[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 23:14

ilona: mooie plaatjes van chico. op photobucket kun je op de uploadpagina aangeven dat ie standaard de foto's moet aanpassen naar bijv. 800 x 600 (de maat van bokt). je vorige toestel zal wel kleinere foto's (minder pixels) gemaakt hebben. tot 5 uur werken? daarna was het toch ook nog heerlijk weer. ik ben om 9 uur nog ff in het zwembad gesprongen, jaa in me niksie :P

deniese: jij was er idd vroeg bij maar groot gelijk. als ik elke dag om 1 uur klaar zou zijn als ik om half 6 ofzo zou beginnen, wist ik het wel hoor in de zomer.....

shanna: ok, ik snap hem. jouw body is dan wat duurder maar het scheelt uiteindelijk meer omdat je in geen enkele lens meer die stab. nodig hebt

saida: zow, met 3 maanden al zo hengst.... dat belooft wat. enne zonder zadel is een bok goed uit te zitten. voelt dan niet zo heftig als met zadel

kelly: mooie film. wat een nuchterheid tijdens dat spektakel. maarre rij jij nou ook in udenhout? wij komen daar nog weleens langs te paard, fiets of met auto. hihi mooie bokkesprong.

elise: ook jij was weer vroeg. wat een gedoe he soms met die knollen. smeerpoets!! uh smeerworst. haha, eerst smeerworst noemen en dan hema...???

denise: ja belasting tillen zou een schoolvak moeten worden. de fiscus tilt jou wel hoor als ze de kans hebben. ik spreek uit ervaring maar tis ze niet gelukt

chawwa: goed bezig geweest jij ondanks het blont zijn

suzan: wij zijn toch zeker niet de enige hier die niet bluffen??? krijg wel steeds meer het idee. ow en ik heb vast een voorproefje genomen zo net. zie m'n reactie op ilona. hopen dat het niet erger wordt bij goya

sanne: wereldkampioen geduld hebben??? hou vol hoor

esther: tja dure hobby he, net als paarden

zo, weer bij. goh het lukt alweer 2 dagen

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 23:59

Jellie schreef:
Idefix, gaaf dat je op 10 okt gaat starten :j
Met Sam en jou komt t in t kleine bakje vast ook wel goed :j
Zou goed kunnen dat ze iets voelen of ruiken bij die hokjes. Vanaaf reden wij langs een schapenboerderij,
daar stonk het nogal. Toen ging ze ook even op de rem. Dat vertrouwde ze niet.

Vanaaf hebben we weer fijn een stukje gemend met Flanna. Dat ging lekker. Zijn een goed uur weggeweest.
Ze was erg braaf ook al was het een onbekende route voor haar. Nodige grote verkeer tegengekomen. Dat is bij haar zo fijn dat ze dan braaf blijft.

We hebben ooit een paard gehad, die flipte bij de snackkar. De frikandellen haha! :+ Deed ie overigens alleen bij mijn moeder...

Netjes en dan ook nog met groot verkeer. Ik weet niet wat Sam zou doen. Als ik nu in de buitenbak rijd, is de doorgaande weg een sloot verderop. Tegenwoordig kan groot verkeer hem ook niet meer deren, maar hij houdt er niet van als er iets achter hem gebeurd. Dus wat er zou gebeuren als die sloot er niet tussen ligt?

Chawwa Wat een mooi verhaal over je vriendinnen! Een bijzonder paard die Dourada! Mooie naam ook. Betekent het ook iets? En Soajo? Hoe kom je op zo'n naam!

