Getty_Maan schreef:Wat een fijne berichten Jelske, klinkt als een goed besluit en wat heerlijk dat je weer lekker rijden kan.
Hier gaat het goed met merrie en veulen.
Merrie heeft nu 3 veulens gehad waarvan 1 van Alwin (die van mij dus), zij was erg verlegen (wel helemaal bijgetrokken)
en nu 2x Auwert. Beide veulens van Auwert waren gelijk bij de geboorte mensgericht, gelijk op je aflopen en kriebelen, zo zie je maar weer het verschil in karakter.
Dit veulen lijkt nog luxer en hoger op de benen te staan, dan het veulen van vorig jaar.
Nou ja, rijden is nog een groot woord, maar we beginnen vooralsnog met hoofdzakelijk 15/20 minuutjes stapwerk onder de man en onder de man uitstappen na het werk aan de dubbele longe. Maar ze lijkt de afwisseling erg op prijs te stellen.
Veulens zien er goed uit! Leuk ding is de nieuwe aanwinst toch
Grappig is dat he? Dat dezelfde combinatie zulke verschillende resultaten op kan leveren. Is met Pit en haar volle zus net zo.
boemel schreef:GettyMaan, de keuring was gisteren en helaas met een negatief aankoopadvies
Paard was licht onregelmatig RV in het kreupelheidsonderzoek.
De dierenarts verwachte eigenlijk dat het een kleine blessure was. Waarschijnlijk verstapt of iets dergelijks. Bij de kogel was een lichte zwelling.
Omdat hij dacht dat het meeviel, was het advies om over 2 weken te gaan herkeuren.
Verkopers en wij hebben besloten dat inderdaad te gaan doen.
Dus nog geen 3e Fries in de wei helaas.
Op zich heb ik wel een goed gevoel over de afloop. Het is even afwachten dus.
Ah, niiiieeet....
Duimen dattie opknapt in dat geval...
@Sanet: plaatje!!!
Absolem schreef:Ik ben begonnen met de menwagen restaureren. Had gehoopt 'm al af te hebben. Maar met dit beroerde voorjaar was ik nog niet eens begonnen. Het houtwerk is om te janken. Maar this niet zichtbaar aan de buiten kant. Dus ik ga denk ik epoxy halen. Om de gaten op te vullen glad te schuren en dan lak ik er overheen.
Bezige bij! Zit dus behoorlijk wat werk aan. Hoe is het eigenlijk afgelopen met het tuig? Of heb ik daaroverheen gelezen?
Janinevv schreef:Die van mij komt eindelijk beetje mooi uit haar vacht. Lijkt eerder op twee jarige dan 3
Ze kijkt in ieder geval erg attent!
@Daylight; Spannende tijden dus. Ik zal voor je duimen!
Welkom Noukie!