[HK]Barokke paardenliefhebbers kletsen door in deel 2!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Prinslover

Re: Barokke paardenliefhebbers kletsen gezellig door in deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 10:53

Hello iedereen Haha! . Ik kom ook weer eens aanwaaien na een weekendje vriendlief. Vork Heb trouwens een leuk weekend gehad, naar de stad geweest, en wezen stappen met mn beste vriendin, schoonzusje + vriend en mijn vriend. Heel gezellig dus! Pling

Nu even snel reageren... Knipoog (Sorry als ik iemand vergeet Bloos ).

Jas: Hoe is het gegaan Haha! ? Gedraagd Bandiet zich een beetje? En ik zou idd lekker veel gaan wandelen. Daar krijg je wel een band mee Ja . Misschien is wat spelen in de bak ook wel leuk? Met paraplu's e.d.

Sanne: Wow, goed cijfer zeg Haha! . En een iggie topic Haha! Joepiee! Ben heel benieuwd, ga meteen kijken. Hyper!

Mies; Hihi, de tandjes weer gedaan dus. Shannon staat er echt bij van; Helluupp Vork Wel weer lekker gereden dus! En Encanto is nog steeds de patser haha. Cool

Soeske; He, wat vervelend met Goya zeg....... dus het gaat weer slechter?? Ach gut

Marielle; Winnie bonte ouders? Wow! Geinig zeg, mooi geschoren hoor Peet!

Peet; Gefeliciteerd met je wp Haha! . Wie start Tjil nou?

Banditto: Wauw, mooie foto's zeg Pling . Super stoer hoor. Heerlijk he, dat strand.

Amanda: Leuk zeg, een volle zus van je paard. Ze lijkt er wel wat op hoor, alleen witter. Maar ook zo mooi vol net als Nino Vingers aflikken

Frank; Wanneer komen er weer Depsi in actie met Frank foto's? Haha!

Lisenka; Nouja zeg, wat een lage punten, en zeker voor de 2e proef, terwijl die zo lekker ging voor je gevoel? Dressuur en jury's, af en toe snap je er niks van volgens mij.... Nagelbijten / Gniffelen

Heidi: Jaaahaa, nog 2 weken, maar misschien komt die kleine wel eerder Hyper!

Saida: Lama's zijn toch ook enge beesten Nagelbijten / Gniffelen . Als je niet uitkijkt heb je nog een dikke tuf van ze te pakken Clown haha. Wel super dat Rints zo braaf was!

Niewkomers, welkom! Klets gezellig mee Ja

Lobke; Super joh, Terosso is echt super braaf als ik het zo lees. Ben je al een beetje gek van m haha? Of hou je bewust "afstand". En zijn er al serieuze gegadigden??

Heike: Super hoor, lekker buitenrijden kan ik ook van genieten!

Gab: Oohh, das wel heul erg suf zeg Boos! . Balen hoor... misschien toch even doorsparen, en dan nog eens kijken...

Chico gister weer lekker zelf gedaan. Dus uiteindelijk issie alleen zaterdag door Benthe gedaan haha. Ik kon zondag niet naar huis rijden, maar moest naar stal hihi. Lekker getut met m, en hij is lekker los geweest, en nog even gelongeerd. Hij is zo lief!! Alles pakt ie echt geweldig op Ja . Van de week er weer een keertje op klimmen. Pling

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 11:36

Ik kan het niet meer bijhouden om goed bij te lezen maar Banditto wat een heerlijke foto's!
Echt om jaloers op te zijn!!

Ilona wat super dat het zo goed gaat met Chico, ik ga zo je topic uitgebreid bekijken Haha!

Frank hoe gaat het met Despo?

Even lekker kort door de bocht hoe het hier gaat:
Ik was zaterdag op Paard en Koets en toen mocht ik tijdens de clinic/show van Moravita even op een van de twee paarden zitten die meereden. Siglavy Allegra M, als ik het goed heb.
Echt super!
het was natuurlijk maar heel kort maar ik vond mezelf wel een held Pling.
Met Luitje gaat het verder allemaal lekker, voorlopig toch nog maar even lekker op hem dooroefenen voor er een eigen paardje gaat komen hebben we besloten Lachen..

