[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

evdpanne

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 15:58

Ellis: Mooi halster hoor! Staat dr goed!

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 16:25

El, wauw!
Moppielover, fijn dat je iemand hebt gevonden!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 16:36

shanna gefeliciteerd!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 21:12

ellis: gaaf halster hoor!

shanna: gefeliciteerd! veel plezier nog

angela: wow wat een beertje

monique: we duimen

esther: welcome back in nl

alicia: goh, tandarts stress bij een paard.

weet niet meer wie het vroeg, maar dat meisje is idd geweest (dndnlover@bokt). een gedreven VD-er.
itp-tje komt er niet van maar hier een impressie van de gezellige minimeeting. des had het er maar druk mee in het kader van lol met je knol.
dessie pikte het VD snel op.
heb er ff snel de in mijn ogen mooiste uitgepikt:

ff voorstellen...

Afbeelding

beetje oefening baart kunst

Afbeelding

lief he

Afbeelding

familiepaard?? sabrina en michelle met hun vriendinnentweeling

Afbeelding

en last but not least sabrina weer eens in actie

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 21:17

frank, wat een onwijs leuke foto's!

enne... bedankt allemaal voor de leuke reakties op mijn halster!
8-)

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 21:18

Zo tijd voor de rest te antwoorden!

Sam vind lavendel niet passend. dat zou hij zeker slopen!

Alicia: Ja, dat meisje is gekomen. Een leuke middag gehad met haar. Des heeft veel geleerd. Haar vriend heeft samen met mij naar Sam staan kijken en wat grondwerk gedaan. Hij liet zijn voeten optillen uiteindelijk. Dat is heel wat voor Sam in de wei! Hij vond Sam ontzettend leuk. Sam liet zich van zijn beste kant zien, knuffelig, aanhankelijk en toch heel verlegen. Doe geen onverwachte dingen, want hij vertrekt! Een uitdaging voor een vervente grondwerker! We hebben besloten dat er een fysio komt voor hem. Sam heeft zo her en der wel wat aandacht nodig t.o. zijn spieren. Ergens durf ik het niet hardop te denken, maar het gaat helemaal niet goed met hem. Een aantal weken geleden heeft hij een zoolzweer gehad en daarna is hij zorgwekkend hard achteruit gegaan. Eigenlijk snap ik dat niet, want met trainen ben ik nu veel bewuster bezig en daardoor ging hij super vooruit. Ook aan zijn zadel ligt het nu echt niet. Zowiezo kan dat niet, want hij heeft 3 weken vakantie gehad. Binnenkort weet ik meer. ;)
Jouw verhaal over Cantaor is verdrietig. Zit hier iemand in de buurt dan die les geeft op die wijze? Ik zou graag eens zo'n les zien. Cantaor klinkt als een heel bijzonder paard. Net als Sam geen opgever en met een hoge pijngrens. Jammer dat zo'n paard zijn pijn niet eerder kan laten blijken. Zo lang je zeker weet, dat je juist gehandeld hebt, kun je er vast vrede mee hebben, ook al zal het gemis er niet minder om worden. Je hebt er zo te lezen alles aan gedaan om hem te helpen en je hebt hem ook geholpen door hem op tijd te laten gaan. Dat weet ik zeker!
Wat voor asessments zijn dat dan?
En paardentandartsen, herkenbaar! Bij Sam mag er nog maar één zijn stal in en die doet het zo rustig dat Sam zonder verdoving behandeld kon worden. Super! En acupressuur er achteraan... Sam had daar heel veel baat bij! Helaas is ie nu nog verder terug dan af voor mijn gevoel, dus vandaar de fysio.

Monique: Alles heeft een reden. Ik duim mee dat ie wordt gebracht op een tijdstip dat jij hem kan opvangen! Wel super joh, dat ie er aan komt! Monique, geef me je adres en verjaarsdatum en wij denken er aan.. .;) Verjaardag mag in

Denise: Wat een prachtig nieuws om te lezen dat je in elk geval weer mag bouwen met Heike! Het ging al zo lekker, dus dat kan door blijven gaan. Hopelijk lukt het allemaal snel weer en ben je met 6 weken helemaal beter!

