Wij krijgen er ook 1 op stal overigens

Ik ben druk vakantie aan het houden dus wat minder online haha!
Gisteren overdag naar Bobbejaanland geweest met vriendje en daarna nog ff naar de paarden, Mo laten springen (zonder mij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Posh schreef:Wat ik er inmiddels van begrijp is een Fuchs een barok gebouwd paard en wel een koudbloed.
Mag ik dan nog wel in het topic blijven?![]()
@MissDonna: Aah puppy's!Wat leuk, gefeliciteerd! Gaan ze allemaal naar een ander huisje of hou je er een zelf?
moppielover schreef:Heey
Van mij mogen jullie ook blijven hoor. Ik had toen we Nikita nog hadden ook geen barok ras. Maar je bent hier welkom wanneer je wel van barokke rassen houd volgens mij. Ik ben wel door Moppie ( fries) in het topic gekomen.
cherell0 schreef:ik zal me even voorstellen dan![]()
ik ben cherelle klop
ben 21 (14-09-1991)jaar jonge vrouw , woon in Woudrichem bij mijn ouders .
ik kan soms wat vreemd overkomen gezien ik een autisme spectrum stoornis heb (in het kort ,ik ben autist ) daarbij heb ik fybromyalgie (en nog een aantal kleine dingen) .
ik ben op mijn 6e begonnen met rijden en kreeg op mijn 16e mijn eerste eigen paard (haflinger)
intussen heb ik dus een shire merrie (1,80m vliegenschimmel) 17jr.
ik heb altijd heel graag een Andalusiër gewillen , maar door omstandigheden wilde ik eerst een paard waarop ik mijn vertrouwen weer kon terug vinden en besloot dus dat ik een koudbloed wilde die echt koel in het hoofd was en liever lui dan moe .
dit moest kate dan worden , ze is niet gouw onder de indruk en kan vreselijk koppig zijn en is dan 100% merrie maar geen zeik merrie . ze is buiten het koppige super lief en echt een big mama .
grootste nadeel , hoefjes geven kan je vergeten .
en ik rijd nog een Arabier achtig paardje bij voor de eigenaar (eigenaar kan zelf niet/nauwelijks rijden & dochter is er op uit gekeken .)
vragen staan vrij , en pb altijd open .![]()
@ missdonna ,staat er niet in de balk rechts boven optie's voor pictogram weergaven (en dan optie miniatuur weergaven of grote pictogrammen ) ??