Saida Voer en buiten zetten en mesten doen ze bij ons ook, maar de meeste pensionklanten zijn bij ons nogal op zichzelf. Dus als ik weg ben, krijgt Sam nauwelijks of geen aandacht. Dat vind ik wel jammer. Dan mis ik wel een pennymeisje die hem een keertje lekker poetst, want rijden is maar aan een selecte groep toebedeeld. Sam kiest zijn amazones heel duidelijk. Als ie je niet mag, is het al knap als je er op kunt komen en als dat lukt haalt ie ook nog wel een paar trucs uit. Vraag maar aan Jasmijn... haha!
Pension heeft verder zeker zijn voors, maar ik hoop dat thuis staan er toch meer heeft. Ik verheug me er op, maar ik kijk er ook wel een beetje tegenop.

Ilona Ik mag toch wel een beetje plagen? haha. Ik ken Frank langer dan vandaag. :D
Ja, de klap was enorm van dat ongeluk. Gelukkig waren er geen gewonden!

Is die 2e foto bewerkt? Dat oog van hem! Dat is nog wel eens mijn struikelblok ook die ogen die overbelicht raken, of wat ook. Chico ziet er patent uit! Vakantie doet hem overduidelijk goed.

Ach gerum! Hier lagen de kids te springen in bad. Ik zat er bij te genieten van het zonnetje. Ik moest opdrogen, want ik had een volle laag water over mij en mijn kleren gekregen...

Suus Bij mij was het echt stom toeval. Maar het was een grappig detail.. haha.
Rijd je Goja wel weer gewoon? Waarom heb je de DA laten onderzoeken eigenlijk? Was er iets, waardoor je de boel niet vertrouwde? Dat had ik even gemist. :o Je bent nu zo druk met Bram, maar eerlijk is eerlijk: Ik wil ook graag weer even genieten van jouw mooie schimmel hoor!

Hahaha, ik dacht nog, tjoh, het gaat goed! En dan die foto erna.... Wat ben jij ook een blije postzegel!

Elise Dat is echt niet leuk om te horen! Na al die zwangere paardjes rekende ik er eigenlijk op dat het raak zou zijn ook bij jouw merrie. Jammer! Maar ja, het maakt het natuurlijk wel makkelijker om een keuze te maken in je overvolle stalletje? Hopelijk vind je er snel een heel leuke baas voor. Zeg je gewoon, dat de nieuwe eigenaar minstens eens per dag móet reageren hier... Blijven we toch op de hoogte van haar ontwikkeling. Mss brengt ze je wel bij je prins... en wordt ie dankzij deze merrie met paard. :+

Je gaat het toch mss nog proberen? Ik hoop dat het alsnog aanslaat. Het is al eens eerder gelukt! Cavia's fokken is ook niet alles. Die schijnen ook nogal makkelijk hun jongen op te vreten... :z

Goh, die zwartje! Dat is echt super zeg, dat ze zo goed naar je luistert. Maar ik heb het vermoeden dat jij met minder 'geheimtaal' communiceert dan Sam en ik. Ik kan af en toe ook nog wel nadenken van: "Wat zal ie toch bedoelen? Of zou ie me bedotten?" Ik verheug me ook op foto's! Met al die ego-postjes hier over fototoestellen moet er wel één bij jou in de buurt zitten toch?

Whahaha, hoe krijg je het voor elkaar. smeerworst in je linkerschoen! Goed gemikt! Ik wed dat het je geen tweede keer lukt...

Tja, kijken en kijken. Ik leer nog elke dag bij van Sams en ik kijk al 8 jaar naar hem... Bijna 9...

Zoo, is de HEMA zo gevaarlijk? Hahahaha. Dus dat kan ook al...

Herkenbaar hahaha, ik heb dat ook regelmatig. Probeer maar eens een zinnig gesprek te voeren al je in drievoud 'mamaaaaah' om je heen hoort. En dan 2 tot 3 gesprekken moet voeren. Ik heb dat overigens ook niet snel met woorden, maar wel met zinnen. Dat ik dan halverwege een andere zin maak, dan dat ik wilde maken.

Kelly WOUW Wat een show zeg!

