Even grasjes gaan eten met Fuego
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

pretbekkie 

Helemaal happy! Heb nu al zin in onze volgende wedstrijd!
Fijn dat hij het voor alsnog goed doet!
Heerlijk dier en zo anders als Rambo hahaha die was ik al kwijt als hij alleen die tractor zou zien zonder geluid
zo herkenbaar. Met een drone naast hem vliegen, niks aan de hand. Op afstand-bestuurbare auto die onder hem door rijdt, niks aan de hand. Maar iemand die de bak in komt is stress
of inderdaad een omgevallen boomstam waar hij al 3 jaar langsloopt gaat hij nog steeds briesend langs. Onderhand lach ik hem uit
hij kijkt dan altijd echt zo om van, ja wat, dit is echt eng hoor
Autumnn schreef:Hahazo herkenbaar. Met een drone naast hem vliegen, niks aan de hand. Op afstand-bestuurbare auto die onder hem door rijdt, niks aan de hand. Maar iemand die de bak in komt is stress
of inderdaad een omgevallen boomstam waar hij al 3 jaar langsloopt gaat hij nog steeds briesend langs. Onderhand lach ik hem uit
hij kijkt dan altijd echt zo om van, ja wat, dit is echt eng hoor
![]()
![]()
Goed bezig Flubberboot! Wanneer staat je volgende wedstrijd gepland?
Voor Nero komt morgen de fysiotherapeute. Heel benieuwd hoe ze hem vindt tov vorige keer.
Je mag bij Jenara met de allergrootste machine langskomen, geeft ze helemaal niets om .. maar die ene hoek in de bak waar mensen soms plots verschijnen, ohjee, daar moeten we echt van wegschieten
Ik lach haar ondertussen ook gewoon vierkant uit bij zo'n dingen :p ze gaat dan ook echt in volle galop gewoon heel zachtjes wat opzij en meer niet.
zijn die van jullie ook zo?

ik krijg altijd zo'n neus-hinnikje haha