlijk een sneeuwfoto Haha!
Afbeelding

En hij heeft lekker onder het solarium gestaan:

Afbeelding

Afbeelding

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-08 21:33

wil je dat fuur bruin wordt madelief?? haha. slaap lekker!