[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_88

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 17:19

saida: Staan de paarden normaal alleen op de wei dan?

ilona: Chico ging dr gewoon voor liggen Knipoog hij zal het leuk vinden als iemand op zn rug zit!!! Heb je die instructrice al gebeld Knipoog

kate: Jeetje das schrikken!!! Ergens wel jammer, maar het kan natuurlijk altijd nog! Zeker nu het niet gepland was! Hoe gaat het beleren verder?

heidi: Sterkte! Het is natuurlijk nooit leuk, hoe lang willen ze haar zo houden?

sanne: Was dat van te voor niet aangekonigd? Lekker handig!
Hopelijk kun je altijd nog langs om wat te kroelen, maar het is wel netjes van je dat je gaat melden dat je niet meer zo vaak komt.

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 17:24

Hai iedereen!
Momenteel tijdelijk geen internet, maar t gaat egr goed met Bandietje op stal!!! Hij leer al veel nieuwe dingen, en ik weet al gelijk weer waarom ik hem een boef vond haha.

Gister had ik een jongen meegenomen (die ene van het strand Clown) en bandiet ging zich uitsloven.. beetje steigeren & mans doen haha Clown.

Hij is wel echt gek op me, vind dat zo leuk! Komt op me afgedraaft etc Haha!

Maar er komen hele mooie foto's & verhalen aan als ik weer volop internet heb!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 17:29

Zorg maar dat je snel internet hebt Jas, ben nu wel heel nieuwsgierig Haha! .

Mies, nee nog niet Haha! . Ga ik binnenkort wel doen, maar hij kan nu echt nog niks. Hij kan nog niet eens alleen 1 rondje stappen. En die dame komt toch 1 x per week op stal voor die andere, dus als ik straks ietsje meer kan ga ik bellen Haha! !

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 17:49

Alvast een voorproefje Knipoog *filmpje komt zodra youtube klaar is*

Who's a sexy pownie!!!!!!!!!! Pling

Afbeelding
Afbeelding

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 18:00

Mies, ik volg het even niet meer, waar zijn deze foto's genomen? Wat ziet het er netjes uit!! Jij en Shannon zijn echt zo'n leuke combi samen!! Je mag echt trots zijn wat je hebt bereikt Haha! .

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 18:07

Netjes Mies Lachen

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 18:30

Ilona: Ben afgelope zondag naar de binnenbak bij ons in de buurt gegaan, 10 minuutjes stappen ofzo...

Filmpje.. we waren toen nog maar hooguit 10 min in de bak dus alles was nog beetje spannend....
Poging tot half wat uitschuiven en lekker ontspannen daarna knallen we er een middendraf uit, daarna weer spanning maar die middendraf is zooo gaaf!

link: http://www.youtube.com/watch?v=t4KkcFI_Oxs

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 18:41

Laatst bijgewerkt door Blablabla11 op 18-11-08 18:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 18:49

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERDD!!
Hoe gaat t met je? Alles goed verlopen?

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 18:59

verhaal volgt zo snel mogelijk hele zware bevalling 23 uur geduurd

Barroco

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 19:02

Zoo.. nou herstel ze en geniet van je prachtig kindje..

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 19:29

Lindy1982 schreef:
Afbeelding

Afbeelding
ons mooie wonder Neva Jade
2810 gram 44 cm lang
geboren 15-11-2008 om 19.47 uur
http://www.babyflower.babysite.nl

wat een schoonheidje deze nieuwe anky in spè
geniet van deze mooi tijd ze zijn echt zo groot

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 19:38

mies mooi beest hoor ziet er netjes uit

verder de vraag hoe en of een fries kan springen hier het bewijs Afbeelding
TSJILLERT vindt het echt leuk om te springen en heeft een goede techniek al zeg ik het zelf,zonder dat het gaat stinken hihihi Haha!(eigen dunk he)
zijn vader was ook een goede springer

vandaag lekker aam de longe gelopen die zwarte gek hahaha ik had zelf niet zoveel zin en meneer vondt het wel prima daarna nog lekker een paar uur op de wei gelopen dus hij heeft genoeg beweging gehad

iloon, mijn vriendin brengt tsjillert uit ik had er geen zin meer in heb er zoveel gereden vroeger ik ben lekker groom met mijn eigen paardje en dat bevalt me super
en ik rij lekker met hem hoor dus iedereen tevree
zaterdag heeft hij weer een wedstrijd dus kijken of hij weer lekker loopt

verder ben ik het allemaal kwijt Bloos ga dus ook nu niet trg scrollen volgende keer wel weer

en marielle vieze jatmoos Haha! bevalt me borstel wel?????????

