Allemaal heel erg bedankt voor het helpen nadenken en de tips in mijn zadel speurtocht,jullie zijn schatten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jeeeaah. Enne Jasmijn, ben jij verliefd aan het worden
? Haha, leuk man. Ben nu wel heeeul nieuwsgierig naar die Rutger, dat snap je wel?
En eindelijk je laptoppie, superrr
.
. Ken het park inmiddels helemaal, maar t blijft leuk. Have fun!! En over je paper, goed zeg! Fijn dat je verschil gaat merken, is toch wel fijn!
. Ik had op de gok zo'n oud wintectje gekocht voor het beleren, gelukkig past die goed!! En in de tussentijd spaar ik ff verder om straks iemand langs te laten komen
. Over het scheren, jaa, lastig he.... Chico heeft ook een berenvacht
. Gelukkig is er bij mij altijd wel iemand op stal die zn deken wil verwisselen! En anders zou ik scheren toch zeker in optie nemen. Omdat ie buiten staat zou jachtmodelletje wel heel handig zijn!
. Die kleur die hij nu heeft is echt geweldig. Mijn favo anda kleur haha. Maar helaas issie straks helemaal wit hihi. Ziet er verder goed uit hoor!
Jij kan vast niet wachten weer thuis in Alkmaar te zijn, en tot het gekke aan toe bij je vriendje te zijn hihi. Zal vast een verademing zijn als je straks weer lekker thuis bent. Al met al heb je toch een 2 leerzame maanden gehad in belgie denk ik...
. Wel super dat je op je oude stal terecht kan zeg!!
? Gelukkig kan je zaterdag lekker bitloos starten, ben heel benieuwd hoe ze het gaat doen!
.
Al schrok ik wel laatst. Hij stond met 1 los, en toen gingen ze met de kontjes tegen elkaar
. Daarna stond ie op 3 benen even, ik dacht ohneeee he! Maar gelukkig, niks aan de hand! *Pfieeuw* Ik vind het toch ook altijd spannend hoor, samen los met andere paarden, ze kunnen zo lelijk doen tegen elkaar!
. Ook begonnen met de dubbele lijn, en dat pakt ie echt súper op. Hij zoekt al helemaal mn hand, en loopt aan de teugel..
Dit doet ie overigens helemaal zelf, ik doe helemaal niets, behalve licht contact met de "teugels" aannemen! Hij liep of die het al dagelijks deed haha. Tot we de andere kant opgingen
. Toen ging die heel hard rennen
. Moest ik hem loslaten... maar daarna was dat ook snel weer opgelost. Hij is heeeel braaf. Hoop met de dubbele lijn even stuur en rem erop te krijgen, en volgens mij lukt dat wel aardig (tis dat hij zo goed meewerkt hoor
).

Prinslover schreef:...Chico gaat heel goed. Ook begonnen met de dubbele lijn, en dat pakt ie echt súper op. Hij zoekt al helemaal mn hand, en loopt aan de teugel..
Dit doet ie overigens helemaal zelf, ik doe helemaal niets, behalve licht contact met de "teugels" aannemen! Hij liep of die het al dagelijks deed haha. Tot we de andere kant opgingen
. Moest ik hem loslaten... maar daarna was dat ook snel weer opgelost. Hij is heeeel braaf. Hoop met de dubbele lijn even stuur en rem erop te krijgen, en volgens mij lukt dat wel aardig (tis dat hij zo goed meewerkt hoor
).
. Yenneke heeft ook les van hem, en is daar ook super tevreden over. Ik geloof dan ook zo dat ie goed is!
ik had dat bij Moreno ook,en als beginneling heb je dan echt even een probleem
.
. Dus liet hem los. Had de mogelijkheid niet om de bak af te zetten, dus hij vloog 1 rondje door de bak, stond daarna stil bij de deur, en ik kon hem weer pakken. Ben gewoon weer verder gegaan of er niks aan de hand was, werkt het beste
. Ik doe het dan ook alleen als er niemand anders in de bak is
. 
Ik heb een dik blauw oog hihi.
?? Hoe kom je daaraan?
. Super hoor.. heb dr ook gekrabbeld meteen...

even laten zien, het is neit echt de mooiste foto, maar het is bewijs dat het al goed gaat 
Hihi..
haha.. hoe begin je daar mee? 
maar veel beterschap in ieder geval! xxxNaatjuhxx schreef:Heb nog 1 foto van toen ik net klaar was met rijden met Betuneroeven laten zien, het is neit echt de mooiste foto, maar het is bewijs dat het al goed gaat
http://i16.photobucket.com/albums/b25/x ... G_0036.jpg de foto was te breed, dus dan maar even een linkje
Enne.. gaaf dekje!!
. Ik had gelukkig nergens last van!! En heel je gezicht ook nog is bont en blauw..
Sterkte ermee miesiee..! Hoe is het verder met die kleine?
Hij ziet er moe maar voldaan uit haha. Je bent wel een kleintje hoor op zn rug hihi.
Ik heb het gelukkig menig keer op Amanda (oude verzorgpony) mogen oefenen. Die snapte het toen al heel goed. 

nou moet ik hem het afentoe wel weer opnieuw uitleggen maar dat blijf je denk i kwel houden met hengsten.

voor het geval je het wou weten Xutopia

. Beterschap.

amanda89 schreef:Michelle Vervelend een blauw oog. Beterschap.
Natalie Leuke foto. Betunero lijkt wel een beetje op Nino qua kleur en volgens mij is hij even groot.
xxxNaatjuhxx schreef:xXutopiaXx er was geen probleem, maar heb hem nog maar net vanaf vorige maand, en heb nu bijna 1,5 maand alleen maar grondwerk gedaan omdat hij behoorlijk dominant was, maar hij heeft nu respect voor me en snapt nu ook dat hij naar mij moet luisteren inplaats van andersomnou moet ik hem het afentoe wel weer opnieuw uitleggen maar dat blijf je denk i kwel houden met hengsten.
Ik ga eens even snuffelen op die site
kijken of ze nog leuke hebbedingetjes hebben 
maar dat was heel snel weer over. Hij heeft wel volgens mij echt het idee dat t zijn vrouwtje is.. nu al.. we liepen langs een manege en hij moest zich toch ff laten horen.. en echt heel dicht bij haar lopen enzo
En als hij haar uit het oog verliest, begint ie ook steeds meer te zoeken
wel schattig, hoop niet dat dat problemen op gaat leveren 
Heerlijk samen buitenritjes maken.. 2 prachtige Friesjes
Haha.. ik zie het helemaal zitten
Don_Marcello schreef:Prinslover schreef:...Chico gaat heel goed. Ook begonnen met de dubbele lijn, en dat pakt ie echt súper op. Hij zoekt al helemaal mn hand, en loopt aan de teugel..
).
Hoi Ilona, Heb je les van Willy Tenhage? Hij komt nu ook bij ons op stal en geeft les in longeren aan de dubbele longe. Hij doet dat super.