Angela: Wat een nek zeg! Groeit goed! En fijn dat je een bijrijdster hebt gevonden!

Shanna: Mooie update van Dylano, je mooie veulie. En nogmaals proficiat met je verjaardag!

Esther: Klinkt als een echte vakantie-vakantie! Jij kan beter op je kont zitten dan wij hihi. Lekker bijkomen! En nu weer aan de slag met Shaggy! Grappig dat Allah, niet wil dat je gaat. hihi. ;) Valt zeker op blond? Idd wel een meevaller dat het je altijd op de laatste dag overkomt. In Griekenland was het weer gortdroog, was dat in Turkije ook? Regen kan ook een zegen zijn hè?

Ellis: Mooi halster en slim idee! De volgende maak ik ook zo! Van waar komt deze? Hij staat haar ook nog eens heel goed!

Sam heeft heel goed gekeken hoe het moet kan je hier zien!
dndnlover @ [HK] De gezellige andalusierclub

Vandaag druk geweest met de Tilburgse Kermis! Sam heeft vrij... Morgen lekker poetsen en longeren...

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 21:38

Hele leuke fotos van Des vooral die waar Sabrina staat , hij staat bijna te slapen met zon hoofd van ik vind alles goed.
Jammer dat het niet echt vooruit gaat met Sam.
Gallo heeft vorig jaar ook een zweer gehad in zijn hoef door een nagel en heeft wel lang geduurt voordat hij weer de oude was.

Nouvel mooi halster , ik heb ook een nieuw leren halster met de nederlandse vlag in swarovski die hangt nu in mijn huiskamer voor de sier wachtend tot er een wedstrijd komt bij ons gaan de paarden elke dag onder de douche en denk niet dat die daar elke dag tegen kan.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 21:45

Hoihoi allemaal! Even een hele snelle zwaai, we hebben het megadruk, we zijn inmiddels getrouwd! Maar we hebben ons oude huisje moeten klaarmaken voor de verhuur, morgen komen de eerste klanten.. Maar dan dus weer geen internet! Bij reageren gaat dus even niet lukken :( maar binnenkort krijgen we de dongles hier dus kunnen we ook in ons nieuwe huisje internetten.
Veel goeds voor iedereen, groetjes uit het bloedhete tunesie!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 22:04

Anouk: Turkije is altijd droog :). Daarom vond ik de regen ook zo grappig ;). Maar het was inderdaad een echte relax vakantie!

Frank: Leuke foto's! Wil met Shaggy ook nog eens beginnen aan vrijheidsdressuur :).

lakshmi: Hopelijk heb je snel weer internet ;). Ik zou niet zonder kunnen hoor!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 22:39

leuke foto's van des! Wat lijkt die klein zo!

Kreeg ze het compliment er zo in? hahaha stuur dr maar door ;)!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:19

martine: gefeliciteerd nog!

esther: turkije zoek ik niet, veels te ver en het risico op extreme hitte vind ik toch te groot

mies: ja dat compliment ging verrassend snel. nu moet ie het nog zelf doen.

jus: hij was al een dikke anderhalf uur bezig geweest dus dat slaperige is hem vergeven. des is liever lui dan moe ook al werkt ie wel graag voor je

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:40

In het hoogseizoen kan het inderdaad best warm zijn... Ben ook wel eens in oktober geweest en dan is het klimaat beter ;). Het was nu 's avonds ook best warm en dat heb je dan niet.

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 11:14

Frank -> Wat een super familie paard is Des toch!
Hij staat er maar een beetje bij te suffen terwijl Sabrina op z'n rug aan het stoetelen is.
Leuk die blauwe rozet op haar witte jurk! :D

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 11:47

Je kan wel zien dat Sabrina heel trots is met haar 4e prijs en Michelle vind hem ook erg mooi. Ze leent hem dikwijls wat dan leidt tot enorme ruzies! Haha.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 13:34

Zeg een vraagje hè? Jullie zijn allemaal barokke paardenliefhebsters. Als jullie nu zelf een zadel mochten ontwerpen, hoe zou dat er dan uitzien? Hoe ziet jullie ideale zadel er uit? Mag ook via de mail hoor! Ik ben daar reuze nieuwsgierig naar, omdat we er laatst hier een heel gesprek over hadden wat nou het ideale zadel voor een barok paard zou zijn. Voor de Fries zijn er al mooie plannen. Mijn interesse zit voornamelijk in de P.R.E.

