[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

frankiej

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 22:34

suus: hou ik je aan!

shanna: welk merk? 2,8 is nogal prijzig denk ik. ben het met je eens dat voor paarden focuslengte aan de hoge kant moet liggen. ik gebruik meestal de 55-200 (Nikon)

Chawwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 22:48

hallo iedereen!

Jemig, ik heb het de afgelopen week met heeeeel veel moeite een beetje bijgehouden om mee te lezen, maar verder dan dat kom ik ook vooral niet, mijn hemel, wat zoeft alles voorbij!
Ik probeer links en rechts uit mijn hoofd een beetje bij te reageren!

allereerst @ debbie; dank voor het plaatsen van de foto's van mijn droommannetje!! En wat superfijn dat je weer lekker rijdt met Xantha!
@regine: wat mooi, Cap in tuig ! superchique ook met dat bruine tuig erop, ben ik ook naar aan het kijken maar dan met koperkleurig beslag (ben nogal van het bruin)
@ laksmi; ja, de bonnerhoeve is het inderdaad in Drenthe waar de Berbers staan . Volgensmij staat Zayani er ook nog op, dat is het paard wat ik in training heb gehad. Ook een paard met een gouden hart.
@Sanne; heerlijk, dat wachten, maar vannacht komt het vast! Soajo is ook net weer papa geworden van een heel mooi meisje, en er is bijna niets mooier dan zo'n pasgeboren veulentje; neem je tijd nu voor dingen die je MOET doen,, want als de baby er is dan komt er nergens meer iets van terecht (is mijn ervaring tenminste), er zit zo veel tijd in 'kijken' ....
@ shanna; voor jouw geplande budget moet zeer zeker iets moois kunnen vinden in mijn ogen, en verdiep je oook nog even in de lusis, ze zijn echt gaaf en er zijn veel verschillende types, zeker het bekijken waard!
@heidi; grote schrik en voorpagina nieuws, dat is wel wat zeg, gelukkig is het met jullie allemaal en Jesse goed afgelopen! (jaja, zolang heb ik al niet gereageerd)
Nu wil ik wel weer even verder met mijn voorstelrondje, maar gezien mijn fantastische ervaring met computers die ineens berichten laten verdwijnen plaats ik eerst even deze reactiies, en ga dan even verder schrijven

Chawwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 23:03

Zo,het is eerste bericht is veilig geplaatst !! (jaja, ik is blont...)

Nu even verder voorstellen, vandaag doe ik er twee voor de prijs van één hahaha! Ben soort van melig, zit momenteel voor mijn werk even in Brussel en helemaal alleen dus niet zoveel te beleven...

na de mannen Quilo en Soajo is het, in het kader van de emancipatie, wel eens tijd voor wat girlpower!

Meet; Sintra en Unica en Dourada! Eh, en Dadoura ook maar meteen, alle meiden tegelijk anders krijg je kif onderling...

