Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
suleilitha schreef:Nou, laat Haboshof maar Haboshof...
Het lijkt mij verstandiger dat we hier Amigootje blijven steunen met ons allen, niet dan???
Ze hebben gesprongen en gelopen om die hartslag omhoog te krijgen, wat uiteindelijk lukte, gelukkig, naar 120. Maar het gaat nog steeds niet goed
- even naar buiten geweest. Alles was goed tot Ceara plots héél hard naar binnen wou. Ze begon zelfs fkes te draven. Eenmaal binnen troffen we Charley tss de dokters enzo aan
Ik ben er 100% zeker van dat ze het voelde dat er iets niet goed was, daarom wou ze plots zo hard naar binnen
Ik ben even een paar dagen weggeweest en ik zie allemaal raars en nu ook nog wat naars langskomen
Ik denk dat er over het ene genoeg gezegd is maar wil je nog wel even zeggen dat, wat er ook gebeuren zal, je hebt alles, maar dan ook alles gegeven en gedaan!! Niets dan lof ook van mij!

jokari schreef:dat klinkt niet goed Amigo_tje... Ik duim nog steeds voor dat kleine mannetje, maar eerlijk... Ik begin het een beetje somber in te zien.![]()
ik hoop eerlijk waar dat ik de bal compleet mis sla hoor, en dat jullie toch nog een mooie tijd tegemoet gaan met Ceara én Charley.
Heel maar dan ook heel veel sterkte voor jullie alledrie.
En natuurlijk ook voor Andorra