Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lusitano schreef:Saida, dominante dame zeker?! Ik heb die ellende ook wel wat met Sam gehad. Hij draaide om en kwam op je af. Let op je eigen positie, als je zelf duidelijk bent mag je ook wel eens straffen voor dat gedrag (dan wel zeker weten dat je door lichaamstaal niet toch je paard naar je toe vraagt!)
Lusitano schreef:Cloris, ik heb op stal gevraagd of ik de vrachtwagen mag gebruiken!!!! Hoor morgen of het kan. Gaan we naar het strand met die mannen!? (wordt mijn eerste keer met Sam....)
spokie79 schreef:Ach arme X-ie. Geef hem maar een knuf van mij.
Ik heb lang niet gereageerd. Lees ook maar half mee. Schoonmama is vandeweek opgenomen in ziekenhuis. Is niet goed met haar, helaas. Hopen morgen meer te weten.
kjoetie schreef:Even een ego-berichtje van mij-in-meeleesmodus:
Ik ben vanochtend om 7 uur tante geworden van een pennymeisje-to-beEn haar naam is.. Jara... moest even slikken toen ik de naam hoorde, mijn schoonzusje bleek deze naam al van voor de geboorte van mijn Yara aan een eventueel dochtertje te willen geven, en ik vind het eigenlijk wel heel mooi. Er is dus weer een Jara geboren, toch een Jara in mijn leven om van te houden- en over een tijdje kan ik Jara op Yippie zetten, hoe bizar is dat
Bevalling is allemaal goed gegaan, ik ga nu even kijken of ik vrij kan krijgen op mijn werk en dan rijden we naar Zwolle om de beeb live te gaan bewonderen.
cloris schreef:Lusitano schreef:Cloris, ik heb op stal gevraagd of ik de vrachtwagen mag gebruiken!!!! Hoor morgen of het kan. Gaan we naar het strand met die mannen!? (wordt mijn eerste keer met Sam....)
Zou wel leuk zijn natuurlijk
madelief88 schreef:Ben ik ook welkom?