Allereerst Dourada, onze oudste dame. Zij is inmiddels 24 jaar, en heeft ons werkelijk niets anders dan een heleboel geluk gebracht. Ik heb eens een 'ode aan Dourada' geschreven, inclusief foto's, en wellicht kan ik die hier eens plaatsen. (zo dubbel typ-werk anders..)
Zij is als een aftands schillenpaard uit Portugal gekomen, zag er echt niet uit en was zo zorgwekkend dat we een speciale verzekering voor haar hadden afgesloten voor als ze de reis niet zou overleven.. Maar ze kwam als fitste paard van de vrachtwagen, en bloeide in de loop van de tijd bij ons helemaal op. Nadat ze alle teken (ze zat er helemaal onder) kwijt was, lekker door haar haar heen kwam en weer wat kilo's erbij kreeg werd ze mooier en mooier. En ze leek zich helemaal thuis te voelen bij ons, en nog!
Tot onze allergrootste verassing nam ze voor ons iets heel bijzonders mee in haar buik, en kwam er vervolgens een prachtig hengstveulen ter wereld!
Daarna heeft ze ons nog een aantal prachtige veulens gegeven, en haar laatste dochter, van Soajo, is Dadoura, die we zelf aanhouden. Zij is nu 1 jaar en lijkt het fantastische karakter van haar moeder te hebben. Fokken doen we niet meer met haar, zij heeft haar pensioen inmiddels meer dan verdiend, en we hopen dat ze nog heel lang bij ons mag blijven.
Dourada hebben we verder bereden, betuigd en voor allerhande doeleinden is ze inzetbaar. Ze is de 'oppas' voor veel veulens, en daarnaast leert ze ze reizen door er in alle rust naast te staan, leert ze jonge paarden dat buitenrijden niet eng is en blijft ze ons oneindig geluk brengen. Wij zijn elke dag nog blij met haar, en met wat zij voor ons betekent.
Verder hebben we Sintra, een jongedame van 10 met een heerlijk eigenzinnig karakter. In eerste instantie, toen we haar in Portugal zagen, was ze nogal terughoudend, maar inmiddels is het een heel open en vooral aanhankelijk paard geworden. Zij heeft al een aantal veulens voor ons gebracht, en is nu drachtig van Quilo. Ik heb haar tussen de bedrijven door ingereden waarbij ze ook nooit een stap verkeerd heeft gezet.
Dan hebben we nog Unica, een 8jarige dame, die nog niet zo heel lang bij ons is. (nu 3 jaar als ik het wel heb) Eigenlijk wouden we er geen paarden meer bij, maar Unica was er eentje die we niet konden laten staan, een hele stoere merrie met een soort van hengstenuitstraling. Zij heeft vorig jaar een veulen van Quilo gehad, en dit jaar van Soajo, en is, als het goed is, nu weer drachtig van Soajo (maandag volgt de scan, ze was al drachtig, maar bleek een tweeling, dus eentje is nu weg, maar maandag weten we of het andere is blijven zitten). Unica is bereden en in Portugal korte tijd gebruikt voor het veedrijven. Het is een merrie met pit en een enorme wil om te werken. Het veulen wat ze nu heeft, Ervilha (prinses op de erwt) willen we voorlopig zelf houden om te kijken hoe ze uit zal groeien.
Ik zal Debbie weer bestoken met plaatjes, maar dat zal nog even tot vrijdag duren aangezien ik die hier niet bij me heb.
Daarna moet ik natuurlijk Moshja ( mijn pony) en Nelis(mans) (de ezel) voorstellen, en dan resten mij nog mijn allerliefste hondenvrienden Biko en Luca!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 23:03

Heidi -> Grote lummel! Een beetje kleine kindertjes bang maken! _-:(
Moeten ze eens bij Jesse doen, dan piep je wel anders! :P :P :P :D

Ilona -> Nou idd! Had ik een geldboom of als ik er 1 wist te staan dan wist ik het ook wel!
Die 3-jarige die ik gisteren zag staan (was een foutje toen ik zei 'twenter'.....) vond ik ook erg leuk!
Ze noemen haar daar het 3-koppige monster, maar Rintske was volgens hun erger, hihi!
Ik zei al; Als jullie van haar af willen dan brengen jullie haar maar naar mij toe! Hoeft geen strik om, zo is ook goed! :D

Elise -> Ik droom even met je mee over een knappe vent met veel geld, een mooi vrijstaand huis met flink grond er omheen, houdt ook van paarden, kan lekker koken, vindt het helemaaaaaaal geen probleem om het huishouden te doen of laat het doen....... :z :z :z
Hmmmm, was een mooie droom, maar zo'n vent ben ik nog nooit tegen gekomen helaas..... ;(

Jasmijn -> Leuk weer wat van je te lezen!
Samenwonend ondertussen zie ik, toppie!
En ook al 2 huisdieren, wat een schatjes!
Volgende week heb je meer tijd om te komen posten, hè?

Michelle -> Scooby is ook leuk!
Hoe gaat het met je nieuwe projectje?
Ze lijkt echt wel veel op Shannon!

Malin -> Heerlijk je gips eraf, kan je eindelijk weer vrij bewegen!

Laura -> Hehe, een puberende Hincapie! 8-)
Of wil hij je even laten weten dat hij je heeft gemist? ;)

Nadina -> Vervelend dat ze nu maar niet hengstig wordt.
Heb je haar al extra laten scannen?
Wie weet zat het blaasje verstopt en blijkt ze wel drachtig te zijn.....

