Ik ben verbaasd... Wist niemand dit? Ik volg het topic al vanaf het begin. Geweldig wat Eva allemaal gedaan heeft en nog moet doen eigenlijk. 3 veulens staan intussen in nederland. De rest staat nog in spanje. Als je een echte liefhebber bent en een anda zoekt zou je zeker even op haar site en dan met name op haar blog (staat in onderschrift) moeten kijken.
frankiej
Geplaatst: 28-07-10 22:39
heidi: leuke foto's. wat een braverd toch ook he. en die hond die zo mooi blijft liggen
ilona: zonder is goed, met daar heb ik geen verstand van. dat zou je aan patrick moeten vragen...
branka: jij zat helemaal te blinken dus!
alicia: ff reclame maken voor je topic hier!! ziet er goed uit. tja pechdagen horen er bij he.
Hosante
Geplaatst: 29-07-10 08:25
Mies_Apollo schreef:
ingrid, misschien komen we samen wel een heel eind
We kunnen het eens proberen.
Hosante
Geplaatst: 29-07-10 08:43
Nishada Welkom terug, fijn dat je het nog steeds goed naar je zin hebt. Emerald nog een klein weekje wachten en dan komt je grote vriend eraan heerlijk Denise, hopelijk komt het snel goed op je werk. Soeske, als ik zoveel spinnen zie ga ik ook niet meer naar binnen hoor. Aiddable, hopelijk vandaag een betere dag.
Voor de rest heb ik zelf weinig nieuws alle zadels bij de zadelmaker dus mogen ze lekker een weekje vakantie houden.
Alicia - balen van je vriendin der paard soms moet je keuzes maken die je liever niet wil maken. en ook ik heb welleens van die dagen dat je liever in bed blijf en ook nog lekker gehobbeld
Mies - wat een topic super dat ze er al 9 heeft gered ik wist helemaal niks van dat topic af petje af voor der hoor
heidi - en wat een heerlijke foto's jesse is echt een leuk kereltje en die foto op die hond geweldig, en baron ziet er super uit heerlijk in zijn velletje
Zitouna
Geplaatst: 29-07-10 09:47
Dank jullie allemaal en joepie, we hebben een dongle en hij doet het nog ook hier op de boerderij!
Anouk ik heb nu die ortho flex endurance cutback als zadel, zit echt heeeeerlijk! Vind het persoonlijk ook heel mooi, wat grover is het allemaal maar het zit echt 10x lekkerder dan m'n dressuurzadel Flaaf is er ook happy mee, dat merk ik wel met opzadelen. die die jij nu liet zien is wel leuk, idd net wat anders dan het gemiddelde zadel
Frank wat een leuke foto;s nog van Desperado!
Ilona: ik kan je Tunesie aanraden als vakantieland, en dan vooral Djerba natuurlijk heb je gelijk een gids kom maar hierheen!!
Milou hoi welkom!
Jus wat een prachtige plaatjes weer, daar wordt een mens toch wel hebberig van..
Sjaad hoi weer, hoe gaat het met jou en je mooie paardje?
Suzanne: hihihi ow ow dat wordt nog wat in november, wat voor een beesten hier allemaal rondlopen.... hihi nee valt wel mee hoor..
Monique joepie spannend!!
Heidi leuke foto's!! Wat een goedzak die hond!
Hier gaat alles wel goed, eindelijk rustig op de boerderij nu, volgende week gaan we met de boxen beginnen. Darius begint een echt paard te worden, Mabrouk neemt z'n tijd maar komt heel langzaam toch al wat aan. Alleen Flavio is ineens best mager geworden, snap er niets van, hij krijgt sowieso al meer voer dan alle andere paarden op stal en nu dan nog eens dubbele porties hooi, daarbij rijden we maar half zoveel als 's winters. Het is wel warm, maar ook weer niet megaheet, zo'n 32-35 graden overdag, vorig jaar was het rond deze tijd vaak al boven de 45 graden! Wormenkuurtje heeft hij ook vorige maand nog gehad. Drinken doet hij ook goed.. Iemand enig idee??
