Gefeliciteerd lauke!Heel veel plezier. Ik ben aan het genieten van een 8 daagse vakantie op corfu even lekker onthaasten en genieten van het mooie weer.
haha ik verwacht zeker geen plekje bovenin ben toch als laatste door gegaan haha, maar er alleen al rijden vind ik leuk plus dat ik de concoursen in hoogland het leukst vind
Het is al super stoer dat je er bij zit je rijd voor jezelf en wie weet hoe goed jullie het toch nog doen.
Lauke
Geplaatst: 17-06-15 16:30
Laura1982 schreef:
Het is al super stoer dat je er bij zit je rijd voor jezelf en wie weet hoe goed jullie het toch nog doen.
Ja inderdaad! En heb net het mailtje er uit gedaan dat ik die week er op graag zou omzetten naar L2 Spannend Ik heb nu 4 proeven om 1 winstpunt te halen, dat moet toch wel lukken hihi
Wij hebben gister onze laatste wedstrijd voor de zomer gereden. ze was wat stug en had wat moeite haar op de hoefslag te houden (sprong voor van alles aan de kant), maar was verder te vreden. Bij de prijstuitreiking (kwam te laat) zag ik allemaal treurige kopjes denk 'oe' de punten gingen nergens over. Ik hoorde voor mij punten in de 160 dus dacht al 'bout' had ik nog 170 en 175 Later de L2 uitreiking van stalgenoot had de eerste 176 ofzo bij 2de proef had de eerste gelukig 184
Bij de overige klassen waren ze ook woest. We hadden al zo'n vermoeden, de jurýleden zaten er niet vrolijk in, dus we hadden allemaal pech gister. Maar ikwas tevreden en wel blij met mijn knol dus na de zomer lekker weer op pad.
Doutzen ook voor het eerst in 2 paard trailer, volgens mij vond ze het wel erg gezellig. ze heeft in 3 jaar tijd nog nooit gegeten op de trailer en nu ineens wel dus dat was ook wel erg grappig te zien.
Jenny_S
Geplaatst: 18-06-15 09:51
@laura: weet je toevallig wat je schoonzus heeft gedaan gister?
Leuk Jauke! Heel veel succes op de regiokampioenschappen
Laura, geniet van je vakantie, maar dat zal vast wel lukken.
Balen Jenny als de jury's zo laag punten, streng is niet erg, maar goed is ook goed.
Ik had afgelopen woensdag weer wedstrijd op het eigen clubterrein. Na een vreselijke generale de dag ervoor (paarden bij de buren gingen na een dag op stal naar buiten tijdens mijn les, rennen, bokken dus Jinthe helemaal van slag en wilde ook alleen nog maar rennen en toen ze eindelijk weer gekalmeerd was besloot de overbuurman zijn damwand-dak met een hoge drukreiniger schoon te gaan spuiten, dus ontspanning was echt ver te zoeken) liep ze echt superfijn. Kon eindelijk voor mijn gevoel gewoon echt een proef rijden ipv alleen maar aan het sturen en corrigeren te zijn. Ze liep superfijn in de hand, lekker actief en toch heel ontspannen. Alleen stelling rechts moet nog beter, dat blijft ze echt heel moeilijk vinden. Eerste proef 2e prijs met 185 en 2e proef 7e met 177 (dat viel wel effe tegen, stelling werd heel erg afgestraft) Was zelf echt supertevreden.
Morgen friezenwedstrijd in Prinsenbeek en dan ook weer effe rust met de wedstrijden. Tijd om in de training het wijken eens mee te gaan nemen.
Wat een sneu bericht Jauke... Super leuk dat je door bent naar de regiokampioenschappen!!!
Dat zijn ook geen leuke praktijken Esther.. heb zelf ook altijd graag een rem.. Hoop dat het een éénmalige actie was!
Als ik zo om me heen kijk heb je nog wel coole Friezen maar voeren de wakkere de boventoon...
Weer van die stoere foto's Natasja!
Die paardenbeulen (denk ook dat het er meer zijn) mogen van mij wel eens een hele verkeerde merrie tegen komen...
Wat een straf Laura.... Zucht... Nee even zonder dollen... heerlijk hoor!!
Streng gejureerd Jenny! Ze hoeven van mij heus niet met punten te strooien maar om nou boven aan te eindigen zonder wp...
Gefeliciteerd met je WP en prijs Raiza! Succes in Prinsenbeek!
Eerst super leuk nieuws:
Euwe zijn nichtje (dochter van zijn halfzus, Uldrik x Nanning x Reitse) is woensdag ster met een 1e premie geworden!!! Ze hebben best streng gejureerd, zijn maar 3 1e premies gegeven bij de 3 jr en oudere paarden, dus een top prestatie!
Woensdag weer les gehad, tot de galop ging het heerlijk, daarna had meneer nogal wat spanning opgebouwd. Gelukkig wel met ontspanning kunnen afsluiten. Morgen doe ik mee met de halve Mar-athon van Sneek (wandelen hoor! ) en dan volgende week zondag weer starten.
Wauw woestein gefeliciteerd dat is zeker een prestatie! Ja die paardenbeul komt nu toch iets te dichtbij nu ook al een pony in soest mishandeld ik krijg het daar wel beetje benauwd van zeker nu ik niet thuis ben.
DnBles
Geplaatst: 19-06-15 23:29
Gefeliciteerd allemaal! Morgen ook in Prinsenbeek? Hoe laat moet je starten ? Welke klasse?
Dames succes in Prinsenbeek! En heel veel plezier!
Lauke
Geplaatst: 20-06-15 13:56
Heel veel succes voor de mensen die op wedstrijd gaan!
Ik heb echt heerlijk gereden vannochtend in Lunteren ze was heerlijk ontspannen. Eerste proef was op zand en t inrijden ging echt super fijn. Ze liet zich voor het eerst eigenlijk echt goed los in de galop. Proef ging ook fijn. Ze kakte wel iets in en af en toe wat spanning, maar zeker niet ontevreden! 190 punten! Tweede proef was op gras. Eerst helemaal naar het andere kant van het terein en daar even achter der kont aan gezeten. Nou, toen ging de turbo aan Grappenmaker dat t is haha. Maar ze bleef wel ontspannen, dus eigenlijk heel fijn te rijden. Hele gave middendrafjes er uit gereden! Kreeg zelfs complimenten van de concurrentie dat die middendraf stukken zo gaaf waren! Helaas 6 en 7 op protocol, maargoed zelf super tevreden. Streng gejureerd die tweede proef. Ondanks fouten op t wijken en een overkruisde galop had de algemene proef best wat hoger beoordeeld mogen worden. Maar dat zag je in de hele uitslag terug kwa verschillen tussen jury 1 en 2. Maar toch 182 punten en een mooie 2de plek