Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MaluH schreef:Mooie beestjes hoor, jaloers
@Plukje gefeliciteerd, met GPG beugels zag ik dat goed? wat rijden die dingen toch heerlijk.
MaluH schreef:Ik zit er trouwens aan te denken om een whatsappgroep voor ons te maken zodat we snel elkaar tips/hulp en raad kunnen bieden. En natuurlijk om makkelijker leuke foto's en filmpjes te delen.
Nu weet ik dat niet iedereen heel happig is om telefoonnummers uit te wisselen maar ik denk dat we hier wel een leuk betrouwbaar groepje hebben.
Zijn er mensen met interesse?
Pb me even je nummer.
MaluH schreef:Ik zit er trouwens aan te denken om een whatsappgroep voor ons te maken zodat we snel elkaar tips/hulp en raad kunnen bieden. En natuurlijk om makkelijker leuke foto's en filmpjes te delen.
Nu weet ik dat niet iedereen heel happig is om telefoonnummers uit te wisselen maar ik denk dat we hier wel een leuk betrouwbaar groepje hebben.
Zijn er mensen met interesse?
Pb me even je nummer.
Pandora2 schreef:Ben ook zo aan het ding gehecht...niet normaal...ik ben een sukkel![]()
![]()
Azmay 't is ook een mooitje hé ! Kan niet liegen dat je daar moeder en dochter hebt staan, lijken zo sprekend op elkaar
marloes-joy schreef:Hallo!! ik meld mij ook graag aan, ik heb 36 pagina's met de meest prachtige foto's van jullie PRE's voorbij zien komen, wat een plaaaaaatjes zeg!
en die foto's in de vrije natuur, wouw, hoe maak je die zeg! poeh! dat wil ik ook wel!
Ik heb sinds 1,5 week een PRE merrie gekocht! een Navarrico x Grelo, haar naam op papier is Ortina WH
Ze is geboren op 13-04-2011 bij de Woeste Hoeve.
Ik heb haar gekocht bij een PRE handelaar in Bussum en ben aan het proberen uit te zoeken waar ze tussentijds gestaan heeft, dus als iemand toevallig iets weet?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]