[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 08:21

Goedemorgen allemaal :wave:

Lobke netjes hoor, haha ik moest wel lachen om hoe je jouw binnenkomen beschreef, zie het echt voor me :D

Peet wat een lamzak zeg dat hij dat dan nog niet eens even netjes af kan handelen. Maar inderdaad, vergeten wat je moet vergeten, jij bent er zelf alleen maar beter van geworden. Sterkte! :(:)

Djemo leuke foto's, dat is nog eens een mooie taart :9

Duende stoer fimpje! Maar heb je hem nou nog steeds, ik dacht dat hij eerst weg zou gaan? Of ben ik nou in de war? Mag ook via PB!

Banditto lekker geshopt *D

Karina arme jij :)) Nu maar hopen dat hij je eisen inwilligt :Y)

Soeske veel plezier vandaag!

Mies whahaha jouw kikkerverhaal _O- _O- :') Stoere merrie, springen is cool! 8-)

Nou ik heb gisteren een heerlijke bosrit gemaakt. Suevo was echt super heet maar wel heel braaf. Hij was ook ontzettend fijn te rijden maar we gingen gewoon HARD 8-) Hij was helemaal bezweet, dus na het rijden even lekker laten rollen en even op laten komen met een zweetdekentje om, terwijl ik het paardje van mijn vriendin ging afspuiten. Ze heeft een scheurtje in de aanhechting van de pees aan het spronggewricht, iemand hier ervaring mee?

Daarna Suevvie nog even lekker gepoetst en getut, daarna mocht ik niet weg van hem :+: Gisteren na de cursus ook al niet, echt helemaal kroelen, mij tegen houden, jas vastpakken, mij de deur niet dicht laten doen.... Wat is het toch een lekker ding! En daarna toen ik de deur toch dicht deed omdat ik echt naar huis moest, keek hij me helemaal na :+:

wild_horse

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 08:44

Tsjillert, heel veel sterkte!

heikedeniseJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 09:39

Banditto -lekker dat je zo goed kon oefenen is af en toe wel lekker als je alleen bent

Madelief - bedankt me wedstrijd is ook heel goed gegaan

Malin - leuke dag gehad met je cursus * zo te lezen wel* en nu thuis goed oefenen he ;)
ook nog lekker een bos rit gemaaakt is altijd lekker even uitwaaien.
en leuk om te lezen dat jij ook al niet naar huis mag van je paard :p

Romy - welkom hier leuk paardje hoor

Mies - dus misschien kunnen we ook wel een springdebuut van jou verwachten haha
en lekker carneval aan het vieren wel k*t dat je dinsdag weer moet werken

Jolijn - ik vindt het af en toe ook lekker hoor met een drankje op de bank zitten en lekker genieten.
zaterdag heb ik lekker met een wijntje in bad gezeten samen met vriendlief kan ik ook zo van genieten

Lobke - super joh van je M3 debuut jij heb je doel dus ook gehaald voor dit topic,
nu lekker doortrainen en op naar je volgende wedstrijd,
(gelden bij jullie ook dezelfde puntentelling of is het anders ?)

Ook ik ben super trots op mijn kanjer :+: :+:
hij heeft zo zijn best gedaan gisteren op wedstrijd zo lekker gereden nog niet helemaal ontspannen en nagefelijk maar ik was/ben echt tevree ik wist dat het nog niet winstwaardig was maar na me vorige wedstrijd (2x 152) wou ik nu hoger scoren.
en dat is me gelukt :# :):) was zelfs 1 keer geen laatste had 164 (eigenlijk 166 maar had strafpunten) en 173
nu op naar de volgende wedstrijd ben echt helemaal blij

en joepie *\o/* ze komen vanmiddag me meubels brengen ben echt zo blij

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 09:48

sorrie hoor dat ik zo weinig erop zit :o
Jesse is nog steeds ziek hij heeft het nu iets meer benauwd hij piept en ademd moeilijk
straks weer naar de dokter met hem :(:)
Ik vind het zo eng maar dat zal alle moeders wel hebben met hun pas geboren kind :o

