[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

UtixoJarig

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:26

Hm, zal je niet even de link naar je andere topic geven, waarin het je al door meerdere mensen afgeraden word? Te meer omdat je 200 euro veel te duur vind voor een dekhengst?

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:13

Saida: Ik heb inderdaad een onderlinge wedstrijd!
De eigenaren van Otje en Fifty vonden het wel begrijpelijk en ik mocht altijd komen knuffelen als ik dat wilde Haha! Ze hadden het inderdaad al een beetje door. Ik was er al vrij weinig.
Gave papa heeft Rints! Ook super leuk dat je langs mag komen Haha!

Jasmijn: Ja! Ben blij met jou laptop Knipoog Kan je eindelijk weer gezellig meekletsen. Ik zal even kijken of ik je morgenmiddag de foto's kan mailen. En Bandiet ziet er goed uit joh Haha! En ik ben super nieuwsgierig naar Rutger!!
Je tattoo blijft mooi!
Wat heerlijk dat Bandiet je zo goed vertrouwt! Dat is toch wel heel bijzonder, volgens mij gaat dat wandelen met hem dan ook wel helemaal goed komen!
Wat!? Mag je Dizo niet meer zien!? Ach gut Verdrietig Ik ga zo gelijk het topic lezen.

Madelief: Ik zal even kijken of ik in december een keertje door de week kan komen. Misschien dat ik ook wel rond de 18de kan komen, want ik wilde dan namelijk naar de dag van de rijkunst in Utrecht. Dan kan ik dat wel een koppelen aan een bezoekje aan jou, Furia, Jasmijn en Bandiet Haha!

Michelle: Veel plezier op je familieweekend Knipoog

Ilona: Whaa! Die Chico van jou is ook maar een gek paard hoor Knipoog zichzelf zo onzeker doen voorkomen, maar ondertussen wel zo super reageren op alle nieuwe dingen!
En nogmaals sorry, sorry, sorry dat ik je foto nog niet gehaald heb, maar hieronder leg ik het allemaal uit!!
Volgens mij is hij nog weer breder geworden, en hij loopt echt super netjes aan de lange lijnen!

Naatjeh: Leuke foto van jou en Betunero"!
Wel super dat Betunero nog redelijk rustig was met al die andere paarden.

Bente: Leuke foto's van jou en Matz Nagelbijten / Gniffelen Jammer dat hij er niet was toen wij allemaal langs kwamen, had hem ook wel willen zien.
Hij is trouwens echt een superreus!!
Dat is ook niet leuk als je vader zo reageert! Ach gut

Denise: Wow!! Jullie zijn echt heel groot en heel klein Wow! Nagelbijten / Gniffelen

Sjaad: Welkom! Je hebt zeker een plaatje gevonden!

Ik heb een kamer in Groningen Hyper! Het is bij een vriendin in huis en vlakbij mijn school!! Ik ben daar gisteren geweest zodat de andere huisgenoot mij ook even kon 'keuren' en ik ben goedgekeurd!!!! Haha! Haha! Echt super gezellig gaat dat worden! Half december kan gaan beginnen met spulletjes daar neerzetten enzo en per 1 januari ga ik er echt wonen (hoewel dat vast wat later wordt i.v.m. oud en nieuw) Nu vragen jullie je natuurlijk af hoe ik dat met Vaidosa ga doen, maar ik ga vrijdagochtend weer naar huis en maandagmiddag pas weer heen, dus ik kan vrijdag, zaterdag, zondag en maandag gewoon rijden en als ik een dagje tussendoor vrij heb ga ik ook gewoon lekker heen Haha!

Heb er echt super veel zin in! Ik ben het reizen wel een beetje zat Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb er vannacht ook geslapen, want ik moest vanochtend al weer om half 9 in college zijn en ik had de hele dag achter elkaar college tot half 4 Slapen Toen had ik het wel even gehad.

Net nog even naar Vaidosa geweest, die heeft vandaag gelukkig binnen gestaan en ze was wonder boven wonder nog helemaal wit! Straks hoofdstel invetten en laarzen poetsen en dan morgenochtend manen invlechten. Ik ben benieuwd hoe de wedstrijd morgen zal gaan Nagelbijten / Gniffelen

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:26

Ohhhhhhhhhh wat TOP Sanne!!! Nou wil ik al helemaal in groningen komen wonen haha Nagelbijten / Gniffelen, jammer dat er geen leuke opleiding is daar..
Succes met de wedstrijd ben nieuwsgierig!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:30

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:32

Nagelbijten / Gniffelen haha, zie net dat je daar alleen in groningen terecht kan als je op de basisschool les wilt geven

