[HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:14

branka - gave deken ben ook wel weg van paars
en wat super dat je les zo lekker ging, ik duim voor je dat je plek snel weg is.

Alicia - zo klink heftig bij de tandarts maar gelukkig is het toch nog gelukt,
en misschien dat je hem nu beter te rijden krijg op links nu dat de tandarts is geweest

esmeralda - ik duim voor je

Prinslover

Re: [HK]Barokkepaardenbokkers gaan heel hard, dl 4 gaat vn start

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 15:18

Alicia, haha, die Dable is een pittig ventje.. :o . Gelukkig dat alles toch nog is nagekeken. Hopelijk geen problemen meer op links. Wat zonde van je oude paardje trouwens.. ;( Echt een hel. Maar soms is het beter zo. Mijn verzorg PRE had ook atrose en erge vorm, hij is er helaas ook niet meer..

Denise, hoe is het nou met je?!

Esmeralda, whaa, spannend joh 8-) . Komt helemaal goed! Heel veel succes.

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 16:05

@ prinslover en heikedenise: Dank jullie. Duimen helpt. Echt! :D
Even een kleine correctie toch, om verwarring te voorkomen. Mijn boktnaam is Emerald,(als in Emerald Isle=ierland) niet Esmeralda. Niet dat dat erg is, maar er is een bokker met de naam esmeralda en dat heeft al eens verwarring gegeven in het verleden. Maar gewoon Monique mag ook hoor! 8-)

Nog steeds niets definitiefs, maar ze denken dat ze donderdag vanuit ierland vertrekken, dus dat zou betekenen dat hij dan de maandag erop hier is. Dat komt best l*llig uit eerlijk gezegd, omdat ik dus vanaf volgende week woensdag vrij ben tot die maandag. En dan moet ik gaan invallen voor zwangerschapsverlof en dus de hele week aan het werk. Kan ik er misschien niet eens bij zijn als ze hem afleveren... :( Dat zal toch niet gebeuren zeker? Zit ik daar een partij te wachten van 7 jaar!!! en dan komt ie... ben ik er niet bij........Help. ;(

heikedenise

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 16:23

ilona - met mij gaat het nu redelijk de kaakchirug vindt dat de breuk goed hersteld en ik mag nu langzaam aan weer wat hardere dingen gaan proberen te eten, en over 6 weken moet ik alles weer kunnen eten. en als dat niet het geval is moet ik over 6 weken weer terug komen :j
en ik mag ook langzaam aan weer proberen om op heike te klimmen dus heb er woensdag 25 min opgezeten lichte arbeid gedaan om te wennen en dat ging goed dus zo langzaam aan opbouwen.
lief dat je het vraagt

monique is dus je echte naam sorry voor de verwarring ik dacht namelijk dat je bokt naam esmerald was maar er staat dus helemaal geen s tussen maar nu weten we je echte naam dus dan gebruiken we die :D

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 16:30

Jee toch. De kaakchirurg.. Die heb ik ook een paar keer van dichtbij gezien...Hele bizarre ervaring vond ik het. Ik hoop dat je gauw weer lekker kunt eten en zonder pijn! En natuurlijk weer lekker met je paard aan de slag!!!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 16:58

Mies_Apollo schreef:
anoul & frank: ik studeer criminologie aan de Erasmus universiteit, ga volgend jaar door voor mn master maar de bachelor is binnen..

vrijetijdskunde???? Die vat ik niet helemaal..
hahaha toch mn posts beter lezen dan! :P Stond laatste tijd toch regelmatig in dat ik aan schoolprojecten bezig was

Ik onthoud veel, maar zo iets gedetailleerds is niet bij me blijven hangen. Sorry!
Ach, eigenlijk is dat iets wat in mijn verleden met een collega speelde. Hij had ook een doctoraal gehaald en dat was in de vrijetijdskunde. hihi. Wij wisten niet dat je daar een doctoraal in kon halen. :+ Sindsdien als ik doctoraal zie, moet ik daar altijd aan denken. Hilarisch moment geweest voor mij..

Branka: Echt waar? 90 cm?? Hmmm, ik denk dat ik dan ook af groet voor ik begin! Ik moet het ook rustig opbouwen hoor en zoals jij omschrijft, zo is het ook gegaan. ;) Eerst balkjes draven en geleidelijk aan hoger. Ze wist dat ik het heel spannend vond! Ik ben ook geen held. Daarom zei ik dat je het niet verder moest vertellen. Mooie deken!!! En beterschap met je hand. Wat balen zeg.

Denise: Het leukste paard komt nog! Eerst Despi en dan... Sam! En hopelijk wil mijn moeder er ook één. Die had er wel oren naar!

Vanavond lees ik verder op pagina 343.
We hadden visite vandaag en Frank zal wel een ITP'tje gaan plaatsen. Des heeft talent. ;) En Sam op zich ook wel. Maar daar gaan we eerst iets anders mee doen: Grondwerk. :+

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 17:06

Denise: Fijn dat je weer wat mag gaan doen met Heike :D. En ik hoop dat je snel weer alles kunt eten en doen :(:).