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 12:46

Uuhmm Haha! Ik heb jullie topic al vaak zat met een kwijlend smoeltje bekeken, maar ik mag nu met trots zeggen.. dat ik er misschien ook wel een beetje bij hoor! Hyper!
Ik ben nl sinds kort eigenaar van een gave Friese hengst!!! Haha! Hij is nog maar 2.5 jaartjes jong, dus die gaat als het goed is nog wel ffies mee Haha!

Zou ik gezellig mee mogen kletsen in jullie topic?! Ik zou het heel erg leuk vinden Ja

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 13:07

Iris: Gaaaaf zeg. Voelde jij je even geweldig haha Haha! . Zijn er nog foto's van??

Welkom Xutopia! Heb gereageerd in je topic! Knipoog

Hebben jullie de website van Lindy nog gezien?? Ze is bevallen van een dochter, leuk joh Party!! . http://www.babyflower.beebiesite.nl/

Zoë_Iris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 13:44

Ik weet niet of er foto's van zijn, ik had helaas mijn camera niet mee en diegene met wie ik was ook niet Boos!!!

Ik heb de site net bekeken, wat leuk!
(mooie naam trouwens ook, bijzonder!)

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 14:14

Zoë_Iris schreef:
Ik weet niet of er foto's van zijn, ik had helaas mijn camera niet mee en diegene met wie ik was ook niet Boos!!!

Ik heb de site net bekeken, wat leuk!
(mooie naam trouwens ook, bijzonder!)

Marcel heeft op paard en koets her en der foto's gemaakt wie weet heb je wel geluk Haha!

Zat je op 1 van de lippizanners Bloos
ik heb wel foto's voor bij zien komen van iemand op 1 van de lippi,s en Ton ernaast Haha!
of jij het ben weet ik niet.
maar wie weet. Bloos

Of dit nou Zaterdag was gemaakt of Zondag weet ik ook niet Bloos

Machonito

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 14:19

Prinslover schreef:
Iris: Gaaaaf zeg. Voelde jij je even geweldig haha Haha! . Zijn er nog foto's van??

Welkom Xutopia! Heb gereageerd in je topic! Knipoog

Hebben jullie de website van Lindy nog gezien?? Ze is bevallen van een dochter, leuk joh Party!! . http://www.babyflower.beebiesite.nl/

Ja gezien leuk hoor en eindelijk na zo een zware bevalling Ach gut
een mooi poppertje om tezien Haha!
en zeer bijzonder naam zeg Haha!

Nu ik nog Tong uitsteken

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 14:31

Lindy -> Go jij! Go jij! VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!! Go jij! Go jij!
Gaat alles goed?

Bente -> Lama's zijn leuk zolang ze blijven staan en hun ding doen, maar niet als ze met gekke sprongen naar het hek rennen en daar boos staan te kijken en te blazen, hahaha!
Ik heb gewoon zóóó een stoere fries! Haha!

Michelle -> Hahaha! Dat stukje over paarden met huid en haar verslinden heb ik Rintske maar niet verteld.
Dan had ze er nooit langs gegaan, hahaha! Haha!

Amanda -> Lief koppie heeft Centella!

Frank -> Zijn er nog leuke dingen besproken op de vergadering?

Marielle -> Grappig dat uit 2 bonte paardjes een koffievos is gekomen!
En die foto van je hond met die pet op, hahaha! geweldig! Haha!

Natasja -> Welkom hier! Clown
Wat een verschrikkelijk lief koppie heeft ie!
Ik vind hem alleen wel behoorlijk ingevallen, maar dat kan ook met een groeispurt te maken hebben.

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 14:37

Jullie moeten even zonder mij Tong uitsteken
Mijn computer is gecrasht Verdrietig
ik zit nu even snel op de computer van mijn moeder.....
Ik ga mn computer als het even lukt vandaag nog wegbrengen,en ik hoop vréselijk dat ie deze week nog klaar zal zijn...ik ga écht afkick verschijnselen krijgen ben ik bang Bloos
Hopelijk tot snel allemaal Doei!