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 21:36

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:26

wat een gezellige drukte hier zeg. welkom nishada, wat een mooie naam!
voor de rest weer leuke foto's en verhalen langs zien komen, en eindelijk de tattoo. wel een mooie hoor.
sanne: gefeli! nu gaat het serieuze werk beginnen hoor haha.

desperado had vandaag een opgewonden middagje: de 2-jarige foresters en 2 welsh merries kwamen op stal omdat de wei nu echt te nat wordt. 1 merrie (die grijze die van de zomer naast des z'n wei heeft gelopen) hoorde des hinniken en peerde hem zo naar binnen, recht op de stal van hem af. nou dat vond ie wel geweldig, wat een hals kwam er tevoorschijn, hij moest zich toch wel even helemaal als hengst laten zien. maar hij bleef netjes achter z'n halve deur ondanks dat die grijze hengstig was. braaf beest toch he.

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:27

Barroco schreef:
Afbeelding

Dank je Peet!
Hier kan je beter zien hoe hij precies zit, mooi he Lachen

ohhhhhhhhh als ik ook zo`n figuurtje had,had ik er ook een op die plek laten zetten hele gaaf meid

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:36

amanda89: Leuke foto's! Fijn dat je instructrice er ook op is gaan zitten, en in de paarden ben je nooit uitgeleerd Haha!
Borderjay: Nee joh lekker scheren zo bedoelde ik t ook niet Knipoog
Kan aan t scheren eigenlijk niet echt een tegen vinden.. Maar mocht je niet willen scheren, zijn er dan geen mensen die even je dekens willen verwisselen?
Weet niet op wat voor stal je staat maar goed dat zou ook nog kunnen Haha!
Horsieslii: Nieuwe laarzen, lekker joh Haha! Ooit wil ik nog eens echt hele goede, die Petrie van Anky lijkt me geweldig maar goed dan moet ik maar even sparen Haha!
Peet: Nichtrijder Huilen van het lachen ik weet niet of het een typfout is en of ik de enige ben die de humor ervan inziet, maar nichtrijder
Ik weet wat je bedoeld, maar nicht=homo en dan rijder er achter en dat voor een dressuurzadel Huilen van het lachen
Mies: Je leest het niet meer, maar veel plezier in Centerparcs!
Ik kan niet wachten tot ik er ook lekker zit Haha!
Ilona: Ik ben echt niet meer weg te slaan bij mijn vriend dan hoor Haha!
Mis hem zo erg, en t lijkt mij zo heerlijk dat ik weer lekker bij hem kan zijn als ik daar zin in heb! Dat is dus altijd Haha!
Ja, ik heb een hele goede band met de staleigenaresse van mijn oude stal, we zijn zo'n beetje moeder en dochter Tong uitsteken
Dus zij had tuurlijk weer een plekje voor ons vrij! En heb zeker wel wat geleerd: dat ik nooit mijn vriend meer achterlaat haha en hoeveel hij voor me betekend!
Maar goed, ik heb ook met Furia wel het eea geleerd hoor Haha!
Vet stoer joh, hoe je allemaal bezig bent met Chico!! Zie je dat je t kan komt helemaal goed met jullie 2 Lovers
Sjaad: Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Michelle90: Aaah wat klinkt dat allemaal naar!!! Sterkte ermee!
Misschien beetje bijdehand, maar ik begrijp dat je een kindje heb?
Echt leuk, ben ook helemaal gek van het dochtertje van mijn oudste zus, maar vraag me af hoe je dat doet op zo'n jonge leeftijd (ben nieuwsgierig Haha! ).
xxxNaatjuh: Aha, je moet dus gewoon nog de juiste knoppen vinden Haha!
Heidi: Spannend joh de laatste loodjes! Sterkte, hoop dat je ene mooi kindje op de wereld zet Ja
Lobke: Lekker dat Terroso zo goed gaat!
Saida: Haar papa is wel mooi zeg!! Stoer beest, leuk dat je hem in het echt ff kan zien!
Regine: Stoer zeg, dat het zo ging!! En wat een lekker gevoel dan Haha!
Zusje: Geweldig dat Bandiet zo gaat joh!! Ben echt benieuwd naar hem Haha! Haha!
Flamon: Hier alles prima, hoop bij jou ook ondanks alle drukte!
Sanne: Dat zou erg gezellig zijn Haha! Ilona en Mies er ook nog bij haha dat zou helemaal compleet zijn Haha!
Gefeliciteerd met je kamer, spannend hoor!!

