heeft Caribe nog geen nieuwe eigenaar??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) lekker hebt gereden! Gaat de goede kant op.Lusitano schreef:JackyWhite, waarom zet je Genio niet lekker op dat landje dan? Wel gaaf dat hij met zijn 19 jaar nog zo kwiek is dat hij dat soort sprongen gewoon neemt!

Madelief, Cloris en Marit, wel foto's maken hoor!
Ik wil wel beelmateriaal zien, lijkt me erg leuk 
Jammer dat ie zo klein is!
)
,hij heeft de nacht doorgebracht bij maes en lazlo,en dat is super gegaan,hij is heel rustig,en stond vanmorgen in de paddock naar buiten te kijken,alsof ie er al jaren bij hoort..echt heel grappig.

, morgen komt de hele familie en vrienden en kennissen, enz, gaat gezellig worden.
Hij is echt onwijs mooi geworden. Ik ben gisterochtend om 11 uur begonnen en om 5 uur was hij eindelijk klaar. Is er iemand die weet hoe je een pdf kan uploaden, dan kan ik hem even laten zien (ik ben zeer trots op mijn creatie namelijk
) Lusitano schreef:Er komen ongetwijfeld snel foto´s aan van je nieuwe aanwinst Femke! Maar ik wilde het toch maar even gezegd hebben.. FOTO`S!!!!![]()
![]()
Madelief, Cloris, zullen we een nieuwe datum prikken voor de strandrit?
Wat denken jullie van 17 november? Da´s over 2 weken.
Dan gaan we naar Camperduin, Schoorl. Wellicht willen er dan ook nog anderen mee die iets meer tijd hebben om eea te organiseren?