lijkt bitloos , maar zo een heb ik nog nooit gezien

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Posh schreef:Sorry dat ik de laatste tijd weinig reageer, ik zit een beetje in een dip vanwege problemen met de gemeente over onze paarden![]()
@Robijntjah: Super dat je zonder krukken kunt nu! Wel jammer dat ik je niet op de fotomeeting heb kunnen zien, niet dat je nou nieuwe foto's nodig hebt want je profiel ziet er echt prachtig uitMooie hoofdstellen heb je ook, vooral die met de mosquero vind ik mooi!
@moonforever: Leuk dat je bitloos rijdt! Bevalt zo'n Bloem systeem? Ik heb nu mijn huidige 'gewone' hoofdstel even omgebouwd tot bitloos maar ik wil graag een fijn bitloos hoofdstel aanschaffen. Er zijn alleen zoveel soorten..
moonforever schreef:Posh schreef:Sorry dat ik de laatste tijd weinig reageer, ik zit een beetje in een dip vanwege problemen met de gemeente over onze paarden![]()
@Robijntjah: Super dat je zonder krukken kunt nu! Wel jammer dat ik je niet op de fotomeeting heb kunnen zien, niet dat je nou nieuwe foto's nodig hebt want je profiel ziet er echt prachtig uitMooie hoofdstellen heb je ook, vooral die met de mosquero vind ik mooi!
@moonforever: Leuk dat je bitloos rijdt! Bevalt zo'n Bloem systeem? Ik heb nu mijn huidige 'gewone' hoofdstel even omgebouwd tot bitloos maar ik wil graag een fijn bitloos hoofdstel aanschaffen. Er zijn alleen zoveel soorten..
Bevalt echt super,, juist omdat jezelf ken verstellen met hoe streng je rijdt enzo,;) had ook Normaal kaakgekruist vind toch minder