Hier ook weinig nieuws haha Haha!
Gisteren les gehad met Furia, ging wel beter dan de laatste 2 keer, morgen weer les.
Had trouwens laatst een megacompliment gehad Haha! 1 vd zonen (heeft oa Vivaldi bij Hans Peter gereden, rijd Young Riders, heeft iig veeeel verstand van paarden Haha!)
had gezegd dat Furia zijn galop in de korte tijd zo sterk is verbeterd dat hij duidelijk aanleg heeft voor de hogere dressuur (en daarbij denken zij dus idd aan Prix st Georges enzo..).
Das toch wel stoer he! Maar goed, om eerlijk te zijn ben ik denk ik toch niet fanatiek genoeg om op dat niveau te komen Bloos
Wil ook lekker buiten kunnen rijden en eens een keer tutten ipv rijden.. Maar we wachten het af! In ieder geval op naar de Z2!
Oja, en heb best veel positieve reacties op een bijrijdster gezocht, valt me echt hartstikke mee ook allemaal oudere vrouwen met ervaring enzo, ja echt fijn Ja

En echt jongens, als jullie eens wísten hoeveel zin ik heb om naar huis te gaan, weer lekker bij mijn vriend te zijn!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:37

morgen weer op concour met mijn zwarte scheetje
ik zal proberen om foto`s te maken zodat jullie een beetje kunnen meegenieten
rond twaalf uur zal de proef gereden worden dus als jullie op de klok kijken om die tijd denk ff aan tsjillert

vanaaf weer me les gegeven aan de kids kwam er toch wel achter dat ik die meiden erg gemist hebt
was er nl. ff tussen uit
maar ben blij dat ik weer trg ben en de kids sprongen om me heen toen ze hoorde dat ik de les weer gaf
het enige naadeel dat de binnebak geen kachel heeft brrrrrrrrrr

ga zo lekker douche en dan heerlijk me bedje in

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:41

hahahaha ,madelief het is wel degelijk een night rider !!!!!!!

de versie die ik opgeschreven had was niet helemaal goed..... die grap had ik al wel eerder gemaakt hij blijft leuk he Haha!

maar het zijn wel hele fijne zadels ik heb de colonel ervan super zadel met super zacht leer en celine heeft dan de kunstof ook super zadeltje en niet duur
Laatst bijgewerkt door peetisgreat op 21-11-08 22:57, in het totaal 1 keer bewerkt

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 22:44

Hahahaha ja ik ken de zadels maar deze grap kende ik nog niet ROFL
Vind m echt gruwelijk echt peet Haha! En ik wens Tsjillert veel succes toe!!
EN jij veel plezier ook he geniet van je kanjer Knipoog

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 00:38

we hebben net afscheid genomen van me oma Verdrietig
we werden gebeld door me vader dat het erg slecht ging haar en de artsen het nu ook hebben opgegeven Verdrietig
nu moest me vader en paar andere familie leden besluiten waneer ze de stekker eruit werd getrokken.
de artsen hadden vanmiddag tegen me ouders gezegt dat ze nu zo in leven word gehouden door apperatuur en dat het nooit meer beter werd.
haar nieren darmen lever alles in haar lichaam was opgegeven en deed niks meer.

nou wij erheen en naar me oma om afscheid tenemen.
was niet leuk om haar zo tezien liggen met allemaal slangertjes en apparatuur om haar heen.
en kunstmatig werd ze beademd.

toen we allemaal afscheid hadden genomen werd ze van het appratuur en beademing afgehaald.
(hebben we niet gezien dat willen we ook niet Bloos )
Ze was zo zwak dat ze snel overleed
ze heeft geen pijn gehad omdat ze onder verdoving en in slaap werd gehouden.
Laatst bijgewerkt door Machonito op 22-11-08 00:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 00:38

Madelief ; Ja ik heb een kindtje, ze is nou anderhalf. Ja hoe ik dat doe, ten eerste een hele lieve vriend hebben die me niet in de steek heb gelaten. Mijn familie die altijd voor me klaar staat en niet te vergeten me vrienden en vriendinnen die ook steunen Knipoog

Heidi ; Sterkte ! En gecondoleert altijd naar ! Gelukkig heeft ze geen pijn gehad !

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 00:41

Heidi Gecondoleerd,en sterkte.... Ach gut

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 00:42

Heidi, gecondoleerd Ach gut

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 00:48

Dankje Bloos

mijn moeder was bang dat het zou gebeuren als ik net aan het bevallen was.
dat ze dan en verdriet zou hebben en gelijk geluk omdat er een baby werd geboren.
2 dingen tegelijk Verdrietig
nee dan hadden ze eventjes geen raad meer geweten .

jammer dan me oma net niet meer de baby mee mag maken.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 08:13

Heidi: Sterkte.. Ach gut Gecondolerd ik hoop niet dat ik ooit zo'n beslissing moet maken..
Michelle: Sinds mn nichtje ben ik helemaal gek van kinderen haha, anderhalf, dat lijkt nog maar zo kort terug maar mn nichtje is alweer 3! De tijd vliegt echt, zo was ze nog een baby en volgend jaar alweer naar de basisschool Bloos!