Saida Jij hebt een leuke dag uit gehad zeg! Jammer dat de fokker van Sam niet zo geïnteresseerd is. Die wilde niet eens vertellen hoe Sam is geruind. Mss nou wel, nu het goed gaat met hem, maar toen we wat vragen hadden gaf ie mooi niet thuis. Even snel de castreur zijn naam doorgegeven en hoppa dat was het. Ach, gelukkig hoef ik dus ook niks bij te houden. Dat houd ik namelijk niet vol. :+
Wat leuk dat je dit allemaal te zien krijgt.

Martine Wouw, mooie stalletjes hoor! En hun paradepaardje? Ik verwachtte iets arabisch... is het een FRIES! Of niet soms? Hij heeft er wel het behang voor. Fijn te lezen dat de nieuwe verhuizing toch wat meer volgens onze westerse normen gebeurd is. haha. Pffff, zo'n land zou voor mij helemaal niks zijn.
Het zijn een mooie paarden! Dank voor je uitleg! Weer wat geleerd.
Beterschap met je vriend. Gaat de opening van jullie restaurant er onder lijden? Ik hoop van niet hoor.

Naat Tja, mok, bij ons op stal wordt dat altijd helemaal schoon gemaakt. Een lastige en voor het paard vaak pijnlijke klus. Ze staan dan wel te springen, maar volgens onze DA is dat wel het allerbeste. Mijn schoonpa gebruikte altijd pure landbouwchloor. Dat werkte altijd wel, maar ook dat is erg pijnlijk natuurlijk.
Wat Betunero doet is wel heel apart zeg. Blij toe dat Sam dat niet bedacht heeft. ;)

Gab en Ilona Is dit letterlijk het paard van Troye? Haha, Frank legde me het hier al een beetje uit... Ik vind overigens die bereden foto geen reclame. En waarom geen foto van haarzelf erop? Is het zo'n slechte dan? Oeps ja dus...

Gab Jammer dan! Ik zit samen met Frank en de kids in Spanje. Ik kom er niet voor terug. Leek me anders heel leuk...
Vraag me die maten nog maar eens volgend jaar! Haha, zonder gekheid ik heb hier ergens een topic gezien over maten. Kan ook met jaartal van maken te maken hebben. Volgens mij bij harnachement.

Sanne Ik hoop voor de 23e. Wat duurt het toch lang hè? Ze laat ons idd wel in spanning. Maar stom... Jij eerder blond... haha.

Alina Unica is idd bloedje mooi ook en haar veulen is ook een plaatje. is die van dit jaar?
Wat een mooi veulen!!! Mooie foto's ook. Mama mag er ook zijn. Gefeliciteerd!

Sam had een vrije dag vandaag.
Gisteren heeft ie keihard gewerkt. Ik ben nog iets te onrustig met de handjes, dus ik heb nog wat te doen, maar hij ging op een gegeven moment aan het swingen. Als ik éénmaal door heb hoe ik moet zitten, klopt alles in eens. Op eens vroeg ie teugel en was ie echt stuk en ik heb hem maar weer lekker gedoucht. Hij bleek al weer een dik uur te werken voor me. (Ik rijd regelmatig zonder horloge.) Sam is een goeie klok. Vandaag was ikzelf aan de beurt voor een douche. Het was nodig!
Sam was afgevallen overigens. Volgens Antje, omdat ie eindelijk werkt voor de kost... haha

Ik had vandaag een babbel met iemand van Unique in Gorinchem. Als de Rabo daar meewerkt, heb ik mss een baantje in Gorinchem bij de Rabo... Ik hoop dat het waar is, want het is een commerciële functie en dat ligt mij gigantisch. Was wel haasten hoor. En die A15 - A27 was een knoop voor mij. Ik was er te laat, ook door een openstaande brug. Terug ging veel sneller en we waren mooi op tijd weer thuis om de dames van school te halen. Basje was mee met autookes. Dan is ie superzoet...

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 00:03

Borderjay Jemig dat is een raar verhaal.
En aan Morrie heb je toch een topper :+:
Het is denk ik idd het serienummer van je zadel.

