Nou ben ik weer,, baal joch.. Kom ik bij Anne, ben ik dr aan het poetsen zie ik dat dr hoefijzer helemaal verschoven is achter.. Ze kon er niet eens op staan arm paard heb hem zelf niet recht gekregen, toen naar buren gegaan, want er was niemand thuis, die hebben ook geprobeert om eraf te halen, niet gelukt.Toen kwam de vrouw van de eigenaar thuis, die heeft hem eraf gekregen..Me les maar afgezecht, en volgende week komt de hoefsmid pas..
Saida heeft ook nog een KN te koop misschien is dat wat?
Herstel! Ik heb een ZaldiNew Kent te koop staan.
Rintske krijgt toch ijzers heb ik besloten. Het liefst had ik haar op blote voetjes laten lopen, maar zoals haar hoeven al (scheef!) zijn versleten na onze 3 buitenritjes gaat dat dus niet. Dat zou betekenen dat ik haar elke 4 weken recht moet laten bekappen, en voor dat bedrag kan ik haar ook op ijzers zetten.
Lisenka, Aline en Frank: Veel plezier op de ledenvergadering!
Saida: Whoepsie verkeerd gelezen..
Ben weer bij m'n ventje geweest Wat was hij weer stoer! Het wordt echt een kolos Lekker breed en hoog! Ik ging eens kijken vandaag en toen hij net geboren was, was hij tot onder mijn heup en inmiddels komt zijn schoft tot aan mijn navel en dat is toch zo'n 30 cm hoger
Verder natuurlijk weer supergave foto's!! We hebben hem los gedaan in de bak samen met Fiesta en toen hebben ze een leuk showtje weggegeven, helaas heb ik maar een bok van Fiesta vast kunnen leggen
Oja, vergeten te vermelden, had net een cijfer terug en op het tentamen waar ik het slechtste gevoel over had, omdat ik me beroerd voelde had ik gewoon een 7.7 a Dan weet ik niet wat dat moet worden bij de andere 2
Ja, hij is best nog wat onzeker en soms wat rillerig, maar dat wijd ik aan zijn leeftijd, volgens mij wordt het inderdaad een hele koele en nuchtere! Echt fijn!
horsiesli: Zat het ijzer er al lang onder?? Gelukkig is hij er nog af gegaan!
Sanne: Ben benieuwd naar de foto's! Ik wil ook zulke cijfers terug voor mn tentames!
Lobke: Cool!! Gaat het niet kriebelen hem zelf te houden?
Shannon is weer de oude!! Ze liet heerlijk los vandaag dus de tandarts was een goed idee! En met Encanto weer een showtje gegeven in het bos al zn dressuurkunstjes zaten er nog op en meneer kon daarna complimenten ontvangen (was met stal genootje gaan rijden in het bos)
Oke Ik ben lisa en ik heb een verzorgpaard een fries genaamd fleur Ze is beleerd voor de kar en dan voelt ze zich helemaal in der element met rijden is ze eerst een beetje druk maar later gaat ze nagefelijk lopen enz Hier een topic
peetisgreat => gefeliciteerd met je puntje van tsjillert
Mies_appolo => wat fijn dat shannon weer lekker los liet en dat het rijden in het bos ook geslaagd was P.S. je had in mijn toppic gereageerd over die pessoa heb je daar zelf ervaring mee ? ik namelijk niet