Ik had al een pufje gekregen voor hem voor zijn longen om meer lucht tegeven maar voor mij gevoel werkt het niet echt :(:)
Ik mag wel met Jesse naar buiten hij heeft geen koorts ofzo en frisse lucht is heel goed voor hem :o

Hier een paar grappige foto,s van Machonito en Baron :D

[JITP] Baron mijn lieve Andalusier hengst

[JITP] Machonito voor de tweede keer buiten in een park los

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 10:31

Even beperkt:

malin: Leuk dat de les zo beviel!

Lobke: netjes debuut toch!

Karina: Goed bedacht! Al een reactie?

Denise: Waarom had je strafpunten? Nou in deze lijn blijven stijgen (10 verschil) en dr zit volgende keer een wp in!

Mijn oma is gisteravond overleden, ze was van de week gevallen en had dr heup gebroken dus lag in het ziekenhuis. Werden we gister gebeld dat het niet goed ging. Gister avond nog wel afscheid kunnen nemen.

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 10:50

Mies_Apollo heel veel sterkte toe gewenst.

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 10:54

Mies_Apollo: jeetje dat is goed schrikken nou heeel veel sterkte met je verlies van je Oma

Duende01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 10:57

DinkeyGirl ik denk dat je je vergist met iemand anders. Heb nooooit plannen gehad om Duende te verkopen. Jeetje, moet er niet aan denken.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 10:58

Banditto, leuk, nog leuke dingen gekocht? Batavia stad is altijd wel leuk, al vond ik het de laatste tijd wat tegenvallen.
Malin, dankje, zal wel lukken :D.. Fijn he, als ze zo doen.. Van Goya mag ik ook nooit weg, kusjes geven, aan me jas zitten en alles.. Hij is echter niet zo`n grote knuffelaar, als ik maar bij hem ben vind ie het goed.. Met dat scheurtje heb ik (gelukkig) geen ervaring. Sterkte voor je vriendin daarmee!
Heikedenise, zo komen jullie er langszaamaan wel!
Heidi,ach,arme Jesse. Beterschap!
Mies, sterkte ermee...

Zal ff lekker broodje in de oven doen, paardjes doen en dan langzaamaan richting Den Helder :D

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 10:59

Machonito dat is niet prettig als je kind zo kort ademig is ,mijn middelste dochter heeft het ook gehad toen ze een half jaar oud was ,en ik maakte me daar ook zorgen om en de dokter zij ga wel weer over :( en ik stond er toen op dat hij mij door stuurde naar het ziekenhuis toe, ik liep al zo lang te knooien met priscilla en ik kon het niet meer aan zien wat bleek later dat ze een onsteking bij haar longen had :j en de dokter maar zeggen is niks ergs aan de hand hoor :( :( :( maar toen kreeg ze pufjes en heeft ze een half jaar lang gehad en dat ging super *D
als jesse gedronken heeft spuug hij dan ook of helemaal niet.
priscilla spuugde de hele fles er weer zo beetje uit.

Hosante

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 11:08

Mies-Apollo sterkte met het verlies van je Oma.
Machonito leuke foto's zo met de kinderwagen op stap, en wat is Machonito leuk zeg.
Duende01, ik vind je paard heel stoer op het filmpje

heikedeniseJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 11:11

Heidi - leuke foto's hoor :D
ach arme jesse :(:) hopelijk knapt hij snel op

Mies - veel sterkte met het verlies,
en ik kreeg strafpunten omdat ik bij c-x halve grote volte moes rijden en dan van x to x hals strekken en net dat ik bij de x zijn hals wil laten strekken ging die er vandoor en de andere kant op haha,
nu proberen om idd die stijgende lijn aan te houden want het scheelt echt bij de ene proef 12 en bij die andere 21 punten met me vorige wedstrijd dus nu nog 7 punten en dan heb ik me winstpunt :D

Suus - oh lekker een vers broodje bakken :9 krijg gelijk trek

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 11:33

Jeetje, wat een hoop belevenissen en gezellig geklets weer... Even een bijleespoging :D .

