Fijn dat ze binnenkort de groep in gaat Belker. Toch gezelliger dan alleen, al leek ze er niet onder te lijden. Ik ben vorige keer dat ik er was even bij haar gaan kijken en ze zag er erg tevreden uit.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

. We hebben dus een plekje gezocht waar hij altijd buiten kan staan (best lastig in de omgeving Rotterdam!) en daar staat Renato nu ook. Ik lees en schrijf graag met jullie mee!

Uiteindelijk zou ik nog wel een keer de stap willen maken om naar t oosten te verhuizen maar dan alleen maar als ik dat met mijn partner kan doen en als ik de paarden aan huis zou hebben. Verder zou ik vanaf dag 1 heel veel tijd besteden aan het maken van nieuwe vrienden/kennissen. Dat heb ik vorige keer niet gedaan en daardoor had ik, denk ik, een minder groot netwerk dan ik graag heb. In Utrecht ging het maken van nieuwe vrienden/kennissen vanzelf. Maar het oosten trekt nog steeds hoor, ik heb er een hele fijne tijd gehad en ik denk dat ik er ooit nog wel eens naar terug ga.
Heerlijk in het zonnetje kunnen werken aan de lange lijnen, alsof we er al jaren komen. Zo tof! Morgen even longeren en als hij dan weer zo ontspannen is ga ik lekker rijden met hem. Ben echt super blij met de overgang. Hij bloeit helemaal op van het 24/7 buiten wonen. Gaaf om te zien! Was een goede keus, deze wei. 
Vlaag van verstandsverbijstering. Maar betaald is betaald dus ik ga. Desnoods alleen het dresuurproefje. Springen en 'cross' is 50cm dus theoretisch gezien kunnen wij dat...
) pb gestuurd!
Mijn Arabiertje had helaas meer last van stress, die heeft heel veel rondjes gelopen in zijn stal en is tot de volgende dag erg onrustig geweest. De Haf heeft niet op of om gekeken, er was immers voldoende voer...