Oehh spanned mini meeting leuk dat jullie gaan rijden dan helaas woon ik een beetje ver anders had ik ook met amor gekomen dan lijkt mo ook niet meer zo klein hebben we 2kleintjes :p
Haha arme amor het ukkie onder de groep :p maar hij is nog in de groei he wie weet haalt ie mo nog in tamme denk ik niet. Maar hij is wel zo sterk als een groot paard hihi vandaag weer bezen wat is hij sterk zeg pff de blaren op me handen staan van de les
Jeetje wat is die al groot zwg hoe groot waten paps en mams dan?
Ow straks mischien me foto's van de shoot terug gong niet zoals gepland amor is geen model maar ben nieuwsgierig.
Ook leuke foto gemaakt met me pa en zn moter en amor en ik staat op Facebook kan nu niet plaatsen ben op telefoon
Nouvel
Geplaatst: 11-08-13 15:30
en, hoe waren de foto's!
verder allemaal grote en kleine paarden lees ik... die van mij zijn 1.58 en 1.60 ong, de laatste keer dat ik heb gemeten...
Zo raar weekje gehad, met superleuke dingen en ook heel naar... we hebben afscheid moeten nemen van onze 14 jarige hond, een prachtige leeftijd, maar het is toch raar dat 'ie er ineens niet meer is...
Verder een onwijs leuke middag met fotoshoot gehad, paarden waren ontzettend lief (Ferro wilde alleen heel erg terug naar zijn maatjes, dus alleen maar rare foto's... ) maar verder deden ze het super! voor wie het leuk vindt om te zien, topics staan in mijn onderschrift...
vandaag een 'snuffelclinic WE' gehad, voor het eerst de WE dingen mogen proberen, in alle rust, was echt superleuk! en aan het eind gingen we zo maar in galop met stok rond de ton, echt zo cool!
moppielover
Geplaatst: 11-08-13 15:41
Dankjulliewel Ik kan niet wachten om te beginnen maar stage begint 26 augustus dus nog 2 weekjes wachten.
Wat leuk een mini meeting Jammer dat het niet in de buurt is voor mij.
MissDonna: Hoe was het bij je uk?
Dominique: Ben ook erg benieuwd naar de foto's
Jolijn: Dan is ie al flink aan de maat hoor Nouchka was 1,50 ongeveer toen ze 2 was. Hoe groot ze nu is weet ik natuurlijk niet.
Ellis: Wat gaaf zeg Stoere foto ook.
Laatst bijgewerkt door moppielover op 11-08-13 16:13, in het totaal 1 keer bewerkt
MissDonna
Geplaatst: 11-08-13 16:05
Ellis wat is WE ?
Moppielover ( wat is jou naam? ) Ja was weer leuk! Madam vlucht nog wel heel erg weg voor mensen, in stal had ik er al snel te pakken Dan is het ook goed wil ze constant kroelen, raar dier . Alleen op t land kleeft ze nog heel erg aan andere en komt ze voorzichtig bij je kijkn maar aanraken mag niet dan
Daarna mocht ik op een andere haf van hun rijden. Heb nog nooit zo'n trage en stuurloze hafinger gehad onder mn kont geen reacte op been en echt amper op een zweepje Dus... ik heb overal spierpijn hahaha
Hebben jullie ook regen nu? Wel even lekker weer voor het land
Wat een gaaaaave foto van Fifi!! En gecondoleerd met je hond... altijd vervelende dingen
Ik heb even wat minder gereageerd, bedankt voor alle pep-talks haha! Die had ik wel even nodig... ik liep me echt op te vreten van de zenuwen en had ook nog eens echt een te drukke week. Ook niet goed samen! Maar, een super lieve collega heeft Chimanga gisteren gewoon alvast opgehaald. Ik lag nog op bed, was eigenlijk pas net beneden toen ze er al op stond. Gewoon hup, stang dicht en gelijk de klep ook, dan heeft ze de neiging niet meer om om te draaien... Dus, ze staat daar al! Gisteren lekker het land op geweest, naast een andere behoorlijk dominante merrie en ze hebben elkaar dan ook alleen even besnuffelt over het draad en zijn toen maar gaan eten Vandaag lekker alvast gereden in de buitenbak om te wennen. Spannend maar ze heeft geen stap verkeerd gedaan. Wel keihard drammen bij het opzadelen en opstappen, toen flink aan de loop gegaan maar na een half rondje al door dat ik er op zat en ze dus niet alleen is.. gelijk vaart geminderd en heeeeerlijk gereden Nu met een lekkere voorraad eten op stal omdat anders iemand anders haar binnen moet halen en ze daar nogal drempelvrees heeft. Morgen gaan we beginnen. Lekker tussendoor op het land en snachts op stal. Dames, ik heb er zin in!! Ik ben nu helemaal relaxt want mijn paard is er al
Madieke: Mijn naam is Angela Dat zal met wat oefening vast beter gaan. Is ze nog niet veel in handen geweest? Iig fijn dat je haar in de stal gewoon kunt pakken. Hihi, dat was hard werken dus. Wel lekker dat je even gereden hebt. Hier zijn ook een paar buitjes gevallen.
Geeske: Super dat ze zo de trailer op ging Heel veel plezier daar.
Goed opgelost Geeske, paard gewoon al laten ophalen en zelf relaxed er achter aan. Mooie foto Ellis, dat zou ik ook wel eens willen doen WE. MissDonna gewoon rustig door blijven gaan, Boukje liep de eerste jaren ook voor iedereen weg in de wie. Die mocht alleen met halster naar buiten en dan was ik de enige die haar te pakken kreeg. Nu gaat het prima en kan iedereen (behalve mijn ex) haar pakken.
Wat een supergave foto van WE, lijkt mij idd ook heel leuk om nog 's te proberen. Ik ga eens even in je topics neuzen
Do, die foto is echt leuk haha. Leuk idee om ook 's met Tamme en mn pa zn motor te doen
Posh
Geplaatst: 13-08-13 15:23
Mijn internet ligt er vandaag uit dus ik Bok op m'n telefoon!
Ik zou ook graag eens WE willen doen vooral met de garrocha, het ziet er gaaf uit zo op de foto. Maar ik wil eerst dressuur starten met mijn bolletje. Over 2 weken ga ik beginnen met lessen in rechtrichten samen met iemand op stal. Heb er echt zin in en ook hoge verwachtingen van...was t maar vast zo ver!