deniese: jij was er idd vroeg bij maar groot gelijk. als ik elke dag om 1 uur klaar zou zijn als ik om half 6 ofzo zou beginnen, wist ik het wel hoor in de zomer.....
shanna: ok, ik snap hem. jouw body is dan wat duurder maar het scheelt uiteindelijk meer omdat je in geen enkele lens meer die stab. nodig hebt
saida: zow, met 3 maanden al zo hengst.... dat belooft wat. enne zonder zadel is een bok goed uit te zitten. voelt dan niet zo heftig als met zadel
kelly: mooie film. wat een nuchterheid tijdens dat spektakel. maarre rij jij nou ook in udenhout? wij komen daar nog weleens langs te paard, fiets of met auto. hihi mooie bokkesprong.
elise: ook jij was weer vroeg. wat een gedoe he soms met die knollen. smeerpoets!! uh smeerworst. haha, eerst smeerworst noemen en dan hema...???
denise: ja belasting tillen zou een schoolvak moeten worden. de fiscus tilt jou wel hoor als ze de kans hebben. ik spreek uit ervaring maar tis ze niet gelukt
chawwa: goed bezig geweest jij ondanks het blont zijn
suzan: wij zijn toch zeker niet de enige hier die niet bluffen??? krijg wel steeds meer het idee. ow en ik heb vast een voorproefje genomen zo net. zie m'n reactie op ilona. hopen dat het niet erger wordt bij goya
sanne: wereldkampioen geduld hebben??? hou vol hoor
esther: tja dure hobby he, net als paarden
zo, weer bij. goh het lukt alweer 2 dagen
Deed ie overigens alleen bij mijn moeder...
Je bent nu zo druk met Bram, maar eerlijk is eerlijk: Ik wil ook graag weer even genieten van jouw mooie schimmel hoor!

en het is ook wel fijn dat ze gewoon een bak hebben, zo'n 4 jarige hengst moet ook nog wel wat basisdingen leren natuurlijk... Lol, twee dagen terug heb ik hem even daarin gereden en er stond nog een hindernis opgesteld van de springles eerder die dag, oh oh oh wat was meneer geinteresseerd, zoiets had hij nog nooit gezien
Zo zielig, terwijl hij echt het beste van het beste kreeg, hele bergen voer en vitaminen etc. hebben ze meegenomen vanuit Nederland, en de paarden staan ook gewoon op houtsnippers (in andere stallen hier meestal op zand). Dat was dus nogal een tragedie... Het is beter hier paarden het land uit te voeren dan in.. Is alleen errug lastig. Misschien nog eens een mooi toekomstproject. Maar ik snap dat het moeilijk wennen zou zijn voor je! In het begin had ik ook de neiging iedereen die iets fout deed met zijn paarden uit te schelden, maar daar schiet je niets mee op: zo'n mentaliteit verander je helaas niet zo snel. Beter gewoon het goede voorbeeld geven! 
. Cynt heb ik persoonlijk ontmoet tijdens mijn weekendje centerparcs... ik mocht op haar hengst rijden Marialva........................ Pff, schrik me rot!!! Ik hoop echt dat ze er weer bovenop komt zeg.. schrikken dit!!
Bedankt voor het plaatsen nickeltje.
. "In je niksie". HAHA. Achja, dat is Frank he, altijd lachen met jou
. Je zal hem wel gaan missen....... En dan Shakira door de bocht pff, je voet lekker dik dus
. Nouja, hopelijk is het voor morgen over!! Scoren he morgen!!
Echt super lief zijn ze!