Kelly, ik duim heel hard, maar wel met lichtelijke verbazing
. Dus toch?? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Arme Rints...wat een geluk dat ze niet gek ging doen door die wesp! Als je mij ziet rennen en springen als er een wesp op me zit
Ik vind jou wel een mooie houding hebben hoor
. 
Na de les gaan ze kijken wie het langst op de pony kan blijven staan.
Wat zijn die ukken lenig hè?
Hij maakt maar geen foto's!
Heb niet altijd geld voor mooie spullen, dus als je dan via hier iets kunt aanschaffen is dat wel mooi!
Nou ja, heb toch niets beters te doen

Maar dit waren een paar van de fijne momenten. Hij deed zo zijn best!
tsjilly schreef:frankiej schreef:saida: haha jij bent wel humoristisch he.
volgend voorjaar de efteling met de barokkies had ik ook al voorgesteld. hihi, dopen we de python gewoon om tot barokke slang. nee, lijkt me echt een goed iets voor een meeting. moet gezellig worden
wij gaan ook mee dan
o
nadina schreef:Dat zou ik dan weer wel doen. Ik heb ooit een paard van 5 jaar met spat gehad, die liep in de wei al op 3 benen, en een aantal verzorgpaarden met artrose, sindsdien zou ik toch wel laten keuren, die elende wil ik niet meer.
het is een kunst ze goed af te lezen. Daarbij kan je een paard kopen die klinisch okej bevonden is en een half jaar later niets meer kan.. het is zeker niet heiligmakend maar wel handig,. ik zeg ook niet dat je het niet moet doen, ik zeg dat IK er niet zo heel veel waarde aan hecht, als ik twijfels heb over de uitslag ga ik verder als ik twijfels heb over het paard kan hij nog zo goed gekeurd worden dan moet ik hem niet
Lisenka schreef:Mayke: Goa, ben ik je nog tegengekomen in Amsterdam. Leuk dat ze zelfs op zo'n stal openstaan voor andere dingen. Ja, dat geroddel kom je veel te veel tegen. Ben er ook van overtuigd dat het vaak jaloezie is.