Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jenny_S schreef:heb wel het idee dat het er nooit eentje kan zijn. zo verspreid
xXutopiaXx schreef:Oh wat een rot nieuws van de veulentjesWat gek dat ze zo dood in het land gevonden is..
Verder zie ik wel mooie punten en ervaringen
Behalve dan Esther inderdaad.. Wat maf hè!! Tamme heeft het ook een keer geflikt, maar daar weet ik nog steeds de aanleiding niet van.. Ineens een sprong en een bok en daar ging ie, vreselijk hard door de berm en inderdaad ook niet te stoppen... Gelukkig heeft hij niet zo'n conditie en was het een héél lang pad recht op de boerderij af, dus vlak voor het erf kon ik hem weer terugnemen. Maar het is echt niet tof!!
Zonde dat je dan het fijne rijden zo moet afsluiten.. Zal je trouwens vandaag of morgen even contacten voor een datum voor de foto's! Beetje hectisch hier...
Gisteren wel weer een toffe crossles gereden!Mochten een keer met een groepje met wat hoger niveau meerijden, nou dat hebben we geweten. Wát een werken en damn best heftig!!! Maar m'n zwarte monster flikt het gewoon ff, hij kwam uiteindelijk gewoon mee met die hoge slanke KWPN'ers
![]()