Aline Gefeliciteerd met jullie prachtige kind :~

Frank Ik ben niet zo vaak in Udenhout hoor. Maar als ik daar ben ja dan zit ik echt aan de rand van de Drunense duinen bij Hermansen :D
Maar ben meer in Beekbergen...
Al het leuke is zover bij mij van huis vandaan :+ Maar voor Adorno en alle andere knapperds daar heb ik de kilometers wel over :j

Ilona Bij http://www.tinypic.com kun je ook heel fijn uploaden en die verkl*ten je foto's niet zo!

Zo... net lekker les gegeven...
Morgen weer eens een kijkje nemen bij Perla.
Heb haar al een dikke week niet meer gezien.
Het blijft raar om op stal rond te lopen terwijl je daar geen paard meer hebt staan.
Maar mijn stiefmoeder en mijn paps gaan een paar dagen weg en dan ga ik Perla doen :j

Helaas wil mijn computer niet zo meewerken met uploaden maar hier iig 1 foto van Bello zijn gekke 5 minuten..
Heb er ook nog 1 waar hij zoveel power uitstraalt maar die krijg ik niet geupload... balen..
Heerlijk dier is het ook... :~

Afbeelding

Edit..

hij doet het
Afbeelding

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 00:07

Wauw! Gave foto Kelly! 8-)

Kelly_Taco

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 00:09

Idefix Gadver eten cavia's hun jongen :?
Ik hoop voor je dat je de baan krijgt :j
Fijn ook dat Sammie zo goed ging.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 00:16

Spokie, nee, klopt.. Gelukkig kan hij alles nog wel, als het maar niet te warm is buiten, dan hoor je hem zwaar ademen..
Aline, oooh, wat een scheetjes :D
haha, Frank, ik denk ook dat wij de enigen zijn die niet bluffen. Had je een prive zwembad? Of klein zwembadje achter huis, dat je in je niksie ging?
Nee, geen zwemmen voor mij vanavond..
Anouk, ik was in september een poosje bij het Balingehof met de paarden, gewoon voor een stage zeg maar. Toen at Goya opeens niet meer en kreeg een vrij bolle buik. Dus 's avonds de DA erbij gehad,die deed gelijk mest onderzoek en laxeerde Goya ook.
Volgende dag stond hij nog steeds niet te eten, nam geen brokjes, wortels of wat voor lekkers dan ook. Maar hij at wel gras! Dus DA weer geweest en pijnstillers gegeven. Ook bloed onderzoek gedaan maar was niets aan de hand. Hij at daarna gewoon wel weer gras
en langzaamaan ook weer brokjes. naja, goed, weer naar huis, nog steeds wat bolle buik maar het hoorde eigenlijk bij Goya.. ander voer, ging ook wel beter maar hij was niet te dik qua vet. Nu liet ik van de week Spirit enten en vroeg ik mijn eigen DA om Goya te onderzoeken
Hij zei ook, doen we mestonderzoek, ik zei: Dat heeft de kliniek in Wolvega ook gedaan, is niets uit gekomen. Dus mijn DA heeft zijn longen geluisterd en toen kwam dat er dus uit. Omdat hij abdominaal ademd krijgt hij een wat bollere buik. Als ik hem weer meer train
wordt het wel beter hoor, spieren aanspannen enzo, dan is hij minder bol. Hij heeft op zich ook een vrij ingezakte rug, dus het lijkt ook gelijk boller.
En ik, jaa, ik ben altijd (bijna) een blije postzegel hahaha. Zal binnenkort weer fotos van mn schimmel plaatsen hoor :D Maar soms mag Brammie ook wel wat aandacht hihi
Fijn dat het lekker ging met Sam en hoop ook voor je dat je de baan krijgt!
Kelly, stoere bello!