Madelief: Whaa! Nette cijfers zeg :D . Je mag idd wel trots wezen! Nog ff bikkelen en dan 28 uurtjes. Lijkt me echt lekker, al die tijd die je dan overhoud, ik werk er 36 (ben ik al zeer blij mee t.o.v. 40 u!) Met fuur ook alles lekker lees ik, top *D .

Karina: Hahahaa, moest wel lachen hoor om je ego post :(:) . Je paard uitlenen waar je zó gek op bent kan soms nogal moeilijk zijn denk ik.. := Ik doe het liefst ook alles zelf bij chico :o .

Monique: Wat is Duende gaaaaaaaaaaaf zeg :+: . Een échte showbink zeg hihi. Moet wel lachen om zn moves 8-) . Wat een uitslover!

Malin: Cursus beviel goed dus! Klinkt dan ook zeker interessant! :D En altijd fijn als het trailerladen ect zo fijn gaat :) . Heerlijk ook dat verhaaltje over jullie band, zie het helemaal voor me :+: .

Marielle: Wauw, gave taart zeg! Knappe dochter :j

Suus: Joepie, lekker je vriendje ophalen!! :D Die zal je wel gemist hebben ;) haha.

Amanda: Goede oplossing toch voor tijdelijk! :D Kan je het idd ook afbouwen. Stoute Nino ook :P . Beetje gek doen in de bak haha, dondersteen!

Masaro: Hihi, klinkt wel heel schattig hoor, van die kleine meid op een pony!

Peet: Heh, vervelend stukje weer over je ex. Getver. :( Maarja, gelukkig ben je van hem af!! Jij verdient beter!!

Banditto: Klinkt goed hoor! Jij bent helemaal HAPPY met je paardje! 100% zeker :D

Denise: Klinkt goed zeg, van je wedstrijd! Deze lijn proberen aan te houden :j !!!

Lobke: Superrrrr zeg. Knappe Lic! Hij doet het goed. En een nette scoren, zeker voor de kleine foutjes! Volgende keer nóg beter dus *D .

Mies: Ik heb het al via pb gezegd, maar nogmaals, héél veel sterkte. Dit blijft altijd k.ut in het leven.. mensen komen en gaan ;( ;( .

Hoe zou Saida het hebben gehad op wintersport *D ?

Zo hier alles zn gangetje. Lekker weekendje gehad met vriendlief, vriendinnetjes en paardjes :D . En nu weer aan t werk.. Wel wat rustig momenteel... Chico gaat goed! Zou er eigenlijk gister opklimmen, maar die lieve Benthe was mij vergeten :( :+ . Dus helaas... deze week maar weer kijken hoe t gaat. De laatste keer was toen die vreemd deed, en vermoedelijk niet lekker was.... Verder lekker aan het werk gehad aan de longe met bijzet. Hij gaat al steeds meer met zn neusje richting de grond! *D

Hoe waren de daagjes met Sanne en Jas? Vertel is wat meiden ;)

Utixo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:24

Mies Erg veel sterkte!

Zo, net de ostheopaat maar voor Irma gebeld. Die loopt a een week of 2 erg moeilijk in draf, maar gister was het helemaal hopeloos. We hebben nieuw stro, en dat vind ze erg lekker, waardoor ze dus 's nachts kaal ligt. Ik denk dat ze daar ook flink rugpijn van krijgt. Maar draven gaat dus niet meer, op 4 benen loopt ze kreupel dan. Omrollen doet haar zeer. Aan de andere kant kan ze wel heel hard galloperen en bokken :j. Maar we zullen zien, tante Trien moet gewoon weer lekker lopen en spelen.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:46

MiesHeel veel sterkte! :(:)

