[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lisenka

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 09:33

Als ze op de terugweg van die grapjes uithalen, dan blijven we gewoon nog wat langer in Spanje Haha! Nee hoor, vind dit lang genoeg. Ga mijn hondje en paardjes wel missen.

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 09:50

Lisenka => alvast veel plezier

Robijntjah => wat een gave foto's vooral de eerste

Prinslover=> idd altijd lekker een buitenritje echt super fijn dat chico alles zo goed oppak alleen maar een voordeel

borderjay => dus k*t dat je zonder computer moet hopelijk krijg je niet al te veel afkick verschijnselen

Mies_Apollo => ja ik ga het nu toch maar overwegen een pessoa als het zover is laat ik het je wel weten moet nog even verzinnen wnr ik naar de paardenwinkel ga Knipoog

Scoobydoo => ja ik spring ook met mijn fries niet vaak want ik vindt het niet leuk maar dat is ieder voor zicht natuurlijk. maar het hoogste wat we hebben gesprongen (ik niet maar me vriend) is 1.05

gistere heike maar even los gezet met zijn maatje kan die even lekker spelen en zijn eigen gangetje gaan vindt die altijd wel leuk en vandaag doet me schoonbroertje hem dus hoef ik er niet naar toe. kunnen wij dingen gaan regelen voor het huis

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 10:45

Gabriella -> Je pc moeten missen is echt niet leuk!
Hopelijk is ie snel gemaakt en kan je weer verder met je verslaving, hihi!

Sanne -> Alvast heel veel succes aanstaande zaterdag!

Scoobydoe -> Ik ben nog bezig mijn fries goed door te rijden, maar in de toekomst lijkt het mij erg leuk om eens een sprongetje te wagen met haar!

Jolijn -> Leuke foto's!
Ben je al een stapje verder met de reden waarom Robijn zo mager blijft, of heb je er al een VA bij gehaald?

Lobke -> Die bruine merrie vind ik erg leuk!
Helaas heb ik maar tijd en geld voor 1 paardje......

Lisenka -> Een geluk bij een ongeluk die 2 dagen extra vakantie!

Gisteravond weer niet veel kunnen doen op stal, het was gezellig druk.
Omdat er bij drukte nogal eens een tekort aan ruimte is waar we onze paardjes los kunnen gooien zijn we de laatste weken regelmatig aan het proberen of sommige paarden bij elkaar kunnen staan.
Zo kunnen ze toch iets langer buiten blijven dan wanneer iedereen omstebeurt gaat.
Zo heeft Rintske afgelopen weekend met het paard (Buehne) en de shet (Rakker) van Marieke samen gestaan wat gelukkig goed ging.
Buehne kan vaak heel bitcherig doen, vooral wanneer Rakker erbij staat want dan denkt ze dat ze die moet verdedigen.
Rints heeft al vaker met Rakker samen gestaan en dat ging altijd goed, en met Buehne gaan we telkens samen naar buiten dus dat scheelt denk ik.
Gisteravond heeft Rintske samen met haar vriendje Adamo gestaan.
Dit hebben we al eens eerder geprobeerd maar toen deed Rints niet bepaald aardig tegen hem.
Nu gingen ze samen schoftje knabbelen, hahaha!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 10:57

Gab; Argghh, computers... Pff, je wordt er af en toe gek van. Koe Maarja, ik zou ook weer niet zonder kunnen... En internet is er pas sinds 20 jaar, het voelt al als eeeeeeeuwen hihi.

Sanne; Das misschien maar even beter zo idd. Als ze heel erg lastig doet met het bit.... Heb je wel met andere bitjes geprobeerd? Ene bit ligt beter dan het andere natuurlijk. Maar voor de ontspanning en rust is bitloos helemaal niet verkeerd natuurlijk! Wel hopen dat je daarmee mag starten. En in een showteam?! Wow! You make me jalous... ik wil ook! Haha!

Scoobydoe: Ik heb een fries gereden, maar die bakte er niks van met springen Nagelbijten / Gniffelen . En de 2 spanjaarden die ik deed waren ook niet voor het springen weg gelegd eigenlijk. Daarbij komt ook nog eens dat ik een schijterd ben met springen haha Knipoog

Jolijn; Wat lieeef die foto's Hyper! . Echt een leuk koppel zijn jullie hoor. Super!

