@ Jenara; ow wat zonde dat ze ze afschuurt..
@Twirrewyn; ah dat is schrikken, vooral als je er zelf niet bij was. Gelukkig was hij met scheren heel braaf
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Jorinda schreef:Haha ja ik bedoel Tarzan, sorry

je zou inderdaad zeggen dat ze het expres doen zulke streken.
Jorinda schreef:Oh Fuego… Hij wil gewoon niet weg
Maar heb die meid beloofd vandaag even de dierenarts te bellen en te laten kijken, even uitsluiten dat het geen longontsteking is.
Daar heb ik ook altijd al eens willen rijden!
Misschien dat ik het ooit wel eens doe hoor, gewoon Jenara opladen en met iemand van jullie afspreken om ergens te gaan rijden?
Of eens met een paar?
wat spannend afwachten nog een paar dagen nu!
Dat geeft toch altijd een hoop vertrouwen in het begin! En phew, nee geen idee ... bij mij stond de naam van de fokker gewoon op Jenara haar papieren, dus dat was makkelijk natuurlijk.
bokt op de Spaanse tour! _Tarzan schreef:Het is vreselijk ... Ik ben ook niet iemand die een paard koopt om weer te verkopen, dus diep van binnen doet dit natuurlijk ook pijn
mrie schreef:_Tarzan schreef:Het is vreselijk ... Ik ben ook niet iemand die een paard koopt om weer te verkopen, dus diep van binnen doet dit natuurlijk ook pijn
Ik probeerde Amias te verkopen. Het duurde eindeloos voor er iemand hapte. De potentiële koper klonk als een match made in heaven. Dus afspraak gemaakt om te komen kijken. 'S-nachts zat ik ineens rechtop in bed: MAAR DAN GAAT HIJ WEG.......
De volgende ochtend kopers maar weer afgebeld. Ik kon het niet.
En dus is ie er nog.

_Tarzan schreef:Wauw wat een knapperd robijn
Maandag komt er weer iemand kijken naar Fuego, ik had even gebeld met haar en het klinkt echt helemaal perfect! Maatjes om mee te spelen, aan huis, iemand die niet bang is én spanjaarden gewend is. Duimen jullie even mee voor Fuego?