Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, alleen hadden we toen nog niks..

iedereen heeft al iets te doen ... maar ik zal wel iets vinden zekers
Hoop dat je nog wat leuks gaat doen zal vast wel! Is er geen feest bij jullie waar je naar toe kan? Ik moet zo maar is gaan slapen
Maar gelukkig kan ik toch uitslapen morgen, hoef pas om 1 uur te beginnen duss..
Nouvel schreef:Cloris, echt super zeg, als je je paard zo voor elkaar kunt hebben!
Lijkt me een heerlijk gevoel om zo te kunnen rijden!
Citaat:Ik was allang blij dat ik uiteindelijk op paardrijles mocht, en voor de rest moest ik toch echt zelf zorgen!
En over een eigen paard hoefde ik alleen helemaal niet te piekeren, die mocht alleen komen als ik klaar was met school en alles zelf kon betalen...![]()
Ik wilde al heeeel vroeg op paardrijles maar moest van mijn moeder eerst mijn B-zwemdiploma halen, je begrijpt dat ik heel goed zwom met het afzwemmen, er stond wat op het spel..
Nou Cloor was door het dolle heen, ik weet het nog zoo goed he.... en dat is gewoon zo'n 25 jaar geleden.
.
was nog net m'n eerste woord niet. We hadden iets van 6 paarden bij huis staan? als ik t goed heb. toen ik groot genoeg was ben ik serieus gaan lessen.
alles zelf betaald!!
en dan heb ik het echt over dat ik nog klein was en net kon lopen
mijn moeder had het trouwens ook, dus ik heb het niet van een vreemde, alleen heb ik het een graadje erger dan zij. We hadden helaas geen geld voor een paard, ik heb 2 jaar rijles gehad en toen werd dat ook te duur, gelukkig kon ik toen al paarden gaan verzorgen en bijrijden, maar resultaat is wel dat ik nooit echt heel goed heb leren rijden. Mijn ouders hebben wel altijd op mijn opleiding gehamerd, zodat ik later wel zelf mijn dromen kon verwezenlijken. Ze waren dan ook zó trots toen ik afstudeerde aan de universiteit, zelfs mijn broertje was even stil toen hij zag dat ik maar één 6 en voor de rest 7,5en, 8en en een 9 had, vond me opeens een slim zusje
vind andere dingen veeel belangrijker, heb het mijn ouders ook nooit kwalijk genomen (al was een rijke daddy wel leuk geweest natuurlijk. ik droomde vroeger, als ik boos was op papa en mama wel eens dat ik geadopteerd was en dat mijn echte ouders een manege hadden en me dan kwamen ophalen
)
Dat ding steigerde altijd naar je en deed al het Gods(on)mogelijke om je eraf te krijgen. Kort daarna mocht ik op ponyles, ik ging toen naar een manege hier in de buurt. 
). Zo gezegd zo gedaan, ik ben kranten en folders gaan bezorgen, toen was ik bijna 14 denk ik. Alles wat ik kreeg spaarde ik op, overal vroeg ik geld voor of paardenspullen hehe
)
Sorry mensen! DinkeyGirl schreef:Damn ik kijk net naar mijn eigen post, heb zo onderhand een boek geschreven hahaSorry mensen!

Ik ga snel mee kijken!
kjoetie schreef:Aaaahw lief veulie, maar wat zijn ze vormeloos op die leeftijd he
Wacht maar, worden allebei bloedmooie beestjes