Mies; Dat meen je niet Bloos! . Wát een k.lote zooi zeg. Jaaah, die treinen, das echt drama zo nu en dan..
Ik weet er ook alles van toen ik nog met de trein naar vriendlief ging, drama. En uiteindelijk heb ik Chico alleen de zaterdag niet gezien hihi. Vrijdag en zondag heb ik m zelf gedaan Pling . Felix zn been gebroken... Ach gut Ojee, beterschap voor m. Wel balen zeg, met al die drukte...gelukkig bied Val steun Haha! .

Lobke: Ja das waar, jij hebt je eigen Licor nog, gelukkig!! Die hoeft niet weg!! Ik ben ervan overtuigd dat Terosso vast en zeker een goed baasje vind. Ik hou ogen en oren open iig Knipoog . Die knappe PRE merries zijn idd erg leuk voor degene die er één zoekt! Maar hierna dus wel weer een nieuw projectje?

Lisenka; Zo, gelukkig zijn jullie er achter gekomen zeg!! En zeker een geluk bij een ongeluk... Grappig dat jij in Limmen hebt gewoond (wist wel in NH, maar lampje gaat nu pas branden Clown ) . Daar heb ik Chico ook opgehaald!

Madelief; Jaa, dat MOET gewoon hoor. Zodra je terug bent, alles op orde hebt, dan kom je gewoon gezellie langs. Ik moet Fuur ook nog IRL bewonderen! Heb je inmiddels al stalling gevonden voor Fuur? Of kan je gewoon op je oude stalletje terecht? En is er al een concrete datum voor je terugkomst Haha! ? (Misschien een tip, schrijf je meteen in bij een uitzendbureau, en stuur nu alvast open sollicitaties naar bedrijven die je leuk lijken). Eer dat het zover is kan altijd nog ff duren namelijk (merkte ik uit eigen ervaring Nagelbijten / Gniffelen ) .

Heike: Das handig, zo'n schoonbroer die je paard doet Haha! .

Jaaah, mag ik weer even blij zijn Haha! Party!! . Gisteren weer op Chico geklommen! Hij was weer zoooo braaf Haha! . Benthe er naast, en later nog even los geklikt. Het is echt zo'n zwaan-kleef-aan haha Haha! . Dus echt op eigen benen nog niet, maar dat komt wel, rustig aan. Ben iig al heel trots op m dat ie alles zo goed doet en lief is.... Bij aankomst lag meneer trouwens weer in zn stalletje, en ben ik ook al erop gaan zitten Bloos . Hij is zooo lief Lovers . Echt een knuffel, heb wel een 15 min met liggen knuffelen haha. Hoezo in lovee met je paard ROFL .

Kathleen_vW

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 10:58

Even een snelle update van mij...

Ik kreeg zondag ochtend een vervelend belletje. Een van de meiden die bij ons op stal werkt, had een dood veulen bij Sienna in haar stal gevonden Scheve mond . Waarschijnlijk iets van 3 maanden oud. Dierenarts erbij, ze heeft just in case antibiotica gehad, maar was er verder heel erg rustig onder. Ik wist niet eens dat ze drachtig was, ik wist wel dat het mogelijk was (ze komt immers uit een kudde waar alles door elkaar loopt). De DA zei dat het veulen er toch wel af gekomen had, dus ik ben blij dat het er in iedergeval nu af is dan pas na 8 maanden. 'k vind het wel sneu voor m'n meis Ach gut . We houden haar voorlopig even in de gaten, maar ze had gister in iedergeval geen koorts en eet nog steeds als een dijker. Toch is het een raar idee, dat er gewoon bijna een uk naast had gelopen deze zomer.

Sorry voor m'n ego bericht, maar ik ben zo druk en jullie gaan zo hard, ik hou het echt niet bij *LOL* .

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 11:11

Ahhg gos, die Sienna Ach gut . Gek idee, zo'n kleine drachtig... maar helaas, het is er niet meer. Best jammer, maar wat je zegt, beter nu dan na 8 maanden Ach gut . Sterkte voor Sien...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 11:22

Joh, sterkte Kathleen!