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 09:03

Sanne&Peet: Succes vandaag he Pling

Even serieus he, het is hier kkkkoud!!! echt niet te doen Bloos!
En het heeft gesneeuwd!!! Niet veel maar er ligt sneeuw Haha!
Alhoewel dat natuurlijk niet al te relaxt is in het werk Tong uitsteken

Sorry voor de spam op de vroege ochtend Huilen van het lachen

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 10:04

Even snel een kort berichtje.

Heidi: Gecondoleerd. Beetje dubbel, maar als ik weer terug ben verwacht ik toch een klein Heidietje of Marcelletje.

Sanne: Spannend op jezelf. Wel leuke stad om te wonen denk ik.

Jasmijn: Je mag toch nog wel de honden zien of is hij nu weer radicaal omgedraaid?

Frank: Brave Despi.

Gisteravond nog wedstrijd gehad met Otto. Hij liep op zich heel fijn, toch nog teveel foutjes in de proeven. Eerste proef 173 en tweede proef 177. Op zich was ik wel tevreden. Over een uurtje stappen we in de auto. Weg uit het koude kikkerlandje, op naar de sangria, tapas en natuurlijk knappe PRE's bewonderen. Niet te hard gaan hoor.

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 10:43

Het is koud in Nederland, he! Hier ligt zelfs al sneeuw. Bij jullie ook?

Prinslover, leuke foto's! Jouw paard heeft ook arabisch bloed toch?

Utixo, ook leuke foto's, wat is hij groot zeg!!

_Saida_, dankjewel! Het verschil tussen een cremello en een perlino is dat een cremello uit een bloedlijn van vossen komt en een perlino uit een bloedlijn van bruinen. De moeder van Urbino was een valk ( dus uit een lijn van bruinen ). Hij heeft ook een hele lichte aalstreep, die heeft hij van zijn moeder denk ik.

Mooi paard, die Beart!! Ik heb hem eens gezien in Friesland op de HK van de Friezen. Kan dat? Prachtige manen Vingers aflikken

Heikedenise, wow grote fries! Wat een mooi stel billen heeft hij. Lekker rond.

xxxNaatjuhxx, ik vind hem iig ook prachtig op de foto Wow! Zijn ook vast mensen voor!

Machonito, gecondoleerd! Sterkte met het verlies.

Paoline, prachtig paard heb je!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 13:02

madelief ; Jaa ben ook helemaal gek van kinderen. Maar het was niet gepland hoor hihi.
Was door de pil heen zwanger geworden. En het weg laten halen, nee daar was ik zowiezo altijd al tegen. Ze is 1dag voor mij verjaardag geboren. Was 16 en dag erna 17 haha. Dat klinkt eigenlijk heel raar.
Ja tijd gaat zeker snel, ik weet nog goed dat ik tegen iedereen moest gaan vertellen dat ik zwanger was hihi. Ik weet nog zo goed dat ik het tegen ilona vertelde. En nu, ben je alweer anderhalf jaar verder en wordt dit alweer 2e jaar sinterklaas, kerst en oud en nieuw.
Maar gelukkig heb ik vanaf het begin af aan steun van iedereen gehad Lachen En dat helpt toch heel erg !

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 13:29

Heidi Gecondoleerd Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 16:44

Gecondoleerd Heidi! Ach gut

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 17:23

Frank: Haha, pas maar op, straks staat Des ineens bij haar in de stal Knipoog

Madelief: Z2 is inderdaad al een mooi streven!

Peet: Hoe is de wedstrijd gegaan?

Heidi: Gecondoleerd, ik wens jou en je familie heel veel sterkte Ach gut

Lisenka: Heeeeeeel veel plezier op vakantie en maak maar heel veel foto's Haha!

Nou, dan komt hier mijn wedstrijd verslag Nagelbijten / Gniffelen Ben nog best trots!! Vaidosa was super gespannen vandaag, ze had nog nooit met zoveel paarden in een bak gelopen (ik rijd altijd alleen Bloos ) dus het inrijden ging al lastig. Op het einde was ze wel wat relaxter, maar toch was in de ring alle remmen los Verward Terwijl ze daar afgelopen woensdag zo heerlijk ontspannen gelopen heeft. Maar goed, heb nog 171 punten gehaald, meer dan verwacht en ik was 7de van de 9 Pling Toch knap voor een paard dat 2,5 maand onder het zadel is! We hebben helaas niet zulke goede punten gehaald op de galop, ze sprong namelijk beide keren verkeerd aan, ik kon het nog wel herstellen, maar vervolgens vlogen we door de bak alsof we achterna gezeten werden door een hongerige wolf o.i.d. Nagelbijten / Gniffelen Maar goed, ze was braaf en daar gaat het om!

Foto's komen eraan Knipoog