[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 22:55

Oh Yen, wat loopt ie fijn! Hele mooie plaatjes zeg! En ik vind hem echt heel groot lijken ineens!

Kelly, ik duim heel hard, maar wel met lichtelijke verbazing ;). Dus toch??

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 22:56

Kelly Ik ga héél hard voor je duimen!
Malin wat een leuk spannetje *D
Yenneke Wat loopt ie super! Echt fijn beeld,ziet er super uit..vind ik dan :o
Jus Lijkt me vreselijk om dan zo ver bij je moeder vandaan te wonen,ga je nu binnenkort nog weer een keer naar haar toe?Sterkte in ieder geval :(:)
Saida Geen pokon maar MTG :D Arme Rints...wat een geluk dat ze niet gek ging doen door die wesp! Als je mij ziet rennen en springen als er een wesp op me zit :P

Idra

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 22:58

Even snel: hoera voor Kelly!!!!!!!! Wat leu-euk!!!!!!!!!!!!!

En Yenneke, wat ziet X er knap uit :9 Ik vind jou wel een mooie houding hebben hoor :j

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 23:00

Suelza, ik heb heeel vroegah nog commandantencursus gedaan bij Chris van Eck, en springles gehad van Hans Hoogland, die waren allebei volgens mij instructeur bij de bereden.

Ik ga eens even mijn fototoestel zoeken waar ik hem gelaten heb, vanmiddag speelfoto's ook met de bal gemaakt. Gab heeft rijfoto's gemaakt maar we waren niet echt in vorm vandaag :o .

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 23:03

Gaaf zeg voor kelly, dat ze toch nog haar droompaardje heeft als hij goedgekeurd is.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 23:13

Lotte: Nynke is een mooie Poown. Wat een mooie manen! En Bo mag er ook zijn hoor! Sanne hier is een heel goede fotograaf. Ze is momenteel aan het toeren. Voor mooie foto's kun je bij haar terecht.... ;)

Heidi: Hier op het boernlaend is het nog heel gewoon hoor. Duidelijk heel stads. Beetje de Z-girls van Amika bij jullie? Haha! Wij voetballen zelfs met onze ponyrijlesjes... :+ Na de les gaan ze kijken wie het langst op de pony kan blijven staan. :P

Mayke: Idd! Hoe harder ze roddelen, hoe meer jaloezie. Ze kunnen beter over je fiets .... dan over je ..... }>
Leuk dat je readingen doet. Het is leerzaam voor de baas en ook voor jou hè? En ik heb al een hoofdstel. Het volgende maak ik zelf! Hopelijk verkoop je ze snel. Dat hoofdstel van Saida vond ik overigens heel erg mooi!

Naatjuh: Ook lekker gereden blijkbaar. Dat is het enige moment dat ik zo iets ook zou vergeten haha!

Cynthia: Wat een horrorverhaal! Bahbah. Ik zou zo overigens nooit handelen. NOOIT! Eerst geld, dan paard. En dan wil ik nog zeker zijn dat ik het 'vertrouwd' verkoop.

Kelly: Wouw!!! Ben even helemaal sprakeloos van blijdschap voor je! Ik duim dat ie wordt goedgekeurd en ik feliciteer ook dan pas... +:)+

Elise: Wat erg! Zo'n mooie Berner zo maar inslapen? Volgens mij kun je beter de baasjes handelingsonbekwaam verklaren! Bah,bah!
Frank had al een tip gegeven hè? En uhm, volgens mij is het asiel goedkoper dan inslapen hoor! Ik denk er al net zo over als jij. Ik begrijp ook niet dat er dierenartsen zo makkelijk een dier kunnen doden. Dat zijn in mijn ogen geen goede artsen!
Goh, ik hoop maar dat het derde kindje niet te druk is dan.Gewoon eng zulke mensen die zo makkelijk over leven en dood beslissen. Zulke zijn meestal ook niet de beste opvoeders op aarde. Bij de rasvereniging hadden ze vroeger een wachtlijst voor zulke hondjes. Je kan ze benaderen. Want het hundje heeft een stamboom. Mss kunnen zij ook iets betekenen?

Heidi: Aaaaaah, is dat Marcel? :P Wat zijn die ukken lenig hè?

Naatjuh: Wat zei de rechtbijstand over die hond? Volgens mij moet die man gewoon vergoeden!

Morgen lees ik verder vanaf pagina 34.

Sam liep weer netjes. Heb hem nu toch een rotschop verkocht. Hij gaat kreupelen in draf. pffff. Dan loopt ie zo traag en vergeet ie zijn rechterachterbeen op te tillen. Heel irri gevoel. Na die schop was het ineens over! :o? _-:(
Hij had het er warm van!
Ow en hij heeft wat nieuws: Een rood sjabrak met een rood-wit-blauw biesje! Zoooo mooi. Staat hem super. Frank snapte de hint niet, dus er zijn geen foto's :( Hij maakt maar geen foto's!

