[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

borderjay

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 09:44

Ik zal eens kijken,bedankt!

Allemaal heel erg bedankt voor het helpen nadenken en de tips in mijn zadel speurtocht,jullie zijn schatten Kusje

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 09:47

Denise: Lekker gereden?

sanne: omdat ik waarschijnlijk niet meer op bokt ben van het weekend..Heel veel succes!!!!

saida: Felix moet morgen naar het ziekenhuis voor controle, omdat het dan ongeveer een week geleden is dat het gebroken is kunnen ze kijken hoe het geneest. Als dit goed gaat krijgt hij gips of een soort hardboot) die hij dus ook af kan doen om te douche, maar als het niet goed is moet hij geopereerd worden.... Het is dus even afwachten!
Het zal wel fijn zijn als rinst samen kan gaan staan, ik heb shannon nooit zo graag alleen staan, ze vind het zelf ook niks. En 3 weides om te wisselen is ook heerlijk!!
Heerlijk is dat, als je begint en denkt ooww daar gaan we..maar als je het dan toch voor elkaar krijgt!

jasmijn:Heelijke foto's van bandiet!!! Hij staat zo te zien wel op een super plek!

amanda: Leuke foto's! Heb je dr niet meer dat jij rijd!

Jeeeeeh mn paper is af, ik ga echt steeds makkelijker en beter schrijven! Dat betekend dat ik morgen nog lekker naar mn pownie kan!!!! 's middags gaan we naar centerparcs voor een familieweekend kempervennen!
Dus tot maandag maar weer!!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 10:46

Een Bandito topic Hyper! Jeeeaah. Enne Jasmijn, ben jij verliefd aan het worden Party!! ? Haha, leuk man. Ben nu wel heeeul nieuwsgierig naar die Rutger, dat snap je wel? Haha! En eindelijk je laptoppie, superrr Haha! .

Mies; Leeuk! Kempervennen, daar ga ik iedere jaar naar toe op vakantie met de fam Clown . Ken het park inmiddels helemaal, maar t blijft leuk. Have fun!! En over je paper, goed zeg! Fijn dat je verschil gaat merken, is toch wel fijn!

Gab; Pfff, die zadels, lastig hoor Nagelbijten / Gniffelen . Ik had op de gok zo'n oud wintectje gekocht voor het beleren, gelukkig past die goed!! En in de tussentijd spaar ik ff verder om straks iemand langs te laten komen Haha! . Over het scheren, jaa, lastig he.... Chico heeft ook een berenvacht Nagelbijten / Gniffelen . Gelukkig is er bij mij altijd wel iemand op stal die zn deken wil verwisselen! En anders zou ik scheren toch zeker in optie nemen. Omdat ie buiten staat zou jachtmodelletje wel heel handig zijn!

Amanda; Ninooo! Die appeltjes Lovers . Die kleur die hij nu heeft is echt geweldig. Mijn favo anda kleur haha. Maar helaas issie straks helemaal wit hihi. Ziet er verder goed uit hoor!

Madelief: De 30e weer thuis dus! Party!! Jij kan vast niet wachten weer thuis in Alkmaar te zijn, en tot het gekke aan toe bij je vriendje te zijn hihi. Zal vast een verademing zijn als je straks weer lekker thuis bent. Al met al heb je toch een 2 leerzame maanden gehad in belgie denk ik... Ja . Wel super dat je op je oude stal terecht kan zeg!!

Sanne; Ik had het al gelezen, maar schrikken toch van Vaidosa. Meteen een nieuwe singel nu Haha! ? Gelukkig kan je zaterdag lekker bitloos starten, ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen!

Xutopia: Veel wandelen en schriktrainingen zijn altijd leuk met een jong paard. Maken ze kennis met dingen, maar zonder al teveel belastingen. Wachten duurt lang dan he Nagelbijten / Gniffelen .

