deniese: jij was er idd vroeg bij maar groot gelijk. als ik elke dag om 1 uur klaar zou zijn als ik om half 6 ofzo zou beginnen, wist ik het wel hoor in de zomer.....
shanna: ok, ik snap hem. jouw body is dan wat duurder maar het scheelt uiteindelijk meer omdat je in geen enkele lens meer die stab. nodig hebt
saida: zow, met 3 maanden al zo hengst.... dat belooft wat. enne zonder zadel is een bok goed uit te zitten. voelt dan niet zo heftig als met zadel
kelly: mooie film. wat een nuchterheid tijdens dat spektakel. maarre rij jij nou ook in udenhout? wij komen daar nog weleens langs te paard, fiets of met auto. hihi mooie bokkesprong.
elise: ook jij was weer vroeg. wat een gedoe he soms met die knollen. smeerpoets!! uh smeerworst. haha, eerst smeerworst noemen en dan hema...???
denise: ja belasting tillen zou een schoolvak moeten worden. de fiscus tilt jou wel hoor als ze de kans hebben. ik spreek uit ervaring maar tis ze niet gelukt
chawwa: goed bezig geweest jij ondanks het blont zijn
suzan: wij zijn toch zeker niet de enige hier die niet bluffen??? krijg wel steeds meer het idee. ow en ik heb vast een voorproefje genomen zo net. zie m'n reactie op ilona. hopen dat het niet erger wordt bij goya
sanne: wereldkampioen geduld hebben??? hou vol hoor
esther: tja dure hobby he, net als paarden
zo, weer bij. goh het lukt alweer 2 dagen