PeetJemig zeg,wat een kinderachtige actie van je ex,vooral ook lekker als vader tegenover zn dochter :(

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:47

djemo schreef:
Machonito dat is niet prettig als je kind zo kort ademig is ,mijn middelste dochter heeft het ook gehad toen ze een half jaar oud was ,en ik maakte me daar ook zorgen om en de dokter zij ga wel weer over :( en ik stond er toen op dat hij mij door stuurde naar het ziekenhuis toe, ik liep al zo lang te knooien met priscilla en ik kon het niet meer aan zien wat bleek later dat ze een onsteking bij haar longen had :j en de dokter maar zeggen is niks ergs aan de hand hoor :( :( :( maar toen kreeg ze pufjes en heeft ze een half jaar lang gehad en dat ging super *D
als jesse gedronken heeft spuug hij dan ook of helemaal niet.
priscilla spuugde de hele fles er weer zo beetje uit.

Nee Jesse spuugt niet na het drinken :o

ik kom net van mijn dokter vandaan hij vertrouw het niet en stuurt me nu dus door na de kinderarts in het ziekenhuis.
hij heeft gelijk een afspraak gemaakt voor mij.
Om 14.00 moeten we erzijn :o

heikedeniseJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:52

Iloon - ja ik ga nou idd deze stijgende lijn proberen aan te houden :D
en lekker en leuk weekend gehad zo te leze super hoor

Peet - bah wat een kinderachtige actie zeg meid wees sterk :(:) jij hebt het nu weer voor elkaar en hij is zielig

Benthe - hopelijk knapt irma op na een behandeling van de osteopaat succes

Heidi - heel veel sterkte vanmiddag hou ons op de hoogte
knuffel voor het kleine mannetje

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:52

Machonito fijn dat je nar de kinderarts kan weten toch meer dan een huisarts .
ik zie een huis arts altijdt als een tussen duur ,weet hij het niet mag je door.
hopen dat ze je vanmiddag meer kunnen vertellen over je ventje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:05

Mies: jeetje, heel veel sterkte!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:07

Heidi Succes vanmiddag,hou je ons op de hoogte?

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:09

Mies, sterkte joh, wat verschrikkelijk

Heidi Succes, vanmiddag! Arme kerel van je :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:10

Ik heb gisteren trouwens voor het eerst op Robijn zonder zadel met alleen halster gedraafd :D

Met naar de wei brengen ging ik erop zitten, dacht, laat ik eens een drafje proberen :D

Ging superlekker ontspannen :D

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:13

Mies heel veel sterkte! ;(

Heidi sux6 vandaag en ebterschap voor je kleine man! Leuke foto's, Marcel zit echt mooi op baron, fijne aanleuning!

Heike veel plezier met je nieuwe meubeltjes vanmiddag, leuk hoor!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:14

Tsjillert: Wat een rotstreek zeg van je ex... Echt heeel kinderachtig!! Maar idd gewoon maar zo snel mogelijk vergeten en lekker verder gaan met je leven!
Mies: Heel veel sterkte met het verlies!
Heidi: Succes vanmiddag bij de kinderarts! Wel goed dat je gelijk vandaag een afspraak hebt gekregen.

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:16

Joyce Lekker geshopt zo te horen :D. Altijd leuk! Super dat het zo goed ging met Bandito.
Malin Heerlijk he het bos in. Moet ik ook snel weer doen.
Denise Fijn dat hij zo zijn best heeft gedaan op je wedstrijd!
Mies Sterkte!
Heidi Vervelend dat Jesse nog steeds ziek is. Fijn dat je zo snel terecht kan. Die foto´s van Machonito zijn zo leuk :).
Ilona Lekker weekend gehad. Aah was benthe je vergeten :+

Wat ik vergeten te vertellen was is dat ik dit weekend ook voor eerst weer met Nino heb gegaloppeerd. Zo super! Hij
heeft vandaag lekker een dagje vrij.