[HK] Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 16:14

Elise, half 7?

laulau85

Re: [HK]Barokke paarden bokkers zweven verder op hun roze wolk 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 16:41

Nou here we go!!! Bijlezen vanaf pagina 336........

Anouk Haha ja dat van dat envelopje op de uitnodigingen was al gepland haha... Ennuh Frank zal vast wel zn best hebben gedaan om die bos bloemen uit te zoeken :P haha

Heidi pas maar op direct wordt jullie auto nog beroemd/berucht door in de krant en voorop bokt te staan :P
Ennuh inderdaad een lekker wakkere opmerking van Marcel zeg!

Jellie zozo fanatiek hoor aan het klussen heeft die schop van mij toch nog geholpen hihi
Haha maffe hond! en ach ja beter negatieve aandacht dan geen aandacht zal hij gedacht hebben haha.

Cyrina ze wil graag een droog veulen dus heeft gewacht op weer als dat van vandaag... of is er nu nog geen veulen??
Erg he wachten...

Kelly het is inderdaad een prachtdier!

Mies leuk hoor dat je op Scooby heb gereden en dat ze zo veel op elkaar lijken!! En die horzels zijn hier alweer volop terug....

esther gaaf hoor die cursus bij Hypofocus! Zij is bij mij geweest om foto's te maken van mijn vorige paard! Eentje hangt er hier uitvergroot in de keuken echt supermooi!

Moppie fijn dat je weer zo lekker aan het rijden bent!!

Regine ja lijkt me ook echt gaaf die 3D films. Hij schijnt hier in Breda ook te draaien in 3D maar ben altijd bang dat ik dan tussen een heleboel kindjes van 4 jaar zit etc als ik naar zon film ga in de bios dus wacht meestal op de dvd...
En leuke foto's echt van die vrolijke oortjes haha!

Debby Wat is Xantha toch een mooi paard zeg! Echt een beauty! Leuke foto's weer en wat kijk jij serieus zeg :P haha

Ilona dankje!! En altijd fijn om te weten dat ik gemist wordt :P haha..... En is chic niet een beetje aan het puberen??? Volgens mij overleggen die paarden met elkaar.. Hij wilde gewoon Hincapie nadoen met het uit weien springen alleen hij springt erin haha....
Ennuh dat ik nooit zeg dat ik op vakantie ligt eraan dat iedereen het hier kan lezen bokker of geen bokker etc.. en dan is het nogal makkelijk om te achterhalen waar ik woon dus...

Frank wat hoor ik nou ben je een echte cultuurbarbaar?? hihi

Denise dankje!

Annash geen last meer van je val van de trap??

Sanne ja romatisch he hihi... fijn dat Igneo toch wel heel lief kan zijn haha.

Zo even tussendoor posten voordat alles weg is ben nu bij 339 aangekomen haha....

DinkeyGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 16:55

Het gips is eraf!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Ben dan eindelijk verlost en heb alweer gelopen (gaat nog niet helemaal soepel haha) en auto gereden (gelijk naar Suevo natuurlijk :D)! Meneertje was het er alleen niet zo mee eens dat hij weer aan de bak moest (heb niet gereden maar een combi van grondwerk en longeren gedaan, gewoon aan een halstertje). We zijn een klein half uurtje bezig geweest, dat was wel even genoeg voor de 1e keer. Morgen weer *\o/*

Verder staat mijn paard weer stoer Rambo paard te zijn, vliegendeken terug om gedaan (tijdens al die regen hadden we hem af) want er zaten alweer aardig wat van die krengen _-:(

Prinslover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:06

Laura, haha ja je was zo fanatiek en ineens niet meer, dacht heh? Maar logisch hoor! Hoorde er ook waarschuwingen over!! Dat je niks op i-net moest plaatsen.. schijnt gevaarlijk te zijn wegens dingen achterhalen ect..

Malin: WHOEHOEEE :D . Wat fijn!!!!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:07

Zo daar gaan we weer!!!

@ Saida ook al naar Ice Age geweest!! En fijn dat je tussen de buien door toch even hebt kunnen rijden!

@ Kelly leuke foto van hermansen! Ik wil ook nog een keer zo een grote bal hebben ookal ben ik bang dat hincapie er niks mee doet haha.. die vond zon yogabal ook al zwaar saai na een keer trappen en een keer bijten haha..

@ Anouk gave fries joh!! Is inderdaad een plaatje!
Lekker joh als Sam ook thuis zou kunnen staan! Lijkt me echt heerlijk de paardjes aan huis. En hij zal wel balen dat je er niet in bent getrapt in het doen alsof hij aan het werk was haha...

@ Annash lekker zeg zon telefoonrekening... anders even navraag doen bij hi zelf ofzo...

@ Denise fijn dat je weekend zo top was!! Ben wel benieuwd hoe dat eruit ziet jij zonder zadel op jou reus hihi..

