Als ik ooit nog een paard (erbij) neem dan wordt het echt wel zo'n type paard. Echt onwijs mooie en lieve uitstraling komt er uit z'n ogen. Kleurtje is ook helemaal mijn smaak. Ik zeg; pak maar in en stuur maar op!
moppielover
Geplaatst: 26-07-10 18:38
Oohhh, wat een prachtige paarden zeg Ik ben ook verliefd
jus
Geplaatst: 26-07-10 18:39
En nog een foto van een grote PRE schimmel paard is 3 jaar en al tegen de 1,70.
_Saida_
Geplaatst: 26-07-10 18:42
Lief fijn koppie! Dat is wel behoorlijk aan de maat; 1.70!
jus
Geplaatst: 26-07-10 18:46
Yip , hij is de grootste van stal maar ook mooi gebouwd voor zijn maat. Paard is op stal geboren en als pasgeborenen was hij al haantje de voorste echt heel stoer voor mama lopen hij heeft wel een heel lief karakter maar denk wel dat hij een baas moet hebben die weet waar hij of zij mee bezig is.
jus
Geplaatst: 26-07-10 18:55
Eentje van Violento van de andere kant ik heb hem gelongeerd voor de eerste keer vandaag dus geen fotos in beweging ik had namelijk Vera bij het longeren nodig om achter hem te blijven en te leren dat hij niet mag keren , hij was wel heel braaf (ik had ook niks anders verwacht van mijn vriendje ) Violento (helaas voor mij) staat ook te koop
Ik had een washandje aan het zweetmes gedaan en dan bewegen om oortjes naar voren te doen en hij vond het echt geweldig interesant was er ook niet bang van
jus
Geplaatst: 26-07-10 19:00
Hier met het handschoentje.
borderjay
Geplaatst: 26-07-10 19:21
Tjonge Jus,wát een plaatjes
Anouk waar zaten die suede accenten?Zag je die ook duidelijk als er een ruiter in het zadel zit? Suede is op zich wel mooi te houden met zo'n suede blokje dat je ook voor schoenen gebruikt...zo'n "op ruw blokje".
idefix4
Geplaatst: 26-07-10 19:29
Hoi Milou! Welkom! Als je nog een zadel nodig hebt.
Suus: Ik heb de maten gevonden... 3 meter voor Brammetje. Dat is niet zo mooi! Dit ongeluk heb ik overduidelijk even gemist. Is het nou Tilburg of Stavoren. Bij Nu.nl lijkt het in Tilburg te zijn. Wat een ravage!
Judith: Wow! Die vos heb ik gezien toch? Hij was niet zo'n knuffelbeer, maar lopen kan ie! Ik stopte in eerste instantie ook bij Velonte en niet bij Avispado. Avispado is bijna perfect. Het knuffelgehalte mag net iets hoger. Volgens mij heb ik Velonte vorig jaar ook op de foto gezet. Heel hoog knuffelgehalte! Maar ja, die mag ik van jou zeker niet meenemen naar NL? De schimmel heeft ook uitstraling! Jammer dat ie wit wordt haha.
Alicia: Jouw gevoel was de juiste en ach, ik heb om een andere reden ook niet van zwanger zijn kunnen genieten. Ik vond dat maar een pijnlijke bedoening. Was altijd blij als het kindje geboren, gezond en wel in de wieg lag! Wat heerlijk zo'n lief paard hè? Sam stond net ook al te kijken. Bas en Michelle wilden helpen poetsen en dan kijkt ie altijd eventjes. De kleintjes kunnen net bij zijn buik! Dus ze staan altijd over zijn buik te poetsen en hij vindt het allemaal prima!
Gab: Als ik op een zadel zit, zie ik weinig van het zadel. De details zaten op de bladen en de zitting en deels aan de voor en achterkant. Wel dusdanig dat het allemaal goed te onderhouden bleef. Ik kan het zo niet meer zeggen hoe het er precies uit zag, maar het was echt een zadel waar ik van zei: Die wil ik voor Des! Er was ook gedacht aan de details zoals de naden. Echt een beauty. Ik heb het de zadelmaker nog gevraagd, maar volgens hem is het onmogelijk om dat zadel op de foto te zetten. Hij wist wel welke ik bedoelde en ik wed dat ie het toch wel even gaat navragen of het echt niet kan. hihi. Ik zou het wel heel gaaf vinden als het wel kan.
Nou, ik had gepland om vanavond te gaan lessen bij een bokster. Ze geeft centered riding lessen. Maar omdat woensdag de fysio komt, wacht ik eerst hem af en heb ik dit uitgesteld. Eerst de fysio, dan de rest weer. Sam was vandaag wel blijer, dus dalijk maar even inspannen en rustig voor mezelf rijden. Kijken hoe het gaat.
jus
Geplaatst: 26-07-10 19:42
Suede word uiteindelijk glad dat is zonde. Velonte de vos is ook heel erg lief maar hij kan niet zolang zijn koppie in je nek laten als Violento dat duurt hem te lang hij denkt bij zichzelf schiet op laten we wat gaan doen in plaats van dat sappige gedoe ik ben namelijk een echte man Anouk je mag hem best meenemen ik weet dat hij het goed krijgt bij jou alleen kwa maat is Avispado beter voor jou die is groter.
zasread
Geplaatst: 26-07-10 20:10
Is Violento ook te koop? Pfoeh, zet maar op transport deze kant op
Buitenzinnig
Geplaatst: 26-07-10 20:19
Anouk, in Stavoren ben er vanmiddag geweest.. Tilburg ligt niet echt om de hoek voor mij haha
Jus: Wat een knappe paarden weer allemaal, moet ook maar eens een vakantie plannen naar Spanje om al die mooierds in het echt te bekijken! Maar vrees dat ik ze dan ook zo mee naar huis zou willen nemen .
Buitenzinnig
Geplaatst: 26-07-10 20:46
Dacht ik inderdaad ook Esther.. Samen gaan? Kunnenw e elkaar tegenhouden om 1 mee te nemen haha
jus toch! je brengt de meiden hier helemaal op hol haha.
enne dames: neem maar van mij aan dat ze daar bij judith allemaal een hoog kwijlgehalte hebben hoor. lekker barok, goed gevoerd en bijna allemaal de vriendelijke pre-uitstraling. wil je niet met een pre thuiskomen? NIET gaan dan! wel? NU gaan en geniet van al het moois daar! haha.
ilona: ik weet nog wel een mooi adres voor 2 personen. autooke huren en klaar. moet je wel ff bij judith langs he
milou welkom hier.
Buitenzinnig
Geplaatst: 26-07-10 21:27
evdpanne schreef:
Dan kan ik alvast sparen .
Voor het paard of de reis? Maar lijkt me serieus leuk hoor!
jus
Geplaatst: 26-07-10 21:29
Violento is de kleinste van de broertjes en zusjes dat is dus het enigste (als je dat zo mag noemen ) minpuntje.
Voor de reis , tweede paard begin ik maar niet aan . Maar het lijkt mij ook wel leuk hoor! Zie ik ook nog eens wat van Spanje! Zie altijd mooie beelden van het binneland daar .