Anouk -> Wat leuk dat Sam thuis komt te staan!
Dat gaat je een hoop tijd schelen!
Aan de ene kant lijkt het mij heerlijk om een huisje met grond te hebben en dan paarden aan huis, maar aan de andere kant vind ik een pension zoals waar Rintske nu staat ook wel erg fijn.
Er is veel sociale controle, ben je met vakantie dan geven de meesten even wat extra aandacht aan je paard en iedereen houdt hem/haar in de gaten.
Alles is geregeld wat betreft hooi, stro, afvoer van mest, bak wordt gesleept, hekken worden nagekeken, het enige wat we zelf moeten doen is zorgen dat er krachtvoer is, mesten, je paard buiten en binnen zetten en vooral lekker genieten!
Rints blijft dus lekker daar op pension staan! :D

Ik loop langzaam aan alles in ;) , bijgereageerd t/m pag. 344.
Ben moe, en ik duik mijn heerlijke bedje in........ :z :Z

Chawwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 23:05

frankiej schreef:

shanna: welk merk? 2,8 is nogal prijzig denk ik. ben het met je eens dat voor paarden focuslengte aan de hoge kant moet liggen. ik gebruik meestal de 55-200 (Nikon)

Ik heb ook een 55-200 lens en gebruik een Nikon D70 camera. Heeeeeeel handig toestel als je er niet zoveel kaas van hebt gegeten en toch wat leuke plaatjes wilt kunnen schieten.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 23:11

ik heb de D60 ook een heel makkelijk apparaat. grote nadeel van alle SLR is het gewicht en het formaat. daarom houden we de kleine canon compact ook maar. komt altijd van pas zoals bijv. de boktmeeting@de mol

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 23:27

Saida Wat leuk dat Rintske een Beart is,bij ons op de stoeterij zijn er dit jaar een stuk of 4 merries drachtig van Beart!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 23:49

Saida: Gaaf!! Een 3 jarige merrie... kijk maar uit, voor je het weet ben je opnieuw weer in love ;) . En 2 is wel veel hoor hihi.

Frank: JIJ BLUFT NIET HAHAHA :+ . Dat weet ik zeker.. dus dames pas op wat je zegt whahaha, hij doet het ;) . Jeetje, schrikken van dat ongeluk trouwens..

Chawwa: Wat een boeiend berhaal!! Dat veulen ook nog gekregen, speciaal hoor. Ik wil foto's!! ;)

Gab: Hoe is het met Moreno? De uitslag helemaal over nu? En met je kies :(:)

Malin: Neeeeeeee he.. :( Wat zul jij pissig zijn.... wat een fouten x op x... bah.. jij zit met de gebakken peren ;(

Elise: En en en? Drachtig?

Laura: Stoute Hincapie hihi. Gelukkig was hij vandaag weer braaf!

Anouk: Zo dan!! Gaaf hoor, paard aan huis 8-) . Ik ben jaloers haha! Hoe zou Sam het gaan vinden??

Zo nu ff ego... Heb natuurlijk veel plaatjes geschoten. Moet echt nog veeeeeeeel oefenen. Maar sommige zijn best wel heeeeel erg leuk geworden vind ikzelf. Met mijn foto kunsten dan _O- . Chico was vandaag weer een stuk liever trouwens :+ . Sorry dat de foto's in Link staan.. krijg ze via photobucket niet meer erop met IMG code :? Zijn te groot? (voorheen nooit last van gehad). Weet iemand dit op te lossen? Nouja, ze zijn de moeite waard, al zeg ik het zelf :9

Al moest hij zelf ook wel lachen om het geintje van de week, toen hij er weer aan dacht :D .
http://i154.photobucket.com/albums/s275 ... G_0310.jpg

Toch verdiende ik nog wel een knuffel ;)
http://i154.photobucket.com/albums/s275 ... G_0350.jpg

En werd er nog even mooi geposeerd.. My favorite! Isn't he lovely.......? :~ :+:
http://i154.photobucket.com/albums/s275 ... G_0326.jpg

Beetje suffig, maar die achtergrond zo mooi......... :+:
http://i154.photobucket.com/albums/s275 ... G_0399.jpg

En dan toch wel mijn trots, helaas niet de mijnes, maar Andalusier Guess!
http://i154.photobucket.com/albums/s275 ... G_0397.jpg

Als iemand het strootje nog kan weg shoppen ;) ? Graag :D . Enne, ik ben echt super blij met mn camera'tje :j .

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 00:09

Haha, Iloon, geeft niets hoor dat Frank niet bluft, doe ik nl. ook niet ;) Net als onze roze boxers, hadden jullie niet verwacht geloof ik ;)
Leuke fotos van Chico!

