. Dat is snel gegaan dan... En ag, je weet zelf ook hoe Frank kan zijn
. Ik vond dat je het hartstikke goed deed, en Matz vond het zelf ook leuk, dat kon je zien aan zn uitdrukking. Ik zou me niet al te druk maken hoor! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Dat is snel gegaan dan... En ag, je weet zelf ook hoe Frank kan zijn
. Ik vond dat je het hartstikke goed deed, en Matz vond het zelf ook leuk, dat kon je zien aan zn uitdrukking. Ik zou me niet al te druk maken hoor!
Enne, niet verliefd? Je klinkt wel zéér postief hoor hihi.
Volgens mij maakt ie iig wel kans bij je haha.
. Je vertrekt morgen toch?
.
. Gelukkig kan je iedere keer goed afsluiten!
. Afgesproken???!
. Vandaag is Jamie ook mee, dus ik ga losgooien als dat kan. Lekker een makkelijk dagje vandaag. Er staat voor mij anders ook teveel wind vandaag. Dan klappert het zo erg, nee, doe maar niet haha
. 

toen deed die het ook hihi.
Jammer dat je pa zo reageerde, maar msschien bedoeld die het niet zoals jij het opvat? Ik bedoel hys wel trots, dat zag je toen met die wedstrijd hihi. Hy zei wel kom kijken voor de vliegshow, maar toen matz zo goed liep stond die te glunderen in de kantine haha. 

wooooooooooooooooooooooooooooow, die is ECHT groot, en jij klein
hahahaha, heb je daar geen trap bij nodig
Echt een grote fries.
en die wind is toch wel gevoelig op me wang.

altijd leuk als je spring foto's hebt, had nog leuker geweest als je er 1 had van je BIJNA val
die van ij ligt ook echt altijd ! daarom ziet hij er vaak uit als 1 grote mest vlek 

en wow wat een verschil jij
snap dat je ongelovelijk trots was. ben dat ook altijd zo als we watn ieuws doen en het gaat goed
ben er zelf ook erg blij mee! Gaaf joh, klinkt super van Capriola! 
) nou ik zweer het, ik was ook bang, maar t doet echt geen pijn. Lekker dat ie wel ontspannen werd na een tijdje 

. Moet er nog maar goed over nadenken.

en als je erop zit valt het reuze mee
nou ik duim voor je voor je zadel, heb er zelf ook veel problemen mee gehad, maar heb ern u gelukkig wel 1 die goed past