En vanmorgen moest ik errug lachen om hem. Hij liep voor het huis en ik deed het raam boven open en riep hem. Koppie schiet verschrikt omhoog en hij ging er in volle galop vandoor! Hahaha

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 23:30

Idefix Ga je zelf een hoofstel maken? Stoer, ga je tuigleerbewerker worden?

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 23:58

idefix4 schreef:
Heidi: Aaaaaah, is dat Marcel? :P Wat zijn die ukken lenig hè?

zeg wat denk je wel ik ben niet getrouwt met een baby _O- hoewel :=

whahahaha foto is van Jesse hoor :D :P

Karina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 02:09

Team Zwart/Wit/Grijs: de ruinen Veludo en Peanuts overleggen over de taktiek en gemis aan balgevoel
Afbeelding

Team Blond en Donkerblond: de hengsten Girasol en Nugget gniffelen hierover op de achtergrond
Afbeelding

YIHAAA!! Warmlopen is belangrijk hè?
Afbeelding

Afbeelding

Dribbeltje van Girasol
Afbeelding

Schot voor open doel?
Afbeelding

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 08:08

Wat een superleuke foto's zeg! Girasol is echt heel knap!

Heb geld uitgegeven: op bokt stond een geel setje te koop, helemaal blij :D Heb niet altijd geld voor mooie spullen, dus als je dan via hier iets kunt aanschaffen is dat wel mooi!

STraks (weer eens) naar de dokter. Was gisteren naar de opticien geweest, die verwees me door naar de oogarts. Moet ik van het ziekenhuis perse eerst langs de dokter, die precies hetzelfde doet :( Nou ja, heb toch niets beters te doen ;(

Gisteren is er iemand geweest voor een plameco plafond, een soort doek zeg maar. Echt prachtig, maar wel heel erg duur. Nog maar even nadenken of we dat wel willen... Wel heel mooi en onderhoudsvrij. En als we eerst dit plafond eronderuit moeten laten halen, dan ander en dan aansmeren en verven, zal het ook wel wat kosten.

Geen paardjes nieuws.

Zal zo bijlezen ;)

Fijne dag!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 08:20

Mooie foto's karina,leuk dat ze zo'n lol met de bal hebben.
En Girasol is écht een plaatje :+:
(de rest natuurlijk ook ;) )

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 08:22

Wow karina wat ziet girasol er al goed uit! en dat in zo'n korte tijd! Super!
Foto's zijn leuk! die balgemis opmerking _O-

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 08:29

Karina wat een leuke foto´s!
Garisol is er wel echt heel dol mee he :D

Snel een grote aanschaffen hoor :j

Pfff ik ben zenuwachtig :+

tsjilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 08:39

zasread schreef:
Debby:

Het is een Basset Hound

Afbeelding
Links de vader, rechts de moeder

Niet de mooiste honden vind ik zelf, maar wel super lief.

ben hele maal verliefd op deze honden geweldig zo dom als ze er uit zien en ja erg lief

tsjilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 08:42

frankiej schreef:
saida: haha jij bent wel humoristisch he.
volgend voorjaar de efteling met de barokkies had ik ook al voorgesteld. hihi, dopen we de python gewoon om tot barokke slang. nee, lijkt me echt een goed iets voor een meeting. moet gezellig worden

wij gaan ook mee dan

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 08:42

Wat een superleuke honden! Op stal is er ook zoeen, ik ben er helemaal verliefd op, haha! Zo'n lief beest!

Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent! Sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 08:45

Karina Die foto's! Heeeeel leuk! En Sol is echt aan het opbloeien bij jou. Echt leuk dat de mannen zo met elkaar konden spelen.

De rest nog bedankt voor de complimenten over de foto's! Ik heb ze gisteren wel 100x zitten bekijken. ;)
Ik heb nog wel foto's waar mijn houding slechter is of dat hij er net te veel uit komt. Die zijn voor mijzelf om van te leren, haha. :+ Maar dit waren een paar van de fijne momenten. Hij deed zo zijn best! :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 08:48

tsjilly schreef:
frankiej schreef:
saida: haha jij bent wel humoristisch he.
volgend voorjaar de efteling met de barokkies had ik ook al voorgesteld. hihi, dopen we de python gewoon om tot barokke slang. nee, lijkt me echt een goed iets voor een meeting. moet gezellig worden

wij gaan ook mee dan

Of met z'n allen naar Six Flags/Walibi (hoe het nu ook mag heten..?) en dan als eerste in de Goliath! :Y) %) :r o

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 08:50

Kelly, succes ben reuze benieuwd maar hij zal toch wel in orde zijn? ik hecht niet zo heel veel waarde aan een keuring wat dat betreft ;)

Yen wat zijn jullie een mooie combi, je hebt je paard heel mooi aan het lopen, mooi verdeeld over 4 benen, halslengte enz *D

Karina, wat geweldig dat ze zo bij elkaar kunnen geweldige fotos :D
Chica wat leuk om ze weer samen in het span te zien! heb je Dink blootvoets staan tegenwoordig? en Gate met skoentjes *D

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 08:53

Dat zou ik dan weer wel doen. Ik heb ooit een paard van 5 jaar met spat gehad, die liep in de wei al op 3 benen, en een aantal verzorgpaarden met artrose, sindsdien zou ik toch wel laten keuren, die elende wil ik niet meer.