Even een nouchka spam :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 21:55

Jeetje.. Een Bob de (body)Builder veulie!! Echt een leuk dier. Met het beentje alles rustig?

_Saida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 22:20

Volgens mij heb ik iets gemist, Denise.
Wat is er gebeurd met je kaak?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 10:32

Goedemorgen allemaal! :)
Ben een beetje druk de laatste tijd, sorry. :+

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 10:42

Hi Shanna.

Gefeliciteerd met je verjaardag! Ga je nog iets leuks doen vandaag?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 10:45

Nou wat dacht je van een feest 8-)

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 10:49

shanna, gefeliciteerd!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 10:52

Shanna: Gefeliciteerd!!

Ik ben ook weer aanwezig na twee heerlijke weken Turkije :D. Was weer genieten! Maar ben stiekem wel weer blij dat ik thuis ben :P.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 10:54

vertelvertelvertel :P

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 11:00

Was heerlijk weer en ook een goed hotel. Wel 's ochtends 7 uur bedjes reserveren bij het zwembad... Maar ach het scheelt ik was toch telkens vroeg wakker en kon overdag wel weer verder slapen.

Ook gezellig wezen stappen met het animatieteam in Alanya, dat was ook wel ontzettend leuk!

Gewoon lekker vakantie, maar miste Shaggy ook wel een beetje :P. Gelukkig was ie in goede handen bij mijn moeder (die hem elke dag op het land een pavokoek ging geven :) ) en een vriendin van me die hem met heel veel plezier heeft gereden :D.

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 11:11

Shanna: Ja! Een feest! Ik woon intussen al zo lang in ierland dat ik vergeten ben dat bij een verjaardag een feest hoort, hahaha. Daar doen ze hier namelijk niet aan, verjaardagen voor volwassenen. Alleen speciale leeftijden zoals uiteraard de kinderen, dan 21 jaar, 40 en 60. Krijg hier zelfs nooit een kaart.. |( Dat is wel raar hoor, als je gewend bent om lekker verwend te worden op je verjaardag en dan ineens... helemaal niets! Maar goed, alles went zeggen ze weleens. Ik hoop dat je een leuke dag hebt!!

evdpanne: (sorry weet je eigen naam niet) Klinkt als een lekkere relaxte vakantie. En nou weer lekker thuis en terug bij je paardebeest. Waar was je naar toe geweest?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 12:24

Wat gek joh dat ze dat niet doen!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 12:25

Mijn naam is Esther ;). Ik ben naar Alanya geweest in Turkije. Heerlijk weer en op de laatste dag ineens een storm wind en regen :D. Was wel maar heel even maar toch wel grappig!

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 12:38

Shanna: Ja raar he? Ik moest er ook heel erg aan wennen en leuk is het eigenlijk nooit. Die ene speciale dag per jaar. Maar goed, het is niet anders.

Esther: Leuk, turkije. Wat apart inderdaad dat je nog net even op de valreep storm had. (gelukkig op de laatste dag!!)

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 12:46

Ik heb het in Egypte ook al twee keer gehad op mijn laatste dag. Mohmmed (vriend van me) zei dan altijd the sky is crying because you're leaving :). Denk dat de lucht in turkije ook verdrietig was :P. Maar was wel mooi hoor! Zag er onwijs heftig uit en uiteindelijk vielen er maar een paar spetters...

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 13:45

hadden wij in egypte ook.. precies op de vooravond van mijn vaders 60e verjaardag die we vierden..

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 14:24

even een snelle groet van uit belgie! :D

internetverbinding is niet zo best, dus ik heb weinig mogelijkheid om bij te lezen, dat komt wel weer als we thuis zijn...

na wat kleine opstart(spannings)probleempjes met Fifi gaat het nu helemaal super gelukkig!

hier even een plaatje van mijn verjaardagskadootje, een mooi, maar vooral degelijk halster wat los kan op de neus, ideaal voor het inspannen op vreemd terrein, die wilde ik al heel lang graag hebben! <3
Afbeelding

borderjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 14:30

Wauw,wat een schitterend halster!

moppielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 15:35

Heey

Emerald: Dankje :D. Met de wond gaat het heel goed :D. Het is bijna genezen :D

Shanna: Hartelijk gegeliciteerd :D.

Esther: Fijn dat de vakantie heerlijk was :D.

Nouvel: Way een super gaaf halster zeg :D.

Waarschijnlijk heb ik iemand gevonden die Shaddy wilt rijden :D. Ze is nu nog op vakantie maar in augustus gaat ze voor het eerst op Shaddy rijden :D.
Ze verzorgt 2 paardjes bij ons op stal.
Laatst bijgewerkt door moppielover op 24-07-10 16:04, in het totaal 1 keer bewerkt