Ik heb het niet over de pasvorm, maar meer over hoe het er uit ziet, dus.

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 15:07

Heey

Frank & Anouk: Gave foto's :D.
Anouk: Daar kan ik je niet bij helpen ;). Ik weet niet zo goed wat ik echt heel mooi vind op een P.R.E

Lakshmi: Nog gefeliciteerd :D.

Shaddy heeft toch last van de val van vorige week. Ze zit nu compleet vast in de rug :(.
Mijn vader wou gister even op der gaan zitten zonder zadel. Maar toen hij ging hangen gooide ze haar hoofd omhoog en de oren plat in de nek. Normaal geeft ze er niks om als je gaat hangen ofzo. Toen ben ik op de rug gaan drukken. Daar reageerde ze erg gevoelig op. Daarna ben ik gaan kijken of ze kon buigen. Linksom ging redelijk ( nog niet goed). Rechtsom kwam ze in protest. Daarbij kwam ze weer op mijn voet terecht.
Nu zit ik dus weer met mijn pootje omhoog.

Morgen gaan we een osteopaat bellen voor haar. Ik hoop dat hij er wat mee kan.
Laatst bijgewerkt door moppielover op 25-07-10 15:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 15:11

Frank: Wat een leuke foto's!! Ik vind die waar Des zo lekker staat te suffen zo leuk!

Lakshmi: Gefeliciteerd!! Hopelijk kun je ons gauw een uitgebreid verslag geven!!

Ellis: Wow!! Gaaf halster zeg....Staat hem echt heel mooi! Ben in een ander topic een keer een halster tegengekomen dat ik nog mooier vind, maar deze is echt heel gaaf!

Anouk: Dank je voor je aanbod. Heel lief van je. Gelukkig wordt ik niet vergeten door mijn nederlandse vrienden, maar hier?? :Z (maar ben pas jarig geweest, dus het duurt nog wel even.. :D )

Moppielover: (weeeeeeeeeer je naam vergeten... :oo schaam me dood..) Wat fijn dat het been zo goed geneest. Ben echt blij voor je! En 'genezen' verklaard!! Dat is in elk geval goed nieuws, al zal het nog wel even duren voordat alle effecten weg zijn. Maar, het gaat de goede kant op!!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 15:13

Emerald: Haha, geeft niet hoor ;). Mijn naam is Angela ;). ( nu ben ik ook jouw naam vergeten :o Dankje :).

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 15:14

Moppielover, he, wat vervelend van Shaddy..
Anouk en Frank, leuke fotos! Knappe Des! alleen zou ik persoonlijk t compliment vanuit een iets gespreidere stand aanleren (richting spagaat zeg maar),nu ziet het er zo oncomfortabel uit, zijn rug..
Martine, hii! Gelukkig kom ik nu niet haha.. Pas in November ;)

Zo, Spirit Spam, weer even wat anders:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 15:14

Is toch net een mini Anda :D

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 15:15

Wat een knappert zeg :D. Lijkt idd net een mini Anda :P. Vooral op de 1ste foto.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 15:18

thnx :D Jaa, een valk mini anda.. Donkere valk :p

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 15:22

Afbeelding

Dit halster bedoel ik. Dat vind ik echt zo mooi gemaakt!

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 15:23

moppielover schreef:
Emerald: Haha, geeft niet hoor ;). Mijn naam is Angela ;). ( nu ben ik ook jouw naam vergeten :o Dankje :).

Hahaha, geeft echt niet. Monique is de mijne..

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 15:25

Ik ga mijn best doen om het te onthouden ;).