Springende Es, leuk! Hij lijkt erg trots op zichzelf Angela, succes met je stage! Ik heb lang vrijwilligerswerk gedaan bij mensen met een lichte tot zeer zware verstandelijke beperking, en vond dat best zwaar. Maar gaf wel veel voldoening! Haha, MissDonna, wat lief Super, Jolijn! Wij komen in het najaar weer jullie kant op met de paarden, als je zin hebt om een dagje mee te rijden?
MissDonna: Wat lief die strik! Dat maakt het wel helemaal af
moppielover: Dat lijkt me zeker een uitdaging, mijn vriend heeft zo'n opleiding gedaan en heeft met allerlei mensen gewerkt. Heel erg leuk en dankbaar inderdaad maar het kan ook erg zwaar zijn. In elk geval veel plezier en succes!
Als je een beetje op tijd door kan geven wanneer precies, dan kan ik dat weekend vrij houden van mijn werk Natasja, als jij dan gewoon naar mijn stal komt met 1 van je paarden, die zou eventueel zelfs nog best een nachtje kunnen blijven
Ik zal het voor de zekerheid nog eens navragen maar volgens mij doen ze daar niet moeilijk over. Mits jij het niet erg vindt dat ie snachts of in 1 van mijn stallen overnacht of in de bak
Oké Lies! Leuk leuk leuk!! En bak is helemaal geen probleem natuurlijk, stal is ook prima, is maar 'n nachtje. Maar denk dat 'k wel op 1 dag heen en weer kan rijden hoor. Is niet zo ver geloof 'k?