@ Mies je mag bij mij ook wel je schoonmaakwoede los laten hoor is hard nodig :P

@ Regine maar je wil niet weten hoe eng scoutingkindjes zijn hoor hihi

@ Sanne wat een charmante foto's (NOT) haha echt geweldig lachwekkend!

@ Esther fijn dat hij goedgekeurd is en zo braaf was natuurlijk. En wat is Shaggy mooi zeg!

@ Frank ja de vliegen zijn hier ook abnormaal! Vind dat altijd zo smerig als ze op de ogen zitten etc.

@ Spokie aaaah die sun jammer als je op dat soort momenten geen camera bij hebt he.

@ heidi durf je wel lieve kleine kindjes pesten :P

@ Elise wauw dat klinkt inderdaad als een superdag zeg! En een paard dat het zo goed doet en dan nog een opleiding mogen volgen echt helemaal geweldig!
Ennuh ik hoop voor je dat je de staatsloterij wint hoor! Echt een mooi beest en wat zie jij er eng chic uit zeg :P haha

@ Denise goed zeg dat je weer een studie wil gaan doen echt knap! Ik ben het nou echt helemaal beu haha dat studeren

Zo tot 241 en op naar deel 3 van het bijreageren..

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:21

@ Elise haha die rijke mannen zijn er jammer genoeg heel weinig en dan van die paar die er zijn zullen er waarschijnlijk nog minder zijn die van paarden houden hihi...
Ennuh soms een beetje verstrooid of niet ???

@ Regine gave foto's joh! Ziet er echt netjes uit!

@ Naatjuh Balen dat je zo slecht ziet hoe komt het? of heb ik dat gemist??

@ Jasmijn? aaaaaaaaaah wat een droppie dat katertje!
En dat zusje kijkt inderdaad wel heeeel lief haha..

@ Mies scooby is ook echt mooi zeg! leuke foto's!
Ennuh pas je op dat je ze niet verwisseld haha ik zou ze zo op de foto niet uit elkaar houden haha.

Zo bijna bij alleen nog pagina 344....

@ Malin super dat het gips eraf is! Nu zeker een heel iel beentje of niet? En suevo aan het kong fu fighting haha ja dat stomme ongedierte lijkt zich binnen notime te kunnen klonen hihi.

@ Ilona ja en volgens mij ben ik nu ook weer overfanatiek om dit allemaal bij te houden haha.... En dan jullie weer posten voordat ik alles bijgelezen heb zo blijf ik bezig haha

Zo ik ben bij!!!!
Dan ga ik eerst dit posten en daarna mijn egodeeltje typen...
Krijg een muisarm van dit topic haha...

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 17:25

Nou dan bij deze mijn egodeel....

Sinds ik terug ben van vakantie heeft Hincapie een beetje puberbuien en is gezellig opnieuw mij aan het uitproberen geweest. Gisteren kon hij zelfs de hele bak doorsprinten en wilde niet stoppen voordat hij niet geheel vrijwillig een muur tegen kwam. Dus ik boos en hem vandaag maar even flink losgegooid voordat ik erop ging.

Nu kon hij zich gelukkig wel gedragen! Hij liep echt lekker! En dat terwijl ik met 1 ruin en 4!!!!!! merries reed! En dan niet gewoon merries maar echte merrie merries hihi..
Maar dat ging echt heel goed! Zelfs op beide handen een lekker galopje gedaan tussen al die andere paarden door. Krijg hem alleen nog moeilijk in galop langs andere paarden die op de binnenhoefslag stappen. Dan valt hij snel terug maar dat komt allemaal wel. We hebben geen haast.
Toen kwam merrie nummer 5 erbij en daar is hij helemaal verzot op. Zolang ik bleef rijden ging het goed maar met uitstappen lette hij niet meer op mij en ging meteen uithangen. Ben toen maar lekker op de wei uit gaan stappen in het zonnetje waarna hij nog even wat gras heeft mogen bietsen.

Nou hopen dat zijn puberbuien voorlopig weer even over zijn...

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 19:16

Hihi, later kun je er vast om lachen Laula!

Wat een leuk stukje Suelzo!

Wat fijn dat het gips eraf is DinkeyGirl, wel voorzichtig hoor!

Wat een schattige katjes!\

Nu mijn egodeel: Nadina is nog steeds niet hengstig ;( |( Ik snap er echt niets van! Mijn vriend heeft haar al 11 jaar en ik rijd haar nu al 4 jaar, en ik heb nog nooit gemerkt dat ze een hengstigheid heeft overgeslagen, en nu zou ze er al 2 hebben overgeslagen. Snap het echt niet. Zou bijna denken dat ze ergens achter een klepje toch een veulentje verborgen houdt... 8-) Maar dat lijkt me heel sterk.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 19:21

Vreemd zeg Nadina... Misschien is ze minder zichtbaar hengstig ofzo??

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 19:26

Ja heel vreemd, ze is altijd heel heel zichtbaar hengstig, tot vervelends toe (ook al kan ze er ook niets aan doen). Ik snap het echt niet!