Saida; Rints gaat weer lekker lees ik!! Fijn dat ze nu 2 vriendjes heeft! Is altijd leuk. Chico gaat sinds kort ook los met ruinen. Gaat wel goed!! Ja Al schrok ik wel laatst. Hij stond met 1 los, en toen gingen ze met de kontjes tegen elkaar Nagelbijten / Gniffelen . Daarna stond ie op 3 benen even, ik dacht ohneeee he! Maar gelukkig, niks aan de hand! *Pfieeuw* Ik vind het toch ook altijd spannend hoor, samen los met andere paarden, ze kunnen zo lelijk doen tegen elkaar!

Zo, dat was alles wat ik terug kon scrollen. Chico gaat heel goed Haha! . Ook begonnen met de dubbele lijn, en dat pakt ie echt súper op. Hij zoekt al helemaal mn hand, en loopt aan de teugel.. Wow! Dit doet ie overigens helemaal zelf, ik doe helemaal niets, behalve licht contact met de "teugels" aannemen! Hij liep of die het al dagelijks deed haha. Tot we de andere kant opgingen Tong uitsteken . Toen ging die heel hard rennen Nagelbijten / Gniffelen . Moest ik hem loslaten... maar daarna was dat ook snel weer opgelost. Hij is heeeel braaf. Hoop met de dubbele lijn even stuur en rem erop te krijgen, en volgens mij lukt dat wel aardig (tis dat hij zo goed meewerkt hoor Haha! ).

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:33

Denise -> Helaas kan het niet altijd goed gaan en moeten we ook wel eens een stap op de plaats maken.
Maar aan de andere kant leert het me des te meer waarderen hoever we al zijn gekomen! Vork

Natalia -> Nou idd! Het liefst had ik m'n meissie gisteravond weer opgezadeld om nog een keer dat gevoel te krijgen! Haha!
Moet nu wachten tot morgen, dan heb ik weer les.
Hopelijk lukt het me dan weer en kan ik het Mayke laten zien!

Jasmijn -> Zo te lezen heeft Bandito het wel naar zijn zin op zijn nieuwe stekkie.
Ook wel fijn dat je er vaker naar toe kan gaan nu.
Wat lees ik nu? Een leuke jongen??? GAAFFFF!!!!
Vind het echt keileuk voor je!
Hoe zit het overigens met je plannen? Knipoog
En wat een leuke foto's weer van Bandito!
Hij is zoooooo leuk!

Michelle -> Dat wordt nog spannend dus voor Felix.
Als hij niet wordt geopereerd, mag hij dan terug naar Nederland komen om te revalideren?
Veel plezier dit weekend!

Ilona -> Nou idd zeg, afgelopen week probeerden we Rints bij 2 ruinen te zetten waarvan ze er al met 1 had samen gestaan.
Ik was amper de bak in met Rints of die andere ging al in de aanval en hij joeg haar alle kanten op.
Rintske is dan niet zo dat ze onderdanig gaat doen en rustig in een hoekje blijft staan, ipv daarvan bijt ze van zich af en probeert toch steeds dichterbij te komen.
Ze heeft toen een paar rake klappen gehad en toen heb ik haar er ook tussenuit gehaald, ik zit niet echt op een blessure te wachten ofzo.
Gelukkig mankeerde ze niets, ik kon alleen een verdikking vinden op haar bil dus ws alleen een bloeduitstorting.

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:39

Hoi allemaal!
Toen ik zojuist in het Barokke-Klassieke Forum keek kwam ik dit topic tegen Haha!
Ik ben afgelopen weekend ( ook ) naar Portugal geweest en heb daar mijn droompaard gevonden. Een Lusitano Cruzado van 6 jaar.

[PP] Droompaard gevonden in Portugal!

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:49

Ilona Wat een knapperd is die Chico toch. Ik wil ook wel beginnen met die dubbelijnen, maar weet niet hoe. Clown
Sjaad Welkom. Wat een mooi paard. Gefeliciteerd. Vertel is wat meer Haha!