Saida: ze begint al goed aan te komen, ik denk dat het stress van verhuizing was, en gewoon echt haar bouw!

Ze is idd een wolletje, en dat terwijl ze een deken opheeft Huilen van het lachen

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 11:28

ach zielig hoor een dood veulen maar idd beter nu dan over 8 maanden

Prinslover => ja idd handig zo'n schoonbroer die hem doet hij vondt hem helemaal te gek en nu als die tijd heeft doet die hem 1 keer in de week en anders doe ik hem zelf maar is ook wel eens lekker een dagje alleen met vriendlief Haha!

peetisgreat

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 12:39

katlheen strekte erg sneu

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 13:07

KG_Images : Ach gut wat een schik zeg maar net wat je zegt beter dan dat ie 8 maanden was Bloos
nou geef je paardje een dikke knuffel voor haar verlies van haar veulentje. Ach gut
en jij ook sterkte Ach gut

Scoobydoe: ik heb vroeger een verzorg fries gehad die het leuk vond om te springen en hiervoor had de eigenaarresse een ander fries waar ze M ermee sprong op de wedstrijden.
Later had ik ook een fries die het leuk vond om te springen maar ik durfde niet zo te springen Nagelbijten / Gniffelen
heb 1 keer 1 meter gesprongen met hem en dat vond ik al heeel eng maar hij ging er zelf op af dus het was meeliften maar Nors opkijken
(ik nam een lage hindernis en hij schoot door naar de andere hindernis en voor ik het wist vloog we erover heen of het niks was) Nagelbijten / Gniffelen

Nu heb ik een Anda en hij vind springen ook best wel leuk en is heel voorzichtig met mij met springen (ga ook niet hoger dan 40/ 50 cm tot ik echt mijn angst heb overwonnen)

(vroeger was ik niet bang voor het springen tot ik een zware ongeluk zag gebeuren tijdens een wedstrijd diegene vloog met haar hoofd tegen de balk en pin aan en haar cap schoot van haar hoofd af enzo werd ze gelijk afgevoerd naar het ziekenhuis.
ik bezefde nog niet dat het zo ernstig was op dat momend en ging zelf de volgende dag in de les springen.
tot mijn pony waar ik op reed ineens een rare bok gaf tijdens de dubbelsprong en ik vloog eraf en bijna met mijn achterhoofd tegen de balk en paal aan en me cap schoot maar voren op dat momend kregen ze een telefoontje op de manege waar ik lesde dat het meisje overleden was.
leuk als je dat tehoren krijgt en je ligt naast een balk die je bijna raakte.
vanaf die tijd ben ik zo bang geworden en nooit meer echt gesprongen heb.)

de angst en de beelden zitten nog steeds in me geheugen.

Maar Baron geeft langzaam me vertrouwen terug Haha! hij is zo voorzichtig met me ongeloofelijk Bloos

Loontje : gaaf dat ie het zo braaf doet Haha!
je heb het wel getroffen met zo een knappe mannetje Haha!
is je vriend nou niet jaloers geworden omdat deze mannetje zo knap is en alle liefde van jou krijgt Clown Tong uitsteken

Lisenkä: wat een toestand zeg maar gelukkig hebben jullie snel nog wat kunnen regelen om heerlijk op vakantie tegaan.

verder hallo nieuwe mensen welkom Haha!

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 13:18

Mijn vader belde gisteren hij vroeg hoe het met me ging.
en later vertelde hij dat mijn oma die al in het ziekenhuis lag erg slecht ging.

Mijn oma heeft maar 1 been en er zat een ontstekking aan haar stomp (onderkant van haar afgezette been)
en ze werd er aan geopereerd en na 2 weken begon het weer te onstekken dus weer een operatie en dat tot 3 x toe.
het wilde niet genezen.
Marcel en ik waren verleden week nog geweest na haar operatie.
en ik wilde deze week weer gaan.
maar mijn vader vertelde dat het niet goed ging met haar.
ze heeft een zware longontstekking opgelopen en er is overgeefsel in haar longen gekomen en haar darmen zitten ineens verstopt en met onstekkingen waar ze ook aan geopereerd moest worden.
Nu houden ze haar maar in slaap. Verdrietig

Mijn vader zei tegen mij hou er rekening mee dat ze gaat hemelen Verdrietig
ze is zo ziek.
ze ligt op een zeer zwaar bewaakte afdeling waar je steriel naar binnen mag en met een mondkapje voor.

nu ziet ze haar klein klein kind waarschijnlijk niet eens meer.

ene komt en andere gaat om zo tezeggen Verdrietig
ze is wel op leeftijd dat wel Bloos

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 13:36

Oeh dit is lastig.. heb een hoop berichten gelezen en heb geen idee nog van wie Knipoog

Allereerst bedankt voor het hartelijke welkom..