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:02

Dankjulliewel!! Haha!

Hij heeft niet alleen een lief koppie, hij ís ook gewoon heel erg lief!! Haha!
Je zou niet zeggen dat het een hengst is Knipoog

Ingevallen? Bij de flank? Want hij heeft een flinke pens haha, misschien ook wel van de schrik ineens op een hele andere plek te staan, al lijkt hij het bij ons wel naar zijn zin te hebben Haha!

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 19:44

Hej allemaal, mijn nieuwe blok is begonnen dus ik heb het echt belachelijk druk!!

Gisteren ben ik Lisa meegeweest naar een training van Showteam Alegria, was erg leuk, wil nu zelf ook wel graag meedoen, dus ga even mailen zo meteen.

Verder zijn Vaidosa en ik vanaf gisteren definitief bitloos gegaan. Ze wil het bit nog steeds niet accepteren en zonder bit is ze veel geconcentreerde, rustiger en loopt ze ontspannener. Vanavond ga ik dus even op de manege vragen of ik bitloos mag starten zaterdag.

Vandaag heb ik haar manen in vlechtjes gedaan, even oefenen voor zaterdag en we hopen dat ze zo sneller gaan hangen Nagelbijten / Gniffelen

Ook de proef hebben we even geoefend en dat ging heel goed Haha! Heb goede hoop Tong uitsteken

Ik ga nu dus even mailen en daarna naar de manege Doei!

_Liez

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:13

Niet iedereen heeft een fries maar springen jullie met je fries of andalusier

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:26

Lindy! gefeliciteerd!

Ik heb dalijk weer een heleboel kwijlfoto's van Robijn Haha!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:40

Stomme K* treinen!

Stond ik om half 2 in dordrecht (moest naar roosendaal) reed en niks door een brand en ook geen info! Moest ik terug naar rotterdam, naar utrecht, naar den bosch naar tilburg naar roosendaal! Rondje nederland gedaan dus! Gelukkig niet alleen! Morgen uitgebreide reactie!

Lindy Gefeliciteeerd!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:43

Wat een leuke foto's weer!

En welkom aan de nieuwelingen Lachen

Over Terroso: ja, ik vind hem echt heel leuk en ik zal het wschlk jammer vinden als hij nu echt verkocht wordt, maar ik weet dan toch dat er weer een nieuw "projectje" komt, dus dat zal het wel verzachten Knipoog Ik heb overigens ook nog gewoon MIJN Licor, en die gaat nergens heen Knipoog
Nu hoop ik gewoon echt dat hij bij een fijne baas terechtkomt, want dat verdient hij wel! Helaas is het met de financiële crisis niet evident om paarden te verkopen. Maken jullie dus ook maar reclame voor hem Knipoog

Even spammen: als iemand nog een goede fokmerrie zoekt, bij Licor en Terroso's fokkerij moeten er een aantal merries de deur uit wegens inkrimping. Terroso's mams zit er ook bij. Het zijn echt wel koopjes en ze zijn kerngezond!
http://www.kapaza.be/detail/13088005/

Gisteren ben ik weer naar Aken toe geweest, naar David De Wispelaere voor les.
Ik heb Licor de afgelopen maanden erg getraind op een langere en lage halshouding in een traag tempo. David was erg tevreden met onze progressie (altijd fijn om horen). Licor laat ook mooie stukken middendraf zien, maar houdt zich daarbij nogal strak in de bovenlijn en gaat dan weer hectisch draven. Daar willen we dus ook weer rust in zien.
Het fijnste vind ik dat Licor in de hele training geen enkel stressmoment heeft laten zien (waarbij hij dus normaalgesproken ter plaatste "ontploft" en zich erg opwindt). Hij was de hele les ontspannen, terwijl hij toch ook best pittige dingen heeft moeten doen: passage, middendraf en erg verzameld galopperen. Echt een heerlijk gevoel Haha!

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 20:44

Oh en Lindy! Gefeliciteerd!!!