Vanaaf weer gewerkt, was rustig.. Morgen even naar de markt met een vriendin en hopelijk, als het weer het toelaat, weer even rijden..

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 07:03

Anouk: Ja, ziet er mooi uit he :) en het is ook wel fijn dat ze gewoon een bak hebben, zo'n 4 jarige hengst moet ook nog wel wat basisdingen leren natuurlijk... Lol, twee dagen terug heb ik hem even daarin gereden en er stond nog een hindernis opgesteld van de springles eerder die dag, oh oh oh wat was meneer geinteresseerd, zoiets had hij nog nooit gezien :) En inderdaad, zij hebben een Fries gehad! Helaas is hij aan een koliek overleden :( Zo zielig, terwijl hij echt het beste van het beste kreeg, hele bergen voer en vitaminen etc. hebben ze meegenomen vanuit Nederland, en de paarden staan ook gewoon op houtsnippers (in andere stallen hier meestal op zand). Dat was dus nogal een tragedie... Het is beter hier paarden het land uit te voeren dan in.. Is alleen errug lastig. Misschien nog eens een mooi toekomstproject. Maar ik snap dat het moeilijk wennen zou zijn voor je! In het begin had ik ook de neiging iedereen die iets fout deed met zijn paarden uit te schelden, maar daar schiet je niets mee op: zo'n mentaliteit verander je helaas niet zo snel. Beter gewoon het goede voorbeeld geven!
Met mijn vriend gaat al alweer wat beter, maar lopen (met krukken) doet pijn.. Het restaurantje zal wel iets later opengaan, jammer, want rond 20 augustus begint de ramadan alweer en dan moeten we dus ook een maand dicht.. Maar ja, belangrijkste is dat hij beter wordt.
Jij rijdt dressuur met jouw Sam? Mooi beestje is het hoor :) Heb je hem al lang? Leuk zo'n echte paardenfamilie, ben bang dat dat met mijn vent niet zo snel gaat lukken, hij is meer van de watersport en motors... :S
+succes voor je nieuwe baan!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 07:11

Moggel!!!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 07:14

Aline schreef:
Nog eentje van de twee knulletjes :D

Afbeelding

Wat een mooi plaatje!

En gefeliciteerd met de kleine :D

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 07:19

Goooooooodmorning :)

Moet zo weer aan de slag. Ochtendje werken en vanmiddag vrij. Paardentandarts komt dus Flan heeft vanaaf weer een mooi gebitje naja gebitje.. :+
Ga daarna lekker op mijn gemak bijlezen hier. Is weer t nodige geklept.

Iig vast een fijne dag!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 07:54

Elise – en wat zij de hengstenhouder ?
En echt super dat ze het zo fijn oppakt klinkt als een heel fijn paard om mee te werken

Kelly – zal zo even in je topic reageren, en die foto’s van jou haha erug grappig

Saida – leuk dat je bij de fokkers van rints ben geweest zou kunnen hun ook de vorderingen zien en horen die jullie allemaal mee maken super hoor. En leuk al die veulentjes zou niks voor mij zijn ik wil ze allemaal :D
Heike zijn fokster woont tegenover ons dus als ik thuis kom met heike dan komt ze ook meteen naar buiten.

Ilona – bedankt het is idd fijn dat we nu in een keer zo’n stijgende lijn maken maar we gaan elkaar steeds beter begrijpen onder het zadel dus ik ben benieuwd wat de tijd ons gaat brengen
En ook ik moest gisteren tot 5 uur met dat mooie weer

Naat – fijn dat ze niet meer kreupel is, en betunero lekker gewerkt super hoor alleen ik hoop toch wel dat je dat bijten afgestraft heb want die van mij hoeft dat echt niet te proberen :o

Gab – leuk dat je aan de clinic mee gaat doen maak je wel foto’s ?