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 19:37

En er is geen hengst over het hek gesprongen of een leuke klophengst??

nadina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 19:42

Ze is al wel 2 keer geïnsimineerd: eind april en eind mei. Maar ze was niet dragend helaas. En nu wil ze dus niet meer hengstig worden. Erg raar allemaal.

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 20:05

Das inderdaad heel vreemd allemaal en kan neit zijn dat er toch iets in zit dan?

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 22:13

meiden, jullie gaan veel te hard joh!! 5 pagina's alweer. ik reageer er maar op een paar:

elise: haha je blijft lachen met jou hierzo. jij had er echt bij moeten zijn hoor op de meeting

laura: ik cultuurbarbaar? hihi dat had je op de meeting in de Mol wel kunnen meemaken.... nee, geen cultuur voor mij, ik geniet wel van de omgeving ter plekke.

jasmijn: je mag ook nog wandelen met de hondjes en des kunstjes leren. en als t mooi weer is: het warme zwembad (4,75 m rond en 90 cm diep) staat paraat hoor.

suus: als je niemand krijgt om te nachtzwemmen, wil ik wel mee hoor. :D :P

de vliegen zijn echt supervervelend in des z'n weitje. heb hem daarnet dik ingespoten met veerust.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 22:47

Heikedenise, t is idd balen dat we niet zoveel meer kunnen. Vanaaf wel stukje gemend en dat gaat nog goed gelukkig.
Gaaf dat je er nog een studie bij wilt doen. Is dat via de loi? Ik had daar een gids van en daar zag ik ook zoiets.

Suelza, oeps vergeten dat je nog koffie bij je had.. en je bent toch echt niet blond :+

Prinslover, zou leuk zijn als je ooit nog een x een trailer kunt rijden.
Je bent dan zo onafhankelijk.

Regine, geweldig die menfoto's. Gaaf ook dat tandemrijden.
Men je er zelf ook weleens mee?

Spokie, brr t mortuarium in..

Sorris, gelukkig is t bij die 2x gebleven. Iig succes met de volgende stap.
En ik heb nu ook nog geen barokpaardje en klets ook gewoon mee.

Barocco leuke foto's!

Mies_Apollo, beugels er weer afgehaald. Sterkte met de spierpijn.
Mooie fries op de foto.

Laulau, die schop van jou heeft me goed gedaan :P Hincapie dus ondeugend geweest.
Wel fijn dat ie zich nu wel kon gedragen nadat hij los was geweest.

Frankiej ook kwistig geweest met de veerust.. bij ons was t ook hard nodig.

Dinkeygirl, lekker dat t gips eraf is :) lekker van genieten!!

Vanavond zijn we een stukje gaan mennen met Flan. Ze was braaf. Alleen 1x toen een auto ons wilde inhalen sprong ze opzij vanwege een electriciteitshokje := Gelukkig was de bestuurder erg alert. Ze hield t wel goed uit en wilde op t eind zelfs nog dribbelen. Mss dat we morgen weer een stukje gaan.
Ze was aardig bezweet dus nog even lekker onder de douche gezet.. en weer lekker de wei op

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 23:06

Jellie, dus Flan heeft lekker gewerkt. Vreemd zeg, een electriciteitsschokje. Van die auto?

Frank, die vliegen zijn bij jullie dus ook al bezig. Ik had net ook 2 stikvervelende paarden die ik uit de wei haalde, allemaal door die K*U*T dazen. Sun is altijd erg braaf en duits projectje ook, maar nu waren ze bijna niet te handelen.

Nadina, wat vervelend dat ze niet hengstig wordt. En ze was toch ook al aan de Regumate(?)?

Laura, Hincapie heeft lekker last van het mooie weer, allemaal mooie dames ;). Gelukkig gaat het ook nog wel goed met rijden.

Malin, joepie!!! Dat is eigenlijk best nog wel snel gegaan. Maar ja, als je zo aan het werk bent, gaat de tijd zo snel. Zal voor jou wel langer geduurd hebben, al die tijd dat je niets kon. En arme Suevie weer aan het werk. Hij zal het gauw genoeg weer gaan waarderen :).

Vanavond dus Elise bij mij gegeten...spekpannekoeken en sla (wat een combi). Daarna naar stal en heb ik Sunnie gereden. Heb weer heerlijk gereden. Hij was nadat ik hem lekker aan mijn been had gemaakt ook zo lekker los van voren....hij was echt zo gevoelig. Dat voelt echt heel fijn. Bijrijdster van duits projectje was ook lekker bezig. Die twee gaan ook heel goed. En dan te bedenken dat het pas de 3e keer was dat ze haar reed. Zag eruit alsof ze zo al maanden bezig waren, lekker ontspannen en ze doet gewoon alles.

