[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 11:11

Wow, bent, 4 gaatjes Bloos! . Dat is snel gegaan dan... En ag, je weet zelf ook hoe Frank kan zijn Ach gut . Ik vond dat je het hartstikke goed deed, en Matz vond het zelf ook leuk, dat kon je zien aan zn uitdrukking. Ik zou me niet al te druk maken hoor!

UtixoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 11:14

Ik baal ook zo ontzettend van die gaatjes. Ik had echt een heel mooi gebit, ik snap er niets van. Ik krijg nog een gaatjesfobie.

Ja, ik weet het wel, maar het is toch wrang. Ik had hem teruggestuurd dat ik het erg fijn vond dat hij het zo leuk vind, en of hij nou niet eens een keer positief kan zijn. Toen krege ik terug dat ik niet moest denken dat iker al was met hem. Dat zeg ik toch ook niet. Ik word er zo moe van he.

Hoe laat hadden we afgesproken?

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 11:20

Even op de rest reageren Haha!

Jas; Veel plezier vandaag bij Bandiet. Pling Enne, niet verliefd? Je klinkt wel zéér postief hoor hihi. Vork Volgens mij maakt ie iig wel kans bij je haha.

Lisenka: Het is bijna zover nu! Hyper! . Je vertrekt morgen toch?

Lobke; Super zeg dat Terosso het zo goed oppakt. Hij heeft tot nu toe nog niks "geks" geprobeerd toch? Hoop dat Chico ook zo braaf blijft!

Gab; Thanks, ik ben ook zó gek op m. Hihi, hoop dat jullie hier niet gek worden van al die foto's Haha! .

Heike: Die fries van jou heeft flink een kop erop zeg. Volgens mij is het een brutale waar je stevig voor in je schoenen moet staan Haha! . Gelukkig kan je iedere keer goed afsluiten!

Benth; Pfff, die frenkie, tsja, het blijft lastig Clown . Afgesproken???! Knipoog

UtixoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 11:25

Ja, we hadden vandaag afghesproken. Alhoewel ik denk dat je met die wind beter kan losgooien, er zal nu wel een orkaan heersen in de bak.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 11:27

Ohja, dat is me ff ontgaan haha Haha! . Vandaag is Jamie ook mee, dus ik ga losgooien als dat kan. Lekker een makkelijk dagje vandaag. Er staat voor mij anders ook teveel wind vandaag. Dan klappert het zo erg, nee, doe maar niet haha Haha! .

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 12:12

Ilona => hij heeft idd flink de kop erop en ik heb er ook best moeite mee om hem goed af te sluiten ik ben tenslotte maar 1.53 en hij is 1.73 dus als die weer is zijn bui heb moet ik er ook echt aan rijden. het is af en toe ook wel leuk dat niet alles van een leidend dakje gaat maar soms zie ik het echt ff niet zitten maar uiteindelijk komt het altijd wel weer goed maar hij laat idd niet met zich sollen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 12:13

Morgen Lachen

Denise: Aaah herkenbaar van mijn vroegere verzorgfriesje Nagelbijten / Gniffelen
Die was ook 1.70 en heeeeul sterk Nagelbijten / Gniffelen

In het begin best wat problemen mee gehad Bloos

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 12:15

Jolijn: ja hij is idd erg sterk gelukkig heb ik een goede instructrise die me goed door de problemen heen kan helpen maar het is en het blijft moeilijk haha

P.S. hoe doen jullie die plaatsjes in je avatar die van mij geeft die iedere keer aan dat die te groot zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 12:17

Dan moet je hem zelf even verkleinen, of even iemand vragen die dat voor je wil doen, ik kan dat ook nooit Bloos

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 12:26

Saida ; jaa weer aardig toegetakeld haha, maar ben er nou wel gelukkig vanaf Haha!

heikedenise ; Ja hoop het ook, ben tot nu toe nog niet over straat gegaan haha. (schaaam me beetje)
Ik had toen gewoon wat ik in me avatar wou hebben in paint gezet en gewoon verkleint Tong uitsteken toen deed die het ook hihi.

