misschien kate in het water (de 1e keer zwemmen , (walrus te water) ? anders zou ik het niet weten
liesd
Geplaatst: 22-08-13 09:02
Wat een lieve pups! Wij hadden er vroeger ook zo een, maar helaas zijn we nu niet genoeg thuis voor een hondje. Dominique, allemaal goed nieuws dus, en leuke foto's van Amor! Jolijn, jullie gaan goed he Hopelijk snel pijnvrij. Cherelle, mooi, met die jurk! Martine, geniet ervan
Hier heel goed nieuws DA is gisteren langsgeweest, en Figo doet het heel goed! Zijn blessure is zo goed als genezen, op wat stijfheid na. En verder...is hij ongeveer 60 kilo aangekomen! De vitaminekuur in combinatie met het nieuwe voer dat hij krijgt, doet dus zijn werk. DA zei me dat ze hem eigenlijk in deze conditie wou tegen de winter, dus hij gaat met sprongen vooruit! Op deze manier zal hij in een hele goede conditie de winter ingaan! We mogen vanaf volgende week opnieuw aan de hand beginnen werken, en ook langzaam aan opbouwen met longeren. Ik was helemaal in de wolken! Toen ze weg was, liepen we over de parking naar de weide. Er lagen stukken plastic van de voordroog, en dus deden we een beetje schriktraining. Volgens mij heb ik het meest nuchtere paard ter wereld, hij was totaal niet onder de indruk
Nouvel
Geplaatst: 22-08-13 09:08
super liesbeth! en wat is 'ie braaf!
fijn dat je nu rustig aan weer wat met hem mag gaan doen, zal hij ook leuk vinden!
Ik zie weer leuke foto's voorbij komen. Amor helemaal zus proef das mooi als je een keer geen tijd hebt. Toch makkelijk dat Figo zo braaf is, Boukje was allang verstijfd van angst of er vandoor gegaan. Ik vind hem wel mooi die PRE uit Spanje, jammer dat er geen prijs bij staat (maar gelukkig geen plek en tijd voor nog een paard)
_Aine
Geplaatst: 22-08-13 11:54
-
Laatst bijgewerkt door _Aine op 09-02-22 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt
had je topic gezien nouvel leuk om te doen een keer. hoe krijg jij die hengstenvlecht tog zo dat ie er tijdens rijden niet uitzakt ik vind het maar frustrerend als ik het bij amor doe na 5 tellen is die er weer uit grr.
ik had gisteren naar andere stal gekeken om hem dichter bij huis te halen aangezien ik praktische tegenwoordig bij me vriend woon. maar zo'n leuke stal hij krijgt dan stal met uitloop der aanvast zodat ie zelf binnen en buiten kan staan ideaal gewoon
voor de hengsten vlecht heb ik 2 tips . 1 touw/gare mee vlechten (dus 3 touwtjes ter lengte van de hals knippen en die bij de 1e plukken vast maken en verder mee vlechten) 2 kleine plukken vlechten (ik vind persoonlijk hoe kleiner de plukken zijn waarmee je vlecht hoe beter het blijft zitten)
Nouvel
Geplaatst: 22-08-13 22:22
Ik krijg 'm er nu redelijk goed in door bovenlangs te vlechten en op een kurkje te gaan staan, maar hij zit ook nog steeds niet strak genoeg naar mijn zin...
nog iets wat ik me te binnen schiet , ga aan de andere kant van je paard staan . dus als de manen links hangen , rechts van je paard gaan staan (en een krukje is idd wel handig).
Oke ga dat toch eens proberen ik vlecht altijd onderlangs kan niet anders ga nog eens oefenen aan de andere kant van zn manen staan dus dat kan ik ook al heeft ie bijna dubbele manen kam
Jaaa, en we zijn daarna nóg 'n keer met de Ferrari op de foto geweest. Ter ere van een bruiloft! Supergaaf allemaal. Voel me echt bevoorrecht dat ik dat kan met mn topper En 't levert nog stoere foto's op ook!!
Cherelle: Ik rijd wel altijd met cap. Je hebt daar zeker een goed punt maar ik voel me absoluut niet veilig en fijn zonder cap Gave foto's zeg
Dominique: Brave amor Fijn dat hij zo braaf was Ook lekker op vakantie Veel plezier. Nieuwe stalling klinkt wel heerlijk zeg.
Martine: Lekker op vakantie Geniet ervan
Liesbeth: Wat een super nieuws van Figo zeg Hij boft echt met zo'n super baasje Leuke foto's
Natasja: Gave foto
Max loopt helaas nog niet goed. Deze week wel een paar keer rustig gelongeerd maar hij loopt niet beter. Als hij morgen niet beter loopt bellen ze maande de dieren arts.
Wel heb ik vanmorgen op haar andere paard gereden Wat een fijn paard om te rijden. Ook heel braaf maar moet wel nog veel leren. Heel leergierig en doet echt goed zijn best