Lobke netjes hoor, haha ik moest wel lachen om hoe je jouw binnenkomen beschreef, zie het echt voor me

Peet wat een lamzak zeg dat hij dat dan nog niet eens even netjes af kan handelen. Maar inderdaad, vergeten wat je moet vergeten, jij bent er zelf alleen maar beter van geworden. Sterkte!
Djemo leuke foto's, dat is nog eens een mooie taart
Duende stoer fimpje! Maar heb je hem nou nog steeds, ik dacht dat hij eerst weg zou gaan? Of ben ik nou in de war? Mag ook via PB!
Banditto lekker geshopt
Karina arme jij
Nu maar hopen dat hij je eisen inwilligt
Soeske veel plezier vandaag!
Mies whahaha jouw kikkerverhaal
Stoere merrie, springen is cool!
Nou ik heb gisteren een heerlijke bosrit gemaakt. Suevo was echt super heet maar wel heel braaf. Hij was ook ontzettend fijn te rijden maar we gingen gewoon HARD
Hij was helemaal bezweet, dus na het rijden even lekker laten rollen en even op laten komen met een zweetdekentje om, terwijl ik het paardje van mijn vriendin ging afspuiten. Ze heeft een scheurtje in de aanhechting van de pees aan het spronggewricht, iemand hier ervaring mee?Daarna Suevvie nog even lekker gepoetst en getut, daarna mocht ik niet weg van hem
Gisteren na de cursus ook al niet, echt helemaal kroelen, mij tegen houden, jas vastpakken, mij de deur niet dicht laten doen.... Wat is het toch een lekker ding! En daarna toen ik de deur toch dicht deed omdat ik echt naar huis moest, keek hij me helemaal na

was zelfs 1 keer geen laatste had
ze komen vanmiddag me meubels brengen ben echt zo blij
en ik stond er toen op dat hij mij door stuurde naar het ziekenhuis toe, ik liep al zo lang te knooien met priscilla en ik kon het niet meer aan zien wat bleek later dat ze een onsteking bij haar longen had
en de dokter maar zeggen is niks ergs aan de hand hoor
Ik doe het liefst ook alles zelf bij chico
. Heerlijk ook dat verhaaltje over jullie band, zie het helemaal voor me
. Beetje gek doen in de bak haha, dondersteen!
. Dus helaas... deze week maar weer kijken hoe t gaat. De laatste keer was toen die vreemd deed, en vermoedelijk niet lekker was.... Verder lekker aan het werk gehad aan de longe met bijzet. Hij gaat al steeds meer met zn neusje richting de grond!