Benthe ; foto's zien er goed uit van jou en je mooie man Lachen Jammer dat je pa zo reageerde, maar msschien bedoeld die het niet zoals jij het opvat? Ik bedoel hys wel trots, dat zag je toen met die wedstrijd hihi. Hy zei wel kom kijken voor de vliegshow, maar toen matz zo goed liep stond die te glunderen in de kantine haha.

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 12:47

Heidie hoe is het met de buik? Ik las al dat je snel moe bent! Het begint al op te schieten!! Spannend hoor!

Barocco mooie tattoo hoor!!! In je lies zo te zien? Gaaf! edit, 2e foto is nog mooier!!

Sjaad ik heb net in je topic gereageerd want wat heb jij een mooi paard gevonden zeg! Heel erg gaaf!

Idra gaaf hoor dat het ook zo goed gaat en hij het zo braaf oppakt!

Utixo mannen!!! Gelukkig lucht een buitenritje super op he!! Ff je hoofd leeg maken! En wat een mazzel heb jij
dat het strand om de hoek ligt! Daar maak je mij wel ff jaloers mee hoor!!
Ik hoop binnenkort naar Katwijk te gaan met Cappie, eindelijk de lang gedroomde strandrit!
Enne zeer gave springfoto's hoor! Vet stoer! Laat je goede gevoel niet wegpraten!!

Leuke foto van Chico!! Whahaha inderdaad die 1e foto echt zo;n hoofd van "huh wat??" hahaha!
Echt een leuk dier Prinslover!

Ik was gister (en nog!! haha) zo super trots op Capriola! Ik maak hele lange dagen op het werk opt moment en was dinsdag en woensdag al alleen even naar stal gegaan om haar te poetsen en te knuffelen.
Gister was ze echt heel aanhankelijk en ik dacht oke ik longeer je gewoon even en maken er wat grappigs van niet echt werken. Capriola had super goede zin en ik had gewoon de longeer lijn aan het halster gemaakt. Ze liep echt super lekker te sjouwen en te proesten dus ik dacht laat ik toch een heel klein stukje lange teugel doen. We worden daar altijd ook super voldaan van als het goed gaat en Cap had duidelijk echt zin.
Toen heb ik de longeerlijn aan 2 kanten van het halster geknoopt en dus voor het eerst bitloos met Capriola gewerkt, gewoon perongeluk en ze pakte het super op!
Ze liep echt zo netjes, mooi opgericht, plek tussen de oren als hoogtste punt ik kreeg een golf van trots door me heen en toen het ging regenen ben ik gewoon door gegaan want ze liep zo lekker dat ik niet wilde stoppen! Na kwartiertje bitloos lange teugel was ze braaf braver braafst en zijn we gauw gaan schuilen voor de enorme bui waar we eigenlijk toch al nat van waren whahahaha.
Echt zooo gaaf dat die maffe Capriola van vroeger steeds braver wordt!
Ongelooflijk, bitloos, wie had dat ooit gedacht!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 13:12

jolijn => ik had het ook al geprobeerd in paint maar krijg het niet echt voor elkaar blond he haha

Michelle90 => kan het best begrijpen dat je je een beetje schaamt maarja je kan er ook niks aan doen

hier nog evne ter vergelijking hoe groot heike is en hoe klein ik ben
Afbeelding
ze zijn gemaakt vorig jaar september op de keuring.
Afbeelding
hier staan we naar onze tegenstanders te kijken
Afbeelding

UtixoJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 13:24

Wajow! Ik voel me al klein bij Macho! Hoe klim je daar op?!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 13:29

Wow! wooooooooooooooooooooooooooooow, die is ECHT groot, en jij klein Haha! hahahaha, heb je daar geen trap bij nodig Bloos!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 13:48

Woow heikedenise, wat is de schofthoogte Gaaaap Echt een grote fries.
Nee ik weet dat ik er weinig aan kan doen, maargoed ben net de hond even wezen uitlaten Bloos en die wind is toch wel gevoelig op me wang.