Hahaha, hebben we het weer over zakken leeg schudden… Nou, dat heb ik al een tijd lang nie meer gedaan…. Heidi, leuke fotos! Branka, fijn dat de les zo goed ging! Complimentjes krijgen is altijd leuk tijdens een les! Alddable, whaha, ik ga ze kweken, mensen kunnen ze bij mij ophalen als de zak een zak bleek te zijn hahaha. OOh, je had wel een pech dag.. is het over gegaan? Emerald, ja, heb het wel gezien. Lijkt me ook wel wat om 1 op te vangen, maar geen stal meer voor helaas.. Martine, jeee, kun je weer volop internetten! Nou, ik neem mijn knuppel mee hoor, voor al die beesten! Ik ga binnenkort even met een vriendin om tafel, om te boeken en te regelen.. Kun je mij wat sites sturen waarmee je goedkoop en goed kan vliegen? Wat raar van Flaaf! Zou het zo niet weten… Gister weer even op het Balingehof geweest. We hadden grote schoonmaak en ik ben ff wezen helpen. ’s Avonds weer gewerkt, zohe.. wat een drukte.. Het hoogseizoen is los gebarsten hoor! Verder hebben de paardjes eindelijk voer waar ik achter sta, equifyt.. En lekker dat ze het vinden. Hier in de buurt was het altijd erg moeilijk om voer te krijgen wat ik wilde.. Nu moet ik nog een stukje, maar is vlakbij balingehof dus kan mooi op de weg erheen/terug..
Ik ken het hele merk voer niet, is er ook een website van? Grote schoonmaak is altijd fijn! Vorig jaar zomer heb ik ook heerlijk stallen schoon staan spuiten met de hoge druk spuit. Altijd fijn als je dan het resultaat ziet!
Zilfstar
Geplaatst: 29-07-10 12:14
OK, mening nodig!!!!
Ik heb dus een zwarte Trekker Pro endurance met (als het straks binnen is) een zwart suede zitting. Nu ben ik druk bezig af te vallen en als eerste beloning mag ik over 7 kilo (dan weeg ik 80) een dekje kopen voor onder dat zadel. Zowiezo een ZWART dekje Ik heb er 2 gezien die mij wel wat lijken, manlief wil er geen mening over geven (jouw dekje, jouw keus)
Lastig hoor, ik vind de eerste (die het toch al niet werd) en de tweede het leukst. Vind trouwens de kleur van de tweede op het plaatje ook wel errug leuk! Lijkt mij leuker dan zwart . Maar op zwart zie je weer geen zwarte vegen van het zadel .
edit: Nog gefeliciteerd met het afvallen! Ik ben ook weer begonnen met weight watchers . Maandag eerste controle ben benieuwd!
Zilfstar
Geplaatst: 29-07-10 12:42
Nou... ik moet nog wel 7 kilo voor ik er ben hoor.... Hoopte dat ik op vakantie was afgevallen maar helaas... Nou ja ben ook niet aangekomen
Mies: Eindelijk weer een fotospam . Je gaat echt lekker vooruit met rijden, kun je idd trots op zijn! En had het ook al in het topic gezet, maar wat wordt Encanto licht, maar had hem ook al een jaar denk niet meer gezien .
Heidi: Wat een heerlijke foto's zeg . Je straalt helemaal op je paard Jesse word dan geopereerd op mijn verjaardag .
Mies: Wat een heerlijke foto's
Zalamera: Wat word ze groot en mooi zeg .
Ik ben vorige week begonnen met een homeopatische behandeling . Ik ben nog niet daar geweest, we hebben alleen telefonisch contact gehad. Nu heb ik korreltjes gekregen die ik 1x per week 2 moet pakken. Ik ben er vorige week mee begonnen en ik merk al wat verschil . Ik ben al wat minder moe ( heel klein beetje minder) en heb wat minder hoofdpijn .
zalamera, knap paard! Moppielover, ben benieuwd hoe het straks gaat, of het verbeterd..
Na de val met paard en wagen was ik best angstig.. Vandaag met een 15 jarige friese ruin van de buurman op pad geweest. Buurman was mee. Door drukke Workum gereden, door de hoofdstraat (overal fietsers, auto's, wandelaars), zelf gement, paar toeristen een stukje meegenomen (anders moesten ze zo`n eind lopen), over de bruggen heen, allemaal zelf gedaan. En alles is goed gegaan, heeft me erg goed gedaan