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 00:51

Malin wat een pech! Ow ik kan me je stroom van gevoelens goed voorstellen! Hopelijk doen de woorden van iedereen hier een beetje troost maar jij zit er maar mee, hopelijk knap je gauw op!

Chawwa, ik ben ook nogal van het bruin ;) en wat kun je prachtig schrijven over je paarden zeg! Echt heel mooi om die stukjes te lezen!

Ilona wat een leuke foto's, ik vind die knuffel foto echt het leukst of liefst meer eigenlijk! Echt zo schattig dat koppie zo scheef!

Verder ga ik nu echt richting bed... morgen gaat om 6 uur weer de wekker enne dat gaat zeer doen... weet ik nu al :+

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 05:34

Goedemorgen allemaal!
Jaja, het is echt onchristelijk vroeg, maar ik ben al aan het werk! Moest eerst een vriendin wegbrengen naar Schiphol en het heeft geen zin om vanaf Amsterdam eerst naar Den Haag te rrijden, koffie te drinken en dan weer naar Leiden te gaan dus ik ben maar gelijk door gegaan hahahaha :+ .Was om kwart over 5 hier en dat betekent dus ook dat ik lekker vroeg naar huis mag! Om kwart voor 1 wel te verstaan :D .

En leuke foto's Iloon! Vind idd ook die 'knuffelfoto' het leukst!

@ Chawwa; wat een leuk verhaal! Ben benieuwd naar foto's van al je knappe paarden!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 06:14

Moggel...

Helaas is mijn merrie niet drachtig en als dat het meest vervelende was...

De hengst is verkocht en dus niet meer voor dekdienst beschikbaar... Enkel diepvries en dat durf ik niet aan. En om die merrie nou een jaar leeg te laten... Dat vind ik ook weer zonde, het is een heel gaaf paard.

Dus ik heb besloten dat zij de verkoop ingaat. Ze staat nu anders een jaar niets te doen in Duitsland. Dat vind ik gewoon zonde van zo'n mooi en goed paard. Mocht ze nou niet verkopen, dan laat ik haar in maart opnieuw dekken...

En verder ga ik even bijlezen...

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 06:23

Wat jammer Elise :(:) . Vervelend ook dat de hengst niet meer beschikbaar is voor de dek...
Heb je eventueel al een andere hengst in gedachten voor haar of heb je al definitief besloten om haar te verkopen?

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 06:26

Nee, ik laat haar dit jaar niet meer dekken. Haar cyclus is inmiddels verlengd van 18 dagen naar 23 dus ze loopt een beetje uit haar seizoen.

Het is gewoon dikke pech dat we dit jaar, door verhuizing, gewoon laat zijn begonnen.

Vorig jaar had ik ook zo'n laat veulen en daar zit ik eigenlijk niet weer op te wachten. Afgezien van het feit dat het best veel vergt van de merrie als het veulen zo laat is. Nee, volgend jaar weer, maar dan laat ik een andere merrie dekken...

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 07:03

Goedemorgen!

Suelza zag op je site dat je een opleiding freestyle instructeur doet en dat marion v.d. klundert dat ook begeleid. Leuk zeg. Ik heb van haar op de 1e stal weleens les gehad. Helaas stond de stalbaas er niet voor open dus dat mocht niet meer :+
Jammer dat je merrie niet drachtig is.

Prinslover leuke foto's :D

Chawwa leuke voorstel ronde :)

fijne dag allemaal!

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 07:56

Goedemorgen allemaal

Mies – ah op die fiets dus we kunnen ook dadelijk bij jou babytjes verwachten :D

Malin – he balen wat een narigheid allemaal zeg ik duim met je mee voor een goede afloop

Saida – echt een plaatje hoor :9, ik zal is even googelen of ze in dezelfde bloedlijn zitten.
Ik heb ook niet lang gegalopeerd hoor even om te wennen een paar passen :D

Anouk – ik zie wel hoe ik het ga doen heb er iig heel veel zin in en ik denk dat het wel goed kom :j (hoop ik )

Frank – haha belasting tillen ;) ja ik heb mijn eigen er nooit echt in verdiept maar wil het nou toch gaan proberen
En jullie ook weer sensatie meegemaakt gelukkig geen ernstig gewonden

Jellie – volgens mij kost het 36 per maand, en ik heb het idd niet meer zo naar mijn zin en ja deze cursus bied weer wat extra op mijn cv
Jij lekker gement :D

Ilona - :9 wat issie prachtig op de foto’s hij ziet er goed uit hoor

Elise - balen dat je merrie niet drachtig is echt zo jammer, ik hoop dat je een goed baasje voor der vindt

Chawa - leuk verhaal heel speciaal ook
Hier gisteren weer zo super gereden zelfs een stukje wijken in draf meegepakt ging echt goed vanavond heeft die lekker vrij heeft die wel verdiend die kanjer :+:

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 07:57

Ja... ik baal er echt van... Het zal toch gewoon eens allemaal in 1x goed gaan...