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 20:14

Nou, heb vanmiddag bij Otje en Fifty echt moeten inhouden om niet in tranen uit te barsten tijdens mijn verhaal. Gelukkig reageerde de eigenaren heel begripvol. En als ik met ze wilde knuffelen mocht ik altijd langs komen! Heb het er toch wel moeilijk mee, heb nu echt een enorme knoop in mijn maag Verdrietig

Verder ben ik vandaag van Vaidosa gevallen. Ik wist al dat ik eigenlijk een nieuwe singel moest (een kortere), want ze is flink afgevallen nu ik op haar rijdt en de singel zit dus wat ruim. Vandaag is dat dus even goed ingeprent, want ik ben er dus naast gegleden met zadel en al. Vaidosa was wat druk en ging er vandoor, ik dacht dat ze rechts ging, maar ze ging links en daar lag ik toen. Ben echt enorm geschrokken en Vaidosa ook. Daarna heb ik er echt aan moeten rijden om haar weer wat ontspannen te krijgen! Tis uiteindelijk wel gelukt en we hebben ook nog een rustig galopje kunnen doen, heb dus goed afgesloten met haar.

Utopia: Ik begrijp helemaal hoe dat is. Ik heb ook 5 jaar lang op een merrie gereden die ik zo'n beetje als mijn eigen paard kon beschouwen, deze is 2,5 jaar geleden helaas ook ingeslapen.

Michelle: Bleek dus wel van te voren aangekondigd te zijn, maar die mededelingen konden wij nog niet zien omdat we ons nog niet konden inschrijven voor het nieuwe blok tot vanmiddag dan..
Wauwie! Dat rijden ziet er vet netjes uit. Jullie gaan echt goed!!

Jasmijn: Dan moet die goede internetverbinding maar heeeeeeeeeeeeel snel komen, want ik ben super nieuwsgierig!!
We moeten trouwens ook nog adressen uitwisselen om de foto's op te sturen.

Lindy: Gefeliciteerd!! Wat een poppetje zeg en wat een prachtige naam!
Pittige bevalling Ach gut

Miichelle90

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 20:27

Zoo ik kom ook weer even binnenvallen Knipoog Zag weer leuke foto's voorbij komen en heb bijna alles bijgelezen. Ben gister weer kaakchirurg geweest, beetje ruzie gehad in het ziekenhuis dus heb nou weer een lekkere hamsterwang haha.

Ilona ; wooww jij en chico gaan echt snel vooruit zeg! Wat lief van hem dat die dat gewoon al allemaal toelaat Lachen en heb je steffie dr babytje al gezien? moet je ff dr hyves bekijken Knipoog

Lindy ; gefeliciteeerd !! Haha! Geniet er maar lekker volop van Haha! (mooi meisie hoor hihi)

michelle ; leuke foto's Lachen

zasread ; Sterkte, wel fijn dat de eigenaren begripvol reageerde.

KG_images ; sterkte!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 20:44

Lindy, wat een scheetje Lachen Sterkte ermee verder, zware bevalling lijkt me het dan ja..
Jas, jaaa, ik ben ook benieuwd naar je nieuwe vlam hihi.
Zal nu weer aant huiswerk.. Me laptop heeft t begeven dus gaat lekke rhier :S nu achter pc van ouders..

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 21:19

Kathleen: Wat sneu, dan kijk je ook wel raar op. Sterkte ermee.

Heidi: Wens je sterkte met je oma.

Michelle: Wauw, wat zijn jullie samen vooruit gegaan zeg. Jij nog twijfelen of je haar zou kopen. Mooie combinatie zijn jullie samen.

Sanne: Kan me voorstellen dat je de kleintjes gaat missen. Gelukkig dat je val goed is afgelopen.

Lindy: Wat een dotje en wat een kleintje (44 cm).

Peet: Zo te zien vindt Tsjillert het springen ook leuk, oortjes er mooi op.

Ilona: Wat grappig dat Chico uit Limmen komt. Zo te horen vertrouwt hij je al heel goed.

Miichelle: Sterkte met je hamsterwang.

