[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kelly_Taco

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 08:18

Goedemorgen allemaal!
Ik ga in mijn pauze even bij reageren, dat ga ik nu echt niet redden...

Ben gister weer bij Adorno geweest.
Had later een vriendin aan de telefoon en die vertelde me dat ik eigelijk iedere keer moet opschrijven wat we gedaan hebben en hoe hij hierop reageert zodat we later goed kunnen zien hoe we gevorderd zijn.
Het gaat allemaal steeds beter maar we hebben nog een hele lange weg te gaan.

Nu ga ik snel aan het werk!

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 08:32

Kelly, leuk idee! Toen we Flan net hadden heb ik heel lang een soort van dagboekje bijgehouden op mijn pc. Stuurde dat dan ook nog naar t oude baasje zodat zij ook een beetje op de hoogte bleef. Is best leuk om terug te lezen.

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 08:33

Pfffff... nou ik heb het diverse malen geprobeerd, maar ik hou het nooit langer als 1 dag vol ...

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 08:34

Jasmijn – fijn dat het zo goed met je gaat en samenwonen super joh en die katjes echt lief.

Mies – ja september gaan we er weer vol tegen aan, heb er ontzettend veel zin en we zien wel hoe het allemaal loopt. En ik denk (als het op mijn werk niet veranderd) dat ik idd ander werk ga zoeken,
Foto’s zien er goed uit ben je deze aan het inrijden

Naat – fijn dat het met de paardjes goed gaat alleen balen dat de een kreupel is nu maar snel hopen dat ze weer zuiver loopt

Malin – super hoor eindelijk je gips eraf nu lekker genieten van je kanjer en snel weer rijden :D

Laura – dat wil je niet zien ik met mijn korte pootjes op die slurf van mij ;)
En ja ik wil gewoon weer wat hogerop komen dus dan moet er geleerd worden, en ga het niet dan heb ik het iig geprobeerd
En ik denk dat zijn puberbuien nog wel even aanhouden die van mij is ook zo aan het puberen maar ook dat gaat weer over.

Nadina – balen dat ze nog steeds niet hengstig is, misschien toch hopen op een wondertje

Jellie – klopt dat is via de loi dus we zien wel of het wat is en anders hebben we het geprobeerd
Wel leuk dat je nog wel kan mennen met der kan je toch nog wat doen

Anita – fijn dat het rijden zo lekker ging maar is sun nou van jou of niet want af en toe snap ik er niks meer van dan schrijft Elise wat dan jij en debby is er ook nog. Ja sorry hoor ik ben erug blond :o

Anouk – wel een leuke uitdaging om te proberen dan heb je ook sam lekker aan huis :D en ik ga toch proberen om hier gewoon mee te praten hoor het zal wel druk worden maar mijn verslaving gaat niet meer weg dus bokken zal ik blijven, en ja als je een boekhouder nodig heb dan kan je bij mij aankloppen *D

Jan – haha te grappig

Ook ik heb gisteren weer zo HEERLIJK gereden echt wat een kanjer eerst deed die weer even moeilijk want ja heike is heike niet als die niks probeerd. Maar daarna zo lekker gereden ben gewoon helemaal in :+: nu hopen dat het snel 13 september is *D

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 08:42

Sundance is al 8 jaar mijn poowny...

Maar ook wel een klein beetje van Aniet. Zij is mijn bijrijdster sinds anderhalf jaar...

En Xantha is van Debby, alleen die rij ik weer bij om haar wat manieren bij te brengen :+ Dus ik ben eigenlijk weer de bijrijdster van Debby, toch Deb :D

Duits projectje is van een vriendin van mij, die staat hier om ingereden en keuringsklaar gemaakt te worden en in ruil daarvoor staan Zakiyah en Dutchie (mijn fokmerrie en mijn jaarling) weer bij haar.

Donatello is het veulentje van Zakiyah en die staat in Friesland in de opfok.

Snap je het nog?

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 08:47

Oh en Boris is de zoon van Snickers... Snickers was onze mascotte in Schiedam. Alleen Snickers kon niet aarden, dus toen kochten we Twix erbij. Maar Snickers was zo gewend om in de kudde te staan, dat hij is terug gegaan naar de fokker en wij zijn zoon Boris, toen krap 4/5 maanden, in ruil daarvoor hebben gekregen.

Nadat we besloten hadden door omstandigheden om te stoppen in Schiedam, hebben we Twix verkocht en heb ik Boris gehouden. Boris word mijn schouwhengstje straks en ik hoop dat hij weer een leuk maatje voor Donatello kan worden...

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 08:59

Daar gaan we weer!
Bokt deed net heeeeeeeeeeel raar. alle letters die ik typte kwamen voor de vorige letter te staan. Was dus aan het achteruit typen. Lijkt me niet echt praktisch lezen dus maar even opnieuw bokt geopend en nou doettie het weer.

