[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 14:19

Prinslover schreef:
Okee, positief dus!! Wil in sept. nog op vakantie gaan en wil her en der nog eens rondkijken en ervaringen lezen :D .

Ik ga altijd lekker gidsen kijken en prijzen vergelijken en dan kijken wat ie op zoover of vakantiereiswijzer scoort ;). Vind het altijd heerlijk om de ideale vakantiebestemming te zoeken.

Prinslover

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 14:36

Ik ben echt nog nooit op zonvakantie geweest... := Dus vind het al snel goed hihi. Maar daarom wel leuk om verhalen te lezen van mensen die het naar hun zin hebben gehad. Kwa prijs trekt Turkije me wel!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 14:40

Turkije heb je leuke prijzen ja :). Egypte valt misschien ook nog wel mee en daar is het september ook lekker ;). Dan is het niet zo heel heet meer...

Zowiezo vind ik het all inclusive ideaal, je weet wat je kwijt bent en er hoeft niks meer bij te komen ;). En all-in is bij europese vakantiebestemmingen veel duurder :P.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 15:37

Ik ben nog nooit en Turkije of Egypte geweest. Wel naar Griekenland. Persoonlijk vind ik Spanje het mooiste vakantieland. :+ haha.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 15:43

Spanje lijkt mij ook wel mooi idd. Het binneland van Turkije is ook best mooi hoor! Heb ik ook al eens gezien met een jeepsafari en tijdens het raften (wat trouwens echt een aanrader is echt gaaf!). Maar daar hebben ze ook echt onwijze bossen, mooie meertjes en rivieren enz.

armlou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 16:48

** sorry dat ik "inbreek" in jullie topic **

ik wil graag meepraten in de toekomst in dit topic :D
Ik heb zelf geen paard, ik werk op een dressuurstal
en daarnaast ga ik bij stoeterij Koertshuis paarden (in)rijden
daar hebben ze Andalusiërs :+
Tevens gaan we naar de keuring in september in Assen,
hopelijk kan ik er daar al 1 of 2 onder het zadel showen *D

groetjes Milou

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 16:50

Anouk, dankje! Ja, volgens mij is de kleur ook best zeldzaam haha.. Wel leuk ja.. aparte Spirit :p
Iloon, egypte ben ik eind november geweest, tot 2 dec. Ik lag de ochtend voor we naar huis gingen gewoon nog in de rode zee te dobberen, heerlijk aangenaam weer.. Alleen om half 7 al donker, als het niet 6u was..
Voor wat betreft zadels, wat ik heel mooi vind is een spaans zadel, met versierseltjes ofzo. Lusitana hier op bokt heeft mooie zadels in haar profiel staan, wat mij aanspreekt. Of wat een fantasie achtig zadel, met duidelijke versierseltjes enzo..

Ben net even bij de ravage in Stavoren geweest, die treinramp.. Ik werk in stavoren, vandaag was ik vrij, maar dacht, ik doe ff de ramptoerist uitghangen.. Nou, de ravage is enorm zeg! Dit duurt heel lang voor alles weg is..

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 16:51

Milou, gezellig! Welkom!

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 16:57

Vandaag wat fotos gemaakt en Iloon vroeg om wat te spammen dus meet Velonte II , staat te koop. Binnenkort zal ik wat meer plaatsen.

Afbeelding

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 16:58

Hahahaha ramptoerist spelen is altijd leuk ja :P. Houd ik ook altijd wel van!

Milou: Welkom!!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 16:58

jus schreef:
Vandaag wat fotos gemaakt en Iloon vroeg om wat te spammen dus meet Velonte II , staat te koop. Binnenkort zal ik wat meer plaatsen.

Afbeelding

Gaaf kleurtje zeg!! Errug knap paard :D.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 17:01

Ohh wat een leuk paard Jus! Vertel eens wat meer :D ? Wat kost zo'n paard nou :o .

Anouk, Spanje lijkt me ook heeeel leuk!!

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 17:10

Hier nog een van zijn hoofdje.

Afbeelding

Paard valt in iets hogere prijsklasse vanwege de kleur en type maar vast geen schrikprijs

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 17:22

Wat een heerlijk koppie ;). Plaats gerust meer foto's :D.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 17:39

oooh, dies knap...
en wat is een niet schrikbarende prijs??? :P

shoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 17:41

Angela: wat een tank op zo'n leeftijd! Leuk dat je waarschijnlijk een bijrijdster hebt.

