Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cloris schreef:Lusitano schreef:Er komen ongetwijfeld snel foto´s aan van je nieuwe aanwinst Femke! Maar ik wilde het toch maar even gezegd hebben.. FOTO`S!!!!![]()
![]()
Madelief, Cloris, zullen we een nieuwe datum prikken voor de strandrit?
Wat denken jullie van 17 november? Da´s over 2 weken.
Dan gaan we naar Camperduin, Schoorl. Wellicht willen er dan ook nog anderen mee die iets meer tijd hebben om eea te organiseren?
Kan ik niet, heb ik de volgende dag wedstrijd, ik ga zowieso aankomende zaterdag en het maakt mij niet uit waar verder ik weet alleen niet hoe ik bij Egmond kom vandaar dat ik dat ook zo aangaf![]()
gaat er niemand mee ga ik alleen, zoja geef maar een gil dan spreken we wat af
Lusitano schreef:Er komen ongetwijfeld snel foto´s aan van je nieuwe aanwinst Femke! Maar ik wilde het toch maar even gezegd hebben.. FOTO`S!!!!![]()
![]()
Madelief, Cloris, zullen we een nieuwe datum prikken voor de strandrit?
Wat denken jullie van 17 november? Da´s over 2 weken.
Dan gaan we naar Camperduin, Schoorl. Wellicht willen er dan ook nog anderen mee die iets meer tijd hebben om eea te organiseren?
mel_noah schreef:Aaaaaaaaaaaah Cloris, ik zie net de bovenste letters in je onderschrift die ik uit 1000'den woorden zal herkennen! Texel, het mooiste beste plekje bijna van de hele wereld en mijn lievelings eiland en hopelijk toekomstige woonplaats ooit.. Ik heb jou gewoon gezien joh, van de zomer, op de Eagles Ranch tijdens het Summer Event! Je deed het erg netjes, was, nee ben helemaal verliefd op je paardje joh! Leuk.. Ik houd zo van bokt, hahaha !!!
spokie79 schreef:Kimmie, moet even zeggen dat ik Laz echt een gaaf paard vind. Lijkt op Wiarus die ik heb gereden. Waua wat een lekker ding zeg. Was me nog niet eerder opgevallen, of viel even in het niet bij Wessel.