Ik ga zo de hengstenhouder bellen, kijken wat zij zegt. Misschien dat ik haar nog wel een x laat insemineren deze week. Pakt het, dan pakt het, pakt het niet , dan pakt het niet...

Ze is toch niet binnen een week verkocht...

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 07:58

Zag je topic bij EA Elise. Het is wel een plaatje van een merrie om te zien hoor!
Ik hoop voor je dat ze nog een keer geinsemineerd kan worden en dat het pakt. Weet je wel zeker dat je toch weer een laat veulen wil hebben?

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 08:01

Niese1987 schreef:
Zag je topic bij EA Elise. Het is wel een plaatje van een merrie om te zien hoor!
Ik hoop voor je dat ze nog een keer geinsemineerd kan worden en dat het pakt. Weet je wel zeker dat je toch weer een laat veulen wil hebben?

Nee, ik weet zeker dat ik dat eigenlijk niet wil... Maar ja, betalen moet ik toch wel... Dus mocht het wel pakken, dan hoop ik maar dat het een juni veulentje wordt...

Ik ga er alleen niets aan doen om haar cyclus te veranderen oid, dus niet hengstig spuiten of al die onzin. Gewoon wat van die rotzooi erin en hopen dat er vervolgens iets uitkomt...

Vorig jaar beviel ze op exact 340 dagen, 8 juli, toen was ze op 3 augustus geinsemineerd...

Was ik toch maar gewoon cavia's gaan fokken ;(

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:20

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:30

Kelly -> Het is gek hoe snel je vergeet waar je bent begonnen met je paard en hoe ver je dus al gekomen bent.
Je groeit zelf ook mee is mijn ervaring.
Laatst zat ik op het paard van een stalgenoot wat nog lang zover niet is als Rintske, en toen besefte ik me pas wat Rints en ik al allemaal hebben geleerd!
Ik hou een soort van dagboek bij, en idd als ik dat weer eens terug lees dan is dat best wel leuk om te zien waar we toen mee bezig waren.
Sommige dingen komen steeds weer terug en andere gaan heel vanzelfsprekend nu.
Dit dagboek van mij staat op het FPF en wordt oa ook gelezen door de fokkers van Rintske, die vinden dat heel erg leuk om zo een beetje op de hoogte te blijven.
Moet je doen een soort van dagboek bijhouden, is echt heel leuk!
Ook als je eens wat wilt opzoeken is het erg handig! :j

Regine -> Leuk even aan het werk geweest met een anda-merrie, en een hele slimme zo te lezen!
Een merrie met de uitstraling van een hengst....... hmmm waar heb ik dat meer gehoord.....? ;)

Elise -> Leuk van die mensen die jou even gaan vertellen hoe jij je werk moet doen..... :=
Heb je niet ff naar je haarkleur gewezen?
Jammer dat je merrie niet drachtig is.

Natalia -> Wat een lekker ding is Betunero toch!
En Garbosa haar manen zijn al flink gegroeid zeg! Dat gaat hard!

Michelle -> Hèhè daar zijn ze dan eindelijk!
Heeft Encanto ze al gespot?

Malin -> Ik had net al even op je Hyves gereageerd op het rotnieuws.
Wat zal jij balen zeg! Had je dat kl*te gips maar nooit gedaan!
Maar goed, het is nu niet anders, en je bent overgeleverd aan de medici.
Zoals ik al zei op je Hyves, zodra het onder controle is dan is er heus goed mee te leven. :j
Sterkte meis! :(:)
*KNUF!*

Frank -> Whahaha! _O- Ik ben er van overtuigd dat als jij zegt dat je in je blote niksie gaat zwemmen je dat ook doet, hahaha! :D
Galop zonder zadel wil ik gerust uitproberen op Rints, als ik zeker weet dat ze niet eerst een flinke bok geeft.....

Chawwa -> Wat kan jij je paarden mooi omschrijven, ik zie het helemaal voor me hoe ze zijn.

