Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cloris schreef:Voor de strandliefhebbers hier de data waarop het laagwater is dus goed te rijden is;
Wo-07/11 --> 12.06 uur
Do-08/11 --> 12.45 uur
Vr-09/11 --> 13.16 uur
Za-10/11 -->13.45 uur
Zo-11/11 --> 14.10 uur
Ma-12/11 --> 14.45 uur
Di-13/11 --> 15.06 uur
Wo-14/11 --> 15.26 uur
Op de tijd hierboven is het uiterst laag water en wordt het gelijk weer langzaamaan vloed, je kan dus een uur voor bovengenoemde tijden het strand op voor een goed tot redelijk strand.
peetisgreat schreef:[naam verwijderd] schreef:Peet Die staart van Tsjillert![]()
![]()
niet afknippen hoor![]()
Yenneke schreef:Huh, ik denk al dat heb ik toch geschreven, maar je had m'n hele post gequote
Die van mij heeft ook droes en niet die van Sanne
Ik weet dat droes bij sommige paarden heftig kan uitpakken. Vooral als ze een slechte weerstand hebben. Maar dat apart zetten enz. heeft toch vaak geen nut omdat de bacterie zich dus ook makkelijk via de lucht en grond verspreidt. Als je het dan ontdekt is het toch al te laat en hangt de bacterie toch al in de lucht op stal. Het is ook een kleinschalige pensionstal. Ik blijf wel uit de buurt van andere stallen/paarden om nieuwe besmettingen te voorkomen. Ben nu ook alweer een paar weken niet naar m'n andere paard in het rusthuis geweest.