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 08:57

Elise: die vla moet je opeten, niet over je kleren gooien. :+

Jasmijn: ik ben een paar keer naar de efteling geweest. Jan nog nooit, moet toch maar eens gebeuren.

Ilona: Heb gisteren voor je geduimd, ben wel benieuwd waarom. Jij gaat ook lekker met Chico. Weer lekker naar het strand geweest.

Martine: jammer van Flaaf, maar ik vind dat schimmeltje wel heel erg leuk.

Judith: sterkte met je moeder.

Anouk: Sabrina naar de club toe. Super hoor. Goed dat ze bij een moeder van vriendinnetjes in de les komt. Ben heel benieuwd.

Mayke: Goa, ben ik je nog tegengekomen in Amsterdam. Leuk dat ze zelfs op zo'n stal openstaan voor andere dingen. Ja, dat geroddel kom je veel te veel tegen. Ben er ook van overtuigd dat het vaak jaloezie is.

Nathalie: ik wil wel weer eens foto's van jou en Betunero zien.

Cynthia: bedankt voor de tip. Dr morgan, hou het dus in de gaten. Wat een vreselijke mensen lopen er toch rond.

Kelly: duim, duim, duim. Ga hard aan je denken vanmiddag en dan Adorno helemaal van jou.

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 09:12

nadina schreef:
Dat zou ik dan weer wel doen. Ik heb ooit een paard van 5 jaar met spat gehad, die liep in de wei al op 3 benen, en een aantal verzorgpaarden met artrose, sindsdien zou ik toch wel laten keuren, die elende wil ik niet meer.

Yep maar dan zie je hele duidelijke dingen op een foto, ik ken mensen die hebben een paard laten staan omdat die niet door de d.a. keuring kwam (buigproef) en ik heb al wat d.a. gezien die een paard kreupel buigen, sommige paarden lopen met zo weinig evenwicht en balans en worden dan ineens op de stenen gejaagd om voltes aan een longeerlijn te lopen en dan verwachten ze een rad lopend paard?!
Mijn Piropo zou ook afgekeurd worden nav de fotos cat.4 (1 been)maar ik ben daar niet mee accoord gegaan omdat ik er zelf niet heel veel aan zag (geen duideljike dingen) heb de fotos door mijn d.a. naar de verzekeringsartsen laten sturen en hun conclusie was; niets aan de hand met dit paard!! Dus blindelings vertrouwen op een paar fotos doe ik zeker niet meer ;) het is een kunst ze goed af te lezen. Daarbij kan je een paard kopen die klinisch okej bevonden is en een half jaar later niets meer kan.. het is zeker niet heiligmakend maar wel handig,. ik zeg ook niet dat je het niet moet doen, ik zeg dat IK er niet zo heel veel waarde aan hecht, als ik twijfels heb over de uitslag ga ik verder als ik twijfels heb over het paard kan hij nog zo goed gekeurd worden dan moet ik hem niet ;)

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 09:17

Kelly, wat spannend!!!!!!!!

Ik sluit me verder bij Cloris aan wat keuren betreft.

Lalalover, wat heb jij een fanatastisch paard!!! Wat is hij mooi en zo', vriendelijke, vrolijke blik!
Rij je ook wedstrijden met hem?

gr Cyrina

cloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 09:24

Oh dat was ik dus helemaal vergeten Lalalover, je hebt idd een geweldig paard, doet mij ook een beetje aan mijn skimmel denken ;)

nombrado

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-09 09:44

Lisenka schreef:
Mayke: Goa, ben ik je nog tegengekomen in Amsterdam. Leuk dat ze zelfs op zo'n stal openstaan voor andere dingen. Ja, dat geroddel kom je veel te veel tegen. Ben er ook van overtuigd dat het vaak jaloezie is.

nee...dat was niet Goa toch? ehh....dat was een andere show in amsterdam met die bijzondere fransman..., hoe heette die show ook alweer?
Daar was ik met mijn instructeur (van 76 jaar) ook zon bijzondere man..., gaf Goa mensen les.
weet enorm veel van shows en choreo, reist ook de hele wereld rond om alles te zien.
kent echt enorm veel artiesten en mensen in die wereld.
die ouwe, stapte altijd nog op mijn paarden hahahah, hup, nekkraag om (hij had al 2x nekwervels gebroken) en rijden.