Oelala vanavond mijn mooie meisje weer ophalen, heb dr nu al zin in. Mis dr echt heeeel erg.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 14:08

Utixo => gewoon me voet in de beugel en opstappen (moet wel eerlijk zeggen de ene keer maak ik wel me beugel langer

Ilona => ja soms heb ik der echt een trap bij nodig vooral als ik zijn manen moet vlechten of zijn hoofd moet poetsen Bloos

Michelle90 => zijn schofthoogte nu weet ik niet vorig jaar is die gemeten op 1.73
en ja dat zal idd gevoelig zijn op je wang goed verzorgen hoor

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 14:12

Barroco: Gave tatoo, wil er ook graag 1, maar durf het niet echt, me vriend heeft er 4 en die zegt dat ik niet
bang moet zijn, maar ja dat is makkelijker praten dan doen.

Sjaad: ja was zeker een mooie Perlino, heb hem neit bekeken voor me eigen hoor, want wou geen lusitano of cruzado ervan
maar hij had hem al opgezadelt en was leuk om te zien, was een lekker pittig paardje Haha!

Idra: ja Betunero is best groot ja, zo ongeveer 1.68m, maar bij ons op stal denken ze dat hij groter is, maar denk dat dat komt
omdat hij zo barrok is dan toont hij wat groter.

Utixo: gave foto's Haha! altijd leuk als je spring foto's hebt, had nog leuker geweest als je er 1 had van je BIJNA val
moment Knipoog

Prinslover: leuke foto's Haha! die van ij ligt ook echt altijd ! daarom ziet hij er vaak uit als 1 grote mest vlek Tong uitsteken

Saida: klopt ja rij met een portugeese stang, daar is hji altijd mee gereden, met een nog andere, heb gene id wat voor 1
maar die was heeeeel erg lang aan de onderkant. deze is wat korter. maar dat is hij gewent dus dan hou ik het ook zo, zeker hier bij ons
op stal met meer dan 100 paarden is het fijn dat ik ZEKER weet dat hij neit achter een knappe merrie aan probeerd te rennen.
maar ben er heel zacht mee en rij met bijna losse teugels en zit er ook echt niet mee in z'n mond te hangen, doe bijna alles met me benen.
En knappe papa heeft die van jouw hoor Haha!

Heikedenise: hopelijk past je zadel dan straks beter is zo jammer als ze er last van gaan krijgen Boos! en wow wat een verschil jij
en je paardje, dacht dat het bij mij al zo veel schol, maar dat valt dan nog mee als ik jou zie Haha!

Regine: wat geweldig Haha! snap dat je ongelovelijk trots was. ben dat ook altijd zo als we watn ieuws doen en het gaat goed
dat geeft een heerlijk gevoel Haha!

Gisteren dus weer les gehad van Angela Remie en door die vervelende wind waren we toch gedwongen om in de grote binnenbak te gaan rijden met 8 andere mensen en een hengstige merrie ertussen. We zouden het gewoon proberen en als we merkte dat het niet ging dan zouden we er gewoon uitgaan. dit was dus de eerste keer dat ik met Betunero tussen andere paarden ree, en de eerste 5 minuten was hij behoorlijk gespannen, maarja ik ook... en als er een paard langskwam wou hij het liefst mee rennen, maar dat was maar eventjes, en na een kwartiertje waren we allebei volledig ontspannen, en had hij alle aandacht voor mij en ik voor, inplaats van voor de andere paarden en ruiters die om ons heen reden. was heel blij met de les, want weet nu dat ik veel werk heb, hij zit namelijk helemaal vast aan de linker kant en vind het dus ook moeilijk om links om te lopen, elke keer als ik op de linker hand ging rijden, ging hij in z'n achteruit want dat was schijnbaar makkelijker dan stelling naar links en vooruit. maar daar gaan we nu aan werken en weet zeker dat het goed komt Haha!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 14:39

Jooooow je kan niet eens over hem heen kijken!!! Damn!!

xxxNaatjuhxx tattoo valt echt heel erg mee. Ik heb er een op mijn rug en toen ik in de shop stond kreeg ik het wel even benauwd of ik anderhalf uur pijn wel zou volhouden, maar het gevoel viel echt zo mee!! Als je het echt graag wilt moet je het gewoon doen Bloos

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 15:04

Utixo: 4 gaatjes, balen zeg. Daar ben ik dus ook doodsbang voor, vroeger een perfect gebit en ben nu 1,5 jaar niet naar de tandarts geweest en weet zeker dat ik één of meerdere gaatjes heb, maar nu durf ik dus niet meer heen (nog nooit een gaatje gehad..).

