Wat ontzettend zonde dat je je paardje hebt moeten verkopen. Maar vind het wel heel netjes dat je voor je paard en natuurlijk ook jezelf deze keuze hebt gemaakt!
Ook ik ben weer aanwezig na een tijdje afwezig. Wilde afgelopen week een foto van Jerez maken om even te showen. Hij lijkt nu haast een donkere valk in plaats van zwart
Nouvel
Geplaatst: 06-08-13 22:56
Mijn zwarte is deze zomer ook voor 't eerst verkleurd, denk door de grote hoeveelheid zon, vorig jaar is 'ie wel zwart gebleven...
Ahh jammer angela van nikita, gelukig heb je weer plezier met rijden.
Ahh de paardjes verkleuren daar weet ik alles van ik heb iedere maand een ander kleurtje hihi
Tamme fotos zijn gaaf net als die van jolijn
liesd
Geplaatst: 07-08-13 08:47
Oh, Nikita verkocht, wat rot voor je! Maar inderdaad, welkom terug! Superleuke foto's, Natasja Jolijn, wat is Twice een tankje geworden
Hosante
Geplaatst: 07-08-13 11:39
Foto's van Tamme zijn altijd leuk en Twice wordt groot. Maandagavond lekker toegekeken hoe mijn instructeur Bram reed, en hij deed zijn best Van het weekend hopelijk Bram mee naar de les van Pedro. Eens kijken hoe hij op ander terrein is. Ingrid.
Posh
Geplaatst: 07-08-13 12:49
Wauw wat een leuke foto's weer!
moppielover wat vervelend dat je haar hebt verkocht, maar zo te horen was het wel een goede keuze.
Nouvel
Geplaatst: 07-08-13 16:13
ow paardje verkopen is nie leuk nie...
gisteren foto's laten maken van mijn paardenbeesten, heb een paar voorbeeldjes binnen... gaaf!!!
mooie foto's weer hoor! Ik wou vandaag naar de uk. Maar word morgen Moet nog een trailer regelen. moet even bekijken waar je die kan huren in omg arnhem. Heb hem pas sept nodig maar toch, heb het liever nu al geregeld
Jeetje, Nikita verkocht... vervelend voor je zeg, maar misschien wel beter ja, als je er echt geen plezier meer aan kon beleven! Daar heb je uiteraard geen paard voor. Sterkte!
Super gave foto's allemaal! Fifi is echt een plaatje met die manen los zeg, en zoooooo wit!
Ik heb het momenteel echt even super super druk dus reageer helaas niet veel... Gaat verder allemaal vrij goed, behalve dat Chimanga zich heeft weten om te draaien in de trailer en daarbij haar halve staart kwijt is geraakt omdat ze behoorlijk klem zat en flink heeft door geworsteld... Het toeval wilde ook nog dat ze bij het loskomen met haar knie de achterstang er uit heeft gewipt en zo weer naar buiten is gesprongen!! Ze stond gelijk weer lekker naast me, maar heel blij was ik er niet mee moet ik zeggen...! Zondag gaan we haar wegbrengen zodat op maandag onze instructieweek kan beginnen! Super veel zin in maar ik zie echt heeeel erg op tegen het op de trailer zetten... sneu he?
Komt goed Geeske, gewoon lekker gaan genieten van je instructieweek. Ingrid
Nouvel
Geplaatst: 08-08-13 09:54
MissDonna schreef:
mooie timing! Die oortjes ook, werd ie opgejaagd?
ik wilde hem rond laten lopen in de wei, maar hij wilde zo erg terug naar zijn maatjes in de wei er naast dat 'ie maar 1 stand had: scheuren naar de hoek waar door de doorgang naar de andere wei zit!
geeske vervelend zeg... maar inderdaad, toch proberen straks lekker te gaan genieten!
liesd
Geplaatst: 08-08-13 10:01
Succes met je les, Ingrid! Ellis, wat een superfoto's van je prachtpaarden! Fifi komt net uit een sprookje, en Ferro is zo stoer Geeske, oh nee, niet leuk... Trailer komt wel goed, en geniet van je instructieweek!
Figo is zijn afzondering helemaal beu Maar hij mag pas volgende woensdag terug bij zijn groepje, dus moet nog even geduld hebben. Hij vindt zijn nieuwe supplement wel lekker, gelukkig. Ga in overleg met de dierenarts ook weer wat eiwitrijker voederen. Nu krijgt hij Pavo Care4Life en Condition, en dat ga ik vervangen door Dodson and Horrell Build up Mix. Had al hele goede dingen gehoord over dat merk, en heb heel uitgebreid advies gekregen van de firma. Het enige nadeel is dat het besteld moet worden, maar goed. Over een weekje mogen we ook terug beginnen met werken aan de hand, dus kunnen we beginnen aan rustige spieropbouw. Astrid van Horsefood for thought raadde me aan om hem Muscle Impulse en Joint Impulse te geven, dus dat moet ik dan nog even bestellen.
_Aine
Geplaatst: 08-08-13 10:29
-
Laatst bijgewerkt door _Aine op 09-02-22 15:03, in het totaal 1 keer bewerkt
galaxyfizzy : wat leuk dat ie lekker kan springen los heb het 1 keer geprobeert met amor maar die denderde overal doorheen hihi amor stijl. maar gaaf hoor.
geeske : wat is die chim toch een boefje. maar lekker genieten van je week.
Figo is het bui daar kan ik wel inkomen nog even gedult hebben straks weer lekker aan het werk
Geeske: Dankjewel Vervelend zeg. Ze houd duidelijk echt niet van trailers. Hopelijk gaat het maandag goed.
Ellis: Gave foto van je zwarte man
Liesbeth: Begrijpelijk dat ie het beu begint te worden. Maar hij moet toch nog even geduld hebben. Hopelijk gaat zijn nieuwe voer hem helpen weer wat voller en gespierder te worden ( samen met de training natuurlijk).
Galaxyfizzy: Leuke foto's Hij heeft er wel plezier in zo te zien.
Vandaag kennismakingsgesprek op mijn nieuwe stage gehad. Dat word een pittige leuke uitdagende stage denk ik zo. Ik ga stage lopen bij mensen met een verstandelijke beperking. Ze zijn allemaal dementerend, bijna allemaal het syndroom van down en het is het laatste fase huis dus ze komen daar te overlijden. Ik vind het heel spannend maar heb er wel erg veel zin in.
Moppielover, dat is een zware baan hoor.. ik heb toendertijd gesolliciteerd bij een woongroep voor meiden. Die zaten met zn 6e in een huis wat opgericht is door hun ouders. lichamelijk én geestelijk gehandicapt. Ik dacht dat kan ik wel.. helaas... Vind dat super dankbaar werk!! Net als met ouderen. knap hoor als je dat kunt!