Nee hoor, vind dit lang genoeg. Ga mijn hondje en paardjes wel missen. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nee hoor, vind dit lang genoeg. Ga mijn hondje en paardjes wel missen. 
Maarja, ik zou ook weer niet zonder kunnen... En internet is er pas sinds 20 jaar, het voelt al als eeeeeeeuwen hihi.
You make me jalous... ik wil ook!
. En de 2 spanjaarden die ik deed waren ook niet voor het springen weg gelegd eigenlijk. Daarbij komt ook nog eens dat ik een schijterd ben met springen haha
. Echt een leuk koppel zijn jullie hoor. Super!
. Wát een k.lote zooi zeg. Jaaah, die treinen, das echt drama zo nu en dan..
. Felix zn been gebroken...
Ojee, beterschap voor m. Wel balen zeg, met al die drukte...gelukkig bied Val steun
.
. Die knappe PRE merries zijn idd erg leuk voor degene die er één zoekt! Maar hierna dus wel weer een nieuw projectje?
) . Daar heb ik Chico ook opgehaald!
? (Misschien een tip, schrijf je meteen in bij een uitzendbureau, en stuur nu alvast open sollicitaties naar bedrijven die je leuk lijken). Eer dat het zover is kan altijd nog ff duren namelijk (merkte ik uit eigen ervaring
) .
.
. Gisteren weer op Chico geklommen! Hij was weer zoooo braaf
. Benthe er naast, en later nog even los geklikt. Het is echt zo'n zwaan-kleef-aan haha
. Dus echt op eigen benen nog niet, maar dat komt wel, rustig aan. Ben iig al heel trots op m dat ie alles zo goed doet en lief is.... Bij aankomst lag meneer trouwens weer in zn stalletje, en ben ik ook al erop gaan zitten
. Hij is zooo lief
. Echt een knuffel, heb wel een 15 min met liggen knuffelen haha. Hoezo in lovee met je paard
.
. Waarschijnlijk iets van 3 maanden oud. Dierenarts erbij, ze heeft just in case antibiotica gehad, maar was er verder heel erg rustig onder. Ik wist niet eens dat ze drachtig was, ik wist wel dat het mogelijk was (ze komt immers uit een kudde waar alles door elkaar loopt). De DA zei dat het veulen er toch wel af gekomen had, dus ik ben blij dat het er in iedergeval nu af is dan pas na 8 maanden. 'k vind het wel sneu voor m'n meis
. We houden haar voorlopig even in de gaten, maar ze had gister in iedergeval geen koorts en eet nog steeds als een dijker. Toch is het een raar idee, dat er gewoon bijna een uk naast had gelopen deze zomer.
.
. Gek idee, zo'n kleine drachtig... maar helaas, het is er niet meer. Best jammer, maar wat je zegt, beter nu dan na 8 maanden
. Sterkte voor Sien...
wat een schik zeg maar net wat je zegt beter dan dat ie 8 maanden was
hij is zo voorzichtig met me ongeloofelijk

Maar mocht in veel niet meer reageren, omdat er al 2 weken geen nieuwe berichten waren geweest.. 
haha
Dat is vlak bij Igneo!!!! Kunnen jullie wel even komen kijken 
onze opleidingen zijn gewoon gelijk gepland 
Jeetje, mis je hem dan niet super erg als je hem zo lang niet kunt zien!!!
nog even afwachten of ze er wel een merrie bij willen hebben!
Straks nog even naar Vaidosa, maar eerst nog even langs Ot en Fift... heb besloten om met ze te stoppen
.... das wel heul erg jammer zeg.. Lekker dubbel ook zo
. Heel veel beterschap voor je oma, sterkte ermee!
. Wel heel jammer van Ot en Fift, maar ze vinden vast wel weer een meisje die gek op ze is, en supergoed voor de zorgt, net als jij hebt gedaan. Bovendien kan altijd even langs wippen toch?!
Ik ga vooral Ot zo ontzettend missen. Maar denk wel dat ik altijd even langs mag komen!
)
xXutopiaXx schreef:Zijn dat je verzorgpaardjes? (sorry hoor, dat k nog zoveel moet vragen.. maar anders snap ik er weinig van)
Wel heerlijk dat je bitloos kan rijden! Ik reed op mijn verzorgpaardje ook vaak gewoon zonder zadel en met halster
En die heb ik 5 jaar gedaan, was practisch mijn eigen paard, de eigenaar deed er nl niets meer mee..

maar gelukkig heeft je paardje er niet al te veel last van...
kan lekker schoppen en draaien
Machonito schreef:buikje
Don_Marcello schreef:Machonito schreef:buikje
zeg maar gerust buik![]()
haha.