Sanne – nog steeds geen veulen Dosie houd ons wel in spanning

Zal zo even verder reageren ben bij pagina 351

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 08:07

Oh die heb ik nog niet gesproken. Ben nog even aan het nadenken wat ik precies wil. En als het goed is wordt ze, volgens mijn berekening, op zijn vroegst pas zondag goed hengstig. Dus ik heb nog 1 dag bedenktijd :D

Mocht ze verkocht worden, zit natuurlijk niet iedereen op een drachtige merrie te wachten. Dus misschien dat ik vraag of ik volgend jaar maart mag proberen. Met een andere merrie of met haar.

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 08:10

AHHHHHHHHH was ik ver met reageren, druk ik op verkeerde knop. alles weg
kort maar krachtig:

Ilona: Leuke foto's! Vooral die 2e van jou en chico!

Elise: balen zeg! Blijft ze in duitsland voor de verkoop of haal je haar hierheen?

anouK: Als het goed is wordt yema wit, kan ik mooi het proces volgen ;)

Saida: Nee hij heeft ze nog niet door, maar goed ook want dan hebben de dames nog een beetje rust ipv een vent die constant loopt te flirten ;)

martine: wordt de opening nou uitgesteld? Gaan jullie het met zn 2e doen of ook personeel?

nathalia: Die stallen weet ik wel te vinden, kan ik mooi even gaan gluren!
lekker paard die betunero, hij zal dat drijvende been is aanpakken ;)

gab: leuk zo'n clinic! Wel foto's laten maken!

kelly: sokken lopen is gewoon veel beter dan schoenen! Leuke foto serie, hij was wel wild zo te zien ;)
Is bello nou zo verkleurd? hij lijkt witter (zonder het zand dan ;))

aline: leuke veulentjes!!

Esther: tot morgen :D Ik ga hem vandaag uitgebreid poetsen, al zal dr morgen weinig meer te zien van zijn...

Ik had gister zo'n slim paard vast, shakira, die dr neus tegen het stroom ging duwen, en omdat dat toch niet zo fijn was sprong ze maar vol op mijn voet... Fijn zo'n dikke poot. En morgen wedstrijd rijden.... trekt vast wel weer weg...*hopelijk*

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 08:16

@ Saida, dat weet ik nog niet... Ik heb het best druk, dus misschien dat ze ook wel even blijft staan, misschien dat ze naar huis komt om nog even een IBOPje te lopen (voor predikaat)...

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 09:19

Mies Auw auw... hoe is het nu met je pootje?
Bello wordt idd heel snel licht op dit moment.. maar het is ook zomer natuurlijk .. in de winter zal hij wel weer even stop staan.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 10:01

Moderatoropmerking:
Ik heb een naar bericht over Bokker Marialva. Ik weet dat ze hier veel post, mochten er andere fora zijn waarvan jullie weten dat deze mededeling op prijs gesteld wordt, quote het daar dan of laat het mij weten.
Dit bericht komt uit betrouwbare bron, maar deze bron wil verder anoniem blijven naar Bokt toe.
Groeten Marije

Citaat:
Helaas moet ik u een treurig bericht zenden, Cynthia heeft gisteren een heel zwaar ongeluk gehad tijdens het schouwen van een (gast) merrie.
Cynthia is tijdens het schouwen ernstig gewond geraakt, en heeft zwaar letsel oa een hersenen kneuzing, diverse botbreuken en zeer ernstige kneuzingen over haar hele lichaam.
Tijdens het schouwen draaide de merrie zich om en liep haar ondersteboven, waarbij Cynthia tegen de muur van de stal is gegooid.
Ze is ruim een half uur buitenbewustzijn geweest.
Toen de ambulance arriveerde hebben ze haar gestabiliseerd, en vervoerd naar het ziekenhuis, waar ze op dit moment nog ligt.
Het trauma team is van morgen 9 uur tot middags 3 uur met haar bezig geweest, telkens verloor zij het bewust zijn, en heeft ze een wond en enorme blauwe plek op haar achterhoofd doordat ze door de scan is geweest kon men vast stellen dat haar hersenen zwaar geneusd zijn.
Laatst bijgewerkt door Nickeltje op 17-07-09 11:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Tekst aangepast.