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 23:42

Gab en andere geïnteresseerden Mijn schoonpa is net pas weer goed in zijn hum sinds we hem Desperado en Prince door zijn maag hebben gesplitst. Des is gewoon niet het type paard dat hij mooi vindt en Prince is gewoon jammer dat hij die niet gevonden heeft. Het land heeft hij altijd nog gehad, omdat de mannen geen paarden hadden en de mijne heeft vanaf zijn 3e op pension gestaan. Daarvoor hield Sam het gras kort voor hem met 2 van zijn jaarlingen. Nu is het enorm wennen dat 3 van zijn kleinkinderen eigen pony's rijden en die hebben plek nodig. Mijn zwager heeft nog een niet-beginnerswelsh staan met veulen en hijzelf heeft een heel mooie C-welsh staan, die hij had willen houden voor de oudste kleinzoon. Waarschijnlijk is die nog niet mans genoeg om die pony te gaan beleren en dat is al een enorme teleurstelling voor hem. En als hij die pony niet verkoopt, móet Sam wel terug naar het pension. Het is nooit een fijn gevoel als je iets waar je erg gek op bent, van de hand móet gaan doen, omdat een ander paard de stal nodig heeft. Dan is er geen plaatsje voor hem hier op stal. Dus we dachten: We overleggen eventjes. Wel zo netjes. :+ En mijn schoonma heeft er dan minder last van.

Heidi toch! Kindertjes bang maken! Brrr, dus jij doet ook zwarte piet tegen de tijd dat het nodig is? :P Ach gerum! Is dat je een keer gelukt joh? Bij mij zou het je ook lukken hoor, ik was ook geen held met dat soort dingen.

Je ziet die baby op de ouderdomsfoto denken: "Wat stinkt dat mens uit haar bek zeg!" hahaahaha

Kelly/Sorriso Helemaal gelijk heb je! Mss kan de doos van dit forum nog helpen? Elise (Suelza) traint de meest onmogelijke paarden en dit zou wel eens een hele uitdaging voor haar kunnen zijn. De foto's die ik hier zie langskomen zijn bijzonder interessant. Mss kun je haar eens pb'en en in het overleg gooien met Ziya's baasje? Ik had je net al gemist... :(:)

Elise Jaaah, en dat klaagt dan later dat het zo rustig hier is! Er was toch zat om op te reageren toch? Dan had je niet moeten vliegen hoor...
En Sam verkopen. Mijn lieffie sprong voor me in de bres hoor! Opa was onder de indruk. Dat is ook het enige waar ik nu dalijk over inzit. Dat ie dalijk zich gaat bemoeien met mijn paardje. Over zijn voer en zijn stalletje enzo... Maar ik heb er ook reuze zin in, om hem zelf te gaan verzorgen!

Wat een mooi keuringsverslag zeg! En GEFELICITEERD nog een keer! Het ziet er allemaal heel keurig uit.
En 30 knotten. Mijn handen zouden verkrampt zijn! Ik houd het altijd op 15. Zou dat de fout zijn? :o
Ja, mensen zijn gewoontedieren hè? Als er dan wat gebeurt dat ze niet kunnen plaatsen gaan ze soms heel domme dingen doen... :+ }:0 En Ermelo met deze merrie weer? SPANNEND!
En leuk joh een voorbrengcursus! En hoeveel werk en inkomen gaat dat opleveren? Het is wel een boel geren natuurlijk.

Mooi paard inderdaad! Is dit die Ferro waar je het laatst over had in mijn pb? Heel mooi dier!!! En wat kun jij toch mooi zitten. *voelt een steekje jaloezie...*

Wat is je nieuwe projectje voor iets? Hopelijk word je er niet weer té verliefd op. :+

Dat kickfunnen is gevaarlijk bij jou hè? Haha! Ach koffie in je buik, koffie op je kleren...
En bedenk je bij een man: Geld is heel belangrijk en dat ie het aan mij wil uitgeven nóg belangrijker!

Waarom is Sun staatsgevaarlijk?

En wat betreft je brood: Als jij champignons wil eten mag je ze ook gewoon bestellen hoor bij Frank. Bij Katwijk zit een bedrijf die zijn champies ook verhandelt. Is dat bij jou in de buurt? :Y)

In 20011 zitten er denk ik ook champies op jouw haar haha!!! Mooie foto hoor, is het familie van je?

Ilona Haha, ja, Jasmijn en Sam zijn geen combinatie. Sam dacht dat Jasmijn Duindigt wilde meemaken en wilde het even demonstreren. Vond Jasmijn geloof ik niet zo leuk en ik stond te duimen in het midden van de bak, dat het goed zou aflopen. Jasmijn was ook de eerste die hij niet aardig vond, toen ie nog in de stal stond. Ik denk dat het in haar nadeel was, dat ze met Frank bij hem is geweest. Gewoonlijk is ie heel lief voor dames. :+ Jasmijn snapt mijn dilemma heel goed over wel of niet meegaan op een strandrit met Sammetje, hè? hahaha

Jasmijn We houden rekening met je: Sam komt op 2 augustus pas...
GEFELICITEERD! Samenwonen, wat leuk! En 2 katten erbij. Gaat er één naar de dierenarts, want zus en broer kunnen ook kindertjes maken toch? :z Dessie en de rest zullen het wel niet leuk gaan vinden als wij weer thuis komen. Frank heeft eigenlijk net te weinig tijd om hem echt veel te rijden. Het wordt nu al wel iets beter. Soms zie je de verveling van zijn snuitje afdruipen. Hij is altijd zoo blij met aandacht. Eigenlijk is alles op 4 pootjes hier dol op knuffelen. Gelukkig hebben we Michelleke nog, die knuffelt ook wat af.

