Nou, heb vanmiddag bij Otje en Fifty echt moeten inhouden om niet in tranen uit te barsten tijdens mijn verhaal. Gelukkig reageerde de eigenaren heel begripvol. En als ik met ze wilde knuffelen mocht ik altijd langs komen! Heb het er toch wel moeilijk mee, heb nu echt een enorme knoop in mijn maag
Verder ben ik vandaag van Vaidosa gevallen. Ik wist al dat ik eigenlijk een nieuwe singel moest (een kortere), want ze is flink afgevallen nu ik op haar rijdt en de singel zit dus wat ruim. Vandaag is dat dus even goed ingeprent, want ik ben er dus naast gegleden met zadel en al. Vaidosa was wat druk en ging er vandoor, ik dacht dat ze rechts ging, maar ze ging links en daar lag ik toen. Ben echt enorm geschrokken en Vaidosa ook. Daarna heb ik er echt aan moeten rijden om haar weer wat ontspannen te krijgen! Tis uiteindelijk wel gelukt en we hebben ook nog een rustig galopje kunnen doen, heb dus goed afgesloten met haar.
Utopia: Ik begrijp helemaal hoe dat is. Ik heb ook 5 jaar lang op een merrie gereden die ik zo'n beetje als mijn eigen paard kon beschouwen, deze is 2,5 jaar geleden helaas ook ingeslapen.
Michelle: Bleek dus wel van te voren aangekondigd te zijn, maar die mededelingen konden wij nog niet zien omdat we ons nog niet konden inschrijven voor het nieuwe blok tot vanmiddag dan..
Wauwie! Dat rijden ziet er vet netjes uit. Jullie gaan echt goed!!
Jasmijn: Dan moet die goede internetverbinding maar heeeeeeeeeeeeel snel komen, want ik ben super nieuwsgierig!!
We moeten trouwens ook nog adressen uitwisselen om de foto's op te sturen.
Lindy: Gefeliciteerd!! Wat een poppetje zeg en wat een prachtige naam!
Pittige bevalling