Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, bijgereageerd t/m pag. 344.
frankiej schreef:suus: hou ik je aan!
shanna: welk merk? 2,8 is nogal prijzig denk ik. ben het met je eens dat voor paarden focuslengte aan de hoge kant moet liggen. ik gebruik meestal de 55-200 (Nikon)
. En 2 is wel veel hoor hihi.
. Dat weet ik zeker.. dus dames pas op wat je zegt whahaha, hij doet het
. Jeetje, schrikken van dat ongeluk trouwens..
Wat zul jij pissig zijn.... wat een fouten x op x... bah.. jij zit met de gebakken peren
. Ik ben jaloers haha! Hoe zou Sam het gaan vinden??
. Chico was vandaag weer een stuk liever trouwens
. Sorry dat de foto's in Link staan.. krijg ze via photobucket niet meer erop met IMG code
Zijn te groot? (voorheen nooit last van gehad). Weet iemand dit op te lossen? Nouja, ze zijn de moeite waard, al zeg ik het zelf
.

? Graag
. Enne, ik ben echt super blij met mn camera'tje
.
Net als onze roze boxers, hadden jullie niet verwacht geloof ik 
en wat kun je prachtig schrijven over je paarden zeg! Echt heel mooi om die stukjes te lezen!
.Was om kwart over 5 hier en dat betekent dus ook dat ik lekker vroeg naar huis mag! Om kwart voor 1 wel te verstaan
. 

, ik zal is even googelen of ze in dezelfde bloedlijn zitten.
(hoop ik )
ja ik heb mijn eigen er nooit echt in verdiept maar wil het nou toch gaan proberen
wat issie prachtig op de foto’s hij ziet er goed uit hoor
Niese1987 schreef:Zag je topic bij EA Elise. Het is wel een plaatje van een merrie om te zien hoor!
Ik hoop voor je dat ze nog een keer geinsemineerd kan worden en dat het pakt. Weet je wel zeker dat je toch weer een laat veulen wil hebben?

Ik ben er van overtuigd dat als jij zegt dat je in je blote niksie gaat zwemmen je dat ook doet, hahaha!
)
frankiej schreef:suus: hou ik je aan!
shanna: welk merk? 2,8 is nogal prijzig denk ik. ben het met je eens dat voor paarden focuslengte aan de hoge kant moet liggen. ik gebruik meestal de 55-200 (Nikon)
. 
. Die voorpluk is zooo gaaf. Ik ga snel kijken..
. Hier is het rustig... De halve organisatie ligt op zijn gat, iedereen is met vakantie.. *krijgt nu net een hele stapel werk in handen gedrukt*.. Hmm, zal je altijd zien als ik dat net zeg
.
. I know
. Jullie prachtige rose boxers show...
. Hoe is het met Goya? Geen last meer van ze rug enzo?
. Zonder jou doet hij het niet he.. Wel fijn dat jullie zo goed gaan! 
. Maarja, ik zit op kantoor tot 5, dus heb er niet zoveel aan... helaaaaaaaaaaaaaas.
.
. Ga vinmiddag eerst naar Isa en als die op het land staat laat ik die vooral lekker met rust en ga dan lekker in de tuin liggen in het zonnetje
.