Denise van Heike en Mies We gaan het proberen en het is idd een klein bakje 15 bij 25 maar. Sam is behoorlijk lenig, dus hij zal er wel doorheen ploegen. De binnenbak waar ik nu in rij is 30x15 en die gebruikten we soms ook maar half :P , dus het moet haalbaar zijn voor hem. Voor concourstraining is het te klein, maar ik mag altijd de bak huren waar ie nu staat en als ik Frank lief aankijk, rijdt ie wel op en neer. Of ik ga in de wei aan de slag. Als het niet gaat, hebben we het in elk geval geprobeerd. En ik mag altijd terugkomen bij de pension. Ik heb al gezegd, dat er een kans in zit dat ie met de winter ook terugkeert, omdat er dan mss geen plek thuis is. Een vriendin van mij zei al: "Kun je je schoonpa niet zo gek krijgen dat ie een grotere bak aanlegt voor zijn kleinzoon?" Ik zie hem al lopen met zijn kruiwagentje met zand! Haha!

Dus jou gaan we minder zien hier? Ik ga vanaf oktober ook studeren! MFSC. Dus als ik daarmee klaar ben en ik heb een boekhouder nodig.. Dan kan ik bij jou aankloppen? Ik vond Calculaties heel moeilijk. Daar ben ik 2x op gezakt.

Regine Zijn dat Hackneys? Wat een prachtbeesten zeg! Heel charmant!
Hij maakt het zichzelf ook wel moeilijk met een tandemspan. Dat is niet makkelijk, toch? Je mag spammen hoor! Mooie foto's. Hopen dat er 4 zijn zeg! Dan zie je Elise daar ook nog? Ermelo the place to be!!!

Spokie Ik hoop nu dat je eten niet in die vriezer van het mortuarium ligt. :+ Brr, ik heb niks met doden. Vind ze doodeng... Jij liever dan ik!

Idd een vreemde combi die jij gegeten hebt! En hoe rijdt dat? Ik vind pannekoeken net voor het rijden ook geen combi... haha.
Wouw, als ik Marjolein eens zo gek kreeg om even te kijken zeg! Die zou er van onder de indruk zijn! Het ziet er ook heel relaxed uit.

Mies Scooby mag er ook wezen zeg! En wat een toffe rijbroek heb jij aan!
Bij Veronica hadden ze het ook al over de Draai van de Kaai! In Silvolde was net een joker die de prijzen in de wacht sleepte daar. Hij ging er niet heen overigens. Volgens mij was er ook niks aan verloren.
Scooby en Shannon zijn idd net een tweeling! Shannon heeft wel meer body, maar dat mag ook wel hè?

Wanneer kom je soppen?

Laura Voor mij had Frank zijn moeder op rode rozen uitgestuurd en die kwam met 25 geel/rode rozen aan. Boos dat ie was! Haha, bleken het ontzettend zeldzame te zijn, hoorde ik later weer op mijn werk. Dus toen kon ie ze wel waarderen. Het resultaat was voor hem een ja. Ik dacht: "Ik zal maar geen nee zeggen, want dan vraagt ie het nooit meer!"

Wat een druif zeg om de muur als stop te gebruiken. Fijn dat je zo tussen de andere paarden kan rijden met hem! Klinkt alsof die roze wolk van jou gewoon doorgaat...

Nadina We wachten het gewoon af. Hier zijn de merries ook wisselend. Sommigen zijn ook minder heftig dan anders.

Jellie Toevallig hadden we het net op de pension over de beruchte bij ons. Helaas is hij overleden. Ook Spat en Artrose, maar dan de ergere vorm. Hij heette Floris en hij was levensgevaarlijk voor de koets. Hij sprong op de raarste momenten zo maar op zij. Zo ook een keer een sloot in. :+ Ik heb eens samen met hem gereden en toen sprong ie aan in galop en ging in dat galopje zo de bak uit, zijn stalletje weer in. Hahahaha, Sam op hol, maar ik lag dubbel van het lachen. Het zag er ook zo knullig uit! Wel fijn dat Flan dan beter te regeren is.

Malin Dat is nog eens goed nieuws! Nu gauw je paard weer op idd! Fijn dat je weer kan gaan bouwen! Ja, hè? De vliegen zijn vervelend. Hier hebben we er ook erg last van.