Regine, dank je Haha! ben er zelf ook erg blij mee! Gaaf joh, klinkt super van Capriola!

Heikedenise, WOW wat een bakbeest haha, of ben jij nou gewoon erg klein? Wel mooie foto's Haha!

xxxNaatjuhxxx(moet echt even je naam opzoeken Vork ) nou ik zweer het, ik was ook bang, maar t doet echt geen pijn. Lekker dat ie wel ontspannen werd na een tijdje Lachen

Ilona & Utixo, leuke foto's!! Wat is Chico toch knap Haha!

Saida supergaaf dat je op bezoek gaat bij Rintske's papa!! Had nog niks gehoord maar toevallig net een mail in mn inbox.
Maar nu begin ik dus te twijfelen Vork. Moet er nog maar goed over nadenken.

Zooo he.. kom net bij Bandiet vandaan en ik ging met mn gekke kop er met de fiets heen. Heenweg was nog wel te doen, was de wind nog neit zo erg, maar de terugweg was echt doodeng. Ik ben echt een paar keer de sloot ingewaaid, nog nooit zo erg meegemaakt. Ben sommige stukken gaan lopen want t was echt een eng gevoel..

Maar even over hoe t was bij Bandiet vandaag; eerst hem lekker op de poetsplaats gezet, lekker getut, staartje uitgekamt en Equishine erin gedaan, daarna losgegooid in de bak en met hem gaan spelen was erg leuk. Ongelovelijk die band die ik al met hem heb, we weten precies wat we van elkaar kunnen verwachten en hij vertrouwt me blindelings. Hem een beetje laten rennen, en hij kwam aldoor als ik rustig stond me opzoeken, erg lief. Toen dacht ik, weet je, even spelen met het touwtje op hem. Touwtje om zijn hals gedaan en hem zo commando's als stap, halt en draf gegeven en zeg maar dus naast elkaar aan t rennen, t was echt super, echt een gevoel van een echte band.

Daarna de binnenbak ingegaan, waar het ontzettend woei, maar dacht, daar moet ie maar aan wennen, hij was wel zenuwachtig, maar naar 10 minuten wandelen werd ie hartstikke ontspannen, dus wat dingetjes uitgeprobeerd, en het gaafste was nog wel, ik dacht ik doe mn jas uit kijken hoe ver ik daarmee kan komen om op hem te leggen, nou ik heb een foto van hem (op mn telefoon) dat ie hem letterlijk aan heeft haha.. Capouchon over zn oren en hij gaf er niks om Haha!

IK BEN ZO TROTS!!!!!!!!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:37

Gaaf dat ie zo braaf was Barroco!! Wordt je lekker trots van he!!

ik moet ff een crea bea foto van Cap en mij spammen. Wij neuzen alvast in het grote boek van Sinterklaas Clown
Afbeelding

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 16:45

Jasmijn => ik ben erg klein maar heike is ook erg groot dus vandaar het grote verschil

Regine => ik kan idd niet over hem heen kijken en dus als ik naast hem loop ziet niemand mij ook haha net of mijn paard alleen loopt en wat een leuke foto creatief hoor

naatjuh => hoop idd dat me zadel dalijk past en dat heike geen last meer krijg we zullen zien ik ga hem zo rond 7 uur ophalen dus even afwachten en het scheelt echt veel ja tussen mijn paard en mij maar goed we kunnen er mee leven

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:02

ja daarom Haha! en als je erop zit valt het reuze mee Haha! nou ik duim voor je voor je zadel, heb er zelf ook veel problemen mee gehad, maar heb ern u gelukkig wel 1 die goed past

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:13

flamon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 18:25

heey lieve mensen.

heb al een hele tijd niet gereageerd ( heel veel moeten doen en ook nog een toelatings test op de Universiteit ) en janske verzorgen want die afgelopen keren paar keer erg goed ziek geweest arm ding

maar hoe is het met jullie zal spoedig bij lezen ............

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:20

Heeft iemand een hengst
die je wel als dekhengst wil gebruiken
stuur me even een bericht