Ellis: chique halster!

Frank: super foto's en wat een braaf dier! Ookal heeft Des een behoorlijke tijd gewerkt, dit zou hij helemaal niet braaf hoeven op te pakken. Zo te beoordelen op foto 1-tje met een fijn karakter.

Anouk: leuk dat Sam het zo goed deed, maar wat vervelend nieuws dat het niet zo goed gaat. Bij fysio kunnen ze veel baat hebben. Het is nu maar afwachten dus...
Ja Cantaor verhaal, ik heb behoorlijk wat traantjes laten vallen. Voor zover ik weet is er niemand in de buurt. Ik heb hem als last resort naar een leerling van Antoine gestuurd die in Tiel werkzaam is. Wat het verhaal nog erger maakt: ik was hoogzwanger toen ik besloten heb om Cantaor uit zn lijden te verlossen, had nog 6 weken te gaan en heb helemaal niet van mijn zwangerschap genoten door dit alles. Maar ik heb zeker de beste keus voor hem gemaakt en ik ben blij dat ik het zo gedaan heb. Maar goed, ik heb nu ook een gouden paardje waar ik erg van geniet.
Die assessments...pfff rekenkundig, ruimtelijk inzicht, snel fouten uit kunnen pikken, persoonlijkheidstest etc...

Denise: goed nieuws

Lakshmi: nog gefeliciteerd

Suzanne: wat een leuk dier, echt stoer. Ik hoorde al op de radio dat het in Stavoren echt een puinhoop is. Bizar om te zien zeker?

Jus: Startrekk is een boomloos zadel van een duits fabrikant genaamd Deuber en Partner. En Velonte: bijzonder mooi

Vakantieland?: Canada!!!!!!! met stip op 1. Maar ik kan dat wel zeggen want ik ben er geboren!

Milou: welkom! Zal leuk zijn als je dan mag rijden!

Ilona: ja, artrose is geen pretje, het komt helaas ook veel voor. Cantaor had cat. 4 artrose dus idd de zwaarste net als jouw verzorgpaard.

Gisteren nog naar Dable geweest met Hailey, ze wilde nog een keer rijden. Helaas hadden we daar geen tijd voor vanwege een verjaardag en een bbq. Heb haar toen in de wei op Dable gezet, was wel spannend want ik heb dit nooit gedaan in de wei. Meneer was super braaf en de hele tijd omkijken naar haar en dr been snuffelen. Toen ze op de grond stond was hij ook de hele tijd haar aan het betasten en met Hailey aan het meelopen. Echt zo schattig om te zien! Zo een "groot" dier die zn hoofd naar beneden houdt om geaaid te kunnen worden door een klein kind. Hij is dan zo super betrouwbaar, echt heel fijn.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 17:48

alddable (sorry, naam kwijt) was zeker een ravage en raar om te zien. Ik heb wat fotos, ze zijn nu aan't uploaden.
Wat schattig van Hailey en Dable!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 17:50

Ik zag het vannochtend al op het nieuws :). Trein die gewoon doorgereden is, ben wel benieuwd hoe het zo gekomen is...

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 17:57

ja, door de stootblokken, nam een wagen (oplegger voor olie) mee, dwars door een winkel en nam ook nog een glasbak, lantaarns en alles mee.. tussen de stilstand en stootblok zeg maar zat 100m.. Hij moet echt wel hard hebben gereden, gezien de chaos.. gewoon de straatstenen meegenomen.. bizar..

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 17:59

Laatst bijgewerkt door Buitenzinnig op 26-07-10 18:04, in het totaal 2 keer bewerkt

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 18:00

Judith: Dát is een Barokkie met de Wooow factor zeg :D
Ben normaal meer vd schimmels, maar wat een apart gaaf kleurtje en leuke uitstraling zeg!

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 18:03

*SLURP!* Das wel een hele knappe, Jus!

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 18:28

Dit is Velonte zijn halbroer Violento naam die totaal niet bij hem past want het is echt de grootste knuffel die er maar kan zijn.

Afbeelding

Hij is een van mijn favorieten omdat het zo"n lief paard is.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 18:32

Hij heeft ook een hele lieve uitdrukking :+: Ik vind de meeste paarden waar jij foto's van plaatst altijd zo gaaf, die hebben nog echt die barokke uitstraling en die zachte blik, heerlijk <3

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 18:33

Ohhhhh die is ook al zo knap!! Heerlijk al die foto's!!