Gabriella -> Beart is zóóóó gaaf! Net als zijn papa; Jasper!
Ik heb Beart afgelopen jan. bij de hengstenkeuring opgezocht bij de stallen en hij stond daar heel rustig te suffen.
Maar toen ik hem de ring in zag komen was het een hele andere hengst en liet hij zich heel anders zien!
Hij is ook niet voor niets kampioen en reservekamioen geweest. ;)

Ilona -> Die favo foto van jou is idd heel leuk met chic z'n bedroomeyes........ :+:
Ik ben helemaal niet op zoek naar nog een paard erbij, maar je weet maar nooit hoe het loopt, toch?
Als ik er ooit eentje bij wil en ik mag zelf kiezen of er naar zoeken dan wordt het óf een veulen van Rints, óf een iberisch paard.

Dinsdag ben ik bij de fokkers van Rintske geweest.
Even veulentjes kijken en bijkletsen.
Ik zag er een 3-jarige staan die ik wel errug leuk vond, en dat blijkt het vriendinnetje van Rintske te zijn.
Ze is een jaar jonger dan Rints maar verder zijn ze zo goed als samen opgegroeid.
Ze noemen haar het 3-koppige monster, maar Rintske was nog veel erger volgens hun. (geen idee hoe ze daar bij komen, Rints is toch hartstikke lief? O:) )
Verder hebben ze 3 friese veulentjes dit jaar, 2 hengstjes en 1 merrie.
1 van de hengstjes is voor zijn 3 maanden al héééél erg hengst!
Zodra er wordt gepoept staat hij erbij te snuffelen en piest of poept er direct bovenop.
Ook kan hij al echt brullen als een hengst en is hij voor de duvel niet bang, dat wordt dus nog een hele kluif dit mannetje!
Ook hebben ze daar minishetjes met veulentjes.
De jongste was net groter dan Tommie en kon je zo optillen, zó schattig!
En dan die kriebelhaartjes als ze je komen besnuffelen..... :D
Het was erg gezellig, en er staat al weer een buitenritje in het Amsterdamse bos gepland! Jippie! *\o/*

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:46

frankiej schreef:

Sigma, met een Pentax K20D body. Daar zit mijn stabilisatie op, dus daarom ook een Sigma lens. Ik hoef geen achterlijk dure lenzen te kopen voor hetzelfde resultaat. En das best praktisch :Y) :D

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:48

Malin, dikke knuffel van mij. Echt balen meid...en zeker van al die fouten die ze hebben gemaakt. Sterkte.

Verder geen tijd om te reageren...hard aan het werk.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:18

Elise: He, balen zeg.... ;( .

Denies... sjeee, jij was echt heeeeeeeeeeel vroeg. Maar je boft, het is mooooooooooooi weer vandaag! Dus als je de hele middag vrij hebt, kun je wat leuks gaan doen *\o/*

Kelly: Leuk, een topic van de knapste fjorden hengst ;) . Die voorpluk is zooo gaaf. Ik ga snel kijken.. ;)

Saida: Hihi, die streken heeft ze zeker van Rints geleerd haha! Wel leuk hoor, die shet veulies... oohh echt om bij weg te smelten!! Ik ben jaloers op je trailer joh! Echt super al die uitstapjes. :j

Aniet: Werkse ;) . Hier is het rustig... De halve organisatie ligt op zijn gat, iedereen is met vakantie.. *krijgt nu net een hele stapel werk in handen gedrukt*.. Hmm, zal je altijd zien als ik dat net zeg _O- .

Suus: Hahaha, nee jij bluft ook niet :D . I know ;) . Jullie prachtige rose boxers show... _O- . Hoe is het met Goya? Geen last meer van ze rug enzo?

Denise: Super Heike!!! En knappe jij :j . Zonder jou doet hij het niet he.. Wel fijn dat jullie zo goed gaan! :D

Moooooooooooi weer vandaag *D . Maarja, ik zit op kantoor tot 5, dus heb er niet zoveel aan... helaaaaaaaaaaaaaas. ;)
Iedereen nog bedankt voor de complimenten. Ben ook trots op mn kanjer hoor. En gisteren was hij toch nog wel in een knuffelbui, de droogkloot :+ .

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:53

Goed he Iloon :D . Ga vinmiddag eerst naar Isa en als die op het land staat laat ik die vooral lekker met rust en ga dan lekker in de tuin liggen in het zonnetje :D .