Wat ontzettend sneu dat het veulen eraf is gekomen.. het was vast en zeker een prachtig veulen geweest met zo'n moeder!

Verder heb ik nog prachtige foto's voorbij zien komen en heb in verscheidene topics gekeken Haha! Maar mocht in veel niet meer reageren, omdat er al 2 weken geen nieuwe berichten waren geweest.. Verdrietig

En ik ben van plan om ook te gaan springen met mijn Friesje..
Met de Fries van een vriendin van mij springen we ook gewoon, vooral over slootjes en boomstammen enzo, maar toch Knipoog haha

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 13:50

Lobke: Wat super dat Licor zo ontspannen was!! OK dan!

Lisenka: Oei! Dat was wel even schrikken zeker! Gelukkig hebben jullie alsnog een vlucht kunnen boeken!

Madelief: Gezellig naar Centerparks Haha! Dat is vlak bij Igneo!!!! Kunnen jullie wel even komen kijken Knipoog

Michelle: Is wel steeds heel toevallig he Nagelbijten / Gniffelen onze opleidingen zijn gewoon gelijk gepland Tong uitsteken
Vandaag kwam de leraar niet opdagen, dus heb ik een middagje 'vrij'.
Wens Felix maar sterkte Ach gut Jeetje, mis je hem dan niet super erg als je hem zo lang niet kunt zien!!!

Ilona: Ik zit er nog niet in he Nagelbijten / Gniffelen nog even afwachten of ze er wel een merrie bij willen hebben!
Ik heb al vanalles bij Vaidosa geprobeerd, bustrens, dubbelgebroken trens, rubberbit, eentje waar ik de naam niet meer van weet.. Bij alles loopt ze er maar aan te trekken en te kauwen, zonder is het gewoon een compleet ander paard om te rijden!
Whahaha, jij bent echt verliefd op je beessie he ROFL
En ook super dat je gewoon nu lekker zelf aan het zadelmak/inrijden bent!!!

Kathleen: Jeetje! Dat is even schrikken! Gelukkig voelt Sienna zich goed, wel jammer van het veulen!

Heidi: Heel veel sterkte, dat is wel heel dubbel, aan de ene kant verheug je je op je kind, een nieuw leventje en aan de andere kant gaat het zo slecht met je oma Ach gut
Ik hoop voor je dat ze toch opknapt en haar achterkleinkind nog in de armen kan houden!

Nou ik mag bitloos starten Haha! Go jij! Go jij! Straks nog even naar Vaidosa, maar eerst nog even langs Ot en Fift... heb besloten om met ze te stoppen Verdrietig

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 14:06

Heidi; Ag... nee toch... zal ze net die kleine missen Ach gut .... das wel heul erg jammer zeg.. Lekker dubbel ook zo Verdrietig . Heel veel beterschap voor je oma, sterkte ermee!

Sanne; Helaas, zulke dingen gaan eenmaal zo Ach gut . Wel heel jammer van Ot en Fift, maar ze vinden vast wel weer een meisje die gek op ze is, en supergoed voor de zorgt, net als jij hebt gedaan. Bovendien kan altijd even langs wippen toch?!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 14:08

Hoop het wel, ga zo even naar die mensen toe, cdtje geven met de foto's die ik de afgelopen jaren heb gemaakt en mijn spullen ophalen. Verdrietig Ik ga vooral Ot zo ontzettend missen. Maar denk wel dat ik altijd even langs mag komen!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 14:08

Zijn dat je verzorgpaardjes? (sorry hoor, dat k nog zoveel moet vragen.. maar anders snap ik er weinig van Knipoog )

