mrie schreef:Gisteren kreeg ik vliegles, en niet een keer maar twee keer achter elkaar.
Op dit moment zijn we flink aan het oefenen met opstappen en blijven staan. Dat gaat best voorspoedig. Maar gisteren zat ik nog niet in het zadel of Amias deed boksteigerboksteigerboksteiger Dus vloog ik er af. Terwijl ik op de grond lag bij te komen kwam Amias even kijken hoe het met me was, dat was dan wel weer aardig.
Een stalgenoot kwam me overeind helpen. Ik besloot toch nog even in het zadel te gaan zitten en een rondje te stappen als afsluiter.
Nou dat heb ik geweten. Ik ging naar huis met lichte hersenschudding en een krakend ribje.
Vandaag de herkansing met gesneuveld zelfvertrouwen. Eerst hebben we heel zijn lijf afgevoeld, had hij ergens pijn, gevoelige plekjes. Het enige wat we vonden was dat op de singelplek Amias niet geamuseerd was van onze aanraking.
Hij is nooit een fan geweest van de singel waardoor ik geneigd ben te denken dat hij effe flink moet zijn. Maar nu dus niet.
Gelukkig had ik nog een mooie zachte singel die paste.
Poging drie ging briljant en perfect. Die singel zat hem gewoon dwars. Ik voel me dan zo'n slechte moeder met mijn effe flink zijn.... Alsof hij alleen maar last van die singel heeft als hij omgedaan wordt.
Ik snap je schuldgevoel maar je kan niet alles weten
je hebt het uiteindelijk toch opgelost