Don_Marcello

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 12:57

Prinslover schreef:
...Chico gaat heel goed Haha! . Ook begonnen met de dubbele lijn, en dat pakt ie echt súper op. Hij zoekt al helemaal mn hand, en loopt aan de teugel.. Wow! Dit doet ie overigens helemaal zelf, ik doe helemaal niets, behalve licht contact met de "teugels" aannemen! Hij liep of die het al dagelijks deed haha. Tot we de andere kant opgingen Tong uitsteken . Toen ging die heel hard rennen Nagelbijten / Gniffelen . Moest ik hem loslaten... maar daarna was dat ook snel weer opgelost. Hij is heeeel braaf. Hoop met de dubbele lijn even stuur en rem erop te krijgen, en volgens mij lukt dat wel aardig (tis dat hij zo goed meewerkt hoor Haha! ).

Hoi Ilona, Heb je les van Willy Tenhage? Hij komt nu ook bij ons op stal en geeft les in longeren aan de dubbele longe. Hij doet dat super.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:10

Nee, heb geen les van Willy... Misschien kom ik wel eens bij jullie kijken hoe die dat doet Haha! . Yenneke heeft ook les van hem, en is daar ook super tevreden over. Ik geloof dan ook zo dat ie goed is!

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:21

Sjaad wat een gaaf paard!!!!Blijf maar lekker in dit topic hangen,kan je zo als hij in Nederland is lekker veel foto's aan ons laten zien Haha!

Ilona leuk hè die dubbele longe/lijnen...totdat ze er idd ineens vandoor gaan of gaan bokken Bloos ik had dat bij Moreno ook,en als beginneling heb je dan echt even een probleem Tong uitsteken

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:29

Sjaad; Welkom trouwens, klets gezellig mee, en post veel foto's van je knappe verschijning Pling .

Gab: Haha, jaa, ik was niet snel genoeg, en wou ook niet teveel trekken ofzo Bloos . Dus liet hem los. Had de mogelijkheid niet om de bak af te zetten, dus hij vloog 1 rondje door de bak, stond daarna stil bij de deur, en ik kon hem weer pakken. Ben gewoon weer verder gegaan of er niks aan de hand was, werkt het beste Haha! . Ik doe het dan ook alleen als er niemand anders in de bak is Clown .

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:34

Ilona ; super knap dat chico dat nou al allemaal toelaat ! Dat gaat nog wat worden in de toekomst Lachen
Heb je al foto's gezien van Steffie dr kindtje?

Ik ga even alles bijlezen maar dat gaat niet zo snel Knipoog Ik heb een dik blauw oog hihi.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:35

Blauw oog Bloos! ?? Hoe kom je daaraan?
En ik heb dr kindje gezien!! Wat een schatje is dat, die donkere haartjes Lovers . Super hoor.. heb dr ook gekrabbeld meteen... Haha!

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:42

Nou, ik ben Maandag naar kaakchirurg geweest. En ze zijn een uur met me bezig geweest, waarvan 3 kwartier met me bovenkant. En ze kregen hem er niet uit en nog beetje ruzie gehad daarzo. Maar het is nou veel dikker als eerste x. En zelfs by me oog helemaal. En me kaak is paars achtig. Heb wel mooie kleuren op me gezicht zonder make-up maargoed. Beetje moeilijk lezen en doen. En loop nou al vanaf dinsdag met koelings dingen op me gezicht maar helpt niet echt(slaap zelfs met zown ding op me gezicht). En me oog wil maar niet slinken. Durf me ook echt niet op straat te vertonen en kleine is vanaf Maandag by me ma omdat het zown pijn doet en ben bang dat ik het dan op haar ga afreageren onbewust. Maar morgen ga ik dr weer halen want pat is natuurlijk weekend thuis.
En iedereen lacht me uit :p Boos!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:44

idra: nou hopen dat hij genoeg stemmen krijgt, want hij moet 1e worden Haha!

Madelief: Uhm Betunero was niet... uhm hoe moet ik dat uitleggen...hij was wel op een spaanse manier gereden, maar kent niet de spaanse pas ofzo,
met 1 hand rijden snapt hij zelf wel maar was voor mij nog even wennen, hij kan wel achteruit, wijken, appuyeren, en hij neemt alles heel snel op dus het
gaat best wel snel als je eenmaal met hem bezig bent Haha!

