Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:op dit moment zit ik ''ziek'' thuis heb zondag avond een kopstoot gehad van een ander paard en ben buiten bewust zijn geweest gisteren naar een vervangende tandarts geweest en die had niet zó'n goed nieuws hij dacht dat waarschijnlijk allebei mijn kaken gebroken waren dus moest me spoed naar de kaakchirug in rotterdam (sint franciscus gast ziekenhuis) daar weer foto's laten maken en toen moest ik bij de kaakchirug komen hij zag ook zeker wel 2 scheuren in allebei mijn kaken en ook mijn kaakschuiven waren uit de kom dus die heeft die heel fijn weer terug gezet ik mag nu tot woensdag alleen maar vloeibaar voedsel eten, heel weinig praten en hij had het liefst dat ik een paar weken uit de buurt van paarden bleef maar aangezien dat hem niet gaat worden mag ik tot woensdag niks doen met heike en als ik woensdag terug kom bij de chirug gaat hij kijken of ik weer mag rijden dus dat wordt even een weekje afzien
wat een paarden hoofd al niet kan veroorzaken
Emerald schreef:Anouk: Neeee, hij is nog niet onderweg. Ik zit te wachten op bericht van de vervoerder. Wordt er helemaal kip-zonder-kopperig van.....
Tja, als het zadel uit engeland komt maakt het inderdaad niet uit of het nou naar nederland of naar ierland wordt gestuurd. Maat 44 haal ik trouwens ook niet hoor!
Jus: Oh! *raapt langzaam kin weer van de grond..* Vooral die tweede vind ik heel veel uitstraling hebben, maar die eerste is ook echt een plaatje!!! Maar...helaas, ik ben al verliefd
Citaat:'Sommige paarden zijn echt engels?'