Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Daar heb ik ook zin in maar onze badkamer moeten we nog aan beginnen en nu zit er alleen een douche in.

.

en mooi
Wat heeft hij een knappe familie 

want het was duidelijk dat ze een loopje met mij nam, en ze heeft dan ook een paar flinke meppen ontvangen.
) dus rechtsom proberen.
Dus vandaag eerst los gegooid. Lekker opgejaagd, naar me toegeroepen, naast me laten rennen, dat soort dingen! Hij was super braaf
Ik erop: zonder zadel, alleen met een halstertje en zweepje in de hand. Ik aandraven, en meneer ging gewoon me hand zoeken
Hij liep gewoon aan de teugel! En galopeerde zo netjes aan op enkelt mn been! Dat is echt onwijs knap voor hem! * Ik zal trouwens morgen wel spierpijn hebben* Zo grappig, een jaar geleden hield ik hem met zadel op en zweep niet eens 1 rondje in draf, en nu dit... Ben echt best wel trots op m 
Maar volhouden nu
Die Haf waar ik op rijd is gewoon zo verkeerd gereden. Stukje bij beetje gaat het al beter door de eigenaresse die met haar lest. Maar ze heeft zo'n harde mond, en ze wil alleen maar racen! Terug nemen is zo moeilijk.. Dat krijg je echt nog niet zonder trekken voor elkaar. Daar gaat echt een hoop tijd en geduld in zitten! En uit laten rennen is ook geen optie, ze een conditie + uithoudings vermogen voor 10. Ze zou uiteindelijk zo hard door de bochten gaan tot ze onderuit gaat. Echt een lastig pakketje hoor! Maar ze neemt wel dingen aan, dus er valt wel mee te werken. Aleen doe ik dr nu maar 1 dag per week. Dus meer trainen zal wel helpen hopelijk!

. Succes, hopen dat je een voldoende hebt.