Amanda: wat leuk dat het bij jouw oo kgoed gaat Haha!

Mies: Veel plezier van het weekend Haha!

Prinslover: Leuk leuk leuk, wil zelf ook graag met de tijd met dubbele lijnen trainen, maar dna meot ik eerst toch echt een volledige vertrouwens
band met Betunero opbouwen want ben er nog neit helemaal zeker van dat ik geen kick in me gezicht krijg Tong uitsteken

Sjaad: Welkom hier, en oh wat een knapperd is Urbino, toen ik in spanje om mijn droompaardje uit te zoeken, zat er ook 1 bijna dezelfde bij,
ook een lusitano cruzado die helemaal roze was. http://album.partyflock.nl/50748365.jpg Nou hopelijk kan hij snel komen en heb je er veeeeel plezier van

Heb nog 1 foto van toen ik net klaar was met rijden met Betunero Haha! even laten zien, het is neit echt de mooiste foto, maar het is bewijs dat het al goed gaat Haha!
http://i16.photobucket.com/albums/b25/x ... G_0036.jpg de foto was te breed, dus dan maar even een linkje

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:45

Sjaad, wat een enorm gaaf paard zeg!! Kan niet wachten op meer fotootjes Tong uitsteken Hihi..

Het lijkt mij inderdaad ook leuk om werk met de lange lijnen te doen, ik wilde eerst beginnen met clickertraining, om de basis aan te leren, zoals stilstaan, op een goeie manier volgen, parkeren etc, wat misschien later uit te bouwen is tot trucjes Knipoog
Maar lange lijnen lijkt me idd ook heel leuk voor de afwisseling! Alleen heb ik daar helemaal geeen ervaring mee Knipoog haha.. hoe begin je daar mee? Tong uitsteken

Oh Michelle.. vreselijk zeg! Wat moest je laten doen dan? Of heb ik dat gemist Knipoog maar veel beterschap in ieder geval!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:47

xxxNaatjuhxx schreef:
Heb nog 1 foto van toen ik net klaar was met rijden met Betunero Haha! even laten zien, het is neit echt de mooiste foto, maar het is bewijs dat het al goed gaat Haha!
http://i16.photobucket.com/albums/b25/x ... G_0036.jpg de foto was te breed, dus dan maar even een linkje

Dat ziet er heerlijk ontspannen uit! Ik ben hier nog maar net, dus heb geen idee wat eigenlijk het probleem was, maar nu ziet het er heerlijk ontspannen uit Knipoog Enne.. gaaf dekje!! Haha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:49

Jeetje wat een ellende zeg Blauw oog . Ik had gelukkig nergens last van!! En heel je gezicht ook nog is bont en blauw.. Ziek Sterkte ermee miesiee..! Hoe is het verder met die kleine?

Naat: Aaah, Betunero Haha! Hij ziet er moe maar voldaan uit haha. Je bent wel een kleintje hoor op zn rug hihi.

Xutopia: Tjsa, moeilijk uit te leggen vanaf de pc.. maar tis heel leuk! Ja Ik heb het gelukkig menig keer op Amanda (oude verzorgpony) mogen oefenen. Die snapte het toen al heel goed.

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:50

michelle veel beterschap bah bah, dat is niet echt fijn nee Boos!
en niks van aantrekken als ze je uitlachen ze zouden er zelf eens mee moeten lopen

xXutopiaXx er was geen probleem, maar heb hem nog maar net vanaf vorige maand, en heb nu bijna 1,5 maand alleen maar grondwerk gedaan omdat hij behoorlijk dominant was, maar hij heeft nu respect voor me en snapt nu ook dat hij naar mij moet luisteren inplaats van andersom Tong uitsteken nou moet ik hem het afentoe wel weer opnieuw uitleggen maar dat blijf je denk i kwel houden met hengsten.

Prinslover: ik ben ook maar klein, hij is uit de kluiten gewassen met z'n 1.68m voor een PRE en ik ben maar 1.60m Bloos

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 13:52

owja dekje komt van Animoruitersport.nl Haha! voor het geval je het wou weten Xutopia Knipoog

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 14:05

Michelle Vervelend een blauw oog Blauw oog. Beterschap.
Natalie Leuke foto. Betunero lijkt wel een beetje op Nino qua kleur en volgens mij is hij even groot.

