Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij heeft droes. Door de infectie krijgen ze een reactie op de achterbenen, die worden dan dik.

).
Essssss schreef:Haha wie weet is het bij jullie wel warmer. Fijn dat je z''n lekkere buitenrit hebt gemaakt en dat alles zo goed gaat. Jammer dan van dat opfokken..
Yenneke schreef:Saida Hij had geen blessure aan zijn been hoor.Hij heeft droes. Door de infectie krijgen ze een reactie op de achterbenen, die worden dan dik.
Yenneke schreef:Peet Die staart van Tsjillert![]()
![]()
Essssss schreef:Weeeeeeeeeeeetje, misschien als het dit keer door gaat, maar als we het zo blijven leuk vinden, achum niet dus, gaan we naar Deurne. Waarom Deurne, omdat je daar die speciale paardenopleiding kan gaan doen, die ik wil gaan doen. Jippie, hihi, moest er even uit. Mensen die in Deurne wonen?

woont daar ook

Wat gaat het hier haaaaard!
Wat een gave shet zeg! In die regen lijkt ie wel op Lucky zeg! Wat een lekkere mannetjes
En die naam past hem ook goed hihi!
Maarja, soms ben je toe aan wat nieuws, en 2 paarden wordt teveel kwa tijd en geld helaas... Gelukkig gaat het weer beter met X-je! Zn keel ziet er nu wel goed uit. En die arabier is ook erug leuk hoor!
Lekker hoor!
_Saida_ schreef:Sanne -> Geen idee hoe jij eruit ziet, dus je kan al die meiden wel zijn......
Hint???
) of kijken naar Yenneke haar antwoord
knap hoor! 

Ik wil eigenlijk wel op zoek gaan naar een ruitertje voor hem, zodat hij ook bereden kan worden, want hij vind werken met mensen zo leuk.
Echt een lieverd!
Ze bleek vlakbij in de buurt te staan dus samen lekker naar het strand zometeen!
Ik heb altijd een zwak gehad voor Hafjes.
. Hij vind de hoofd-hals-houding nog wat moeilijk, de foto's zijn ook van de eerste keer in deze bak rijden dus alles is nog vreemd voor hem, de mensen, de omgeving. Afgelopen zaterdag heeft mijn vriend er dan ook voor het eerst zelf op gereden op onze stal en toen was hij al een stuk relaxter gelukkig.