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 10:05

OMG dat kan toch niet waar zijn!!
Wat vreselijk!

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 10:08

Ben bang dat het wel waar is.
Wij hebben de bron gecontroleerd voor zover je dat digitaal kunt controleren dan, deze bron heeft aan mij wel zijn naam en relatie tot Cynthia bekend gemaakt en wij vertrouwen er op dat dit helaas echt waar is.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 10:11

Jeeeeeeeeeeeeeeetje.... wat een naar bericht.... |( . Cynt heb ik persoonlijk ontmoet tijdens mijn weekendje centerparcs... ik mocht op haar hengst rijden Marialva........................ Pff, schrik me rot!!! Ik hoop echt dat ze er weer bovenop komt zeg.. schrikken dit!! ;( Bedankt voor het plaatsen nickeltje.

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 10:16

Goedemorgen!

EVen snel vanaf mijn werk: niet bij te houden!

Wat een naar bericht zeg! Hopen dat het allemaal goed komt!

Wat een leuke foto's, new born baby's, nice! Lees later even bij.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 10:27

Wat een vreselijk bericht..

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 10:32

Kelly: Wauw, Bello!! Wat issie mooooi he. Die uberschattige kuiltjes in die billen :+: . Echt mooie foto's!!

Frank: Haha, moet je dat er weer bij zeggen, you dirty old man _O- . "In je niksie". HAHA. Achja, dat is Frank he, altijd lachen met jou ;) . Hoe is het met Des? Wanneer komen er weer foto's? En ga je foto's maken van Anouk? Ben benieuwd naar Sam @ work!

Anouk: Hahaha, jaa, jullie zijn een mooi stel, die frank en jij. Allebei vol humor ;) . Lekker met de kids gisteren van het mooie weer genoten dus. En nog steeds een brave Sam! Lekker hoor, dat het zo goed gaat! Ik heb frank gevraagd of die foto's wil maken ;) .

Mies: Grrr.. irritant is dat he? Ik kopieer mn tekst meestal, mij is dat echt té vaak gebeurd ;) . Aahhh, bijna het afscheid van Shaggy :(:) . Je zal hem wel gaan missen....... En dan Shakira door de bocht pff, je voet lekker dik dus := . Nouja, hopelijk is het voor morgen over!! Scoren he morgen!!

Denise: Ja, echt super die vooruitgangen. Vol houden! Misschien is die een beetje puberen af ;) .

Jellie: Succes met de paardentandarts.. Chico moet ook nog steeds..

Aline: Gaaaaaf zeg, 2 veulens erbij *\o/* Echt super lief zijn ze!

Chawwa: Ik zie je merrie al, wat een beauty zeg! Echt een volle merrie!

Esther: Spannend!!! Nog 1 nachtje slapen ;) . En morgen ben je niet meer weg te slaan bij zn stal haha. Dan gaat het echt beginnen!! Heel leuk hoor, foto's maken! ;)

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 11:00

Wat een verschrikkelijk bericht zeg!!! Veel sterkte gewenst, ook aan familie en vrienden!

laat me er ook weer even over nadenken...aangezien wij hier ook natuurlijk dekken met vreemde merries.

Kelly; stoere foto's van Bello!
Aline; wat leuk dat jonge spul, gefeliciteerd!!!

Nou hier nog steeds GEEN veulen!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 11:01

Tjee, wat een naar bericht zeg van Cynthia.. Hoop dat het snel beter gaat!
Sanne, heeft Vaidosa nou al een veulie?

Vanmorgen behoorlijke onweer en harde regen hier

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 11:02

Wat is dat met die veulens :P . Cyrina, fluister maar tegen Engreida dat ze op moet schieten, want ilona is benieuwd haha ;)