Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze hadden het inderdaad al een beetje door. Ik was er al vrij weinig.
Kan je eindelijk weer gezellig meekletsen. Ik zal even kijken of ik je morgenmiddag de foto's kan mailen. En Bandiet ziet er goed uit joh
En ik ben super nieuwsgierig naar Rutger!!
Ik ga zo gelijk het topic lezen. 

zichzelf zo onzeker doen voorkomen, maar ondertussen wel zo super reageren op alle nieuwe dingen!
Jammer dat hij er niet was toen wij allemaal langs kwamen, had hem ook wel willen zien.

Het is bij een vriendin in huis en vlakbij mijn school!! Ik ben daar gisteren geweest zodat de andere huisgenoot mij ook even kon 'keuren' en ik ben goedgekeurd!!!!
Echt super gezellig gaat dat worden! Half december kan gaan beginnen met spulletjes daar neerzetten enzo en per 1 januari ga ik er echt wonen (hoewel dat vast wat later wordt i.v.m. oud en nieuw) Nu vragen jullie je natuurlijk af hoe ik dat met Vaidosa ga doen, maar ik ga vrijdagochtend weer naar huis en maandagmiddag pas weer heen, dus ik kan vrijdag, zaterdag, zondag en maandag gewoon rijden en als ik een dagje tussendoor vrij heb ga ik ook gewoon lekker heen 

Toen had ik het wel even gehad.
, jammer dat er geen leuke opleiding is daar..
haha, zie net dat je daar alleen in groningen terecht kan als je op de basisschool les wilt geven
Kan je ook de redactie kant op. http://www.hanze.nl/home/Schools/Instit ... gemeen.htm Barroco schreef:
Dank je Peet!
Hier kan je beter zien hoe hij precies zit, mooi he

Ooit wil ik nog eens echt hele goede, die Petrie van Anky lijkt me geweldig maar goed dan moet ik maar even sparen 
ik weet niet of het een typfout is en of ik de enige ben die de humor ervan inziet, maar nichtrijder 

).

Ilona en Mies er ook nog bij haha dat zou helemaal compleet zijn 

1 vd zonen (heeft oa Vivaldi bij Hans Peter gereden, rijd Young Riders, heeft iig veeeel verstand van paarden
)

En ik wens Tsjillert veel succes toe!!
)
Gecondolerd ik hoop niet dat ik ooit zo'n beslissing moet maken..

Zijn ook vast mensen voor!
En dat helpt toch heel erg ! 

Ben nog best trots!! Vaidosa was super gespannen vandaag, ze had nog nooit met zoveel paarden in een bak gelopen (ik rijd altijd alleen
) dus het inrijden ging al lastig. Op het einde was ze wel wat relaxter, maar toch was in de ring alle remmen los
Terwijl ze daar afgelopen woensdag zo heerlijk ontspannen gelopen heeft. Maar goed, heb nog 171 punten gehaald, meer dan verwacht en ik was 7de van de 9
Toch knap voor een paard dat 2,5 maand onder het zadel is! We hebben helaas niet zulke goede punten gehaald op de galop, ze sprong namelijk beide keren verkeerd aan, ik kon het nog wel herstellen, maar vervolgens vlogen we door de bak alsof we achterna gezeten werden door een hongerige wolf o.i.d.
Maar goed, ze was braaf en daar gaat het om!