Met Sam heb ik momenteel wat moeite. Hij heeft een pesthekel aan vliegen en bij de pension hadden we er nooit last van, maar nu heb ik er ook één per rijbeurt. Waar ze vandaan komen? Sam had geen zin vandaag en ik heb hem eens flink vooruitgeschopt. Maar dat had ik beter niet kunnen doen. Hij begon nogal paniekerig te doen daarna. Dan gaat ie ineens achteruit lopen ipv vooruit. Maar al met al na wat ge emmer lekker gereden en toen hij meer ging ontspannen en merkte dat het vrouwtje dat ook al aardig begint te snappen, ging het toch best goed weer.

Op stal bleef ie voor zijn stal staan. En hij keek overduidelijk verlangend naar de wasplaats. Ik verzorg hem altijd in zijn stal en nooit op de wasplaats, maar nu wilde hij daarheen. :? Dus ik hem daar neergezet en hem lekker gewassen. Man hij stond gewoon te genieten! Vond het zalig! En meteen even buurten met het paard naast de wasplaats natuurlijk. Wat is ie toch sociaal!

En daarna met het hoge woord naar Jan en Antje dat Sam per 2 augustus thuis komt wonen. Ze begrepen me wel, maar ze vonden het natuurlijk wel jammer en we mogen altijd terugkomen als het niet gaat of gewoon voor koffie. Ook de winter is geen probleem. Ik vond het best moeilijk, want het is echt definitief hè? En ik heb het er dik 5 jaar ontzettend naar mijn zin gehad en Antje heeft me al mijn plezier met Sam helemaal teruggeven. Ik ga haar lesjes echt missen en die enorme bak en de sfeer daar ook. Maar ik heb er ook zin in dat Sam thuis komt te staan. Ben reuzebenieuwd hoe het zal gaan met desje op de wei en hoe de kindjes het zullen vinden om zo'n knoeperd op stal te zien staan!

Elise genoeg om bij te lezen? Wel reageren nu hè? hihi
En let niet op de schrijffouten, want het is al laat... :o

JeanleGrand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-09 23:49

Daar krijg je toch honger van, al die snoepjes...

Afbeelding

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 00:39

Babipang Lily toch?

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 06:16

Mogggeeeeeel!!!

Ik ga bijlezen, maar zoveeeel is er niet bijgeschreven hoor!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 06:59

Jullie gaan dit niet geloven, maar ik heb het uitgevonden hoor!!! Zag ineens het licht...

Heb 2 boktschermpjes open staan, dus kan nu iedereen quoten in 1 bericht...

Duurde ff, maar dat komt omdat ik ook altijd zo vroeg begin he... Dan ben je nog niet wakker :o

spokie79 schreef:
Elise, half 7?

Ja, is goed :D

DinkeyGirl schreef:
Het gips is eraf!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej *\o/* *\o/* *\o/*

*** zet eerst haar koffie weg en doet vervolgens een dansje voor je *\o/* *\o/* *\o/*
laulau85 schreef:
@ Elise wauw dat klinkt inderdaad als een superdag zeg! En een paard dat het zo goed doet en dan nog een opleiding mogen volgen echt helemaal geweldig!

Jaaaaa.... zit nog steeds op een hele, grote roze wolk

laulau85 schreef:
Ennuh ik hoop voor je dat je de staatsloterij wint hoor! Echt een mooi beest en wat zie jij er eng chic uit zeg :P haha

Ik hoop het ook... Ben toch wel heel gek op dat paard, maar ja, kan het echt niet betalen hoor... Heb al een behoorlijke veestapel, zou je zeggen :o En idd, ik zie er eng chique uit (waren ook niet mijn kleren hoor ;) even geleend voor de foto... Want Elise had het paard natuurlijk op en top getoilleteerd, maar had er niet bij stilgestaan, dat het dan handig is om zelf ook iets wits aan te trekken :o, tja... daar moet je Elise voor heten he! ).

laulau85 schreef:
@ Elise haha die rijke mannen zijn er jammer genoeg heel weinig en dan van die paar die er zijn zullen er waarschijnlijk nog minder zijn die van paarden houden hihi...

Ze hoeven niet van paarden te houden... Ze hoeven alleen maar geld te hebben en te kunnen koken (en bij voorkeur ook het huishouden te doen, of genoeg geld hebben voor een 'interieurverzorgster' :D.

laulau85 schreef:
Ennuh soms een beetje verstrooid of niet ???

IK?????

laulau85 schreef:
Nou dan bij deze mijn egodeel....

Sinds ik terug ben van vakantie heeft Hincapie een beetje puberbuien en is gezellig opnieuw mij aan het uitproberen geweest. Gisteren kon hij zelfs de hele bak doorsprinten en wilde niet stoppen voordat hij niet geheel vrijwillig een muur tegen kwam. Dus ik boos en hem vandaag maar even flink losgegooid voordat ik erop ging.