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:57

Lindy! Gefeliciteerd met je kindje en herstel maar gauw weer inderdaad, dan kan je optimaal van je kindje genieten Ja

Zasread, fijn zeg dat je nog gewoon kan komen knuffelen Ja maar zo bied je ook andere jongere meisjes misschien weer de kans om een verzorgpaardje te krijgen en krijgen zij ook weer de volle aandacht Lachen Ben je trouwens zonder zadel verder gereden? Of gewoon weer met zadel? Knipoog Is idd wel een duidelijke hint hihi Knipoog

Heb mijn Tamme vandaag voor het eerst gelongeerd.. hij snapte er in het begin niet zoveel van haha, maar het kwam gestaag in hem op om gewoon braaf rondjes om me heen te lopen Haha! En daarna ging het gewoon weer helemaal goed..
Heb nu nog gewoon met halster gelongeerd.. hoe snel zouden jullie het hoofdstel indoen? En dan de singel + evt hulpteugels?

Hij is nu natuurlijk nog maar 2.5, dus vind het nog niet belangrijk om hem aan hoofdstel etc te laten wennen, maar ik zou zo graag wat meer spiermassa willen zien.. en in de wei kan hij niet meer..

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:21

Weer les gehad met Furia vandaag, maar we hebben even een dipje deze week erg jammer want het ging zo goed!
Mensen ik kan het niet vaak genoeg zeggen maar wat heb ik een zin om terug te komen en lekker tijd met mijn vriend te besteden Haha!
Kom overigens exact 30 november al weer terug!
Heb trouwens alvast een advertentie geplaatst voor een bijrijdster voor furia:
[EA-VP] [AP]:Heiloo/Alkmaar(NH)- Bijrijdster voor leuke PRE ruin!

Heb via marktplaats binnen die paar uur al 2 reacties gehad, ik hoop op nog veel meer reacties Ja

Mies: Aaah Ach gut Dat is wel heel zuur! Balen joh! Fijn dat Valerie je een handje helpt, op die foto's ziet het er goed uit.
Vind de middendraf op het filmpje wel wat te hectisch en te weinig achterhandgebruik, maar je doet het wel echt goed met haar!!
Saida: Aah, das alleen maar super fijn als ze met meerdere kunnen staan! Dat vind ik hier zo zielig, Furia mag ook niet met anderen staan
Gelukkig binnekort weer lekker met zn vriendjes thuis!!
[b[Ilona[/b]: Kan inderdaad op mijn oude stalletje terecht Haha! En jij móet eerst langs komen bij mij dat staat al veel langer op de planning Tong uitsteken
Heb al connecties weer beetje opgekrikt dus en als ik thuis kom direct aan de slag!
Vanuit hier gaat het gewoon lastig...
Vet leuk Chico, foto'ssss!
KG_Images: Oooh Bloos! Das naar zeg! Fijn dat het er nu af is maar wel zielig en jammer, een gezond veulen was natuurlijk leuker geweest!
Heidi: Wat vervelend zeg! Hopen dat ze wel misschien nog haar klein kleinkind te zien krijgt!
Sanne: Hahahaha, zullen die jongens leuk vinden Tong uitsteken
Maar I'll keep it in mind Tong uitsteken Bitloos starten? Bij de barokke wedstrijden ofzo?
Sterkte nog voor je stoppen met Ot&Fifty! Oei Tong uitsteken Das niet handig een te grote singel!
zusje: Is de jongen gek op je of Bandito Tong uitsteken
Lindy: Nogmaals gefeliciteerd wat een poppetje! wat een zware bevalling.. Sterkte Ach gut
Miichelle90: Sterkte, ik haat tandartsen Tong uitsteken
xXutopiaXx: Voorlopig kan je spiermassa nog wel vergeten lijkt mij... Eerst even rustig laten wennen aan alles, de echte opbouw komt pas als je een jaar aan het (dressuurmatig) trainen bent.
Fijn dat ie t wel snapte Haha!

Nou ik ga slapen! Doei! Slapen

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:38

Jaaaaaaa...heb mn computer al weer terug!
Pfieuwwww..net op tijd,begon al te shaken en te zweten Knipoog

JolijnWat een super gave foto's!!!Echt super! Ze heeft net zo'n lief koppie en zo'n lieve uitstraling als Moreno vind ik Lovers

MiesWat is Shannon toch stoer! Echt zo knap hoe jullie vooruit gegaan zijn!

