Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lakshmi schreef:Hoihoi allemaal! Even een hele snelle zwaai, we hebben het megadruk, we zijn inmiddels getrouwd! Maar we hebben ons oude huisje moeten klaarmaken voor de verhuur, morgen komen de eerste klanten.. Maar dan dus weer geen internet! Bij reageren gaat dus even niet lukkenmaar binnenkort krijgen we de dongles hier dus kunnen we ook in ons nieuwe huisje internetten.
Veel goeds voor iedereen, groetjes uit het bloedhete tunesie!
Emerald schreef:Anouk: Dat vind ik nou een heel mooi zadel!! Het probleem waar ik voornamelijk tegenaan liep destijds (en dat is intussen al weer een jaar of 10 geleden) was dat de kussens of te smal of te breed waren. De paar zadels die wel goed lagen, hadden weer een vrij klein zitvlak. Nou ben ik niet zwaar of zo, maar ik ben wel 'gezegend' met een nogal uitstekende achterhand (hihi, om het zo maar even te noemen) en dat zat niet in elk zadel lekker omdat ik tever op de lepel terecht kwam. De zadels met een grotere zitmaat waren dan vaak weer net te groot op andere plaatsen voor mijn paard.
Ik zou het wel heel grappig vinden als ik nou hier via jou op bokt een mooi, goed passend zadel zou kunnen vinden. Maar eerst de osteopaat! Ik heb intussen een mega leuke pensionstal gevonden, die ook gebruik maken van een vaste osteopaat. Een italiaanse man die erg goed schijnt te zijn. De mensen hier op stal blijken hun paarden met regelmaat te laten controleren/behandelen door hem, dus dat is mooi meegenomen! Zijn rug zit zooo vast en hij flipt als hij een zadel ziet, dus eerst genezen en oefenen, dan weer zadels passen. Maar bovenstaand vind ik wel errug mooi!!
evdpanne schreef:Anouk: Ik kan vaak wel aardig wat hitte hebben inderdaad! Heerlijk, alleen 's avonds mocht het van mij wel wat frisser! Dat zadel wat op Desperado ligt ziet er ook wel mooi uit zeg! Zou wel wat voor mij zijn, mijn kont valt ook onder de maatje meer.