Wel heerlijk dat je bitloos kan rijden! Ik reed op mijn verzorgpaardje ook vaak gewoon zonder zadel en met halster Knipoog

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 14:10

xXutopiaXx schreef:
Zijn dat je verzorgpaardjes? (sorry hoor, dat k nog zoveel moet vragen.. maar anders snap ik er weinig van Knipoog )

Wel heerlijk dat je bitloos kan rijden! Ik reed op mijn verzorgpaardje ook vaak gewoon zonder zadel en met halster Knipoog

Ik heb altijd een merrie verzorgt (5 jaar) waar 2 shetjes bij stonden. Inmiddels is de merrie overleden en doe ik de shetjes eigenlijk nog steeds. Heb inmiddels alleen een nieuw adres waar ik paarden rijdt ( Lusitano's) en nu heb ik eigenlijk geen tijd meer voor de shetjes.. Een van de twee ken ik al 7,5 jaar en het valt me wel zwaar om er mee te moeten stoppen!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 14:19

Ja dan is het zeker zwaar om ermee te stoppen! Het verzorgpaard waar ik het over had is ook net 1.5 maand geleden overleden Verdrietig En die heb ik 5 jaar gedaan, was practisch mijn eigen paard, de eigenaar deed er nl niets meer mee..

Veel sterkte in ieder geval en het lijkt me eigenlijk niet meer dan logisch als je af en toe nog langs mag komen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 14:47

Heidi, jeetje wat een rot nieuws! Heel veel sterkte daar, en k duim voor je oma!

Sanne: jeetje, ook rot, maar er komen vast wel weer een paar meiden die ze lekker knuffelen Lachen

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 15:31

KG_images: wat sneu joh Boos! maar gelukkig heeft je paardje er niet al te veel last van...

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 15:43

dankje Bloos

Ik ga zo naar de verloskundige om alles door tespreken en verder controleren of alles nog goed gaat in me buikje Haha!
het zal wel want het is een leverige baby Haha! kan lekker schoppen en draaien Tong uitsteken
je ziet af en toe een grote bult uit me buik steken hahaha Tong uitsteken

ineens is het stil hier de radio valt ineens uit Bloos

straks ga ik nog met Baronnetje knuffelen en met Machonito Lovers
Marcel gaat vanavond op Baron rijden Haha!

Als het goed is word Llano gedaan vandaag door Chantal Haha!
Manja doet hem morgen weer Haha!
Marcel hoef niks meer tedoen met Llano met 2 meiden die hem verzorgen. Tong uitsteken

Jammer dat Baron heel moeilijk kan doen met andere mensen erop. Bloos
Hij is zo aan ons gewend en aan zijn vaste verzorgster.
owee als we een ander erop zetten dan gaat ie een beetje onzeker worden en zijn ogen spreken boekdelen.
als ik dan bij het hek sta om tekijken of het gaat en dat er een klik is dan vlucht ie gelijk naar mij toe van help me wie is dat die op me rug zit Bloos
Ik zie gelijk dat het wel of niet gaat Bloos

Bij mijn vaste verzorgster was er gelijk een klik dat komt omdat ze hem al poetste een half jaar lang.
zij verzorgt Machonito ook al 3 jaar en als ze klaar was met hem dan ging ze Llano en Baron altijd heerlijk poetsen.
Later zette we haar Op Baron en er was gelijk een goede vertrouwens klik Haha!

Maf paard gewoon Haha!

Don_Marcello

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 15:48

Machonito schreef:
buikje Haha!

zeg maar gerust buik Haha! Tong uitsteken

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 16:32

Don_Marcello schreef:
Machonito schreef:
buikje Haha!

zeg maar gerust buik Haha! Tong uitsteken

Huilen van het lachen Haha! haha.

amanda89

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 16:56

Iloon Super dat je zelf aan het doen bent. Als Nino ligt staat hij meestal altijd op als ik erbij kom, maar soms hebben wij ook een knuffel momentje.
KG_Images Zo dat is even schrikken. Heel vervelend, maar gelukkig dat het nu is en niet over een paar maanden. Hoe is het nu met Sienna

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 17:09

Sanne, sterkte ermee! Lijkt me erg lastig..