@ Elise jij kan volgens mij zo een kinderboerderij beginnen haha... (naja eerder een manege haha)
Ennuh volgens mij heb jij het record meeste quotes in een post hihi.
Maar over die rijke mannen als ze een hekel hebben aan paarden geven ze je er ook het geld niet voor vrees ik haha...

@ Denise ja daarom wil ik het juist wel zien haha!! Hoe ben je er trouwens opgekomen? Vast niet zonder hulp want dat lukt bij Hincapie niet eens. En die is toch duideijk een stukkie kleiner haha!

@ Kelly ja is wel leuk inderdaad dat opschrijven. Ik schrijf altijd de 'hoogtepunten' in een soort van levensdagboek. Dat is gewoon een soort dagboek waar het van 1 jan tot 31 dec gaat en dan schrijf je zelf het jaar erbij en de gebeurtenis. Kan echt alles in en ik vind het heel leuk om te doen.

@ Jan sloeg de verveling toe? crea hoor :P

@ Anouk haha ja die rozen zie je niet veel inderdaad, heb vroeger bij bloemist gewerkt haha... En ja de roze wolk groeit weer!

@ Deb haha ja vind hij toch zo erg al die mooie dames!

@ Jellie haha als je weer ene schop nodig hebt zeg het maar! :P

@ Frank haha mafkees :P haha en inderdaad die vliegen wordt je gek van!

Zo ik ga snel er weer vandoor over kwartier staat mn ma op de stoep om naar Hincapie te gaan en heb nog niet gegeten haha..

Eerst lekker naar Hincapie en daarna ga ik met een vriendin naar paardjes kijken want zij is op zoek naar een paard!
Dus als jullie in de buurt van Breda nog iets leuks niet al te duurs weten te staan dan hoor ik het ook graag!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 09:02

Ja goed was ik he met mijn quotes! Whahaha...

En wbt die mannen...

Tuuuuuuurlijk geeft hij mij daar geld voor. Hij houdt dan toch van mij :*

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 09:03

Welke prijsklasse zoek je btw? Ik weet niet wat jij onder niet al te duur verstaat...

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 09:30

Goedemorgen, ik heb me een beetje verslapen. Dus ga vandaag hard aan het werk ;).

Elise, je vergeet nog de bijrijdster van Kyra, die nu niet Kyra maar Duits projectje bijrijdt :).

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 09:37

Wat kleppen jullie veel!! Maar vooral LANGE verhalen!!
Ik heb alles wel bijgelezen maar ik vergeet het alweer als ik hier typ _O-
Misschien ook maar met 2 schermen gaan werken :+

Naja, goedemorgen allemaal!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 09:44

spokie79 schreef:
Goedemorgen, ik heb me een beetje verslapen. Dus ga vandaag hard aan het werk ;).

Elise, je vergeet nog de bijrijdster van Kyra, die nu niet Kyra maar Duits projectje bijrijdt :).

Ja, maar die zit niet hier in het topic ;) om nog meer verwarring te voorkomen...

regine

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:06

Goedemorgen!

Idefix ja ik hoop ook dat er 4 combinaties zijn in Ermelo! Het zijn NRPS ponies, maar idd erg sjiek, maar buiten dat gewoon super leuke beestjes ;-)
En Tandem is moeilijk sturen, soort net als vierspan maar ehmm dan maar een voor de ander hahahha, eeehmm snap je het nog?

Suelza ziet het licht! En dat op zoo’n heeeeele vroege morgen! Maar eh wel handig ja!! Hahahaha!

Kelly zo’n dagboekje is zeker leuk om later nog eens terug te lezen hoe het ook weer was en ging!

Laura heel apart die letters hahaha, maar het is leesbaar! Maar veel plezier vandaag, paardjes kijken is altijd leuk!

Ik heb gister gelange teugeld met een Andalusier, en wat voor een! Echt een super gave mooie brede! Wat een mega mooie billen en mega hals, het was een merrie maar het leek wel een hengst! Er zijn foto’s gemaakt dus die zal ik hier ECHT nog wel plaatsen. Haar naam is Twister, en ze moest even wennen aan het voor me uit lopen maar toen ze dat eenmaal snapte hebben we meteen al een mini schouder binnen en een best lang stuk verzamelde draf eruit gedaan! Maar volgens mij vond Twister het vooral erg leuk. Op een gegeven moment kreeg ze een heel pruilbovenlipje en was ze echt enorm haar best aan het doen! Echt een leuk paard!! En ik bof dat ik bof… in Augustus krijg ik haar 3 weken onder mijn hoede als haar eigenaresse op vakantie is! :D
Laatst bijgewerkt door regine op 15-07-09 10:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:08

@ Regine; FOTO'S!!!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:11

Laura: Veel plezier met Hincapie. Leuk paarden kijken :D . Wil je niet ruilen, jij werken en ik mee haha ;) .