Nu kon hij zich gelukkig wel gedragen! Hij liep echt lekker! En dat terwijl ik met 1 ruin en 4!!!!!! merries reed! En dan niet gewoon merries maar echte merrie merries hihi..
Maar dat ging echt heel goed! Zelfs op beide handen een lekker galopje gedaan tussen al die andere paarden door. Krijg hem alleen nog moeilijk in galop langs andere paarden die op de binnenhoefslag stappen. Dan valt hij snel terug maar dat komt allemaal wel. We hebben geen haast.
Toen kwam merrie nummer 5 erbij en daar is hij helemaal verzot op. Zolang ik bleef rijden ging het goed maar met uitstappen lette hij niet meer op mij en ging meteen uithangen. Ben toen maar lekker op de wei uit gaan stappen in het zonnetje waarna hij nog even wat gras heeft mogen bietsen.

Nou hopen dat zijn puberbuien voorlopig weer even over zijn...

Dat ken ik... Ik heb ook een hengst gereden die daar wat last van had... Moet zeggen dat hij er vrij snel vanaf was...

En puberbuien, ach... daar heeft Sundance nog steeds last van :D (ik ook af en toe trouwens).

Enne... boos worden heeft geen zin he? Kost je alleen maar energie ;)

nadina schreef:
Nu mijn egodeel: Nadina is nog steeds niet hengstig ;( |( Ik snap er echt niets van! Mijn vriend heeft haar al 11 jaar en ik rijd haar nu al 4 jaar, en ik heb nog nooit gemerkt dat ze een hengstigheid heeft overgeslagen, en nu zou ze er al 2 hebben overgeslagen. Snap het echt niet. Zou bijna denken dat ze ergens achter een klepje toch een veulentje verborgen houdt... 8-) Maar dat lijkt me heel sterk.

Hebben op het moment heel veel merries last van helaas...

Met een beetje geluk wordt mijn merrie vandaag drachtig gescand -O-

:o?

spokie79 schreef:
Vanavond dus Elise bij mij gegeten...spekpannekoeken en sla (wat een combi). Daarna naar stal en heb ik Sunnie gereden. Heb weer heerlijk gereden. Hij was nadat ik hem lekker aan mijn been had gemaakt ook zo lekker los van voren....hij was echt zo gevoelig. Dat voelt echt heel fijn. Bijrijdster van duits projectje was ook lekker bezig. Die twee gaan ook heel goed. En dan te bedenken dat het pas de 3e keer was dat ze haar reed. Zag eruit alsof ze zo al maanden bezig waren, lekker ontspannen en ze doet gewoon alles.

Ja, was jammie :9 Ik zei toch dat ik hem gedrilld had gisteren! Toen liep hij ook zo fijn... Binnenkort mag je weer even BBPen maar nu heel even serieus aan de slag. Want die dikke pens moet er echt af en binnenkort wil ik weer op wedstrijd :D dus even conditietrainen. Duits projectje doet het idd goed! Want een braaf dier is het! Vind het zo leuk om haar (of eigenlijk hun) te zien groeien!!!

idefix4 schreef:
Elise Jaaah, en dat klaagt dan later dat het zo rustig hier is! Er was toch zat om op te reageren toch? Dan had je niet moeten vliegen hoor...
En Sam verkopen. Mijn lieffie sprong voor me in de bres hoor! Opa was onder de indruk. Dat is ook het enige waar ik nu dalijk over inzit. Dat ie dalijk zich gaat bemoeien met mijn paardje. Over zijn voer en zijn stalletje enzo... Maar ik heb er ook reuze zin in, om hem zelf te gaan verzorgen!

Pffff... het IS rustig hier ja!!! De tijden dat jullie actief zijn, ben ik alwee druk in de weer met de paarden :D En oh... wat lijkt mij dat heerlijk. Je paardjes aan huis...

Citaat:
Wat een mooi keuringsverslag zeg! En GEFELICITEERD nog een keer! Het ziet er allemaal heel keurig uit.
En 30 knotten. Mijn handen zouden verkrampt zijn! Ik houd het altijd op 15. Zou dat de fout zijn? :o
Op een keuring moeten de knotten zo klein mogelijk. Daarmee accentueer je de vorm en de lengte van de hals. Dikke knotten (of dressuurknotten) maken de hals optisch korter. Daar zijn ze niet blij mee... En eerlijk is eerlijk, het komt het paard ook eigenlijk niet echt ten goede. Ik begrijp wat mensen er mooi aan vinden, maar als jij je haar toupeert krijg je ook optisch gezien een heel groot hoofd =:)

Citaat:
Ja, mensen zijn gewoontedieren hè? Als er dan wat gebeurt dat ze niet kunnen plaatsen gaan ze soms heel domme dingen doen... :+ }:0 En Ermelo met deze merrie weer? SPANNEND!
En leuk joh een voorbrengcursus! En hoeveel werk en inkomen gaat dat opleveren? Het is wel een boel geren natuurlijk.
Ik hoop dat het in ieder geval wat trainingspaardjes voor de keuring en naamsbekendheid gaat opleveren. Daar word ik al heel blij van :D

