Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spokie79 schreef:Elise, half 7?
DinkeyGirl schreef:Het gips is eraf!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
laulau85 schreef:@ Elise wauw dat klinkt inderdaad als een superdag zeg! En een paard dat het zo goed doet en dan nog een opleiding mogen volgen echt helemaal geweldig!
laulau85 schreef:Ennuh ik hoop voor je dat je de staatsloterij wint hoor! Echt een mooi beest en wat zie jij er eng chic uit zeghaha
laulau85 schreef:@ Elise haha die rijke mannen zijn er jammer genoeg heel weinig en dan van die paar die er zijn zullen er waarschijnlijk nog minder zijn die van paarden houden hihi...
laulau85 schreef:Ennuh soms een beetje verstrooid of niet ???
laulau85 schreef:Nou dan bij deze mijn egodeel....
Sinds ik terug ben van vakantie heeft Hincapie een beetje puberbuien en is gezellig opnieuw mij aan het uitproberen geweest. Gisteren kon hij zelfs de hele bak doorsprinten en wilde niet stoppen voordat hij niet geheel vrijwillig een muur tegen kwam. Dus ik boos en hem vandaag maar even flink losgegooid voordat ik erop ging.
Nu kon hij zich gelukkig wel gedragen! Hij liep echt lekker! En dat terwijl ik met 1 ruin en 4!!!!!! merries reed! En dan niet gewoon merries maar echte merrie merries hihi..
Maar dat ging echt heel goed! Zelfs op beide handen een lekker galopje gedaan tussen al die andere paarden door. Krijg hem alleen nog moeilijk in galop langs andere paarden die op de binnenhoefslag stappen. Dan valt hij snel terug maar dat komt allemaal wel. We hebben geen haast.
Toen kwam merrie nummer 5 erbij en daar is hij helemaal verzot op. Zolang ik bleef rijden ging het goed maar met uitstappen lette hij niet meer op mij en ging meteen uithangen. Ben toen maar lekker op de wei uit gaan stappen in het zonnetje waarna hij nog even wat gras heeft mogen bietsen.
Nou hopen dat zijn puberbuien voorlopig weer even over zijn...
nadina schreef:Nu mijn egodeel: Nadina is nog steeds niet hengstig![]()
Ik snap er echt niets van! Mijn vriend heeft haar al 11 jaar en ik rijd haar nu al 4 jaar, en ik heb nog nooit gemerkt dat ze een hengstigheid heeft overgeslagen, en nu zou ze er al 2 hebben overgeslagen. Snap het echt niet. Zou bijna denken dat ze ergens achter een klepje toch een veulentje verborgen houdt...
Maar dat lijkt me heel sterk.
spokie79 schreef:Vanavond dus Elise bij mij gegeten...spekpannekoeken en sla (wat een combi). Daarna naar stal en heb ik Sunnie gereden. Heb weer heerlijk gereden. Hij was nadat ik hem lekker aan mijn been had gemaakt ook zo lekker los van voren....hij was echt zo gevoelig. Dat voelt echt heel fijn. Bijrijdster van duits projectje was ook lekker bezig. Die twee gaan ook heel goed. En dan te bedenken dat het pas de 3e keer was dat ze haar reed. Zag eruit alsof ze zo al maanden bezig waren, lekker ontspannen en ze doet gewoon alles.
idefix4 schreef:Elise Jaaah, en dat klaagt dan later dat het zo rustig hier is! Er was toch zat om op te reageren toch? Dan had je niet moeten vliegen hoor...
En Sam verkopen. Mijn lieffie sprong voor me in de bres hoor! Opa was onder de indruk. Dat is ook het enige waar ik nu dalijk over inzit. Dat ie dalijk zich gaat bemoeien met mijn paardje. Over zijn voer en zijn stalletje enzo... Maar ik heb er ook reuze zin in, om hem zelf te gaan verzorgen!