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 14:41

utopia ; ik moest naar kaakchirurg de laatste 2 verstandkiezen laten weghalen. Dankjewel !

Iloon ; Ja gaat goed met kleine, is lekker de beest aan het uithangen hihi. Ze wordt echt groot, gaat echt snel! Mahja ben er nou wel vanaf Haha!

Naatjuh ; Nouja ik weet dat me vriend het niet gemeen meent ofzo, en me schoonmoeder ook niet. Want ze vliegen wel voor me. maargoed als ik in de spiegel kijk kan ik het ook wel begrijpen haha. Het ziet er echt niet uit!

amanda ; Dankje ! ff Afwachten tot het weer geslonken is ! Hoop snel hihi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 14:43

Mooie fotos weer Haha!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 15:38

amanda89 schreef:
Michelle Vervelend een blauw oog Blauw oog. Beterschap.
Natalie Leuke foto. Betunero lijkt wel een beetje op Nino qua kleur en volgens mij is hij even groot.

hij lijkt er inderdaad op, was me ookal eerder opgevallen hahaha, hebben we toch neit het zelfde paard ? Tong uitsteken

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 17:37

xxxNaatjuhxx schreef:
xXutopiaXx er was geen probleem, maar heb hem nog maar net vanaf vorige maand, en heb nu bijna 1,5 maand alleen maar grondwerk gedaan omdat hij behoorlijk dominant was, maar hij heeft nu respect voor me en snapt nu ook dat hij naar mij moet luisteren inplaats van andersom Tong uitsteken nou moet ik hem het afentoe wel weer opnieuw uitleggen maar dat blijf je denk i kwel houden met hengsten.

Oh dat belooft dan veel goeds voor mij haha Tong uitsteken Ik ga eens even snuffelen op die site Knipoog kijken of ze nog leuke hebbedingetjes hebben Tong uitsteken

Trouwens.. gister zou ik gaan wandelen met die vriendin met haar Friese merrie.. en het ging echt super! In het begin nog een beetje laten zien dat hij toch echt wel een stoere kerel is, en op 5 benen lopen Schijnheilig maar dat was heel snel weer over. Hij heeft wel volgens mij echt het idee dat t zijn vrouwtje is.. nu al.. we liepen langs een manege en hij moest zich toch ff laten horen.. en echt heel dicht bij haar lopen enzo Tong uitsteken En als hij haar uit het oog verliest, begint ie ook steeds meer te zoeken Knipoog wel schattig, hoop niet dat dat problemen op gaat leveren Knipoog

Ben wel blij dat het zo goed gaat tussen hun, want ze zullen toch wel het meest met elkaar omgaan denk ik, later.. Haha! Heerlijk samen buitenritjes maken.. 2 prachtige Friesjes Haha! Haha.. ik zie het helemaal zitten Knipoog

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 18:32

Don_Marcello schreef:
Prinslover schreef:
...Chico gaat heel goed Haha! . Ook begonnen met de dubbele lijn, en dat pakt ie echt súper op. Hij zoekt al helemaal mn hand, en loopt aan de teugel.. Wow! Dit doet ie overigens helemaal zelf, ik doe helemaal niets, behalve licht contact met de "teugels" aannemen! Hij liep of die het al dagelijks deed haha. Tot we de andere kant opgingen Tong uitsteken . Toen ging die heel hard rennen Nagelbijten / Gniffelen . Moest ik hem loslaten... maar daarna was dat ook snel weer opgelost. Hij is heeeel braaf. Hoop met de dubbele lijn even stuur en rem erop te krijgen, en volgens mij lukt dat wel aardig (tis dat hij zo goed meewerkt hoor Haha! ).

Hoi Ilona, Heb je les van Willy Tenhage? Hij komt nu ook bij ons op stal en geeft les in longeren aan de dubbele longe. Hij doet dat super.

Ik geloof dat ie vanavond weer komt Bloos