Elise: Zo dan, lekker bezig jij op de vroege ochtend :+ . Waar blijven je ochtend blunders? :')

Anita: Laat gemaakt gisteren :+ ? Snel aan de slag dan maar he..

Kelly: Leuk idee zoiets!! Ik hou dat alleen nooit vol.. Staat Adorno niet een behoorlijk stukje uit de buurt om iedere keer naar toe te rijden? Of valt dat wel mee? Wel leuk hoor dat je zo in love met hem bent... Zucht, je kan zo verliefd worden he op die spaanse hotties haha ;) .

Shanna: Haha, je bent gewaarschuwd he ;) . Iedereen verteld hier volop over wat er is gebeurd. Is altijd wel weer wat he, met de paardjes hah :D .

Vanavond weer bij Chico langs! Ik heb een nieuwe camera gekocht (althans, als het goed is haalt mn broer hem voor mij vandaag op, als ze m nog hebben :+ ) . Dan ga ik weer een paar plaatjes schieten van Chico.. meteen ff oefenen natuurlijk ;)

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:13

Ohh Regine, geluksvogel jij!!! :D Ik wil ook fotooo's zien ;) . Enne had ik al gezegd dat het spannentje met de bruine poowns er ontzettend sjiek ziet ;) .

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:15

Wat voor camera heb je gekocht dan? Een spiegelreflex of een compacte :P.

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:19

Spiegelreflex heb ik nog over zitten twijfelen.. :o Maar is echt te hoog gegrepen nog... Want ik weet geen eens hoe ik de lens zou moeten verwisselen :+ . Laat staan instellingen doen. Dingen als sluitertijd ect. heb ik alleen maar van gehoord ;) . Laat staan hoe dat ik moet weten hoe ik zoiets instel... Heb het dus bij een iets wat simpel model gehouden de Canon Powershot SX 10 IS ;) .

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:24

Oke :). Ik ben wel echt super blij met mijn spiegelreflex, maar ja dat komt vooral door de cursus :D. Toen ik die volgde ben ik natuurlijk overgestapt. Op zich zijn ze niet zo heel moeilijk te bedienen hoor, je moet gewoon even weten wat alles is ;). Het moeilijke komt eigenlijk pas als alle instellingen goed zijn...

Met die cursus die ik laatst had moest ik echt de passen van het paard gaan tellen om op het juiste moment de foto te maken. Dat is nog best wel lastig ;). Owwww en het dirigeren, zorgen dat de voorbrengers het paard goed neerzetten, dat kan ik ook echt niet :=. Maar dat moet ik gewoon even allemaal leren :D.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:27

Regine dat is gaaf!!!

Prinslover: lens verwisselen is echt heel simpel... :)

Voor mensen die fotografie leuk vinden; mijn site is www.specialshots.nl :)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:27

evdpanne schreef:
Met die cursus die ik laatst had moest ik echt de passen van het paard gaan tellen om op het juiste moment de foto te maken. Dat is nog best wel lastig ;). Owwww en het dirigeren, zorgen dat de voorbrengers het paard goed neerzetten, dat kan ik ook echt niet :=. Maar dat moet ik gewoon even allemaal leren :D.

Heel veel oefenen met timen, dan heb je het in no time (haha) door!

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:30

Jaa, goed, maar je moet toch gaan investeren. Heel veel gaan verdiepen. Ik weet echt 0,0 van die dingen. Moet je weer iemand vinden die het een beetje wil uitleggen, of op cursus gaan enzo... Dus tsja, wie weet ooit nog eens. Ik vind het wel heel leuk hoor die foto's maken enzo!! Maar puur hobby.. wanneer ik zin heb. Niet zo fanatiek als bv. Shanna met dr website (gave site trouwens ;) ). Dusse, deze camera leek me dan wel leuk om mee te beginnen. Naar mijn weten net ietsje meer dan het echte standaard handcamera'tje.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:31

Dat ga ik ook doen inderdaad, ik heb iemand op stal die het leuk vind als ik foto's kom maken dus zij wordt even mijn oefenmodel voor rijfoto's :). En voor standfoto's komt zaterdag het mooiste model dat ik maar kan wensen :D.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:36

Ik heb trouwens je camera even opgezocht en jij hebt net zo iets als mijn moeder (die heeft dan een sony). Je kan ook al een beetjeg aan oefenen met sluitertijdvoorkeur en diafragma voorkeur want dat zit er ook allemaal op ;). Alleen die programma's worden vaak weinig gebruikt op die camera's :). Het is een camera die al een beetje neigt naar de spiegelreflex met zijn opties. Alleen je hoeft geen lenzen te verwisselen :D.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:38

Klopt, zoiets heb ik ook gehad voor ik een SLR kocht. Dat is idd fijn om al te oefenen met instellingen. Dan is de overstap naar een SLR niet groot meer hoor, op dat gebied.