Op een keuring moeten de knotten zo klein mogelijk. Daarmee accentueer je de vorm en de lengte van de hals. Dikke knotten (of dressuurknotten) maken de hals optisch korter. Daar zijn ze niet blij mee... En eerlijk is eerlijk, het komt het paard ook eigenlijk niet echt ten goede. Ik begrijp wat mensen er mooi aan vinden, maar als jij je haar toupeert krijg je ook optisch gezien een heel groot hoofdCitaat:Wat een mooi keuringsverslag zeg! En GEFELICITEERD nog een keer! Het ziet er allemaal heel keurig uit.
En 30 knotten. Mijn handen zouden verkrampt zijn! Ik houd het altijd op 15. Zou dat de fout zijn?
Ik hoop dat het in ieder geval wat trainingspaardjes voor de keuring en naamsbekendheid gaat opleveren. Daar word ik al heel blij vanCitaat:Ja, mensen zijn gewoontedieren hè? Als er dan wat gebeurt dat ze niet kunnen plaatsen gaan ze soms heel domme dingen doen...![]()
En Ermelo met deze merrie weer? SPANNEND!
En leuk joh een voorbrengcursus! En hoeveel werk en inkomen gaat dat opleveren? Het is wel een boel geren natuurlijk.
Ja, dit is inderdaad de Ferro. En wbt mijn zitCitaat:Mooi paard inderdaad! Is dit die Ferro waar je het laatst over had in mijn pb? Heel mooi dier!!! En wat kun jij toch mooi zitten. *voelt een steekje jaloezie...*
Nieuw projectje moet doorgereden worden. Blijft niet heel lang en nee, dat ligt heel anders. Bovendien kan ik niet meer verliefd worden. Dan ben ik EN verliefd op Sun EN op de Ferro EN op mijn jammie fysioCitaat:Wat is je nieuwe projectje voor iets? Hopelijk word je er niet weer té verliefd op.
Kickfun is leuk! Volgens mijn collega's ben ik de dag na de kickfun altijd erg drukCitaat:Dat kickfunnen is gevaarlijk bij jou hè? Haha! Ach koffie in je buik, koffie op je kleren...
En bedenk je bij een man: Geld is heel belangrijk en dat ie het aan mij wil uitgeven nóg belangrijker!
Constatering van de dierenarts... Inmiddels is hij heel braaf geworden hoor, maar dat is hij zeker niet altijd geweest. Integendeel... 3 jaar geleden had ik een bijrijdster, waar hij hij echt heel erg gek mee was, maar op een dag kreeg hij het in zijn bol en viel hij haar zo aan... Dat zal hij nu niet meer doen, alleen bij mensen waar ik de kriebels bij krijg doet hij het nog wel eens. Maar hij is nu wel echt een stuk rustiger (en vooral ouder) geworden...Citaat:Waarom is Sun staatsgevaarlijk?
Lust geen champignosCitaat:En wat betreft je brood: Als jij champignons wil eten mag je ze ook gewoon bestellen hoor bij Frank. Bij Katwijk zit een bedrijf die zijn champies ook verhandelt. Is dat bij jou in de buurt?
Citaat:Dus jou gaan we minder zien hier? Ik ga vanaf oktober ook studeren! MFSC.
Rare combi? NEe toch?!?! Pannenkoeken alleen is niet gezond, dus eet je er wat sla bijCitaat:Idd een vreemde combi die jij gegeten hebt! En hoe rijdt dat? Ik vind pannekoeken net voor het rijden ook geen combi... haha.
Beetje jammer van die spelfoutenCitaat:Elise genoeg om bij te lezen? Wel reageren nu hè? hihi
En let niet op de schrijffouten, want het is al laat...
spokie79 schreef:Jellie, dus Flan heeft lekker gewerkt. Vreemd zeg, een electriciteitsschokje. Van die auto?
Vanavond dus Elise bij mij gegeten...spekpannekoeken en sla (wat een combi). Daarna naar stal en heb ik Sunnie gereden. Heb weer heerlijk gereden. Hij was nadat ik hem lekker aan mijn been had gemaakt ook zo lekker los van voren....hij was echt zo gevoelig. Dat voelt echt heel fijn. Bijrijdster van duits projectje was ook lekker bezig. Die twee gaan ook heel goed. En dan te bedenken dat het pas de 3e keer was dat ze haar reed. Zag eruit alsof ze zo al maanden bezig waren, lekker ontspannen en ze doet gewoon alles.