Lindy Gefeliciteerd!!! Geniet er maar van,voordat je het weet pikt ze je paard in Haha!

Heidi Wat naar van je oma zeg Verdrietig Ondanks de leeftijd wil je ze nooit missen...ik hoop dat ze je kindje nog even mee mag maken Ach gut

ilonalekker hè,genieten van je paardje Lovers

Ik heb het rijden weer voorzichtig opgepakt met mn zere ruggetje...eergister in de bak gereden en het ging echt waardeloos Boos! hij was zo stug en sterk,waarschijnlijk ook een wisselwerking op mijn nogal stramme houding(je zit toch anders als je pijn hebt en bang bent om meer pijn te krijgen)Ik ben na 20 minuten afgestapt...
gisteren bedacht om maar weer eens naar buiten te gaan met hem,na een kwartier zio fris als een hoentje geweest te zijn en overal van te schrikken,liep hij als een zonnetje Pling echt héérlijk nageeflijk en voorwaarts en ik kon daardoor weer mn rug wat meer ontspannen,echt genoten saampjes Lovers
Vandaag even lekker rustig buiten gestapt,en zeiknat geworden want het begon ineens te hóóóósen...hij liep weer lekker ontspannen Cool

Ik zit er aan te denken om hem te scheren,hij staat nu meerendeel binnen en is net een beertje...ik moet echt zó lang droog stappen...wat zouden jullie doen?En zou je hem dan helemaal laten scheren of half?9jachtmodel ofzo?)

blackparel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:39

Lindy1982GEFELICITEERTD MET JULLIE DOCHTER[
pffffffffffff 23 uur dat is een heel eind .maar kijk is wat je er voor tereug krijg toch iets heeeeeel mooi`s
nou sterk maar weer lekker snel aan .
[b]peet
Bloos Bloos Bloos ja ik heb je borstel gejat heb ik daar geleert hoe dat moet waar je mee omgaat wordt je door besmet he !!!nee meid je krijg hem morgen avond tereug hoor Nagelbijten / Gniffelen Ja
verder ga ik ff niet bij lezen ,zo mega veel sorryyyyyyyyyyyyyy

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:49

Lindy, proficiat! Wat een mooie dochter heb je! En ach 23 uur.. dat is straks leuk om te vertellen, maar de pijn vergeet snel hè? Een tweede is er meestal vlugger. Knipoog Ga je haar zelf voeden? De eerste is zo bijzonder. Ik heb uren zitten kijken naar ons slapende meisje toen. Kan ik overigens nog hoor.

Ik ben nieuw, maar ook weer niet. Ik heb zelf een inlogger geopend, maar ik ben de wederhelft van Frank. Af en toe lees ik hier ook mee met hem. Dank zij mij, is hij liefhebber van de P.R.E. Ik ben al jaren fan van ze, maar mijn huidige paardje ga ik er nog niet voor opgeven. Dat klikt nu gewoon te goed. Gelukkig heb ik nu wat van allebei, doordat Frank Desperado heeft en ik mijn paardje lekker blijf rijden. Maar ik help hem natuurlijk heel graag. Kwijl

Groetjes!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 23:57

hallo echtgenoot van frank en leuk hoor dat je je nu ook hier meldt gr peet

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 00:26

Lindy: Gefeliciteerd!

sanne: Sterkte!!! het is even rot, maar je kan natuurlijk altijd nog langs en je hoeft je nu niet schuldig tegenover de eigenaar te voelen als je een keer niet kan!

lisenka: dank je Lachen ben zelf ook heel blij dat ik dr gekocht heb!

madelief: Laatste tijd heb ik voornamelijk gewerkt aan reactie op mn been...omdat die nog niet echt spetterend was...Ik reed em ook niet echt om een perfecte middendraf neer te zetten, maar wilde een verruiming op mn been zonder dat ik er constant aan hoefde te rijden. Dat is flink gelukt! *verder was de bak ook nog wat eng en was ze zoals je op de volte kan zien ook nog niet helemaal los* Maar ik vind dit al wel een lekker begin om naar iets toe te werken

gabriella: Als je toch veel buiten wilt rijden zou ik iig de benen niet doen...dus zo'n half model van maken...(ben zoieso niet zo'n scheer fan...)

anouk: Welkom!!!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 01:45

Hé Anouk, gezellig dat jij hier ook bent.