Allemaal heel erg bedankt voor het helpen nadenken en de tips in mijn zadel speurtocht,jullie zijn schatten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Prinslover schreef:...Chico gaat heel goed. Ook begonnen met de dubbele lijn, en dat pakt ie echt súper op. Hij zoekt al helemaal mn hand, en loopt aan de teugel..
Dit doet ie overigens helemaal zelf, ik doe helemaal niets, behalve licht contact met de "teugels" aannemen! Hij liep of die het al dagelijks deed haha. Tot we de andere kant opgingen
. Toen ging die heel hard rennen
. Moest ik hem loslaten... maar daarna was dat ook snel weer opgelost. Hij is heeeel braaf. Hoop met de dubbele lijn even stuur en rem erop te krijgen, en volgens mij lukt dat wel aardig (tis dat hij zo goed meewerkt hoor
).
xxxNaatjuhxx schreef:Heb nog 1 foto van toen ik net klaar was met rijden met Betuneroeven laten zien, het is neit echt de mooiste foto, maar het is bewijs dat het al goed gaat
http://i16.photobucket.com/albums/b25/x ... G_0036.jpg de foto was te breed, dus dan maar even een linkje
amanda89 schreef:Michelle Vervelend een blauw oog. Beterschap.
Natalie Leuke foto. Betunero lijkt wel een beetje op Nino qua kleur en volgens mij is hij even groot.
xxxNaatjuhxx schreef:xXutopiaXx er was geen probleem, maar heb hem nog maar net vanaf vorige maand, en heb nu bijna 1,5 maand alleen maar grondwerk gedaan omdat hij behoorlijk dominant was, maar hij heeft nu respect voor me en snapt nu ook dat hij naar mij moet luisteren inplaats van andersomnou moet ik hem het afentoe wel weer opnieuw uitleggen maar dat blijf je denk i kwel houden met hengsten.
Don_Marcello schreef:Prinslover schreef:...Chico gaat heel goed. Ook begonnen met de dubbele lijn, en dat pakt ie echt súper op. Hij zoekt al helemaal mn hand, en loopt aan de teugel..
Dit doet ie overigens helemaal zelf, ik doe helemaal niets, behalve licht contact met de "teugels" aannemen! Hij liep of die het al dagelijks deed haha. Tot we de andere kant opgingen
. Toen ging die heel hard rennen
. Moest ik hem loslaten... maar daarna was dat ook snel weer opgelost. Hij is heeeel braaf. Hoop met de dubbele lijn even stuur en rem erop te krijgen, en volgens mij lukt dat wel aardig (tis dat hij zo goed meewerkt hoor
).
Hoi Ilona, Heb je les van Willy Tenhage? Hij komt nu ook bij ons op stal en geeft les in longeren aan de dubbele longe. Hij doet dat super.