Ymor schreef:Sinnej dit is niet netjes wat je nu doet. Als het hier niet geplaatst wordt is dat waarschijnlijk bewust. Het is niet eerlijk om het dan zelf hier te plaatsen. Daarbij is TS niemand hier iets verschuldigt. Ze mag haar eigen keuzes maken en de mensen hier kunnen alleen maar adviezen uitbrengen waarbij zij niet verplicht is deze op te volgen. Daarbij denk ik dat TS inmiddels begrijpt dat bokt van mening is dat hij gecastreerd moet worden. Wat ze met dat advies doet is aan haar.
Misschien niet nee, langs de andere kant reageren er ook bokkers op facebook, dus ik lees het zeker niet alleen. Het is een heel grote openbare groep en ze plaatst haar vragen altijd dubbel (hier en daar) met enkele dagen ertussen. De mensen daar hebben minder informatie en gaan uit van kennis en kunde die de ts niet heeft. De nuance over training voor keuringen wordt daar bv niet gemaakt, want ze gaan ervanuit dat ze dat allemaal weet.
Daarnaast geloof ik oprecht dat deze situatie heel gevaarlijk is. Het is niet omdat ik hoop dat ik gelijk heb, maar omdat ik het echt erg zou vinden om te horen dat zo'n jonge meid iets overkomt omdat ze alle adviezen in de wind slaat. En dat gaat helaas gebeuren zo...