Barroco: Gave tatoo, wil er ook graag 1, maar durf het niet echt, me vriend heeft er 4 en die zegt dat ik niet
bang moet zijn, maar ja dat is makkelijker praten dan doen.
Sjaad: ja was zeker een mooie Perlino, heb hem neit bekeken voor me eigen hoor, want wou geen lusitano of cruzado ervan
maar hij had hem al opgezadelt en was leuk om te zien, was een lekker pittig paardje 
Idra: ja Betunero is best groot ja, zo ongeveer 1.68m, maar bij ons op stal denken ze dat hij groter is, maar denk dat dat komt
omdat hij zo barrok is dan toont hij wat groter.
Utixo: gave foto's
altijd leuk als je spring foto's hebt, had nog leuker geweest als je er 1 had van je BIJNA val
moment 
Prinslover: leuke foto's
die van ij ligt ook echt altijd ! daarom ziet hij er vaak uit als 1 grote mest vlek 
Saida: klopt ja rij met een portugeese stang, daar is hji altijd mee gereden, met een nog andere, heb gene id wat voor 1
maar die was heeeeel erg lang aan de onderkant. deze is wat korter. maar dat is hij gewent dus dan hou ik het ook zo, zeker hier bij ons
op stal met meer dan 100 paarden is het fijn dat ik ZEKER weet dat hij neit achter een knappe merrie aan probeerd te rennen.
maar ben er heel zacht mee en rij met bijna losse teugels en zit er ook echt niet mee in z'n mond te hangen, doe bijna alles met me benen.
En knappe papa heeft die van jouw hoor 
Heikedenise: hopelijk past je zadel dan straks beter is zo jammer als ze er last van gaan krijgen
en wow wat een verschil jij
en je paardje, dacht dat het bij mij al zo veel schol, maar dat valt dan nog mee als ik jou zie 
Regine: wat geweldig
snap dat je ongelovelijk trots was. ben dat ook altijd zo als we watn ieuws doen en het gaat goed
dat geeft een heerlijk gevoel 
Gisteren dus weer les gehad van Angela Remie en door die vervelende wind waren we toch gedwongen om in de grote binnenbak te gaan rijden met 8 andere mensen en een hengstige merrie ertussen. We zouden het gewoon proberen en als we merkte dat het niet ging dan zouden we er gewoon uitgaan. dit was dus de eerste keer dat ik met Betunero tussen andere paarden ree, en de eerste 5 minuten was hij behoorlijk gespannen, maarja ik ook... en als er een paard langskwam wou hij het liefst mee rennen, maar dat was maar eventjes, en na een kwartiertje waren we allebei volledig ontspannen, en had hij alle aandacht voor mij en ik voor, inplaats van voor de andere paarden en ruiters die om ons heen reden. was heel blij met de les, want weet nu dat ik veel werk heb, hij zit namelijk helemaal vast aan de linker kant en vind het dus ook moeilijk om links om te lopen, elke keer als ik op de linker hand ging rijden, ging hij in z'n achteruit want dat was schijnbaar makkelijker dan stelling naar links en vooruit. maar daar gaan we nu aan werken en weet zeker dat het goed komt