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:15

We kwamen er dus vanochtend achter dat onze vlucht van volgende week maandag van Brussel naar Sevilla gecanceled is. Jan had zoiets van als het moet dan maar met de auto. Gelukkig hebben we een andere vlucht kunnen boeken. We vertrekken nu lekker zaterdag al vanaf Dusseldorf en komen dan pas 2 december s nachts weer aan. We hebben die paar dagen gelukkig ook nog kunnen verlengen bij het hotel. Was even schrikken, maar nu nog iets langer vakantie. Kunnen we ook nog wat van Sevilla zelf zien.

Lindy gefeliciteerd met je dochter. Heidi misschien is jouw kleine er wel voordat ik weer terug ben. Spannend.

Banditto: Strandfoto's, daar kun je me wel jaloers mee maken. Reed toen ik nog in Limmen woonde bijna elk weekend op het strand. Ik mis het wel, maar ben mijn fjord weer aan het klaarstomen zodat hij genoeg conditie krijgt om strand en duinen weer aan te kunnen.

Lobke: Ga straks even de link bekijken, altijd interessant. Ik hou mijn ogen en oren wel open voor Terroso.

Robijntjah: Mooie foto's hoor.

Michelle: Balen is dat, vooral als ze geen info doorgeven. Dan nog sightseeing Nederland, terwijl je daar niet op zit te wachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:16

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:23

Lobke: Dat zijn inderdaad leuke dieren. Vooral die bruine merrie vind ik qua bouw een plaatje.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 21:44

Hoi iedereen!

Ik kom ook weer even langs Haha!
Ben dit weekend weer lekker thuis geweest dus geen laptop/pc gezien.. Was weer heerlijk met vriendlief.. Mis hem hier echt zo Lovers

Hij heeft vanmiddag ook een midweekje centerparcs geboekt, samen met mij zusje en een vriend van hem gaan we heen.

Wordt helemaal geweldig, heb er super veel zin in!
Heb ook zo'n zin om lekker thuis te zijn, Furia lekker weer op de wei met zn vriendjes, alles weer zo'n beetje bij het oude..
En eerst een maandje lekker vrije tijd, nu maar hopen dat het wel lukt met een baan te vinden, maar vast wel!

Lindy: Helemaal super, gefeliciteerd, wat een prachtig babytje zeg, echt waar!
Hoop dat je jezelf ook weer wat fit voelt en niet al te veel last hebt zo na de bevalling.
Maar je zal wel in de wolken zijn met je mooie dochter!
Djemo: Leuke foto's, zo'n hartje is altijd schattig he Ja En Djemo zn papa is mooi Haha!
Heikedenise: Jaah als Furia en ik weer thuis zijn gaan we ook weer lekker lange buitenritten maken, heerlijk!
Iloon: Aah zo leuk he dat jij en Chico zo een super stel zijn! Ben echt benieuwd hoe t allemaal verder verloopt, kom echt langs (ooit) Haha!
Zoe_iris: Das altijd wel leuk natuurlijk! Fijn dat Luitje lekker gaat.. Haha!
xXutopiaXx: Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, leuk joh! Kom maar gezellig meekletsen Haha!
Borderjay: Aaah das vervelend zeg Ach gut
Saida: Hoe zit t met Vaidosa? Staat die nu ook te koop of is die echt "voor jou" zegmaar?
Zou wel leuk zijn het Alegria team! En spannend jullie eerste proefje!
Scoobydoe: Af en toe wel eens een sprongetje met mijn PRE ja Ja
Robijntjah: Mooie foto's hoor, lekker wollig is ze Tong uitsteken
Lobke: Fijn dat jullie zo vanuit de rust werken, dat is voor de PRE's idd zo belangrijk.. Anders worden ze (precies zoals je zegt) hectisch Ja Helaas geen merrie in de planning voor mij!
Lisenka: Alvast veel plezier in Sevilla! Hoezo kwamen jullie erachter en hoe kan het dat de flight zomaar gecanceld was?

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 22:11

Lindy GEFELICITEERD !!!!!!!! Haha! Haha!