Citaat:
Mooi paard inderdaad! Is dit die Ferro waar je het laatst over had in mijn pb? Heel mooi dier!!! En wat kun jij toch mooi zitten. *voelt een steekje jaloezie...*
Ja, dit is inderdaad de Ferro. En wbt mijn zit :o heb ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard op geoefend.... Ik ben echt stereotype springruiter namelijk :D (wel altijd gedressuurd hoor, mijn pony ging nl. altijd staken als hij de startbel hoorde :+ Het heeft 4 jaar geduurd om 1 parcourtje rond te springen. MAar... de aanhouder wint en nu rij ik over het algemeen overal wel mee weg ).

Citaat:
Wat is je nieuwe projectje voor iets? Hopelijk word je er niet weer té verliefd op. :+
Nieuw projectje moet doorgereden worden. Blijft niet heel lang en nee, dat ligt heel anders. Bovendien kan ik niet meer verliefd worden. Dan ben ik EN verliefd op Sun EN op de Ferro EN op mijn jammie fysio :o neeee... ik heb nu geen energie meer om weer verliefd te worden hoor...

Citaat:
Dat kickfunnen is gevaarlijk bij jou hè? Haha! Ach koffie in je buik, koffie op je kleren...
En bedenk je bij een man: Geld is heel belangrijk en dat ie het aan mij wil uitgeven nóg belangrijker!
Kickfun is leuk! Volgens mijn collega's ben ik de dag na de kickfun altijd erg druk :+ whahahah... dat kan wel kloppen ja, want dan moet ik even al mijn nieuwe 'moves' uitoefenen op collega's die met hun rug naar bijv. een kopieerapparaat staan :D

Citaat:
Waarom is Sun staatsgevaarlijk?
Constatering van de dierenarts... Inmiddels is hij heel braaf geworden hoor, maar dat is hij zeker niet altijd geweest. Integendeel... 3 jaar geleden had ik een bijrijdster, waar hij hij echt heel erg gek mee was, maar op een dag kreeg hij het in zijn bol en viel hij haar zo aan... Dat zal hij nu niet meer doen, alleen bij mensen waar ik de kriebels bij krijg doet hij het nog wel eens. Maar hij is nu wel echt een stuk rustiger (en vooral ouder) geworden...

Citaat:
En wat betreft je brood: Als jij champignons wil eten mag je ze ook gewoon bestellen hoor bij Frank. Bij Katwijk zit een bedrijf die zijn champies ook verhandelt. Is dat bij jou in de buurt? :Y)
Lust geen champignos :r

Citaat:
Dus jou gaan we minder zien hier? Ik ga vanaf oktober ook studeren! MFSC.

*\o/* Hey heb je het voor elkaar gekregen! Geweldig!!!! Gefeliciteerd!!!! *\o/* Zo'n gave opleiding!

Citaat:
Idd een vreemde combi die jij gegeten hebt! En hoe rijdt dat? Ik vind pannekoeken net voor het rijden ook geen combi... haha.
Rare combi? NEe toch?!?! Pannenkoeken alleen is niet gezond, dus eet je er wat sla bij :9 En met rijden gaat het prima. Ik moest daarna nog Fjordenprojectje rijden en heb nergens last van gehad hoor...

Citaat:
Elise genoeg om bij te lezen? Wel reageren nu hè? hihi
En let niet op de schrijffouten, want het is al laat... :o
Beetje jammer van die spelfouten :n

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 06:59

-O-

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 07:18

Goedemorgen!

spokie79 schreef:
Jellie, dus Flan heeft lekker gewerkt. Vreemd zeg, een electriciteitsschokje. Van die auto?

:)) nee ze schrok van een electriciteits hokje. Zo'n kastje langs de weg haha.

Lekker :Y) Fijn dat je zo heerlijk gereden hebt. Goed ook van bijrijdster +:)+ Zoiemand kan je dan wel vertrouwen.

Idefix, :+ Floris niet zo braaf voor de kar... Wel sneu dat hij ernstige spat & artrose had.Wel een grappenmaker dus :
Wel mooi dat Sam je aangaf dat ie de wasplaats op wilde.
Heerlijk toch als Sam dan bij je staat. Hopelijk klikt t ook met Des.

Fijne dag!

Niese1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 07:26

ELISEEEEE!!!!! PB mij even je mail adres :D .

En mensen, jullie moeten zorgen dat jullie wat meer werk hebben, want ik kan het niet meer bijlezen zo. Jullie gaan veeeeeeeeeeel te SNEL!

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 07:29

Niese1987 schreef:
ELISEEEEE!!!!! PB mij even je mail adres :D .

En mensen, jullie moeten zorgen dat jullie wat meer werk hebben, want ik kan het niet meer bijlezen zo. Jullie gaan veeeeeeeeeeel te SNEL!

PB :D