Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en ik ga toch proberen om hier gewoon mee te praten hoor het zal wel druk worden maar mijn verslaving gaat niet meer weg dus bokken zal ik blijven, en ja als je een boekhouder nodig heb dan kan je bij mij aankloppen 
nu hopen dat het snel 13 september is
Dus ik ben eigenlijk weer de bijrijdster van Debby, toch Deb

haha en inderdaad die vliegen wordt je gek van!
.
.

. Wil je niet ruilen, jij werken en ik mee haha
.
. Waar blijven je ochtend blunders?
? Snel aan de slag dan maar he..
.
. Iedereen verteld hier volop over wat er is gebeurd. Is altijd wel weer wat he, met de paardjes hah
.
) . Dan ga ik weer een paar plaatjes schieten van Chico.. meteen ff oefenen natuurlijk
Ik wil ook fotooo's zien
. Enne had ik al gezegd dat het spannentje met de bruine poowns er ontzettend sjiek ziet
.
.
Maar is echt te hoog gegrepen nog... Want ik weet geen eens hoe ik de lens zou moeten verwisselen
. Laat staan instellingen doen. Dingen als sluitertijd ect. heb ik alleen maar van gehoord
. Laat staan hoe dat ik moet weten hoe ik zoiets instel... Heb het dus bij een iets wat simpel model gehouden de Canon Powershot SX 10 IS
.
. Ik ben wel echt super blij met mijn spiegelreflex, maar ja dat komt vooral door de cursus
. Toen ik die volgde ben ik natuurlijk overgestapt. Op zich zijn ze niet zo heel moeilijk te bedienen hoor, je moet gewoon even weten wat alles is
. Het moeilijke komt eigenlijk pas als alle instellingen goed zijn...
. Owwww en het dirigeren, zorgen dat de voorbrengers het paard goed neerzetten, dat kan ik ook echt niet
. Maar dat moet ik gewoon even allemaal leren
.
evdpanne schreef:Met die cursus die ik laatst had moest ik echt de passen van het paard gaan tellen om op het juiste moment de foto te maken. Dat is nog best wel lastig. Owwww en het dirigeren, zorgen dat de voorbrengers het paard goed neerzetten, dat kan ik ook echt niet
. Maar dat moet ik gewoon even allemaal leren
.
). Dusse, deze camera leek me dan wel leuk om mee te beginnen. Naar mijn weten net ietsje meer dan het echte standaard handcamera'tje.
. En voor standfoto's komt zaterdag het mooiste model dat ik maar kan wensen
.
. Alleen die programma's worden vaak weinig gebruikt op die camera's
. Het is een camera die al een beetje neigt naar de spiegelreflex met zijn opties. Alleen je hoeft geen lenzen te verwisselen
.