Robijntjah Wat een leuke foto's !! Haha! ze ziet er ook echt lekker zacht uit Haha!

Nieuwe mensen HOOOOOOOOOOOI Haha! en welkom

Lisenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 22:50

Madelief: Kan me goed voorstellen dat je weer verlangd om thuis te zijn. Een baan vinden zal jou wel lukken, daar ben ik van overtuigd.

We kwamen erachter omdat we een mailtje kregen van het internetbureau waar we geboekt hadden. Daarin wensten ze ons volgende week een prettige reis. We vonden het vreemd dat ons boekingsnummer niet in het systeem terug te vinden was. Bij navraag bij de vliegtuigmaatschappij bleek dat zij tot en met februari niet vliegen van Brussel naar Sevilla. Lekker dus, snel nog wat anders regelen. Maar is gelukkig gelukt en nu nog een paar daagjes langer in Sevilla. Anders hadden we toch maar met de auto gegaan, want het hotel in Sevilla was al geboekt en we zijn toch wel aan vakantie toe na alle drukte en de drukte die er nog komen gaat. Het hotel in Sevilla had nog plek in de dagen dat we langer blijven, dus we hebben daar een paar nachten bijgeboekt. Stel je toch voor dat we pas van het weekend hadden gekeken of er al meer bekend zou zijn van de vlucht of dat we al in Brussel zouden hebben gestaan. Dat zou erger geweest zijn, nu is het een geluk bij een ongeluk.

Naar welke centerparcs gaan jullie en wanneer?

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 08:08

Lisenka: Oke apart! gelukk is een vlucht nog geboekt, met de auto ben je toch wel ff onderweg Ja
Naar de huttenheugte (Drenthe), en met oud&nieuw dat vieren we gezellig daar!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 09:26

Amanda: Leuk dat je met die eigenaren in contact bent gekomen! Voor zover ik het zie hebben ze inderdaad wel wat van elkaar weg!

mariella: Het was zeker niet verwacht dat er een vosje uit 2 bonte zou komen! Leuk geschoren zo met dat hart!

denise: Ik vind het altijd wel fijn om mee te longeren, ze moeten toch nog zelf zoeken dus het is niet dat je ze echt in een bepaalde houding dwingt! Succes!

ilona: Allebei het weekend zonder elkaar overleefd? Knap hoor Tong uitsteken

iris: gaaf dat je even mocht meerijden! Ik wist niet dat er ook veel ohz gedaan werd op paard en koets!

utopia: welkom!

Sanne: Het is dat we niet dezelfde studie doen, want het loopt toch belachelijk veel gelijk! Ik heb nu een heel moeilijk en een heel druk vak in dit blok en het dus ook ontzettend druk! Zou je met vaidosa mee kunnen doen in het showteam? Zou wel leuk zijn!
Succes alvast voor zaterdag!

jolijn: Leuke foto's!!! Ze is wel een beetje een beertje Tong uitsteken

Lobke: Altijd leuk om te horen dat je vooruit bent gegaan!!! Klinkt wel als een geweldige les!

Lisenka: Dat is schrikken! Gelukkig is er een andere mogelijkheid (nou maar hopen dat ze op de terugweg niet van die grapjes uithalen!)

madelief: Wanneer kom je precies terug? Kan me voorstellen dat je het mist! Lief van je vriend dat hij een weekendje heeft geboekt!

Dit is niet mijn week...Dit weekend hebben we familieweekend, en felix zou ook komen. Is hij gevallen met ijshockey en heeft hij zn been gebroken! Mag dus niet reizen.... geweldig! Aangezien school ook niet meewerkt wordt het weer een maandje uitstellen voor we elkaar zien.... Gelukkig gaan drukke dagen wel sneller Knipoog
Valerie gaat me een beetje helpen met shannon Lachen Van het weekend gaat ze longeren en borstelen, en als het met dr school uitkomt ook door de weeks (wo/do) kan ik nooit. Ze zal wel blij zijn met die extra aandacht!!! Maarja nog even doorbijten tot eind januari en dan weer een rustige periode!